Hyvinvointi Suomi

Anonyymi-ap

Missä se hyvinvointi näkyy? Kertokaa mulle!
Rikkaiden elämässä ja arjessa luultavasti
Kyllä se niin on kun köyhä jää eläkkeelle ja ikää tulee, lääkkeitä tarvitsee ja Kela kyytejä niin sitä ennen on parempi katsella sopiva käyden pätkä ja liiteristä jotain tukevaa parrua.
Minä en ala ainakaan kitumaan 100-200 eurolla kuukaudessa mitä käteen jää.

6

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannatetaan! Muista, että on riittävän paksu käysi 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Elämä ei ole aina tasapuolista, eikä sen tarvitse ollakaan. Hyvä niin! Valitettavasti varakkaiden pitää maksaa myös köyhien elämää ja se on hemmetin väärin. Jokaisen pitää tulla toimeen omillaan, ilman tulonsiirtoja rikkailta köyhille!

      • Anonyymi

        Siinäpä porvarin mielipide. Se on helppo sanoa että jokaisen tultava omilla toimeen. Kyllähän nuo vanhat mummot ja papat tulisikin omillaan toimeen mutta kun te porvarit ette tajua millaista elämä on kun jää ruokarahaa käteen 15-200e kuukaudessa. Sitten kynii hallitus kynii yhä vaan vähemmäs köyhien rahoja. Sellaisia te vetenimijä porvarit olette. Sydämettömiä ihmisiä. Verrattavissa ihan Putiniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä porvarin mielipide. Se on helppo sanoa että jokaisen tultava omilla toimeen. Kyllähän nuo vanhat mummot ja papat tulisikin omillaan toimeen mutta kun te porvarit ette tajua millaista elämä on kun jää ruokarahaa käteen 15-200e kuukaudessa. Sitten kynii hallitus kynii yhä vaan vähemmäs köyhien rahoja. Sellaisia te vetenimijä porvarit olette. Sydämettömiä ihmisiä. Verrattavissa ihan Putiniin.

        Ei se meidän vika ole, jos sinä saamaton laiskiainen olet elämäsi hoitanut päin ahteria. Se on ihan sun oma virheesi. Älä syyllistä siitä muita. Ei me mitään sinulta oteta, sinulle vaan annetaan vähemmän. Ja se on hyvä se!.


    • Anonyymi

      Harva täällä mikään rikas on. Velaksi eletään ja se on noloa. Joka oikeasti sitä pätäkkää sattuu saamaan vähän enemmän, niin ei jää tänne asumaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe