Olen niin tyhmä!

Anonyymi-ap

Haluan vajota maan alle.

52

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole suinkaan ainoa tääl toine:)

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­­N­­y­­­m­­­f­­o­­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18283956

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Täällä kolmas sitten myös. :(

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä? Ei saa ottaa elämää liian vakavasti.

    • Tyhmä on aika vahva statement älykkyyden osalta. Hölmö voi monasti olla parempi kuvaus, sitä kun meistä useimmat ovat aika pirun monta kertaa elämänsä aikana.

      • Anonyymi

        No hölmöt jutut ja hölmöys on eri asia ku et on ihan vtun tyhmä. 😞

        Kuulostaakin jo tyhmälle sanoa että, olinpas nyt hölmö kun menin kuvittelemaan että kaikkien kuukausien jälkeen olisin merkinnyt jotain toiselle.
        En merkinnyt en.
        Että kyllä tollasessa tilanteessa on tyhmä, ja sekin on lievästi sanottua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hölmöt jutut ja hölmöys on eri asia ku et on ihan vtun tyhmä. 😞

        Kuulostaakin jo tyhmälle sanoa että, olinpas nyt hölmö kun menin kuvittelemaan että kaikkien kuukausien jälkeen olisin merkinnyt jotain toiselle.
        En merkinnyt en.
        Että kyllä tollasessa tilanteessa on tyhmä, ja sekin on lievästi sanottua.

        Juuri tuollaisessa tilanteessa ei voi sanoa olleensa tyhmä, vaan hölmö, jos sitäkään. Kas kun...
        Sitä nyt ei vaan voi tietää, mitä toinen ihminen mielessään pyörittelee ja mitä sillä pyörittelyllään joskus ehkä tekee, jos edes tekee. Mutta se ei tee kenestäkään tyhmää, harvemmin edes hölmöä.

        Sinä päivänä, kun voit lukea toisen ajatukset ja silti toimit niitä vastaan, saat kutsua itseäsi hölmöksi ilman että kukaan tulee väittämään vastaan. Ennen sitä päivää... No perustelut oli edellä. Elämä ei ole reilu eikä ainakaan kivuton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hölmöt jutut ja hölmöys on eri asia ku et on ihan vtun tyhmä. 😞

        Kuulostaakin jo tyhmälle sanoa että, olinpas nyt hölmö kun menin kuvittelemaan että kaikkien kuukausien jälkeen olisin merkinnyt jotain toiselle.
        En merkinnyt en.
        Että kyllä tollasessa tilanteessa on tyhmä, ja sekin on lievästi sanottua.

        Tuokin on asenne kysymys.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Juuri tuollaisessa tilanteessa ei voi sanoa olleensa tyhmä, vaan hölmö, jos sitäkään. Kas kun...
        Sitä nyt ei vaan voi tietää, mitä toinen ihminen mielessään pyörittelee ja mitä sillä pyörittelyllään joskus ehkä tekee, jos edes tekee. Mutta se ei tee kenestäkään tyhmää, harvemmin edes hölmöä.

        Sinä päivänä, kun voit lukea toisen ajatukset ja silti toimit niitä vastaan, saat kutsua itseäsi hölmöksi ilman että kukaan tulee väittämään vastaan. Ennen sitä päivää... No perustelut oli edellä. Elämä ei ole reilu eikä ainakaan kivuton.

        Kyllä mä sulle vielä pyörittelyä näytän joskus.
        Eikä jää vaan mielessä pyörittelyksi.
        Ei ole reilu eikä todellakaan kivuton.
        Pörrmau vaan sulle. 😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on asenne kysymys.

        Miten tää muka on asenne kysymys?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä sulle vielä pyörittelyä näytän joskus.
        Eikä jää vaan mielessä pyörittelyksi.
        Ei ole reilu eikä todellakaan kivuton.
        Pörrmau vaan sulle. 😢

        On sitä pyörittelyä ollutkin, joskus, niin ei ehkä tartte näyttää. Ehkä. Rieppuu mitä pyöritellään.

        Elämä on. Siis vain on. Sitten me ihmiset koetaan se jollain tavalla. Vaikka elämä reppana vain on, Me ollaan aika epäreiluja.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        On sitä pyörittelyä ollutkin, joskus, niin ei ehkä tartte näyttää. Ehkä. Rieppuu mitä pyöritellään.

        Elämä on. Siis vain on. Sitten me ihmiset koetaan se jollain tavalla. Vaikka elämä reppana vain on, Me ollaan aika epäreiluja.

        Pörrmau sulle vieläkin.
        Pörröisiä unihaleja vaan. 🤗
        Pyöritellään vaikka peukaloita taikka silmiä.
        Vaiko jotain muuta mieluummin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pörrmau sulle vieläkin.
        Pörröisiä unihaleja vaan. 🤗
        Pyöritellään vaikka peukaloita taikka silmiä.
        Vaiko jotain muuta mieluummin?

        Kaikenlaista voi pyöritellä. Mielessään tai mielellään, miksei kielelläänkin 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kaikenlaista voi pyöritellä. Mielessään tai mielellään, miksei kielelläänkin 😁

        Sais kyllä jo pyöritellä jossain joku 🤭 mielellään ..


    • Anonyymi

      Olen itse onneksi niin tyhmä etten edes tajua olevani sitä suurimmanosaa ajastani.

      • Anonyymi

        Oletpa hölmö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa hölmö

        Onneksi.


      • Anonyymi

        Noinhan se menee. Jokainen kohtaa jonkun jonka silmissä on noin tyhmä eikä itse tajua sitä olevansa. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se menee. Jokainen kohtaa jonkun jonka silmissä on noin tyhmä eikä itse tajua sitä olevansa. Sivusta

        Et taida tajuta jotain


    • Anonyymi

      Mistä tässä nyt on kysymys? Minä olen viittä vaille laittamassa hänelle viestiä, vaikka se ei varmaankaan ole kovin fiksua.

      • Anonyymi

        Haitanneeko tuo mitään onko se fiksua? Mitä voit menettää siinä jos laitat viestin? Entä voiko siitä olla hyötyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haitanneeko tuo mitään onko se fiksua? Mitä voit menettää siinä jos laitat viestin? Entä voiko siitä olla hyötyä?

        Lähinnä tätä kellonaikaa mietin. Voipi ajatella, että kirjoitan humalassa.


      • Anonyymi

        LAITA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä tätä kellonaikaa mietin. Voipi ajatella, että kirjoitan humalassa.

        No ei kai se kello aika siihen vaikuta?
        Tekosyy tuokin et voi olla laittamatta.


    • Anonyymi

      Mikä tää tyhmyysbuumi on? kysyy yks hölmö myös.

      • Anonyymi

        Taitaa olla vaan vttuilua jollekin.


    • Anonyymi

      Laitoitko jotain tosi lapsellista mustis läppää kaivatulles vai mikä on?

    • Anonyymi

      Tyhmää on uskoa tämän palstan kirjoituksista yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Niin. Varmasti maksettua sisällöntuotantoa kaikki tyynni. Paitsi tietysti ne ihmiset, jotka eivät ole rahalla kirjoittavia trolleja ja jolla on oikeita tunteita. Mutta mitäpä niistä, ihmisiähän ne vain ovat.

    • Anonyymi

      Oman tyhmyyden ymmärtäminen on viisauden alku.

    • Anonyymi

      Olet itsekäs pska joka kalastelee klikkejä näillä 3 sanan aloituksillaan.

    • Anonyymi

      Minä se vasta tyhmä olen.

    • Anonyymi

      Mut mäpä oonkin vielä tyhmempi.

    • Olet rakas..

    • Olet arvokas minulle. Minulle on pitkä ystävä suhteet tärkeitä ja arvokkaita pitää luoda minulle rajat.

    • Anonyymi

      Valtakunta kuka olet? kiinnostat!

      • Ooh.. tykkäätkö luoda tänne minun kanssa pitkän rakkaan ja arvokkaan ystävä suhteen?


    • Anonyymi

      Valtakunta voitaisiinko keskustella kahden?

      • Missä? mieluusti tykkään täällä.


    • Anonyymi

      Haluan sinusta ystävän.

    • Anonyymi

      Älykäd voi tahallisesti ja harkitusti käyttäyä hölmösti.

    • Anonyymi

      Kaippa se näinkin toimii: Joka itsensä alentaa, se ylennetään.. ainakin empaattinen suhtautuminen tuo lämpöä, joten ei huono asenne. Ei se mitään. Annan anteeksi.

      • Olet ihana lämpöinen pakkaus.


    • Anonyymi

      Et ole tyhmä ollenkaan.

      • Anonyymi

        Kenen kans kuvittelet vuorovaikuttavasi tällaiseen alentuneeseen sävyyn? Onko kaikki himassa


    • Anonyymi

      Minä rakastan sitä miestä 💖joka väitti olevansa tyhmä, huono ja jolla on huono itsetunto . Mutta se tyyppi vain sai mut nauramaan ja se mies tuntui niin hyvältä, sisällä ja ulkoa. Sitä vain tietää ralastavansa ja kunnioittavnsa, kaikesta huolimatta. Tässä tää nyt oli, yhelle Ollille.

      • Anonyymi

        Melkein onnistut mies ulkoistamaan itsesi tuosta väkinäisestä henkselin paukuttelusta heh


    • Anonyymi

      Mä oon nii fiksu, et saan muut tekeen niin, ilkeitä saa opettaa

    • Anonyymi

      Hyppää suonsilmään.

      • Anonyymi

        Et oo mielestäs ansainnu Koulutusta vai👆


    • Anonyymi

      Sun kasvot aina helottaa punaisina, kun tunkeudut toisten elämiin.

    • Anonyymi

      Älä nyt kunhan härkin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe