Hei
Minun pitää korjata vuoden 2021 verotietoja eli tämä liittyy siihen, en tiedä onko oleellinen tieto ja haluan että menee oikein.
Minulla oli vuokralainen 2021 kerrostaloasunnossa jonka omistan.
Taloyhtiö on ottanut 2 lainaa jo ennen vuokralaista, joita lyhennetään hoitovastikkeen maksun yhteydessä joka kk.
Lainoilla on uusittu kerrostalon ikkunat, parvekkeen ovi, kattoakin laitettu muistaakseni, nämä lainat ovat tuloutettu.
Onko minulla oikeus vähentää 2021 vuoden lainanlyhennykset verotuksessa?
esim: Rahoitusvastike RL2 olen maksanut 59,78e joka kk hoitovastikkeen maksun lisäksi eli tuota lainaa olen maksanut 2021 vuonna 717,36e.
Rahoitusvastike RL1 36,90e kk eli vuodessa 442,80e . Nämä on yhteensä 1160,16e, saanko tuon summan vähentää siis verotuksessa?
-KIITOS.
vuokranantaja, vähennys, korjaus juttu.
Anonyymi-ap
2
306
Vastaukset
- Anonyymi
Palstan hulluilta ei kannata kysyä edes kelloa.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18281721
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616