Nopea lauleeminen

Anonyymi-ap

Onko naiset vahingoniloisia jos mieheltä tulee nopeesti?

18

922

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei, päinvastoin. Olen imarreltu ja onnellinen hänen puolestaan.

      • Anonyymi

        No no otahan rauhallisesti mätisäkkis vielä poksahtaa.


    • Anonyymi

      Naiset pääsee nopeammin nukkumaan.

    • Anonyymi

      Ei siitä mitään vahinkoa miehelle ole. Mies saa orkun heti niin hyvää se äijälle silti tekee mutta nainen voi jäädä ilman jos mies ei enää lauettuaan jaksa häntä tyydyttää. Mies voisi siis olla naiselle vahingoniloinen.

      Kerran itse olin ollut 2 viikkoa seksittä ja myös runkkaamatta niin festareilla yksi känninen muija ihan kiimassa tuli ehdottamaan että mentäisiin hänen telttaan panemaan. Muija kun sai housut alas niin samalla kun takaapäin työnsin kivikovan kullini hänen pilluunsa, sanoi muija että ota sit pois ennen kuin tulee kun ei ole mitään ehkäisyä. Ennenkuin oli saanut lauseensa loppuun oli pallieni sisältö hänen tiukan pimperon perukoilla. Oli siinä eukko ihan hiilenä mutta minä sanoin vaan että kikkelis kokkelis mitäs läksit....

    • Anonyymi

      Olen miettinyt, kun eksän kanssa meni jo huonosti, eikä seksiä ollut moneen viikkoon, niin viimeinen kanssakäyminen tapahtui käsin. Hän varmaan teeskenteli orgasmia, mutta multa ruiskahti alle puolen minuutin. Olisin kiusallaan yrittäny pidätellä pidempään, mut en pystyny, perkele.

    • Anonyymi

      Kyllähän miehenmitta on siinä, kuinka kauan pystyy pidättelemään. Kovin on se joka ei laukea ollenkaan. Korkeintaan yksin.

      • Anonyymi

        Onhan naisia jotka hakee juuri spermaa pilluun.


      • Anonyymi

        Katos oikeinkirjoitus homolla Ville 5v tasolla.


    • Anonyymi

      Rikkaiden miesten sperma on halutuinta..

    • Anonyymi

      Voi kulta, ei ole tietenkään. Välillä vaan on niin. ♡

    • Anonyymi

      En itse ole ainakaan kertaakaan ollut vahingoniloinen.
      On nyt kuitenkin ihan normaaliakin, että joskus nyt tulee nopeasti ja joskus ei.
      Tietty jos on aina niin, että tulee suurinpiirtein jo parin työnnön jälkeen, niin voi ihmetellä, etä onko jossain vikaa. Kuten että mies on liian tuntoherkkä tai jotain. Mutta ei silloinkaan saisi olla vahingoniloinen.
      Tietty itse tykkään, jos suoritus vie aikaa, mutta on kyllä jotenkin kiihottavaa myös sekin, kun mies nousee päälleni, saa työnnyttyä sisään ja jo parin kolmen rivakan työnnön jälkeen survoo kalunsa juurta myöden muhun ja paikoilleen jähmettyen roiskii spermansa sisääni ihanan orgasmiörähtelyn kera huohottaen.
      Joskus pikaisesti ja joskus maratonihengessä....

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaimo on kyllä vahingoniloinen kun pääsen liukkaille niin laukean heti.

    • Anonyymi

      Minun vaimoni ottaa sen kohteliaisuutena kun mies laukeaa. Onhan hän tuottanut hyvän olon partnerille. Toki kohtelias kaveri huolehtii siitä että myös vaimoni saa orgasmin, ensin tai panon jälkeen. Eri juttu on kun on ryhmä miehiä harrastamassa seksiä hänen kanssaan, silloin nopea on hyvä, pääsee seuraava kaveri toteuttamaan itseään. Vaimo tykkää näistä maratoneista, koko illan on jonkun elin hänen sisällään. Ne ovat aina erityisiä iltoja.
      -Pasi

    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­ts­­um­­me sinut kä­­­ym­­ään u­udess­­a chatissa! Mei­tä on yli mil­­­joona! 👉 http://antikbutik.com/H/V2v8R8

    • Anonyymi

      Ei ole, ainakaan satunnaisena "ongelmana".
      Joskus itse asiassa nautin siitä, kun mies on niin kiihottunut, ettei kestä kauaa, vaan roiskii sisään jo muutaman työnnön jälkeen.

    • Anonyymi

      Oletteko koskaan ajatellut, että ihminen onkin luotu laukeamaan nopeasti ja niissä on "vika"joilla se kestää kauemmin 🤔

    • Anonyymi
      UUSI

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🔞 ­­V­i­­t­t­u­­­ ­t­­ä­­m­­­ä­ ­­­k­u­u­­­m­­a­­­ ­­n­a­r­­t­t­­u­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3055
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      105
      2395
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2172
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      156
      1972
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1817
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    7. 165
      1246
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe