Onko monikin sanonut

Anonyymi-ap

Että silmäsi ovat kuin Jenni Vartiaisella eli kauniit!? 🥰

82

1322

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei oo🥺

• Anonyymi

Kyllä.. partaa on kehuttu myös.

• Anonyymi

Lol :D

• Anonyymi

Oih,ihanaa

• Anonyymi

Ei ole verrattu Jenni Vartiaiseen, mut kieltämättä samanlaiset on.

• Anonyymi

Jennillä on tosi kauniit silmät.

• Anonyymi

Kiva kun tykkäät.

• Anonyymi00090

Pieniltä viirusilmiltä ne minusta näyttävät. Kasvot jotenkin miesmäiset, neliskanttiset mahtileukoineen.

• Anonyymi

Typerä aloitus, Kukaan ei halua olla mikään vatun Jenni vaan tulla rakastetuksi omana itsenään.

• Anonyymi

Meneekö chewbaccalle lol :D

• Anonyymi

Heh

• Anonyymi

Heh

• Anonyymi

Ai kauhee LOL

• Anonyymi

Semmoinen iso hevonenhan se on ja biisit iskelmiä, uikutuksia.
      Kauheaa.

• Anonyymi

Ei kai vaan kolahtanut pahasti? Oijoi.

• Anonyymi

Jaa jotta oikein hevoinen ja uikutuksia:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai vaan kolahtanut pahasti? Oijoi.

Kumpi, se musa vai ne silmät? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi, se musa vai ne silmät? Sivusta

Ehkäpä molemmat.

• Anonyymi

Luojan kiitos ei. Mä en mahda sille mitään, mutta tuollaiset vertailut on mun mielestäni pahimman luokan latteuksia. Antaisi miehestä äärimmäisen huonon mielikuvan.

• Anonyymi

Onko se sulta pois jos täällä joskus jotain kehutaan eikä vaan aina moitita

• Anonyymi

Ei tarvi heti loukkaantua vaikka ei olisikaan niin komee ku Jenni 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outo päätelmä taas. Mua ei kiinnosta pennin vertaa mitä muille sanotaan, eikä aloittaja sellaista kysellytkään. Hän kysyi minulta ja vastasin mitä itse tuollaisesta ajattelen. En arvosta moisia kehuja. Sinä tietenkin saat arvostaa niitä. Se ei kuulu mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi heti loukkaantua vaikka ei olisikaan niin komee ku Jenni 🤔

Missä olen loukkaantunut? En arvosta vertailua, en vaikka kehuttaisiin kauniimmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kiesus suppeat suvereenit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä olen loukkaantunut? En arvosta vertailua, en vaikka kehuttaisiin kauniimmaksi.

Jaa.

• Anonyymi

Tuskin kenelläkään on tollasia silmiä ku Jenni Vartiaisella.

• Anonyymi

No eikö tää aloitus kerro päinvastaista? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikö tää aloitus kerro päinvastaista? Sivusta

Kertoo joo mut en oo nähny sellasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo joo mut en oo nähny sellasta.

Sit et oo nähny mun silmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sit et oo nähny mun silmiä.

Vau,onko sulla samanlaiset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vau,onko sulla samanlaiset?

No melkein mut pieni sävyero taitaa olla

• Anonyymi

Joo harvinaisen kauniit on silmät hänellä,Jenni Vartiaisella.

• Anonyymi

Kauniiksi on kehuttu 💗

• Anonyymi

Haluun samanlaiset simmut kun Jennilläää,tarvin elinsiirron siis silmiensiirron.

• Anonyymi

Ei onneksi tuosta loukkaantuisin kuulostaa siltä ettei silmäni ole kaikkein kauniimmat mielestään.

• Anonyymi

Mutta oishan se erilainen heitto aikakin jos sanois, että sulla on toiseksi kauneimmat silmät

• Anonyymi

No ei kyllä ole kukaan, nätisti sanottu jollekin.

Onko Jennin silmät siniset?
      Mikä niistä tekee niin kauniit? Kuin ketjusta päätellen muutkin sitä mieltå kuin aloittaja Muoto vai väri vai säihke vai mikä?

Olen nainen, mutta naiskauneusasiat ei ilmeisesti hallussa.

Tajuan, että jenni vartiainen on kaunis, mutta mikä silmistään tekee erityisen kauniit?

• Anonyymi

Naisia et osaa mies performoida kyllä yhtään muka näiden jo neljännen maailman ongelmissa

• Anonyymi

On kai sillä siniset silmät ja muutenkin hyvännäköinen nainen.

• Anonyymi

Miten voi olla niin huono itsetunto, että tällaisestakin voisi loukkaantua. Onhan se parisuhteessakin ihan tervettä molempien osapuolien tiedostaa ettei välttämättä olla niitä maailman kauneimpia/komeimpia, mutta yhteys perustuu muuhunkin kuin pelkkään ulkonäköön.

• Anonyymi

Juu mäkin aina sanon miehelle että sulla on melkein yhtä söpöt silmät kuin naapurilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu mäkin aina sanon miehelle että sulla on melkein yhtä söpöt silmät kuin naapurilla.

Jos mies kertoo sinun olevan maailman kaunein nainen, hän valehtelee. Mielestäni on parempi olla totuudenmukainen ja realistinen näissäkin asioissa. Kun ei se ulkonäkö kuitenkaan ole kaikki kaikessa, niin miksi asia aiheuttaa niin mahdottoman tunnepurkauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies kertoo sinun olevan maailman kaunein nainen, hän valehtelee. Mielestäni on parempi olla totuudenmukainen ja realistinen näissäkin asioissa. Kun ei se ulkonäkö kuitenkaan ole kaikki kaikessa, niin miksi asia aiheuttaa niin mahdottoman tunnepurkauksen.

Aa oot joku tunnevammainen. Jos sun kumppani sanoo sun olevan mukava hän valehtelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä mun mielestä Jenni Vartiainen on aika tavallisen näköinen ja mulla on kauniimmat silmät. Sen takia se loukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa oot joku tunnevammainen. Jos sun kumppani sanoo sun olevan mukava hän valehtelee.

Pitäisikö kävellä metsään puhumaan puupölkyille, tulisi yhtä järkeviä vastauksia🤪🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö kävellä metsään puhumaan puupölkyille, tulisi yhtä järkeviä vastauksia🤪🤪

Ne on sulle sopivampaa seuraa kyllä. 🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä mun mielestä Jenni Vartiainen on aika tavallisen näköinen ja mulla on kauniimmat silmät. Sen takia se loukkaa.

Ei oikeasti hyvännäköisen ihmisen tarvitse olla tällaisella palstalla korostamassa itseään Jenni Vartiaisten yläpuolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oikeasti hyvännäköisen ihmisen tarvitse olla tällaisella palstalla korostamassa itseään Jenni Vartiaisten yläpuolelle.

Olen tavallisen näköinen niinkuin Jennikin. Ei mun tarvii pitää häntä kauniimpana kuin itseäni. Mun silmät on mielestäni kauniimmat. Sori siitäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle tuo kommentti ois sama kuin verrattaisiin ihan kehen tahansa muuhun naiseen. Ihan sama kuka se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tavallisen näköinen niinkuin Jennikin. Ei mun tarvii pitää häntä kauniimpana kuin itseäni. Mun silmät on mielestäni kauniimmat. Sori siitäkin.

Tiedän, että olet tavallisen näköinen. Jenni ei sitä kyllä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä siis pidät tuota miehen jonkun naisen trollailua autenttisena itsekorostuksena? Kun sen aitouden mainitsit, juttus ei oo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä siis pidät tuota miehen jonkun naisen trollailua autenttisena itsekorostuksena? Kun sen aitouden mainitsit, juttus ei oo

Toisaalta vinkkejä voi ottaa vastaan jos tuntuu joku päivä siltä, että täytyy korottaa itsensä Jenni Vartiaisen yläpuolelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nyt on sun mielipide. Sullehan ulkonäkö oli toisvertainen asia. Minusta on. Jos se nyt on joku sun mielestä tosi kaunis niin olkoon sitten. Minusta moni muu nainen paljon kauniimpi kuin hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän mun ulkonäön tiedät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että sinä oot tavallinen jota kukaan ei kehu ei tarkoita että me kaikki oltaisiin. Mun naapuri sanoi mulle ekan kerran kun näki että sä oot kyllä tosi kaunis. Täysin tuntematon ihminen ja nainen. En usko että hänellä olisi syytä valehdella vaikka kumppani valehtelisikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että sinä oot tavallinen jota kukaan ei kehu ei tarkoita että me kaikki oltaisiin. Mun naapuri sanoi mulle ekan kerran kun näki että sä oot kyllä tosi kaunis. Täysin tuntematon ihminen ja nainen. En usko että hänellä olisi syytä valehdella vaikka kumppani valehtelisikin.

Montako tässä vastaa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun toista ihmistä rakastaa, hän on omiin silmiin maailman kaunein/komein. Ihan sama miltä objektiivisesti näyttää. Ei silloin ole kyse valehtelusta - se on rakkaus joka puhuu. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta mies on väärä tai epäonnistunut suhteessaan jos hän ei saa naistaan tuntemaan että hän universumin kaunein. Se on miehen tehtävä suhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta mies on väärä tai epäonnistunut suhteessaan jos hän ei saa naistaan tuntemaan että hän universumin kaunein. Se on miehen tehtävä suhteessa.

Ahaa. Itse en kyllä ajattele noin. Olisi jotenkin omituista ajatella itsestään, että olisi universumin kaunein ihan noin lähtökohtaisestikin. Minulle riittäisi ihan vain se, että olen kaunis hänen mielestään, ja nimenomaan sisäisesti ennemminkin kuin ulkoisesti. Ulkonäkökehuista en pidä ensinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun toista ihmistä rakastaa, hän on omiin silmiin maailman kaunein/komein. Ihan sama miltä objektiivisesti näyttää. Ei silloin ole kyse valehtelusta - se on rakkaus joka puhuu. -sivusta

En minä ainakaan ole tullut täysin sokeaksi muiden ihmisten kauneuksille/komeuksille, vaikka olen tunnetasolla ollutkin yhteen vain sitoutunut. Ei se rakkaus tarkoita sitä, että minun pitäisi uskotella itselleni, ettei juuri tapaamani ihminen ollut paremman näköinen kuin kumppanini? Mielestäni on ihan tervettä olla rehellinen itselleen sisäisessä dialogissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa. Itse en kyllä ajattele noin. Olisi jotenkin omituista ajatella itsestään, että olisi universumin kaunein ihan noin lähtökohtaisestikin. Minulle riittäisi ihan vain se, että olen kaunis hänen mielestään, ja nimenomaan sisäisesti ennemminkin kuin ulkoisesti. Ulkonäkökehuista en pidä ensinkään.

Eipähän tuolla ulkonäöllä muuta voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehenkö koko parisuhteen tehtävä on kantaa naisen huonoa itsetuntoa harteillaan ja ladella teennäisiä latteuksia jatkuvasti, ettei vain naisen harhakuvitelmat romahda kun hän ei nyt olekaan se maailman keskipiste.

Kyllä naisen on mentävä siinä kohtaa terapiaan, jos ei kykene elämään ajatuksen kanssa, että on ihan tavallisen näköinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ainakaan ole tullut täysin sokeaksi muiden ihmisten kauneuksille/komeuksille, vaikka olen tunnetasolla ollutkin yhteen vain sitoutunut. Ei se rakkaus tarkoita sitä, että minun pitäisi uskotella itselleni, ettei juuri tapaamani ihminen ollut paremman näköinen kuin kumppanini? Mielestäni on ihan tervettä olla rehellinen itselleen sisäisessä dialogissaan.

Joo realismi potkinut päähän koko elämän. Sen kyllä tietää. En kaipaa sitä enää parisuhteessa. Haluan ihmisen jonka kanssa saa tuntea olevani kaunis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehenkö koko parisuhteen tehtävä on kantaa naisen huonoa itsetuntoa harteillaan ja ladella teennäisiä latteuksia jatkuvasti, ettei vain naisen harhakuvitelmat romahda kun hän ei nyt olekaan se maailman keskipiste.

Kyllä naisen on mentävä siinä kohtaa terapiaan, jos ei kykene elämään ajatuksen kanssa, että on ihan tavallisen näköinen.

Missä lukee että huonoa itsetuntoa. Jos sä noin sen koet. Että rakkaan ihmisen kauniina pitäminen on jotenkin epämiellyttävä tehtävä. Oisko itselle terapia tarpeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ainakaan halua tietää kumppanilta kuinka kiva ihminen olen. Olen sitä muidenkin mielestä. Sittenhän voisin maata kaikkien kanssa. Jos se riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme vieläkään puhu samasta asiasta, joten jätetään tähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä lukee että huonoa itsetuntoa. Jos sä noin sen koet. Että rakkaan ihmisen kauniina pitäminen on jotenkin epämiellyttävä tehtävä. Oisko itselle terapia tarpeen.

Kyllä se on huonoa itsetuntoa, jos haluaa miehen uskottelemaan itselleen jotain universumin kauneimman titteliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme vieläkään puhu samasta asiasta, joten jätetään tähän.

Niin, ongelma lienee se että miehenä kokemukseni rakkaudesta on monesti erilainen kuin naisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on huonoa itsetuntoa, jos haluaa miehen uskottelemaan itselleen jotain universumin kauneimman titteliä.

Sä et ymmärrä mitä tarkoitan. Ei väliä. Mulla mies joka saa niin tuntemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et ymmärrä mitä tarkoitan. Ei väliä. Mulla mies joka saa niin tuntemaan.

Ymmärrän mitä tarkoitat, miehesi saa minutkin tuntemaan niin. Voihkinta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä juttu. Ansaitsen sen tunteen sinäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä juttu. Ansaitsen sen tunteen sinäkin.

Sinun miehesi ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mulla ollut huono itsetunto. Mutta mulla on myös hyvä opettaja joka vähät välittää muiden mielipiteistä. Joka nostanut suosta jonne joku muu polkenut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun miehesi ❤️

Mä tykkään erityisesti siitä kielihommasta mitä tekee. Pyydä ens kerralla sitä. Et tuu pettymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂

• Anonyymi

Onhan noita silmieni kehujia elämän varrelle mahtunut lukemattomia, mutta mä en heitä kovin korkealle arvosta.

• Anonyymi

Ei oo kehuttu 😂

• Anonyymi

Hyvä kun tiedät ettei sussa ole mitään kehuttavaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se tullut kuultua monta kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinussa on varmaan niin runsaasti, että ihan nurkat tursuaa ns. Sivusta

• Anonyymi

Älä välitä, sama juttu. Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinussa on varmaan niin runsaasti, että ihan nurkat tursuaa ns. Sivusta

Olet hyvä ihminen

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2117
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1825
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1050
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      55
      988
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      926
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      281
      891
    Aihe