viime kesänä

Anonyymi-ap

tulin surulliseksi. luottamus mureni täysin... sulla oli hyvä syy toimia nii mua kohtaan?

20

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oli hyvä syy mielenkiinnon puute

      • Anonyymi

        Ei ollut aloitus minulta, En mieti enää viime kesäisiä.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­N­­­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18282100

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sitä samaa voisin sanoa myöskin jollekin.

      Ja toisaalle, anteeks. Haluaisin kyllä selvittää asian.

      • Anonyymi

        Kannoitko jostain kaunaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannoitko jostain kaunaa?

        Riippuu kenelle luulet että olisin? Jostain muistista tulee jotain mielenpäälle tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu kenelle luulet että olisin? Jostain muistista tulee jotain mielenpäälle tuosta.

        Kostaminen ei ennusta kovin hyvää yleisesti. Se luo pelon ilmapiiriä.


    • Anonyymi

      Minä odotin yli juhannuksen, että jotakin tapahtuisi ennenkuin lähdin maalle. Eikä siellä maalla mitään romantiikkaan liittyvää tapahtunut.

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että tämä naiselta miehelle.


    • Anonyymi

      Jos olen hän, niin olen surullinen ja kadun ainakin sitä yhtä loppukesän iltaa, jolloin minulle oli järjestetty kaikki valmiiksi ja sitä en tajunnut sillä hetkellä ollenkaan. Sen sijaan join itseni aivan äimänkäeksi. Juomisen syynä ei ollut se tilaisuus vaan koin silloin olevani henkisesti täysin vankilassa, enkä osannut edes odottaa mitään positiivistä. Vasta jälkeenpäin tajusin asian laidan, kadutti ja hävetti aivan niin hirveästi ja se tuntemus seuraa muistoissa ei niin miellyttävänä ties kuinka pitkään.

    • Anonyymi

      No jos nainen lähettelee lentosuukkoja viestillä, koskettelee. huutelee perään ettei tarvi mennä. punastelee jatkuvasti. katsoo aina pitkään silmiin. katsoo penistä, hipaisee penistä yms. niin eiköhän noi ole selsvästi kiinnsotuksen merkkejä.
      eiköhän siinä ole syytä lähestyä. Tunnisteena PAKKO olla vahinkoja

      • Anonyymi

        Joo, varmaan hidastajuinen oon. Olisi pitänyt tarrata kiinni jo silloin. Tosin niin kauan kun on elämää, voi tarttua kiinni kunnon otteella eikä enää päästää irti.


      • Anonyymi

        Meni vanhemmalle naiselle


      • Anonyymi

        Eikö tuollainen nainen vaikuta vähän vmmaiselta?


    • Anonyymi

      Säikähdin vähän sun reaktiota ja sain silloin sen käsityksen että vähän jo hermostuit minuun... Siksi en tehnyt enää mitään paitsi vielä se yksi viesti syksyllä joka sekin oli huono idea.

      • Anonyymi

        En missään vaiheessa hermostunut sinuun enkä tuntenut mitään negatiivista. Itse asiassa se yllättävä viesti sai minut miettimään syvemmin tapahtunutta ja se sai minut tajuamaan miten syvästi pettynyt ja loukkaantunut olit minuun ja oli toden totta syytäkin olla tuollaisen käytökseni jälkeen.


    • Anonyymi

      Itselleni tapahtui tuli vakava terveyongelma kesällä, joka vaikuttaa vieläkin kaikkiin toimiin. Meni pilalle koko kesä. Ikäväpi juttu sinänsä sivusta.

    • Anonyymi

      Ehkä herätin huomiosi sattumalta, enkä vaatinut enempää, niin koit jääneesi yksin, vaikka minä olen täällä vieläkin. Törmättiin kesällä, ei mitään hätää.

      https://m.youtube.com/watch?v=liSwJDJtmPw

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🍑 K­­u­­u­­­m­­a­­­t­­­ ­­­t­­­y­­t­­ö­­t­­ ­­o­­­d­o­­t­t­­­a­v­­a­t­­ ­s­­­i­­n­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18282100

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Se oli minun viimeinen mahdollisuus,että huomaisit minut. Tämä osoitti sen, ettet välittänyt. Turha itkeä sitten.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe