Saksasta tuli tänään paratiisi, Suomi seuratkoon perässä ja sassiin.

50 grammaa saa olla taskussa, 50 grammaa, se on paljon se :-)

3 kasvia saa olla kasvamassa, sekin on mahtavaa :-)

Kaverin puolesta iloitsen.

11

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän Suomi ole vielä edes toipunut kieltolain purkamisesta.
      Tai ei tämä oikeiston oikukkaat hyrisijät.

      Myös nykyhallitus tukee tulkintaa, meno on kiilusilmäistä kostoa ja Kela on Alkon korvike vihattuna.

      • Soviet Finland ja kieltolaki... unohdin vallan.


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Soviet Finland ja kieltolaki... unohdin vallan.

        Nauvon imaamilla kasvaa kohta "ruoho" Noplesse-pellossaan :)))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nauvon imaamilla kasvaa kohta "ruoho" Noplesse-pellossaan :)))

        Pahoin pelkään, että hänellä on riippanaan Lars Levin asettama pidäke kaikkea psykedeelistä kivaa kohtaan... Ja voineeko hän jättää vähäksikään aikaa enää kommarijahtiaan kesken, pääsevät vielä lopullisesti karkuun. Tai no, onhan niitä haitakkeita joka paikassa ja paljon. Täällä niitä ei kuitenkaan ole. Tarkistin paikat piironginlaatikoita myöten. Noblesse-pellossaan kasvaa Noblesse, kesät talvet, arvelen. Mutta mitä polttanee asevelisosialistimme, sitä en tiedä. Villi arvaukseni on, että ollessaan osapäivänatsi bongi päräjää ja parta turajaa.


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Pahoin pelkään, että hänellä on riippanaan Lars Levin asettama pidäke kaikkea psykedeelistä kivaa kohtaan... Ja voineeko hän jättää vähäksikään aikaa enää kommarijahtiaan kesken, pääsevät vielä lopullisesti karkuun. Tai no, onhan niitä haitakkeita joka paikassa ja paljon. Täällä niitä ei kuitenkaan ole. Tarkistin paikat piironginlaatikoita myöten. Noblesse-pellossaan kasvaa Noblesse, kesät talvet, arvelen. Mutta mitä polttanee asevelisosialistimme, sitä en tiedä. Villi arvaukseni on, että ollessaan osapäivänatsi bongi päräjää ja parta turajaa.

        Sitä sanotaan, että kuva kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa.

        Imaami on selvästikin ulinoistaan päätellen imuroinut oppinsa täältä:

        https://1.bp.blogspot.com/-rWSzThKXLDE/WEEuFhbPUPI/AAAAAAAAAX4/-zqeS4EwmxUOTlItghjVTpzMsKK3FNKswCLcB/s1600/Captioned(1)+4.jpg

        Jos mainitsemasi asevelisosialisti on pössytellyt bongista, niin seuraukset saattavat olla mahdollisesti seuraavanlaiset?

        http://1.bp.blogspot.com/-zP8AM8hRlCY/TvdWKLsLRaI/AAAAAAAAANQ/5q31n6iYCtI/s1600/controlman mopoilee.jpg


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä sanotaan, että kuva kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa.

        Imaami on selvästikin ulinoistaan päätellen imuroinut oppinsa täältä:

        https://1.bp.blogspot.com/-rWSzThKXLDE/WEEuFhbPUPI/AAAAAAAAAX4/-zqeS4EwmxUOTlItghjVTpzMsKK3FNKswCLcB/s1600/Captioned(1) 4.jpg

        Jos mainitsemasi asevelisosialisti on pössytellyt bongista, niin seuraukset saattavat olla mahdollisesti seuraavanlaiset?

        http://1.bp.blogspot.com/-zP8AM8hRlCY/TvdWKLsLRaI/AAAAAAAAANQ/5q31n6iYCtI/s1600/controlman mopoilee.jpg

        Nythäm mää vasta tajusin... Imaami on mitä on, koska Sipilä.

        Minusta on hienoa, että polkupyöräilijä ajaa myös motocrossia, edes pöllyssä.


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Pahoin pelkään, että hänellä on riippanaan Lars Levin asettama pidäke kaikkea psykedeelistä kivaa kohtaan... Ja voineeko hän jättää vähäksikään aikaa enää kommarijahtiaan kesken, pääsevät vielä lopullisesti karkuun. Tai no, onhan niitä haitakkeita joka paikassa ja paljon. Täällä niitä ei kuitenkaan ole. Tarkistin paikat piironginlaatikoita myöten. Noblesse-pellossaan kasvaa Noblesse, kesät talvet, arvelen. Mutta mitä polttanee asevelisosialistimme, sitä en tiedä. Villi arvaukseni on, että ollessaan osapäivänatsi bongi päräjää ja parta turajaa.

        MPP kasvattaa makaronia.

        t: Makarovin veljes.


      • Anonyymi kirjoitti:

        MPP kasvattaa makaronia.

        t: Makarovin veljes.

        Mutta parvekeviljelyä ei lasketa.


    • Anonyymi

      Vihreät sai ydinvoimalat pois ja huumeet tilalle. Hiilen polttoa ja huume sairauksia.

      • Kyllä me vihervassarit ollaan kamalia. Ihan kamalia.


      • Anonyymi

        Mitä ydinvoimaloita vihreät ovat poistaneet? Ei ainakaan Suomesta ole sammunut ensimmäistäkään reaktoria, kenenkään toimesta. Yksi ryssän reaktori jäi tulematta, mutta se olikin vain hyvä asia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe