Mikä sulle oikein tuli

Anonyymi-ap

Ensin sydämesi suli...

17

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko mies vai nainen?

      • Anonyymi

        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies

        Jos olisit hän (joka asuu yli 300 km:n päässä), niin minulle ei tullut mikään. Tapasimme viime lokakuussa ja odotan vain, että näkisin sinut taas.
        Sydämeni on yhtä sula kuin ennenkin. Tämä ikuinen ikävä vaan ottaa koville.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­N­­y­m­­­f­­­o­­­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18282333

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ja mitäköhän sinä minun sydämestä tiedät?

    • Anonyymi

      Sydämeni suli ja jäi odottamaan vain sinua.
      minä vain

    • Anonyymi

      Jatkoa...Sitten muutuit yllättäin, ilman selitystä jäin...

      • Anonyymi

        Niksi ajattelet, tai luulet, että muutuin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niksi ajattelet, tai luulet, että muutuin?

        En ajattele että muutuit, mutta saatoit pettyä minuun mieheen, ehkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajattele että muutuit, mutta saatoit pettyä minuun mieheen, ehkä?

        Siinä olet aivan oikeassa.


    • Anonyymi

      Sydämeni suli jo syksyllä. Kuuntelin sinua ja olin heti valmis selvittämään mistä on kyse. Sielunyhteyttä sellaiseksi sitä kuvailisin. Tunnuit niin tutulta ja rakkaalta.

      Haluan kuitenkin pitää elämäni asiat simppelinä ja jos menee liian vaikeaksi, niin on parempi antaa asioiden olla ja jatkaa elämää yksin. En minä sinua voisi vihata. Olet varmasti ykköstyyppi sanoi kuka mitä tahansa ja meille kahdelle olisi voinut syntyä syvempikin yhteys välillemme.

      Toivon sinulle pelkkää hyvää ja Nauti isosti kaikista siisteistä asioista, mitä sinulla on tänä vuonna edessäpäin.. Toivon, että uskot itseesi aina, koska olet yksi parhaista siinä mitä teet

      Ja muuten tämä oli sitten viimeinen kerta, kun tulen tälle hyvin kyseenalaiselle palstalle. Kai sekin oli jotain johdatusta kun tänne satuin pari päivää sitten löytämään ..haha ihan uskomatonta.

      Tunnistat jos tunnistat viestini
      — Sinua hyvällä muistaen

      • Anonyymi

        Kiitos , oli hieno viesti, mutta valitettavasti täytyy sanoa, ettei kukaan tunnista täällä, eikä kuulukaan tunnistaa. Kasvotusten kannattaa puhua toisen kanssa, jos haluaa ylipäätään puhua. Kaikkea hyvää.


    • Anonyymi

      Sitten tuli elämän pulipuli😔

      • Anonyymi

        Tämä on varmaan joltain kymmenvuotiaalta. Jos olet aikuisen ikäinen, säälin...


    • Anonyymi

      Ei mikään ole muuttunut. Tuntuu et sä olet muuttunu.

    • Anonyymi

      Sydämeni on sulaa vahaa hänen (miehen) edessä ja polvet myös.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe