Selibaatissa koon takia

Anonyymi-ap

Miks jotkut naiset jaksaa valehdella että koolla ei oo väliä? Ite oon useemman naisen suusta kuullu että on liian pieni (14cm). Ennen ku päästään edes hommiin niin kysytään ”onks sul iso?” Tai sit pitää päästä jotenkin tarkistamaan esim saunassa millanen on ja sit nauretaan selän takana ”ei sen kanssa voi olla ku sillä on niin pieni”. Eikä oma asuinkumppani, entinen seurustelukumppanikaan oo halunnu tyydyttää mua vuosiin vaikka kuin valehelee että ”toi on just hyvä” ku oon joskus harmitellu ettei oo isoo. Kunhan ite saa niin äijällä ei oo väliä. Näiden asioiden takia oon vuosikaudet eläny selibaatissa huonon itsetunnon kanssa enkä kehtaa varmaan ikinä enää alkaa reisille ruikkimaan vaikka pillua joskus vielä sais.

4

805

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otan osaa. Noin se vaan menee.

• Anonyymi

Pitkä ilotikku on kaikille menstruaattoreille kauhistus. Siitä huolimatta että kiihottuneessa tilassa olevalla naisella vagina kasvaa pituutta luokkaa 2,25 tuumaa, keskimäärin.

Ikänaiset (joilla jo on ollut vaihdevuodet) eivät enää kiihotu joten vagina ei enää kostu, eikä tee tilaa ilotikulle, ja sen limakalvot ovat paperia. Heille lyhytkin ilotikku on kauhistus.

• Anonyymi

Itsellä sama homma eikä seksi kiinosta enää pätkääkään. Silti pumppailen jokapäivä useamman kerran kalua jotta se on hetken isompi ja olisi parempi olo. Aika turhaa kun ei edes ole mitään seksielämää. Jotenkin elättelen ajatusta, että se johtaisi pysyvään kasvuun, mutta pitäisi kai se jo vuosien pumppailulla tajuta, että sama pikkurillin kokoinen kalu se on kun pumppailun lopettaa muutamaksi päiväksi.
      Enny enää itsaria oo ajatellu tän takia mut vuosia sekin oli mielessä. Oon vaan unohtanu naiset ja tyytyny osaani, vaikea masennus seurana ja tämä pienikullisuus osasyynä kun ei naistakaan voi saada.

• Anonyymi

Juu sama, miettiny et pitäs tehä itelle jotain mut ei perhana rahkeet riitä, sen sijaan kärsii täälä muiden naurunalasena

Ap

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      187
      5075
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4472
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3039
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      144
      2934
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27