Minäpä olen oikea suomalainen työmies

Anonyymi-ap

Ja minun palkka on todella huono ja kannatan siitä huolimatta kaikkea hallituksen esittämiä heikennyksiä

29

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin minäkin . Nyt saan veroalen myötä 1900 euroa lisää rahaa vuodessa .
      Ei ikinä ennen ole valtio minua näin hyvin palkinnut .

      • Anonyymi

        Höpöp höpö.


    • Anonyymi

      Minulta saa viedä koko toimeentulon sillä minähän olen köyhä sillä enhän minä tietenkään ymmärrä

    • Anonyymi

      Jos tyhmät ette ymmärrä yhteiskunta perustuu pelkästään kusetukseen. Jos et ota tai varasta jäät ilman

      • Anonyymi

        Kuule , puhut ASIAA näin se vaan menee , , kusetukseen tää yhteiskunta perustuu , , ja jos joku onneton näyttää että munee mukamas hyvin , , niin jopa löytyy räkyttäjiä , kun jollakin sattuu olemaan tyylikäs menopeli , niin jopa löytyy irvailioita enpä viiti enempää jaaritella , joko on muuten hiihtolomat alkneet näilä lakeuksilla ?


    • Anonyymi

      Töitä ei tarvitse tehdä jos siltä tuntuu ja kaupasta saa varastaa, on opposition linja.

    • Anonyymi

      Mielelläni maksan ansiotuloistani korkeaa valtionveroa, kunnallisveroa, kiinteistöveroa ja kirkollisveroa että saadaan tänne lisää mamuja ja heidät kotoututetuiksi. Lopuilla rahoilla ostan korkeasti verotettua polttoainetta, sähköä, ruokaa, alkoholia ja tupakkatuotteita. Muistin näemmä väärin, tein noin entisessä elämässä... Perustoimeentulolla eläessäni en maksa veroja lainkaan, auton hävitin, ja Kela maksaa sähkön, veden ja terveydenhoidon. Viinaa keitän itse, ruoka leipäjonosta ja punalaputettuina tuotteina, eli pitäkää tunkkinne...

      • Anonyymi

        Ratkesin tuossa yhden kommenttia kehumaan , , mutta sulla on vieläpä PAREMPI minä en tosin viinaa keitä mutta muutenvaan menee mukavasti ,, lkääkin on jo kiitettävästi että haluan oleskella yksikseni , enkä kaipaa kaverikseni ketään tyjänpäivästen juttelijaa.


    • Anonyymi

      Kirkosta voi halutessaan erota.

      • Anonyymi

        Ja Ay liitosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Ay liitosta.

        Niin ja persujen juopot voi erottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja persujen juopot voi erottaa

        Miten liittyy "kirkosta voi erota ja ay-liikkeestä myös" persuihin?
        Täsmentäisitkö?


    • Anonyymi

      Ja Pyhäjärven jättää taakseen tai viedä täällä tienatut säästöt naapuri kunnan puolelle

    • Anonyymi

      Savossa nähnyt parhaillaan 8 Pyhäjärvistä ostoksia tekemässä

      • Anonyymi

        Olivatko Tokmannilla ?


      • Anonyymi

        Sinne ajetaan, missä tiet on kunnossa! 😊


    • Anonyymi

      Syistä ja toisista en voi kertoa sillä paljastun vielä itse 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Taidanpa tietää ketä sielä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidanpa tietää ketä sielä oli.

        No kerro ihmeessä kun kerran tiedät ketä oli Kiuruveden Tokmannilla


    • Anonyymi

      Tavalliselle ihmiselle hallitus tekee tuhansia eurojen menetykset per vuosi.

      • Anonyymi

        Työtätekeville jää palkastaan enemmän käteen hallituksen toimien seurauksena. Kelaa pankkiautomaattinaan käyttäville taas annetaan veronmaksajien rahaa entistä vähemmän.


    • Anonyymi

      Vaihtoehtoja on 2 nimittäin asutustaajamia joko ylläpidetään tai ne lopetetaan ja heitetään ihmiset kuusen juurelle

    • Anonyymi

      Kunnallisveron maksajan tulisi saada valita mihin kuntaan veronsa maksaa. Asumispaikka ei tulisi tätä ratkaista.
      Pyhäjärven kunnassa on täysin holtinta verovarojen käyttö.

    • Anonyymi

      Ne tiukennukset/säästöt näkyvät esim. oman kylän kauppojen kassoilla, ja mitäpä sitten. Ostovoimaa ei ole yhtä paljon

    • Anonyymi

      Ostovoimaton sossu ei ole koskaan tyytyväinen?🥀

      • Anonyymi

        Purra eil 2004 - 2016 sossuntuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra eil 2004 - 2016 sossuntuilla.

        Eil eil totta kai eil kun poijatkin eil


    • Anonyymi

      Sossutoimistossa on töissä entistä visalan väkeä

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🍑 K­­­u­­u­­m­a­t­­ ­­­t­­­y­­t­ö­­­t­­­ ­­o­­­d­o­t­­t­­a­­­v­­­­­a­­­t­­ ­­­s­­­i­­­n­u­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18284160

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe