Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lemmikki ehkä lopetetaan

Anonyymi-ap

Moi. Oo 14 v tyttö ja meidän koira on ollu täällä mun kanssa AINA nyt ei kuitenkaan tilanne näytä hyvältä koska takajalat on vanhuudessa jo aivan hajalla ja kipuja näyttää olevan aika paljon. Kahden viikon päästä jonkun näköinen hoito mutta se ei todennäköisesti kuulemma tehoa ja sen jälkeen seuraava juttu olisi sitten koiran lopetus. Itsestään tää on jo aika kauhee ajatus mutta mulle se on vielä pahempi. Mä kärsin aika pahasta ahdistuneisuus häiriöstä joka kyllä vaikuttaa kaikkeen elämään. Oon siis kauhee etukäteen huolehtija jonka takia makaan sängyssä jo nyt itkemässä. Mikä avuksi sitten kun koiran aika lopulta jättää. Miten selviin tästä?

2

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko koiralla nivelrikko? Vai lonkat vaivana? Voihan niitä vaivoja koetaa hoitaa lääkkeillä mutta on muistettava ettei ole oikein eläinystävää kohtaan pitää sitä kovissa kivuissa. Koira on onneton jos toimintakykykin on mennyt.
      Olette tehneet parhaanne koska koetatte hoidatuttaa lemmikkiänne. Ei ole kauaa aikaa kun lopetus oli tuomiona eikä hoitoja ollut. Onneksi ajat ovat muuttuneet.
      Vietä nyt koiran kanssa aikaa kun pystyt ja tee sen elämästä mahdollisimman mukavaa, helli sitä ja anna hyvää ruokaa, ota kuvia.
      Aika näyttää kuinka käy. Koeta olla murehtimatta koska et voi asiaan vaikuttaa.
      Voi hyvinkin olla ettei ensi kesä ole viimeinen eikä toisiksi viimeinen yhteinen kesänne. Toivotaan parasta, se ei ole meidän käsissä.
      Turha etukäteen on murehtia, sitten joudut kahteen kertaan murehtimaan eli nyt ennen aikojaan ja sitten joskus kun pahin tapahtuu.
      Ole kiitollinen että sinulla on koirakaveri, yhteiset muistot ovat aarteesi myöhemmin.
      Voimia sinulle vaikeaan aikaan. Koeta keskittyä kouluun ja muihinkin asioihin.
      Vaikka ei ole onneksi ajankohtaista nyt, laitan vielä tähän loppuun lohdutuksen.
      Sen tiedän kokemuksesta vaikka ei se sinua nyt lohduta ollenkaan, aika auttaa laimentamaan menetyksien tuoman surun ja kivun, ennemmin tai myöhemmin vaikka sitä on vaikea nyt uskoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe