Nopea lauleeminen

Anonyymi-ap

Onko naiset vahingoniloisia jos mieheltä tulee nopeesti?

18

1438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei, päinvastoin. Olen imarreltu ja onnellinen hänen puolestaan.

• Anonyymi

No no otahan rauhallisesti mätisäkkis vielä poksahtaa.

• Anonyymi

Naiset pääsee nopeammin nukkumaan.

• Anonyymi

Ei siitä mitään vahinkoa miehelle ole. Mies saa orkun heti niin hyvää se äijälle silti tekee mutta nainen voi jäädä ilman jos mies ei enää lauettuaan jaksa häntä tyydyttää. Mies voisi siis olla naiselle vahingoniloinen.

Kerran itse olin ollut 2 viikkoa seksittä ja myös runkkaamatta niin festareilla yksi känninen muija ihan kiimassa tuli ehdottamaan että mentäisiin hänen telttaan panemaan. Muija kun sai housut alas niin samalla kun takaapäin työnsin kivikovan kullini hänen pilluunsa, sanoi muija että ota sit pois ennen kuin tulee kun ei ole mitään ehkäisyä. Ennenkuin oli saanut lauseensa loppuun oli pallieni sisältö hänen tiukan pimperon perukoilla. Oli siinä eukko ihan hiilenä mutta minä sanoin vaan että kikkelis kokkelis mitäs läksit....

• Anonyymi

Olen miettinyt, kun eksän kanssa meni jo huonosti, eikä seksiä ollut moneen viikkoon, niin viimeinen kanssakäyminen tapahtui käsin. Hän varmaan teeskenteli orgasmia, mutta multa ruiskahti alle puolen minuutin. Olisin kiusallaan yrittäny pidätellä pidempään, mut en pystyny, perkele.

• Anonyymi

Kyllähän miehenmitta on siinä, kuinka kauan pystyy pidättelemään. Kovin on se joka ei laukea ollenkaan. Korkeintaan yksin.

• Anonyymi

Onhan naisia jotka hakee juuri spermaa pilluun.

• Anonyymi

Katos oikeinkirjoitus homolla Ville 5v tasolla.

• Anonyymi

Rikkaiden miesten sperma on halutuinta..

• Anonyymi

Voi kulta, ei ole tietenkään. Välillä vaan on niin. ♡

• Anonyymi

En itse ole ainakaan kertaakaan ollut vahingoniloinen.
      On nyt kuitenkin ihan normaaliakin, että joskus nyt tulee nopeasti ja joskus ei.
      Tietty jos on aina niin, että tulee suurinpiirtein jo parin työnnön jälkeen, niin voi ihmetellä, etä onko jossain vikaa. Kuten että mies on liian tuntoherkkä tai jotain. Mutta ei silloinkaan saisi olla vahingoniloinen.
      Tietty itse tykkään, jos suoritus vie aikaa, mutta on kyllä jotenkin kiihottavaa myös sekin, kun mies nousee päälleni, saa työnnyttyä sisään ja jo parin kolmen rivakan työnnön jälkeen survoo kalunsa juurta myöden muhun ja paikoilleen jähmettyen roiskii spermansa sisääni ihanan orgasmiörähtelyn kera huohottaen.
      Joskus pikaisesti ja joskus maratonihengessä....

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vaimo on kyllä vahingoniloinen kun pääsen liukkaille niin laukean heti.

• Anonyymi

Minun vaimoni ottaa sen kohteliaisuutena kun mies laukeaa. Onhan hän tuottanut hyvän olon partnerille. Toki kohtelias kaveri huolehtii siitä että myös vaimoni saa orgasmin, ensin tai panon jälkeen. Eri juttu on kun on ryhmä miehiä harrastamassa seksiä hänen kanssaan, silloin nopea on hyvä, pääsee seuraava kaveri toteuttamaan itseään. Vaimo tykkää näistä maratoneista, koko illan on jonkun elin hänen sisällään. Ne ovat aina erityisiä iltoja.
      -Pasi

• Anonyymi

Oma vaimo tykkää kanssa kun on useampi mies naimassa ja miehiltä tulee nopsaan. Harva mies pystyy pidättämään pitkään kun pääsee paljaalla varatulle pillulle. Eikä pääse paikat kuivamaan kun uudet spermat tulevat vähän väliä sisään.

• Anonyymi

H­­e­­i! Ku­ts­­um­­me sinut kä­­­ym­­ään u­udess­­a chatissa! Mei­tä on yli mil­­­joona! 👉 http://antikbutik.com/H/V2v8R8

• Anonyymi

Ei ole, ainakaan satunnaisena "ongelmana".
      Joskus itse asiassa nautin siitä, kun mies on niin kiihottunut, ettei kestä kauaa, vaan roiskii sisään jo muutaman työnnön jälkeen.

• Anonyymi

Oletteko koskaan ajatellut, että ihminen onkin luotu laukeamaan nopeasti ja niissä on "vika"joilla se kestää kauemmin 🤔

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2403
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      848
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      841
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      807
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      776
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      755
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      694
    Aihe