Suomen historian parhaalta presidentiltä Niinistöltä painava viesti! Ukraina ansaitseen kaiken tuen!

Anonyymi-ap

17

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinistön toiminta oli todellista suurmiehen toimintaa, kun venäjä laski hulluutensa valloilleen. Jokainen Niinistön askel on osunut täysin kohdalleen. Myös Sanna Marin hallitus toimi esimerkillisen hyvin.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­N­­y­m­­­f­­­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18284256

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sauli on johtanut suomalaiset suohon, jossa ei ole tällä hetkellä pitkospuita.
      Natoon liittyminen ja Ukrainan sodan tukeminen on alas ajanut Suomen valtion talouden.
      Ja nälkä ja kylmä on jo monessa kodissa tuttu vieras.
      Ja sodan pelko ei suomalaisilta ole kadonnut mihinkään, päinvastoin, se on lisääntynyt.

    • Anonyymi

      Joo. Tätä täysin mistään ymmärtämättömät, ynnäysjärkeä vailla ovat, moni köyhäkin, ovat halunneet ja haalineet Suomeen.
      Nyt ollaan pahan edessä: antaako hallitus, ja ennen kaikkea eduskunnan vaadittava enemmistö sotilasjuntta valtuudet Yhdysvaltalaisille sotilaille Suomessa.
      SOTILASJUNTTA SUOMEEN.
      Toivottavasti kepu, ja vihreät eivät lipsu äänestyksessä.
      Vapautta ja orjuutta kun on mahdottomuus ajaa ja haalia maahan yhtä aikaa.
      Pohjoisessa iloitaan sotaharjoituksista turvaa Suomeen tuovana ilmaisuna.
      Takuuta turvasta ei kuitenkaan harjoitukset ja sotilaiden läsnäolo tuo, sillä saattaa olla sotaa lietsovana päinvastainen vaikutus.
      Ei Yhdysvaltain maaperä saastu pohjoisessa pidettävästä sotaharjoituksesta.
      Ei siellä välitetä oikeasti ihmishenkien menetyksestä, joka näkyy nyt GaZassa, jonka tappajaisia Yhdysvaltain, Natomaan johtama Israel suorittaa aikomuksenakaan lopettaa tappajaisia, Yhdysvallat, muiden maiden reaktiosta ja pyynnöistä huolimatta, se ei anna Israelille valtuuksia lopettaa sotaa, torppaamalla tulitauon YK:n äänestyksissä.
      Ja vain Lapin herkkä luonto, jonka elinvoiman palautuminen on tuskallisen hidasta, tuhoutuu ja saastetta tulee lisää. Miksi ihmiset eivät älyä ottaa sitä huomioon laisinkaan? Tulee vain lyijyllä ja saasteella maustettua poronlihaa ja luonnontuotteita myyntiin.

    • Anonyymi

      Kekkonen olisi nuollut Kremlin horiskojen per/ceettä ja ylistänyt Stalinin ja putlerin saavutuksia ihmiskunnan hyväksi.

    • Anonyymi

      Ylipäälliköltä jämäkkää ja suoraa puhetta! Kaikki kunnia Niinistölle, Suomen merkittävimmälle presidentille!

      • Anonyymi

        Niinistö on mies paikallaan. Onneksi meillä torpattiin Väyrysten mahdollisuus päästä ajamaan Kremlin agendaa Suomessa.


    • Lähes huomaamattomana pysyttelevä vihjailevaa artikulointia suosiva hissukka on Niinistö.

      Virkamiehille edellä mainitut ominaisuudet ovat virassa pysymisen kannalta vahvuuksia, sillä kun pysyttelee sivussa, ei tule jyrkkää vastustustakaan, eli "legitimiteetti viran hoitoon" säilyy kuin itsestään.

      Arvojohtajuudelle, mikä tulisi olla hyvän presidenttiyden ydin, ei hissuttelu sovi. Ei hän surkimus ollut, ennemminkin keskikastin puuhastelija presidenttinä.

    • Anonyymi

      Niinistö on noussut Suomen ja Skandinavian historian suurmiesten joukkoon.

    • Anonyymi

      Kiitos Suomen hallitukselle ja Niinistölle Natojäsenyydestä! Se oli meidän historiamme tärkeimpiä ja parhaita päätöksiä.

    • Anonyymi

      KYLLÄ ON AHNEUS HUIPUSSAAN KOK NIINISTÖ AFRIKASSA VIIMESILLÄ VIRKAPÄIVILLÄÄN ILMASILLA MATKOILLA APPEILLA LOPPUUN ASTI SAMA KONNUUS AHNEUS. EIHÄN SITÄ RESSAKSI PÄÄSEKKÄÄN JOS EI OLE RÖYHKEA KOK.

      • Anonyymi

        Entä sitten erään SDP Presidentin Afrikan pelkän lennon hinnaksi tuli 481 000 Euroa. Ilmeisesti ei ollut ahneutta.


    • Anonyymi

      Niinistön ripeä toiminta sai myös Ruotsin huomaamaan, että nyt ei ole varaa enää hukata aikaa tippaakaan. Maanantaina saamme hyviä uutisia Unkarista ja Ruotsin Natojäsenyydestä. Sitten Natojäsenyys on täysi myös Suomen osalta.

    • Anonyymi

      Onneksi meillä oli Niinistö presidenttinä. Jos Väyrynen olisi ollut, niin olisimme samassa tilanteessa Valko-Venäjän kanssa, ryssän ydinaseita ja tukikohtia Suomi täynnä. Ja niiden sijoittelusta ei olisi kysytty mitään.

    • Anonyymi

      Niinistönkin oli hyvä hiihtää länteen kun Koivisto ja Ahtisaari avasi ladun..Ja Marin päätti viedä maamme NATOon ja juuri ja juuri Niinistö ehti kelkkaan!

    • Anonyymi

      Ukraina taistelee demokratian, ihmisoikeuksien ja ihmisyydenpuolesta ryssää vastaan. Aivan kuin Suomi talvisodassa ja toivotaan, että tällä kertaa lopputulos olisi parempi ja täydellinen häpeä ja tappio ryssälle.

    • Anonyymi

      Niinistö näytti ryssille, että missä peluut on pieniä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2407
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      291
      2312
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      75
      1790
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1462
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1309
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1308
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1040
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1030
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe