Onko naiset vahingoniloisia jos mieheltä tulee nopeesti?
Nopea lauleeminen
Anonyymi-ap
181635
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
Vastaukset 18
Vanhimmat
Ei, päinvastoin. Olen imarreltu ja onnellinen hänen puolestaan.
No no otahan rauhallisesti mätisäkkis vielä poksahtaa.
Naiset pääsee nopeammin nukkumaan.
Ei siitä mitään vahinkoa miehelle ole. Mies saa orkun heti niin hyvää se äijälle silti tekee mutta nainen voi jäädä ilman jos mies ei enää lauettuaan jaksa häntä tyydyttää. Mies voisi siis olla naiselle vahingoniloinen.
Kerran itse olin ollut 2 viikkoa seksittä ja myös runkkaamatta niin festareilla yksi känninen muija ihan kiimassa tuli ehdottamaan että mentäisiin hänen telttaan panemaan. Muija kun sai housut alas niin samalla kun takaapäin työnsin kivikovan kullini hänen pilluunsa, sanoi muija että ota sit pois ennen kuin tulee kun ei ole mitään ehkäisyä. Ennenkuin oli saanut lauseensa loppuun oli pallieni sisältö hänen tiukan pimperon perukoilla. Oli siinä eukko ihan hiilenä mutta minä sanoin vaan että kikkelis kokkelis mitäs läksit....
Olen miettinyt, kun eksän kanssa meni jo huonosti, eikä seksiä ollut moneen viikkoon, niin viimeinen kanssakäyminen tapahtui käsin. Hän varmaan teeskenteli orgasmia, mutta multa ruiskahti alle puolen minuutin. Olisin kiusallaan yrittäny pidätellä pidempään, mut en pystyny, perkele.
Kyllähän miehenmitta on siinä, kuinka kauan pystyy pidättelemään. Kovin on se joka ei laukea ollenkaan. Korkeintaan yksin.
Onhan naisia jotka hakee juuri spermaa pilluun.
Katos oikeinkirjoitus homolla Ville 5v tasolla.
Rikkaiden miesten sperma on halutuinta..
Voi kulta, ei ole tietenkään. Välillä vaan on niin. ♡
En itse ole ainakaan kertaakaan ollut vahingoniloinen.
On nyt kuitenkin ihan normaaliakin, että joskus nyt tulee nopeasti ja joskus ei.
Tietty jos on aina niin, että tulee suurinpiirtein jo parin työnnön jälkeen, niin voi ihmetellä, etä onko jossain vikaa. Kuten että mies on liian tuntoherkkä tai jotain. Mutta ei silloinkaan saisi olla vahingoniloinen.
Tietty itse tykkään, jos suoritus vie aikaa, mutta on kyllä jotenkin kiihottavaa myös sekin, kun mies nousee päälleni, saa työnnyttyä sisään ja jo parin kolmen rivakan työnnön jälkeen survoo kalunsa juurta myöden muhun ja paikoilleen jähmettyen roiskii spermansa sisääni ihanan orgasmiörähtelyn kera huohottaen.
Joskus pikaisesti ja joskus maratonihengessä....
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://1lingo.com/H/U5l1W7
Vaimo on kyllä vahingoniloinen kun pääsen liukkaille niin laukean heti.
Minun vaimoni ottaa sen kohteliaisuutena kun mies laukeaa. Onhan hän tuottanut hyvän olon partnerille. Toki kohtelias kaveri huolehtii siitä että myös vaimoni saa orgasmin, ensin tai panon jälkeen. Eri juttu on kun on ryhmä miehiä harrastamassa seksiä hänen kanssaan, silloin nopea on hyvä, pääsee seuraava kaveri toteuttamaan itseään. Vaimo tykkää näistä maratoneista, koko illan on jonkun elin hänen sisällään. Ne ovat aina erityisiä iltoja.
-Pasi
Oma vaimo tykkää kanssa kun on useampi mies naimassa ja miehiltä tulee nopsaan. Harva mies pystyy pidättämään pitkään kun pääsee paljaalla varatulle pillulle. Eikä pääse paikat kuivamaan kun uudet spermat tulevat vähän väliä sisään.
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://antikbutik.com/H/V2v8R8
Ei ole, ainakaan satunnaisena "ongelmana".
Joskus itse asiassa nautin siitä, kun mies on niin kiihottunut, ettei kestä kauaa, vaan roiskii sisään jo muutaman työnnön jälkeen.
Oletteko koskaan ajatellut, että ihminen onkin luotu laukeamaan nopeasti ja niissä on "vika"joilla se kestää kauemmin 🤔