2½-tasoinen Kovis on Arto Kuivaselta. Jos vaikeampaa kovista etsii, kannattaa ladata Kari Vaalamon SK:n ristikko, joka on varsin haastava. Uskoisin sen parissa vierähtävän pidemmän aikaa. Sen saa https://suomenkuvalehti.fi/ajanviete/ratkaise-suomen-kuvalehden-ristikko-piilosana-ja-tietovisat-62/
IS Viikonloppu 24.-25.2.2024 ja SK 8/2024
21
1071
Vastaukset
- Anonyymi
Hauska IJL-henkinen ristikko Kuivaselta. Vaalamo on haastavampi. Molemmat hyviä.
- Anonyymi
Aluksi luulin,että tämähän sujuu,kun oikea puoli alkoi täyttyä, mutta nyt Vasen puoli osoittautuu ylivoimaiseksi. Paljon tässä on kyllä googlattavaa, mutta mikään ei auta. Mikä ihmeen NQQA ESIM?
- Anonyymi
Oisko nakata? (n) akat (a)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko nakata? (n) akat (a)
Kiitos, se selvisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, se selvisi.
kädet ylös=
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kädet ylös=
uhatut
- Anonyymi
mitäs olisi "toiminnoin päälle" ja "sähköinen"?
- Anonyymi
helen
- Anonyymi
älypusakat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älypusakat
ENTÄS B=
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ENTÄS B=
Tavu siihen melki väkisin tuli, mutta en tiedä onko tavu 1 bitti(B)..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavu siihen melki väkisin tuli, mutta en tiedä onko tavu 1 bitti(B)..
tavu on oikein:
1 b: bit/bitti
1 B: byte/tavu
- Anonyymi
Entäpä LEE, BROTHERUS? Ei sytytä, ei googletu.
- Anonyymi
amosit (vaikka vähän särähtää ainakin minun korvaani, noista amos brotherus on suomalainen)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
amosit (vaikka vähän särähtää ainakin minun korvaani, noista amos brotherus on suomalainen)
Minusta parempi vihje olisi vaikkapa:
TORIN LÄHEISIÄ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AMOSIT? Särähtää korvaan myös taivuttaminen. Amokset?
- Anonyymi
Malek, Beth, Arianat, Tyyster, Svatove, Amosit ynnä muut. Ei puutu kuin Gambiaa = Kaur. Ei näitä enää, pliis.
- Anonyymi
"Ku anana sama" näyttäisi olevan yhtä kuin "ihku". Kui, kysyisi turkulainen ja myös minä?
- Anonyymi
ihKU = ihANA
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18282861
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907