skoda uv 2024 XD

Anonyymi-ap

uv skoda 2024

Anonyymi-ap
2023-12-31 14:44:31
Ilmoita
Kävin äsken ostamassa pommeja / raketteja
uuttavuotta varten. fiilis oli hyvä koska juomat ja pommit valmiina iltaan !
fiilis meni kuitenkin pilalle kun tulin kaupasta ulos
toyota ja volvo kuski naureskelivat skodaani parkkipaikalla ja väittivät ettei se ole oikea skoda vaan halppis / kopio volsu niin kuin kaikki skodat
käskivät räjäyttää skeidani ostetuilla pommeilla ja sanoivat vielä KÄÄKÄKSI
T: UUSIVUOSI PILALLA !

Huhhu maha kippurassa saa nauraa näille kääkille 😀😀😀😀😃😃😀😀😀😀😀😀😀😀😃😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

näyttää olevan kääkän vieläkin vaikeaa myöntää että viimeisen 30 vuoden aikana valmistetut skodat ovat oikeasti volkkareita ! 😆

kääkkä ei itse edes tajua että ajaa oikeasti vw eikä skodalla 😀 skodalla ei yhtään omaa automallia tällä hetkellä markkinoilla kaikkissa tsi tai tdi moottori joten ovat volkswageneita !

no samapa tuo kohtahan tuo kommarien ilo loppuu kun vw lopettaa halpamerkkiensä tuotannon 2025 loppuunmennessä
hyvästi skoda ja seat jos ei uutta pelastajaa löydy
vw aikoo keskittyä volkkarien tekemiseen ja audin ylös nostamiseen markkinoilla jossa tekemistä riittääkin 😃

SKODA = SKEIDA

18

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene jo hoitoon, sitä tarvitset totisesti.

• Anonyymi

Aloittajalla erittäin järkevä kirjoitus.!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalla erittäin järkevä kirjoitus.!

Haluan yhtyä avaajaan!

• Anonyymi

toivottavasti tämä hölmö kääkkä räjäytti skeidansa !

• Anonyymi

pelastaisiko stellantis tällä kertaa halpamerkit skodan ja seatin ja antaisi vw moottorin ja osien sijaan
      vaikka ranskalaisen pösön sitikan tai rellun osat ja moottorit joka malliin 😆

• Anonyymi

Tällaisia suolipalstan vajakkeja liikkuu teillämme merkistä riippumatta! Onneksi olen eläkkeellä ja luovuin ammattiajokortistani.

• Anonyymi

juu vajakkejahan noi niin sanotut skodakuskit on !

• Anonyymi

mitäköhän nuo kommunistikääkät seuraavaksi saavat päähänsä

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ K­u­­­u­­­m­a­­t­­ ­­t­­y­­t­­­ö­­t­ ­­­o­­­d­­o­t­t­a­­v­­­­­a­t­­ ­­­s­­­i­n­­­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18282967

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

viettääkö kommunistit edes uuttavuotta ?
      tuskin tulee jos ei iivanat pian voita sotaa

• Anonyymi

Mene kouluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene kouluun.

käyty jo käy sää iivana vuorostas ni keskityt muuhunkin kun paskanpuhumiseen ja ihmisten nirrin pois ottamiseen kommunistiseen tapaan / aatteeseen

• Anonyymi

Kyllä on kommarilla kova huoli ja hätä Sodasta.

Kuule tyydy sinä vain siihen riisikippo Toyotaasi. Se sopii sinulle.

• Anonyymi
      UUSI

viettääkö nämä skodakommarit edes joulua kun uusvuos jää aina välistä kun eletään vaan neukkuaikaa uudestaan ja uudestaan
      skoda on ainut kommarimerkki joka hengissä kiitos vw ja sen osien ja moottorien

• Anonyymi
        UUSI

Edelleen, mene kouluun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen, mene kouluun.

edelleen käyty jo ! jospa sinä menisit ja lukisit historiaa ja opettelisit myös nykyhetken

• Anonyymi
      UUSI

Ei näytä kommarikääkkä pääsevän eroon kateudestaan ja kaunoistaan. Kuule ajele sinä vaan sillä Toyotan ropposellasi. Ei kukaan sinulle naura. Ei viitsi vaivautua.

• Anonyymi
        UUSI

epä oo tullut ajeltua toyotoil eikä kopio volkkareil
        jätän ne häpeilyt sinunkaltaisille pelleille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe