Mitä tunnen taas. Ei se pois mennyt koskaan, oli vaan välillä usko vähissä. Toivottavasti tunnet. Hyvää viikonloppua miehelle!
Tunnetko sen rakkauden
43
871
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnen😘
- Anonyymi
🧡hyvä vaikka et varmaan hän.
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Laitanko osoitteen? Et sä varmaan sitä tunne kuitenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitanko osoitteen? Et sä varmaan sitä tunne kuitenkaan.
Älä laita. Hyvää viikonloppua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä laita. Hyvää viikonloppua!
Kiitos, en laitakaan.
- Anonyymi
Kiitos samoin sulle🙂
- Anonyymi
Kiitos rakas 😊. Ajattelen että olet just hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas 😊. Ajattelen että olet just hän.
Tunnetko sinä🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetko sinä🙂
Tunnen. Siltä tuntuu nyt.
- Anonyymi
Koskaan rakkaus kuole ei, talven viiman se kestää (laulun sanoin) . Yhteen naiseen ihastuin ja rakastuin. m>n
- Anonyymi
Yhteen vaan minäkin.. mieheen. Uskomatonta miten voi tunne kantaa. Hän voisi kyllä jo olla mun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteen vaan minäkin.. mieheen. Uskomatonta miten voi tunne kantaa. Hän voisi kyllä jo olla mun.
Taitaa muuten ollakin sinun omasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa muuten ollakin sinun omasi!
Ei ole mutta toivon kovasti että voisi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteen vaan minäkin.. mieheen. Uskomatonta miten voi tunne kantaa. Hän voisi kyllä jo olla mun.
Pidätkö häntä tavarana jonka voi omistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidätkö häntä tavarana jonka voi omistaa?
Tiedät mitä tarkoittaa olla mun romanttisessa mielessä? Siinä ollaan jopa alasti. Jos et niin en ala selittää. Googlaa vaikka.
- Anonyymi
Kyllä joo. Tunne on ja pysyy. Ehkä mä vielä joskus hänet nään ja jos pääsisin ihan jutulle asti ni se ois kyllä isoiso Voitto
- Anonyymi
Me on juteltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me on juteltu.
No unissa ainakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No unissa ainakin
Hänestä nähnyt unia monta kertaa, vaikka täällä tuskin koskaan käynytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No unissa ainakin
Ei vaan ihan oikeasti ja usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänestä nähnyt unia monta kertaa, vaikka täällä tuskin koskaan käynytkään.
Toi unien näkijä sanoi sen sivusta.
- Anonyymi
Tunnen ja onhan tässä sytykkeitäkin käytetty. Sama vika, usko oli vähissä aikaisemmin. Hyvää viikonloppua sinulle nainen myös!
- Anonyymi
Kiitos. Niin onkin tai riippuu mitä kukin pitää sytykkeenä. Mulle riittää ne silmät sytykkeeksi aina.
- Anonyymi
Kiitos paljon purontakaa https://youtu.be/eVf15Zp1RvQ?si=03dbv74I5xIMXaXG
Kevät keikkuen tulevi.- Anonyymi
Niin tulee. Räystäät pitää kovaa meteliä nyt kun vesi valuu.
- Anonyymi
Aloittajaäijä rakastaa peräti kahta. KELAA ja TYÖVOIMATOIMISTOA🤣
- Anonyymi
En ole 20 vuoteen tuntenut rakkautta. ❤️
- Anonyymi
Kiitos. Hieno viesti jollekin. Hyvää viikonloppua!
- Anonyymi
Kiitos. Vielä pari viikkoa ja on varmaan oikea kevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Vielä pari viikkoa ja on varmaan oikea kevät.
Totta!!! Hyvä muistutus, toivorikas.
- Anonyymi
sitten "hakataan", joka kirjoituksesta ja kanssa käymisestä. sitä saa mitä tilaa 🥰😗
- Anonyymi
Minulla se tunne ei ole hävinnyt mihinkään, jos olet hän. ❤️
- Anonyymi
Ei muuta kuin kylmää tuulta tuntunut sieltä suunnalta.
Tuija aita vois helpottaa tuulta- Anonyymi
Osta joku tuulipuku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta joku tuulipuku.
Ei kun teet sen aidan!
- Anonyymi
Ei minullakaan, vaikka siitä jo kauemmin kuin 20. Jo edellisen suhteen aikana tunteet kuoli..
Mutta yhtä kohtaan ei ole koskaan sammuneet.
Hyvällä muistan häntä aina ja loppuikäni varmaan ikävöin häntä.
Toivottavasti vielä saamme yhteyden uudestaan hän on minulle se paras ja ❤️- Anonyymi
No ei mulla ole kyse 20 vuodesta sentään.
- Anonyymi
Jaa nii minkä rakkauden ja kuka ja miksi pitäisi tuntea jotain olematonta kaipausta jotain olematonta kohtaan
- Anonyymi
No ei sulle känkkäränkkä mitään.
- Anonyymi
Tunnen joka kerta kun näen naisen kanssa.
- Anonyymi
💛sydämenlämmintä viikonloppua sulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💛sydämenlämmintä viikonloppua sulle!
Kiitos, samoin sinulle! ☺️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483