Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olen Juliet ja kysyisin

Anonyymi-ap

Kuinka moni haluaisi peppuseksiä, tai puristella rintojani ja hyväillä pillua. Ja naida.
22v. Haluaisin miestä . Iällä ei väliä.

47

1175

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja ollut joskus ravintolassa toples tarjoilijana.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­N­­­y­­m­­­f­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18285498

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ois kiva tietää paikkakunta ?
      Itse olisin valmis hoitelemaan sinua vaikka heti . 🥰

    • Missä asut

      • Anonyymi

        Stadissa


    • Anonyymi

      Peppuseksi on mukavaa. Haluaisitko Juliet dildon pilluun samalla kun on muna pepussa.

      • Anonyymi

        En ole ennen kokeillutkaa. Voisin halutakkin


    • Anonyymi

      Olisiko taas kunnon provo

      • Anonyymi

        Jaa. Minä provo vai. Just...


    • Anonyymi

      Kyllä. Kiusaavat meitä pervoja ja puutteessa olevia setä miehiä

      • Anonyymi

        En kiusaa ketään.


    • Anonyymi

      Oikein mielelläni

    • Anonyymi

      Missäpäin :)

    • Anonyymi

      Missä päin 😉

    • Anonyymi

      Mä asun helsingissä vielä vähän aikaa...

      • Anonyymi

        Miksi et vastaa sähköpostiin
        Tänne laitoin sen
        Taidat olla vain fantasioija ,tiedä mies vai nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et vastaa sähköpostiin
        Tänne laitoin sen
        Taidat olla vain fantasioija ,tiedä mies vai nainen

        En nähnyt sähköpostia. Pahoittelen. Ja monenko miehen nimi on Juliet.


    • Anonyymi

      Pyllyyn on mahtava panna tai oikeastaan mahtava panna takaisin jos naisella on kunnon seksikäs perse. Onko sulla Juliet hyvä perse?

      • Anonyymi

        Pantavan hyvä perse.


    • Kaikki käy peppukin tosi hyvin

    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeasti mies.

      • Anonyymi

        Jos todellakin väität mua näkemättä mieheksi näin iso tissistä naista niin oot kyllä melkonen...


    • Anonyymi

      Mä annan itseni teille käyttöön. Hyvä perse,isot tissit. Niin jotkut mieltää mut mieheksi. Ootte kyllä uskomattomia. Kait mä meen baariin takaisin töihin. Ajattelin että saisin toisenlaista kohtelua täällä mutta mitä vielä.

      • Mä haen naista joka nauttii anaaliseksistä, itsekin rakastan peppunautintoja kaikin tavoin.


    • Anonyymi

      Mistäpäin olet raumalta löytyisi apu ;)

      • Anonyymi

        Helsingissä olen.


    • Anonyymi

      Kyllä vain

    • Anonyymi

      Olisi aika unelma päästä kokeilemaan peppuun panemista kun vaimo ei halua.. M33 helsingistä

    • Anonyymi

      Kyllä haluun peppua nuolla rintoja, pillua ym. Panna haluun kans, olen 55 m uusimaa

      • Anonyymi

        Ihana tarjous


    • Anonyymi

      tule miun syliin ilman pikkareita

      • Anonyymi

        Tottakai tulen ilman pikkareita. Hajareisin syliisi.


    • Anonyymi

      Voisin olla kiinnostunut vaihdetaanko jotain yhteystietoja päästään miettimään asiaa vaikka tarkemmin

      • Anonyymi

        Kuinkahan yhteystiedot kyllä haluttais, 55 m


    • Muuten voisi käydä, mutta mun mielestä naisella on kaksi reikää joihin lastit sisään kuuluvat naimisen jälkeen on pillu ja suu. Miehen taas peppu ja suu.. Mut makuja on monia... 39v mies olen.

      • Anonyymi

        Hyviä näkökulmia. Olet upea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä näkökulmia. Olet upea.

        Kuka mahdat olla ja ehkäpä myös huomasit että vastaus on hyvin Bi henkinen ehkäpä myös..


      • Anonyymi
        tomaatti007 kirjoitti:

        Kuka mahdat olla ja ehkäpä myös huomasit että vastaus on hyvin Bi henkinen ehkäpä myös..

        En huomannu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En huomannu.

        Oletko aloittaja ja jos olet/aloittaja luet, olisin myös kiinnostunut, mut jätetään mun kohdalla se peppu puoli pois tai ainakin vähemmälle huomiolle... Joka tapauksessa sitten lopulta olen itse sitä mieltä vahvasti että, kun pannaan pilluun tai sitten peppuun sinne ne arvokkaat lastit sisään kuuluvat lopuksi. Niin ja jos haluat minut tavoittaa toimii nimimerkki hakukone/sen yhtiön sähköpostiin... Voi toki muutkin naiset jotka ovat samaa mieltä, olla yhteydessä.


      • Anonyymi
        tomaatti007 kirjoitti:

        Oletko aloittaja ja jos olet/aloittaja luet, olisin myös kiinnostunut, mut jätetään mun kohdalla se peppu puoli pois tai ainakin vähemmälle huomiolle... Joka tapauksessa sitten lopulta olen itse sitä mieltä vahvasti että, kun pannaan pilluun tai sitten peppuun sinne ne arvokkaat lastit sisään kuuluvat lopuksi. Niin ja jos haluat minut tavoittaa toimii nimimerkki hakukone/sen yhtiön sähköpostiin... Voi toki muutkin naiset jotka ovat samaa mieltä, olla yhteydessä.

        Olet aivan oikeassa. Kunnioittaen: Juliet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa. Kunnioittaen: Juliet.

        Juliet haluaisitko katsoa miten meillä kävisi livenä, kenties.. nimimerkkini ja Gmail on. Saa toki muutkin Naiset laittaa viestiä, jos live ois mielessä...


    • Saisko yhteysyiedot t.33v mies varsinais suomesta

    • Anonyymi

      Kyllähän näin hyvä tarjous kiinnostais, asun itse lähellä stadia, t.31v

      • Anonyymi

        Wautsi.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 124 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2132
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      32
      1802
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1540
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1506
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1412
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe