No oletko nyt

Anonyymi-ap

Nainen tyytyväinen kun ei olla kohta enää missään tekemisissä?
Minä en mutta ei sillä väliä. Vanhemmalle naiselle

75

2195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voitko laittaa jotain ikähaarukkaa, kun en tiedä onko minulle?

    • Anonyymi

      En mut miks ajattelet ja kysyt noin?, 😟

    • Anonyymi

      Miks noin kysyt?
      En minäkään!

    • Anonyymi

      Se on ihan se ja sama! Ei ole pahemmin mitään tapahtunut tähänkään mennessä, joten eroa tuskin huomaa vai mitä?!
      Varmaan parempikin että homma ajautui tähän.

      • Anonyymi

        Ehkä kannatas miettiä tarkkaan!


    • Anonyymi

      Lopeta tuo syyllistäminen. Ja kato peiliin.

      • Anonyymi

        Miksi hakea syyllisiä? Ei käy järkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hakea syyllisiä? Ei käy järkeen

        Mitä muuta aloitus on kuin syyllistämistä?


    • Anonyymi

      Ihmettelen edelleen, että kommunikoit täällä ja haet huomiota itsellesi tätä kautta. On se sitten kikkelin seisokki tai joku muu juttu.

      En ole tyytyväinen. Olisin kyllä jutellut vuosien aikana. Selvittänyt asioita ja tunteitani omalta osaltani.
      Jostain syystä tilanteet kosahtivat aina johonkin.

      Laitoin sinulle/hänelle viestiä tilanteestani 3/2023.
      Ei mitään vastausta tai ymmärrystä viestiini.
      Mitä se kertoo sinusta?

      • Anonyymi

        Ja vastasin kuin hälle.


      • Anonyymi

        Se ei mies ole kovin kiinnostavaa luettavaa se sinun seisokki, eikä ollut vuosi takanperinkään


      • Anonyymi

        Tännekkö laitoit?
        Oletko varma että hän edes oli täälä silloin vielä?
        Itsekin tämän ikävä palstan huomasin vasta alkukesästä kun aloin ikävöimään elämässäni ekaa kertaa.


    • Anonyymi

      Kuinka niin kohta?

    • Anonyymi

      Oletko lähdössä pois?

    • Anonyymi

      Sehän on sun valintasi jos niin käy, vain sun.
      En tietenkään ole tyytyväinen, tiedät hyvin.
      Ja todellakin uskon ettei sillä ole sulle väliä.

    • Anonyymi

      Olin siinä uskossa että sinulla on jo uusi kiinnostuksen kohden. Miksi täällä enää kirjoittelet?

      • Anonyymi

        Ei minulla ole uutta kiinnostuksen kohdetta.


    • Anonyymi

      Täällä nämä trollit taas mesoaa kaiken aikaa.

      • Anonyymi

        Laiha lauantai taas🤔


    • Anonyymi

      Olen oikein tyytyväinen nyt. 👵🏼

    • Anonyymi

      Jep 👍

    • Anonyymi

      Mites tämä nainen olisi tätä asiaa ikäänkuin sitten säädellyt?

      • Anonyymi

        Et ole nainen, vaan mies! Haluut, että joku nainen saa sun kirjoitukset syykseen ja sit valehtelet ne jonkun naisen syyksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole nainen, vaan mies! Haluut, että joku nainen saa sun kirjoitukset syykseen ja sit valehtelet ne jonkun naisen syyksi!

        Nyt meni kyl vihkoon ns


    • Anonyymi

      Täällä kenestäkään tule yhtään mitään,
      kuin hänelle kirjottaisin.

    • Anonyymi

      Vähän ristiriitainen viesti, eli jos ei sillä ole väliä, niin siihen on tyytyminen.

    • Anonyymi

      Elämä on joskus sellaista. Lopulta joutuu pärjäämään yksin ilman muita.

    • Anonyymi

      Jokainen valitsee itse mihin on tyytyväinen. Niinhän sinäkin teit.

    • Anonyymi

      Minne päin viesti on?

      • Anonyymi

        Venäjälle! T. Olga!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjälle! T. Olga!

        Etkö sinä ollut puuttinin nuoleskelija?


      • Anonyymi

        What wouldn’t he really do to get some fine lappish piece of goodness, so thus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        What wouldn’t he really do to get some fine lappish piece of goodness, so thus

        All the toddlertantrums


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä ollut puuttinin nuoleskelija?

        Nadia


    • Anonyymi

      Vastaan kuin hänelle.Tiedät tasan etten ole tyytyväinen.
      Yritän oppia elämään sun päätösten jälkeen,pakkohan se on.

    • Anonyymi

      Aloittaja varmaan ymmärtää, että asioista pitää puhua face to face eikä täällä palstalla ilmoitella tekemisiään.

    • Anonyymi

      Meni jo pois, ikävä jäi. Jos näkee jossain, ei ole varma, onko hän tai joku muu. Aika on tehnyt tehtävänsä, ikävä jäänyt.

    • Anonyymi

      Itsepä sen valitsin.

    • Anonyymi

      Kuinka niin. No eihän hän tuollaista luule, joten en omi.

    • Anonyymi

      Hyvin menee mutta menköön.

    • Anonyymi

      Tunnut sanovan että on minun vikani että olet päättänyt vaihtaa elinpiirisi uuteen. Sekö etten aina osoittanut suurta intoa osallistua peleihisi. Ne alkoivat käydä jo hieman uskaliaiksi. Siinä olisi voinut menettää paljon. Näinä aikoina on ajateltava itseäänkin.

      • Anonyymi

        Heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh

        Säkö oikeasti uskot yhdenkään vastaavan kommentin olevan jonkun muun kuin itselleen vastailevan äijän kirjoittama? Iso Heh


    • Anonyymi

      Näin minunkin pitäisi tehdä, siirtyä takavasemmalle ja haudata tunteeni joita tunnen itseäni vanhempaan naiseen.
      Kaipaan niin paljon, hän täyttää kaikki ajatukseni. Rakastan ja haluan häntä niin paljon.
      Tässä ei vaan ole mitään järkeä, en koskaan tule kokemaan hänen kanssaan niitä asioita joista unelmoin. Rikon vaan sydämeni.
      Vaikeaa on yrittää kylmettää tunteet kun ne sydämessä jylläävät. Välillä jopa sattuu kun tekisi mieli vaan halata, suudella hellästi ja kertoa toiselle kuinka paljon hän minulle merkitsee.
      Pitäisi vaan tajuta, että meitä ei koskaan tule. Ei hän halua ...

      • Anonyymi

        Miten voit olla varma ettei hän halua? Onko sanonut niin? Pitäisikö sun kertoa hänelle ajatuksistasi niin sillä selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit olla varma ettei hän halua? Onko sanonut niin? Pitäisikö sun kertoa hänelle ajatuksistasi niin sillä selviää.

        Ainakaan hän ei ollut "mukana" kun tunteeni hänelle kerroin ja sydämeni avasin.
        Ei tokikaan kieltänyt omia tunteitaan eikä ns. antanut suoraan pakkejakaan.
        Tiedän, että hän pitää minusta, mutta taitaa pitää eri tavalla tai eri mittakaavassa kuin mitä minä tunnen häntä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan hän ei ollut "mukana" kun tunteeni hänelle kerroin ja sydämeni avasin.
        Ei tokikaan kieltänyt omia tunteitaan eikä ns. antanut suoraan pakkejakaan.
        Tiedän, että hän pitää minusta, mutta taitaa pitää eri tavalla tai eri mittakaavassa kuin mitä minä tunnen häntä kohtaan.

        Kenelle tuo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle tuo?

        Länsi-Suomeen menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsi-Suomeen menee.

        Aloitus ei ollut Länsi-Suomeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ollut Länsi-Suomeen

        Ei niin, mutta tämä sivusta keskustelu tällä pienellä erillisellä kommenttiketjulla oli. :)


      • Anonyymi

        Kyllä haluan! Olen arka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä haluan! Olen arka.

        Edetään sillä tavalla, että se tuntuu sopivalta. Tunnet minut niin hyvin, että tiedät ettei minua tarvitse jännittää.
        Hyvä alku olisi jo se, että laittaisit viestin ja lähdettäisiin siitä liikkeelle. Pikkuhiljaa ilman kiirettä.
        Tämä ihanalle naiselle Länsi-Suomeen. Hänelle jota ajattelen päivin ja öin.
        Enkä siis ole aloittaja vaan tämän kommenttiketjun mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edetään sillä tavalla, että se tuntuu sopivalta. Tunnet minut niin hyvin, että tiedät ettei minua tarvitse jännittää.
        Hyvä alku olisi jo se, että laittaisit viestin ja lähdettäisiin siitä liikkeelle. Pikkuhiljaa ilman kiirettä.
        Tämä ihanalle naiselle Länsi-Suomeen. Hänelle jota ajattelen päivin ja öin.
        Enkä siis ole aloittaja vaan tämän kommenttiketjun mies.

        Eipä ole viestiä tullut. Vaikka tämän palstan perusteella tuskin kovin suuria odotuksia kannattaa elätellä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole viestiä tullut. Vaikka tämän palstan perusteella tuskin kovin suuria odotuksia kannattaa elätellä. :)

        Tämän sivussa kulkevan kommenttiketjun mies kaipaa reilut 20 vuotta itseään vanhempaa naista.
        Tuossa alempana kun kysyttiin aloittajalta, niin itse ajattelin myös lisätä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän sivussa kulkevan kommenttiketjun mies kaipaa reilut 20 vuotta itseään vanhempaa naista.
        Tuossa alempana kun kysyttiin aloittajalta, niin itse ajattelin myös lisätä. :)

        🍀👌Sivusta kannustaa häntä.


    • Anonyymi

      En sua hylkää ❤️

    • Anonyymi

      En ole tyytyväinen. Kettuuntunut ja väsynyt olen.

    • Anonyymi

      Kyllä vielä kiedotaan vartalot yhteen erään tutun, solakan naisen kanssa. Ilman vaatteita, On niin pitkään ollut "huulilla" ja flirttiä häntä kohtaan osoittanut.

    • Anonyymi

      Olen, onneksi ei nähdä enää ikinä

    • Anonyymi

      Kuulostaa säälin hakemiselta. Minä en ole tyytyväinen jos joku rakastunut ei näe kaivattuaan. Miksi ihmeessä olisin. Toivon, että kukaan ei ole pakotettu näkemään vastentahtoisesti ketään, mutta ei minulle ole vastentahtoista nähdä häntä tai edes siinä tapauksessa että on yksipuolista tai oli.

    • Anonyymi

      Kyllä me nähdään vielä mutta se ottaa aikansa.

      • Anonyymi

        Nämä sanat lohduttavat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä sanat lohduttavat

        Hyvä niin ❤


    • Anonyymi

      kuis vanhasta on kysymys, olen nyt 75 ja hormonit hyrrää kyllä mutta sulla ei taida ??? Kivat sulle

    • Anonyymi

      I find it strangely soothing.

    • Anonyymi

      Muutama kysymys aloittajalle, jotta tiedän vastaanko varsinaisesti aloitukseen vai en.

      Milloin olette viimeksi tavanneet? Montako vuotta teillä on ikäeroa?

    • Anonyymi

      Eihän me olla nytkään missään tekemisissä. Mulle ihan sama kun et ole osannut tulla juttelemaan mun kanssa.

    • Anonyymi

      Ei kannata jäädä huokailemaan naisen perään, jos hän on 35+ ikäinen.

    • Anonyymi

      en kyllä tiedä vanha nainen? onko sinulla haarekka??!? minä en ollut tietoinen koska se oli semmoinen koska se oli eilen siinä oli huomenna! en tapa koska se ei ole minulle koska en ole sellainen koska se on se??, en tiedä miksi, koska en tapa koska se on aivan oikein koska en tiedä siksi::: miksi se on näin, kuka siitä päättää?? miksei minulta ole kysytty SAATANAN IDIOOTTI,, itken joka päivä minun sormeni kun olen naimisissa. en tapa koska se on väÄriä tapoja. miksi`? no kosko se on kaupassa hyllyn takana ja muissa paikoissa jossa se on, koska se ei ole täällä.

    • Anonyymi

      No en ole tyytyväinen. Olisin halunnut olla hänen lähellään ja katsoa häntä ja olla tavallisesti ilman että hän tietää mitään tunteistani.

    • Anonyymi

      On väliä ja en ole.

    • Anonyymi

      Oletko miettinyt että se vanhempi nainen pitää sinua ehkä vaan tuttavana ja on ystävällinen? Kaikki kun ei ole nuorten miesten perään ja osalle naisista se ikäero on ehdoton EI.

    • Anonyymi

      Unohtakaa se ikä. Jos oikeasti rakastuu niin ei se merkkaa mitään.

      • Anonyymi

        Tiedän. Mutta sitä ei aina välttämättä ymmärrä ennen kuin on tietyn ikäinen, joka vaihtelee toki. Jos ymmärrät.


    • Anonyymi

      Oletko itse kun ei ole enää huomenna naista?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe