Rekka ja armeijan ambulanssi törmänneet toisiinsa, ainakin yksi kuollut. Ei näy vielä uutisissa mitään, tarkempia tietoja saa odottaa...
Onnettomuus VT7:lla
21
2803
Vastaukset
- Runttaaja
Se kuollut on tiettävästi se rekkakuski.
- ScrollLock
Voi vittu että olet pimee luumu jos olet todella tuota mieltä.
- Onnellinen mies
Onni onnettomuudessa, että kärsivä osapuoli oli kerrankin rekkakuski. Useimmiten rekkakuski on syyllinen syyttömien osapuolten kuolemiin ja pääsee itse kuhmuitta. Nyt meni toisinpäin.
- päättelet
Onnellinen mies kirjoitti:
Onni onnettomuudessa, että kärsivä osapuoli oli kerrankin rekkakuski. Useimmiten rekkakuski on syyllinen syyttömien osapuolten kuolemiin ja pääsee itse kuhmuitta. Nyt meni toisinpäin.
että rekkakuski useimmiten on syyllinen? Jotain lähdetietoja??
- ison
auton kuljettajat aiheuttaa niitä kolareita ja eipä nytkään ollut kyseinen henkilö onnettomuuden aiheuttaja. Turha alkaa tästä väittää sen rahtarin syyllisyyttä. Onnellisen miehen asenteella vissiin kaikki ison auton kuljettajat on jotain murhaajia vissiin.
- että silleen
ison kirjoitti:
auton kuljettajat aiheuttaa niitä kolareita ja eipä nytkään ollut kyseinen henkilö onnettomuuden aiheuttaja. Turha alkaa tästä väittää sen rahtarin syyllisyyttä. Onnellisen miehen asenteella vissiin kaikki ison auton kuljettajat on jotain murhaajia vissiin.
- tapaus
että silleen kirjoitti:
ei ole mikään perustelu. Sanoit että useimmiten, eli onko ihan tilastoa käytössä?
- Varovasti
että silleen kirjoitti:
... on muuten tiukka paikka monella valtatiellä. Etenkin siksi että jonon, myöhäisen vilkun tms. syyn vuoksi näkee näitä läheltäpiti tilanteita.
Itse teenkin hankalimmissa kohdissa etenkin jos liikenteen vauhti on kova ylimääräisen lenkin, eli ohitan risteyksen ja käännyn ympäri turvallisemmassa paikassa, esimerkiksi seuraavasta liittymästä oikealle, takaisin yli tien ja takaisin sinne risteykseen minkä ohi ajoin. Nyt käännös onkin huomattavasti turvallisemmin oikealle. - on mennyt
että silleen kirjoitti:
Tiukka jarrutus, käännetään vasemmalle.. ei kerkiikkään, sitten vilkkua päälle, sitten rekka perään, peräänajettu lentää vastaantulevan keulaan.. Peräänajajan syy, eihän siinä ole epäselvää mutta kannattaa kääntyvienkin ottaa huomioon takana olevat että oma henki siinä voi olla vaarassa eikä syyllisyydellä ole mitään merkitystä kun tulee pahempaa vahinkoa ihmisille.
Mutta ei näille mitään voi, liikenne on mitä on ja
se vaatii veronsa (verensä) joka päivä, syy on ihmisessä, toiset osaa toiset ei. Ikävää kun syyttömienkin pitää kärsiä monesti aina, ihan vaikka ruuhkan muodossa kun jotkut kolaroi on on jokin suuri tie pois käytöstä. Siksi jotain pitäisi tehdä muutakin kuin laskea nopeusrajoituksia ja rakentaa lisää Hidastetöyssyjä. Mä alan ainakin olla niihin aika kypsä, töyssyistä menen hiljentämättä jos on firman auto alla jne. Ei se muuten niin paljon pomppaa hidastetöyssysä, iskarit ja jouset toimii kovemmassakin vauhdissa, rasittuvat tietysti mutta mitä väliä sillä on kun ne kestää kuitenkin sen ajan kunnes auto taas vaihdetaan ja jos ei kestä on huoltoleasing. - paljon ajava
Saatanan runkkari, hekumoit toisten kuolemalla. Toivottavasti hirvi laittaa sinut kylmäksi, ei mene hyvä pilalle!
- Hieman...
Onko kellään mitään tarkempaa tietoa onnettomuuden kulusta? Tuntuu hieman oudolta että täysperävaunullisen rekan törmätessä ambulanssiin on rekkakuski kuollut...
- on.
Väistänyt vastaantulevan kaistalle ajautunutta ambulanssia metsään, eli pelastanut 4 varusmiehen hengen. Itse autojen törmäys on ollut hipaisu?
- sergei truptoff
Ei siinä varsinaisessa sirran ja rekan yhteentörmäyksessä ketään kuollut, sehän on rekka-auton kannalta kuin kärpäsen osuma tuulilasiin.
Törmäyksen jälkeen rekka-auto suistui ojaan, jolloin rekan ohjaamo painui osittain kasaan. - PKKK
Oli viirusilmässä pettäny kuskin puoli pahasti. 57 syntyny kaveri oli siinä.
Pitäs lopettaa kaikki suolakurkut!
- Runttaaja
Tässä on erään kelikameran kuva: http://www.tiehallinto.fi/alk/frames/kelikamerat-frame.html
Tuolta kohta VT 7 HAMINA 19:09
Johtuuko tuo ruuhka siitä onnetomuudesta? En tunne tuota seutua kovin hyvin, enkä tiedä millä kohtaa tuo kamera sijaitsee. Ainakin kun aikaisempia kuvia katselee, niin näyttäis se ruuhka alkavan juuri sen onnettomuuden jälkeen.
Pitkä jono kuitenkin, enpä välittäis olla tuolla. - alikki
Ambulanssin kuljettaja oli päivystänyt hereillä koko viime yön ja nyt paluumatkalla todennäköisesti alkanut univelka painamaan.
Ajautunut vastaantulevan rekan eteen.. - myös
Muutaman kilometrin päässä tapahtumapaikasta oli aikaisemmin aamupäivällä poliisiauto ajanut vastaantulevan auton keulaan.olivat poliisit ajaneet pimeään mutkaan vastaantulijan kaistalla,ja suoraan nokat vastakkain.
- tarkkailija 8)
saas nähdä tuleeko syytettä liikenteen vaarantamisesta.
- vanha museotie
Siellä paukkuu tämän tästä. Paljon ulosajoja ym. Pitäisi sulkea koko tie. Hyvää moottoripyöräreittiä muuten. Erittäin mutkainen ja kapea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538253- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404313Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423430Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353423Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383338- 483113
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492614