Syntien tunnustus -ketju

Anonyymi-ap

Tähän saa tunnustaa syntinsä. Kertokaa ympäripyöreästi, jos haluatte pysyä anonyyminä.

23

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Määrittele ensin mikä on synti.

      • Anonyymi

        Itse saa määritellä jokainen. Omantunnon mukaan.


    • Olen siveyden sipuli ja siveyden sipulit eivät tee syntiä😁😜

    • Anonyymi

      Mus ärsyttää tuo mies kyselijä ja samoin se tyyppi joka kirjoittaa " tää ei ole multa "

      • Anonyymi

        Ei ole multa tää.


    • Sinners judging sinners for sinning differently 🙏🏼📿

    • Anna, rakas taivaan isä, nyt kaikki syntini anteeksi. Olen ollut tuhma tänä yönä tällä palstalla. 🙏🏼

    • Anonyymi

      Olen homoseksuaali.🙏

    • Anonyymi

      Ratsastin äsken isolla imukuppitekonyrkillä ja ajattelin rivoja juttuja samalla.👩

    • Anonyymi

      Minua ärsyttää, kun mikään ei tunnu miltään ilman häntä. 😕

    • Anonyymi

      Varmasti ajatellut joskus pahaa jostakin. En kuitenkaan edes puhunut. Eli vielä aika lievä synti, koska ei ole mennyt mitään pahaa juttua eteen päin. Ajatukset voi vielä korjata.

    • Anonyymi

      En ole tehnyt mitään väärää.

    • Anonyymi

      Syntejä on mm. viha, kateus, katkeruus, ylpeys, rakkaudettomuus, haureus, aviorikokset, ahneus, ylensyönti, humalahakuinen juominen, väkivalta jne.
      Joka on syypää yhteen on syypää kaikkeen koska se joka antaa vallan vihalle, on altis antamaan sen myös haureudelle. Siksi pakenen itse Jumalan armon suojiin, ristiinnaulitun Jeesuksen taakse piiloon kaikkea pahaa mitä olen tehnyt. Saanko tehdä mitä huvittaa? Ei minulla ole halua tehdä "mitä huvittaa" kun olen saanut anteeksi ja uskon Jumalan hyvyyteen. Jumalan anteeksianto ei ole sellainen että se jäisi hedelmättömäksi ihmisessä, vaan jokainen joka Jeesukseen turvaa, muuttuu.

      • Anonyymi

        Amen! 🙏

        Maailma tuo eteen kiusauksia. Itse luulin jo saaneeni rauhan loppuelämäksi, mutta minulle kehittyi tunteita varattuun mleheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen! 🙏

        Maailma tuo eteen kiusauksia. Itse luulin jo saaneeni rauhan loppuelämäksi, mutta minulle kehittyi tunteita varattuun mleheen.

        Ihminen on synnin kanssa suunnitelmallinen. Me ruokimme synnillisiä ajatuksia. Ihastuminen ei ole mikään viaton asia joka vaan tapahtuu ja jolle "ei mahda mitään". Tuollaisessa tilanteessa kuuluu päästää irti siitä ihastuksesta, samoin toimitaan kaiken muun synnin kanssa. Paholainen antaa vain katoavia leipäpaloja. Hetken saa iloita synnin kautta, mutta murhe odottaa kun se ilo päättyy. Jos Jeesus on elämän leipä, niin perkele on kuoleman leipä, kun hän antaa ravinnoksi turhaa ja katoavaa ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on synnin kanssa suunnitelmallinen. Me ruokimme synnillisiä ajatuksia. Ihastuminen ei ole mikään viaton asia joka vaan tapahtuu ja jolle "ei mahda mitään". Tuollaisessa tilanteessa kuuluu päästää irti siitä ihastuksesta, samoin toimitaan kaiken muun synnin kanssa. Paholainen antaa vain katoavia leipäpaloja. Hetken saa iloita synnin kautta, mutta murhe odottaa kun se ilo päättyy. Jos Jeesus on elämän leipä, niin perkele on kuoleman leipä, kun hän antaa ravinnoksi turhaa ja katoavaa ruokaa.

        En ole hakenut (pari)suhdetta, kumppania, en kaivannut ihastumisen tunnetta. Ystävyys muuttui ihan itsestään ihastumisesksi, jonka tietoinen mieli kielsi todella pitkään. Katkaisin käytännössä välit tuohon ihmiseen, en enää mennyt samoihin tilaisuuksiin. Hön selvästikin loukkaantui siitä, ihmetteli varmasti tilannetta.

        Ihastuminen jatkui, vaikka vältin kohtaamisia, katkaisin sitkeästi kohteeseen liittyvät ajatusketjut, rukoilin jatkuvasti Jeesukselta vapautusta tunteista.

        Lopulta annoin periksi, siinä vaiheessa ihastuminen muuttui synniksi. Tietoinen valinta antaa periksi näiden pakkoajatusten kanssa on syntiå. Pelkkä tunne ei ole syntiä, jos sille ei anna valtaa.

        Vaikka olen antanut periksi, en ole missään kontaktissa kohteeseen, en näe häntä missään. Kirjoitan vain tänne, ahdistavia tunteitani.

        Jeesus vapauttakoon minut tästä taakasta, en jaksa enää.


    • Anonyymi

      Haluan tappaa.En tee sitä sillä se on väärin ja laitonta mutta kyllä monestikin fantasioin tappamisesta kaikilla mahdollisilla tavoilla.
      T.n
      Ps.Elämäni rikollisesti pilanneiden tyyppien siis,en viattomille enkä impulssiivinen ole.

    • Anonyymi

      Varastin lapsena kaupasta muutaman irtokarkin. Kadun sitä vieläkin, enkä ole sen jälkeen syönyt lätkäliigoja, koska ne muistuttavat aina tuosta varastamisesta.

    • Anonyymi

      Trollasin ihmisiä netissä n. kymmenen vuotta sitten. Nyt olen kasvanut henkisesti ja tajuan miten typerä olin.

      • Anonyymi

        Okei,miten tuollaista?Nakkasitko ihan puskista lauheaa läppää vai ongitko ip:n perusteella ihmisistä henkilökohtaista tietoa ja siitä ammensit??Mietitkö koskaan et joku herkkä ihminen sairastui trollailustasi?


    • Anonyymi

      Thank you lord for I did not sin although devil talked to me for a while.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe