Valmiina kuolemaan toistensa puolesta

Anonyymi-ap

Rutsin Nato jäsenyys ihan kosketeltavissa.
Unkarin parlamentin odotetaan äänestävän Ruotsin Nato-hakemuksesta maanantaina
– Teemme tarvittavat päätökset ja näin ollen olemme saaneet tämän luvun päätökseen, Viktor Orbán sanoo .

Orbánilta kysyttiin myös, miksi maa on nyt valmis ratifioimaan Ruotsin.
– Naton jäsenyys tarkoittaa, että olemme valmiita kuolemaan toistemme puolesta. Jos hyökkäys tapahtuu, meidän on oltava paikalla ja taisteltava toistemme vapauden puolesta. Jos haluat luoda näin vahvan suhteen, tarvitaan molemminpuolista kunnioitusta, Orbán sanoo.
– Olemme molemmat EU:n jäseniä ja pian olemme Naton liittolaisia, Kristersson sanoo.

Myös Suomeen vaikuttaa me keskustalasiet olemme otettuja, nyt enenmän sotilaista kuin esim. 1918 puolustamassa Suomea Bolseviikki- Venäjän ja omien vasemmsitolaisten SDP hyökkäystä. Talonpoikaisarmeija löi heidät ajaen Venäjälle maan kaappausta yrittäneet. Saksan apuja oli paikallaan. Vasemmisto yhäkin häviöstään pahalla päällä, siksi lakot. Venäjään liitos epäonnistui.

10

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja taas on viimeinen kappaleesi sieltä laskiämpärisi pohjalta, voi sinua :-)))))))

      • Anonyymi

        Pankkopoika kulkee todella hitaalla. Luiskaotsaisuuden seuraustako lienee?


      • Anonyymi

        Kyllä te kommunistinuorten aivoilla olevat olette surkeaa porukkaa. Sieltä on mutteria tipahtanut. Olisihan Martti sulla maontakin omaa palstaa, kommunsiteilla kaksikin, vasemmistoliitolla yksi. Miksi täällä auot päätäsi keskustalaisiin. LApsellinen yhä, et enää ennätä miehistyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te kommunistinuorten aivoilla olevat olette surkeaa porukkaa. Sieltä on mutteria tipahtanut. Olisihan Martti sulla maontakin omaa palstaa, kommunsiteilla kaksikin, vasemmistoliitolla yksi. Miksi täällä auot päätäsi keskustalaisiin. LApsellinen yhä, et enää ennätä miehistyä.

        Milloin viimeksi olet jutellut psykiatrisi kanssa? Syytä tapaamiselle näkyisi olevan.


      • Anonyymi

        Ei koomareite Nato isommin kiinnosta. Jotkut jo vaatineet meillä eroa siitä. Kai sinäkin turpa-uuno samaa vaadit.


    • Anonyymi

      Persutrolli jatkaa linjallaan.

    • Anonyymi

      Perustakaa nyt se oma vittuilupalsta, niin saatte kenenkään häiritsemättä heittää törkyä toistenne niskaan.

      • Anonyymi

        Mikset sinäkinmene omalle palstallesi. Ei tämä se ole, tämä keskustan palsta.


    • Anonyymi

      Ei se ruottalaisten tuko NATOon mitään kesää tee,Itä on yhtä vahva kuin ennenkin,Ruotsi taas pieni 10miljoonan kansa,ei sieltä mitään järisyttävää määrää kalustoa ja miehiä tule esim. jos Kiina tulee mukaan ww3seen.

      Länsi on helisemässä siinä tapauksessa,Idässä riittää porukkaa siten kaikki maat mukaan lukien miljardisotalla,Lännessä yhteensä vain 1,5 miljardia korkeintaan ,aseet ja niiden tulivoimat menee myös samassa suhteessa. Miten siis Länsi voisi voittaa rajoittamattoman ww3sen?
      No way, vaikka miten Lännellä olisi ydinpommit mukana.

      Ja tämä tilanne ei tule muuttumaan ilmeisesti enää koskaan kansojen kokojen suhteen,Intiakin väläyttelee vähän väliä olevansa loppupeleissä vain Idän puolella. Miten siis Länsi voisi voittaa tuon sodan enää? Ei mitenkään,
      eli huonosti käy Lännelle jos tilanteet nyt lähtee eskaloitumaan.

      • Anonyymi

        Opettele pietarin trolli edes kirjoittamaan, tuo on kuin vajaaälyisen tekstiä tai ala-asteella olevan hiihtolomalaisen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe