50 grammaa saa olla taskussa, 50 grammaa, se on paljon se :-)
3 kasvia saa olla kasvamassa, sekin on mahtavaa :-)
Kaverin puolesta iloitsen.
Saksasta tuli tänään paratiisi, Suomi seuratkoon perässä ja sassiin.
11
332
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän Suomi ole vielä edes toipunut kieltolain purkamisesta.
Tai ei tämä oikeiston oikukkaat hyrisijät.
Myös nykyhallitus tukee tulkintaa, meno on kiilusilmäistä kostoa ja Kela on Alkon korvike vihattuna.- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Soviet Finland ja kieltolaki... unohdin vallan.
Nauvon imaamilla kasvaa kohta "ruoho" Noplesse-pellossaan :)))
Anonyymi kirjoitti:
Nauvon imaamilla kasvaa kohta "ruoho" Noplesse-pellossaan :)))
Pahoin pelkään, että hänellä on riippanaan Lars Levin asettama pidäke kaikkea psykedeelistä kivaa kohtaan... Ja voineeko hän jättää vähäksikään aikaa enää kommarijahtiaan kesken, pääsevät vielä lopullisesti karkuun. Tai no, onhan niitä haitakkeita joka paikassa ja paljon. Täällä niitä ei kuitenkaan ole. Tarkistin paikat piironginlaatikoita myöten. Noblesse-pellossaan kasvaa Noblesse, kesät talvet, arvelen. Mutta mitä polttanee asevelisosialistimme, sitä en tiedä. Villi arvaukseni on, että ollessaan osapäivänatsi bongi päräjää ja parta turajaa.
- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Pahoin pelkään, että hänellä on riippanaan Lars Levin asettama pidäke kaikkea psykedeelistä kivaa kohtaan... Ja voineeko hän jättää vähäksikään aikaa enää kommarijahtiaan kesken, pääsevät vielä lopullisesti karkuun. Tai no, onhan niitä haitakkeita joka paikassa ja paljon. Täällä niitä ei kuitenkaan ole. Tarkistin paikat piironginlaatikoita myöten. Noblesse-pellossaan kasvaa Noblesse, kesät talvet, arvelen. Mutta mitä polttanee asevelisosialistimme, sitä en tiedä. Villi arvaukseni on, että ollessaan osapäivänatsi bongi päräjää ja parta turajaa.
Sitä sanotaan, että kuva kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa.
Imaami on selvästikin ulinoistaan päätellen imuroinut oppinsa täältä:
https://1.bp.blogspot.com/-rWSzThKXLDE/WEEuFhbPUPI/AAAAAAAAAX4/-zqeS4EwmxUOTlItghjVTpzMsKK3FNKswCLcB/s1600/Captioned(1)+4.jpg
Jos mainitsemasi asevelisosialisti on pössytellyt bongista, niin seuraukset saattavat olla mahdollisesti seuraavanlaiset?
http://1.bp.blogspot.com/-zP8AM8hRlCY/TvdWKLsLRaI/AAAAAAAAANQ/5q31n6iYCtI/s1600/controlman mopoilee.jpg Anonyymi kirjoitti:
Sitä sanotaan, että kuva kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa.
Imaami on selvästikin ulinoistaan päätellen imuroinut oppinsa täältä:
https://1.bp.blogspot.com/-rWSzThKXLDE/WEEuFhbPUPI/AAAAAAAAAX4/-zqeS4EwmxUOTlItghjVTpzMsKK3FNKswCLcB/s1600/Captioned(1) 4.jpg
Jos mainitsemasi asevelisosialisti on pössytellyt bongista, niin seuraukset saattavat olla mahdollisesti seuraavanlaiset?
http://1.bp.blogspot.com/-zP8AM8hRlCY/TvdWKLsLRaI/AAAAAAAAANQ/5q31n6iYCtI/s1600/controlman mopoilee.jpgNythäm mää vasta tajusin... Imaami on mitä on, koska Sipilä.
Minusta on hienoa, että polkupyöräilijä ajaa myös motocrossia, edes pöllyssä.- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Pahoin pelkään, että hänellä on riippanaan Lars Levin asettama pidäke kaikkea psykedeelistä kivaa kohtaan... Ja voineeko hän jättää vähäksikään aikaa enää kommarijahtiaan kesken, pääsevät vielä lopullisesti karkuun. Tai no, onhan niitä haitakkeita joka paikassa ja paljon. Täällä niitä ei kuitenkaan ole. Tarkistin paikat piironginlaatikoita myöten. Noblesse-pellossaan kasvaa Noblesse, kesät talvet, arvelen. Mutta mitä polttanee asevelisosialistimme, sitä en tiedä. Villi arvaukseni on, että ollessaan osapäivänatsi bongi päräjää ja parta turajaa.
MPP kasvattaa makaronia.
t: Makarovin veljes. Anonyymi kirjoitti:
MPP kasvattaa makaronia.
t: Makarovin veljes.Mutta parvekeviljelyä ei lasketa.
- Anonyymi
Vihreät sai ydinvoimalat pois ja huumeet tilalle. Hiilen polttoa ja huume sairauksia.
- Anonyymi
Mitä ydinvoimaloita vihreät ovat poistaneet? Ei ainakaan Suomesta ole sammunut ensimmäistäkään reaktoria, kenenkään toimesta. Yksi ryssän reaktori jäi tulematta, mutta se olikin vain hyvä asia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
