Ajatelkaa täällä on ihmisiä

Anonyymi-ap

joiden elämä koostuu siitä kuinka pahan olon he saavat toisille tuotettua suoltamalla täällä aivan älytöntä skeidaa
Ei voi tuollaisilla olla itselläkään kovin hyvä olla jos voimaantuu toisten kiusaamisesta

31

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin tai sitten niitä on kiusattu täällä niin paljon että ne haluaa kostaa niille kiusaajille. Ajatella.

      • Anonyymi

        Niin joissain poikkeustapauksissa vois olls, voi pahus sentään sit mikäli näin


    • Anonyymi

      Voihan se olla että suurin osa täällä on oikeista syistä. Tulee vaan kiusattu olo kun oikeat polut ei risteä.

    • Anonyymi

      eikä siinä vielä kaikki vaan valtio maksaa näille vielä palkkaakin ja osa tulee kirkon kassasta.

      • Anonyymi

        Ei tämä ätmi mikää twitter kuitenkaan ole tämä sun ripulointikanava?


    • Anonyymi

      Niin vuodesta toiseen yritetään jjallittaa ja manipuloida hyväuskoisia !

      • Anonyymi

        Kyllä, sepä se jotkut viiimeiset jodlaajst yrittää viä muka nohevana kokea palstan trollimiehen naiseksi et ois väkinäinen tulokulma mistä ujeltaa


    • Anonyymi

      Toisaalta täällä kyllä pärjää ihan hyvin jos ymmärtää ettei yksikään viesti ole sinulle tai minulle. Koska olisihan se hupaisaa oikeasti jos vaikka minä haluaisin kirjoittaa ystävälleni Hessulle Vaasassa ja kirjoittaisin anonyyminä että olisi hauska tavata H-mies ja tämä Hessu sitten vielä vastaisi minulle😁

    • Anonyymi

      Jos tämä olisi näköradio ja skeidanviskojat olisi näkyvillä, ehkä siitä voisi löytyä niitä selittäviä tekijöitä.

    • Anonyymi

      Erikoista olen huomannut että kun tällä palstalla joku mainitsee sana P...fiili, sta...eri tai Ps......tti niin ei mene kuin 3 min niin joku sen poistaa! Onko ne jotain kiellettyjä sanoja?

      • Anonyymi

        Kirjoitin äsken että olenko narsisti kun en suostu manipuloitavaksi enkä usko pskapuheita niin poistettiin


      • Anonyymi

        Kyll miehiin kohdistuva herja tai edes spekulaatio ei käy täällä, täällä pyörii vaan naisvihakaruselli tump tump


    • Niin täällä todella on, erittäin ilkeitä ja typeriä ihmisiä. Toivottavasti ovat nyt poistuneet ikiajoiksi. Mitään muuta ku pahaa oloa minullekaan täällä useimmat halunneet.

      • Anonyymi

        Sinullekin suosittelen lämpimästi poistumista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinullekin suosittelen lämpimästi poistumista.

        Miksi minun tarvii sinun kehotuksesta tehdä yhtään mitään?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi minun tarvii sinun kehotuksesta tehdä yhtään mitään?

        Sä et voi hyvin. Hommaa oikea elämä ja oikeita ystäviä, niin voit paljon paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä et voi hyvin. Hommaa oikea elämä ja oikeita ystäviä, niin voit paljon paremmin.

        Mitäs itse teet täällä? Esität naista jollekin hyväuskoiselle.


    • Anonyymi

      Ne pahimmat taitaa olla ihan vaan mielenterveysongelmaisia ja pakkomielteisiä. Surullista kyllä, kuinka vaikeaa heilläkin varmasti on.

      • Taikka sitten jotain porukoita, joilla suurin into on kiusata jotain jonka tietävät ihan irl.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Taikka sitten jotain porukoita, joilla suurin into on kiusata jotain jonka tietävät ihan irl.

        Tuokin voi olla mahdollista ja uskon että noitakin on


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin voi olla mahdollista ja uskon että noitakin on

        Aivan takuuvarmasti on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Taikka sitten jotain porukoita, joilla suurin into on kiusata jotain jonka tietävät ihan irl.

        En usko. Ne on vaan sairaita ihmisiä jotka kuvittelee tuntevansa täältä jonkun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko. Ne on vaan sairaita ihmisiä jotka kuvittelee tuntevansa täältä jonkun.

        Vaikuttaisi aika banaalilta kyllä urputtaa jollekin trolleille ja kuvitella tunnistavansa


    • Anonyymi

      Olen usein ihmetellyt samaa kuin aloittajakin. Ei onnellisen päässä pyöri pahoja tai negatiivisia ajatuksia joiden tuloksena niitä tänne kirjoittaisi.

    • Anonyymi

      Jotain uhkailuja tosiaan esiintyy...

      • Anonyymi

        Niin niitä palstamiehen uhkailuja sinä olet täällä virvelöinyt ja fishannu ku viimeistä päivää, taso on vähintään neljä yms


    • Anonyymi

      Täähän on ihan vitsi koko sivusto.

    • Anonyymi

      Paholainen on sellainen. Hän antaa katoavaa leipää alaisilleen. Siksi ilkimykset ei osaa lopettaa koska se leipä ei vie nälkää lopullisesti.

      • Anonyymi

        Samasta syystä murhaaja palaa murhapaikalle, etsimään sitä paholaisen lupaamaa tyydytystä, jota ei koskaan tullut. Päihde- ja seksiriippuvaisilla sama homma. Ahne janoaa aina vaan lisää rahaa. Ylpeä aina enemmän suuruutta. Pahan tahto on pitää ihmiset noissa vääryyden kahleissa. Jumalan tahto on vapauttaa.


    • Anonyymi

      Pahantahtoinen ihminen toimii näin. Samoin kokevat asiat aina niin, että kaikki itselle ikävät asiat ovat muiden kuin itsensä aiheuttamia. Mistään eivät kanna vastuuta. Heillä on vain oikeuksia, peiliin katsomisen paikka olisi monella, mut taitaa ne peilit olla särkyneitä jo kauan aikaa sitten. Ikäviä ihmisiä ja itsekkyyden lisääntymistä kokenut.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe