Selibaatissa koon takia

Anonyymi-ap

Miks jotkut naiset jaksaa valehdella että koolla ei oo väliä? Ite oon useemman naisen suusta kuullu että on liian pieni (14cm). Ennen ku päästään edes hommiin niin kysytään ”onks sul iso?” Tai sit pitää päästä jotenkin tarkistamaan esim saunassa millanen on ja sit nauretaan selän takana ”ei sen kanssa voi olla ku sillä on niin pieni”. Eikä oma asuinkumppani, entinen seurustelukumppanikaan oo halunnu tyydyttää mua vuosiin vaikka kuin valehelee että ”toi on just hyvä” ku oon joskus harmitellu ettei oo isoo. Kunhan ite saa niin äijällä ei oo väliä. Näiden asioiden takia oon vuosikaudet eläny selibaatissa huonon itsetunnon kanssa enkä kehtaa varmaan ikinä enää alkaa reisille ruikkimaan vaikka pillua joskus vielä sais.

16

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otan osaa. Noin se vaan menee.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­N­y­­­m­f­­o­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18284695

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kuohi ittes urpo

      • Anonyymi

        Delaa urpo hönö ihan ite buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delaa urpo hönö ihan ite buaahaa

        Sää mää ja bää delaa ihan ite buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää delaa ihan ite buaahaa

        Joko lopultakin teet sen ja delaat buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko lopultakin teet sen ja delaat buaahaa

        Mikset delaa jo hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset delaa jo hähähää

        Niin miksi kysyt tuota itseltäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset delaa jo hähähää

        Onko sulla menossa joku itses kaa keskustelu täällä.


    • Anonyymi

      Pitkä ilotikku on kaikille menstruaattoreille kauhistus. Siitä huolimatta että kiihottuneessa tilassa olevalla naisella vagina kasvaa pituutta luokkaa 2,25 tuumaa, keskimäärin.

      Ikänaiset (joilla jo on ollut vaihdevuodet) eivät enää kiihotu joten vagina ei enää kostu, eikä tee tilaa ilotikulle, ja sen limakalvot ovat paperia. Heille lyhytkin ilotikku on kauhistus.

    • Anonyymi

      Itsellä sama homma eikä seksi kiinosta enää pätkääkään. Silti pumppailen jokapäivä useamman kerran kalua jotta se on hetken isompi ja olisi parempi olo. Aika turhaa kun ei edes ole mitään seksielämää. Jotenkin elättelen ajatusta, että se johtaisi pysyvään kasvuun, mutta pitäisi kai se jo vuosien pumppailulla tajuta, että sama pikkurillin kokoinen kalu se on kun pumppailun lopettaa muutamaksi päiväksi.
      Enny enää itsaria oo ajatellu tän takia mut vuosia sekin oli mielessä. Oon vaan unohtanu naiset ja tyytyny osaani, vaikea masennus seurana ja tämä pienikullisuus osasyynä kun ei naistakaan voi saada.

      • Anonyymi

        Juu sama, miettiny et pitäs tehä itelle jotain mut ei perhana rahkeet riitä, sen sijaan kärsii täälä muiden naurunalasena

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu sama, miettiny et pitäs tehä itelle jotain mut ei perhana rahkeet riitä, sen sijaan kärsii täälä muiden naurunalasena

        Ap

        Hyppää narikkaan piipittäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyppää narikkaan piipittäjä

        Delaa vitun vajakki,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyppää narikkaan piipittäjä

        Jos satut kohille niin tulee hivutusta.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe