Tekis mieli kertoo sulle
Mitä mulle kuuluu nyt
Mut tää ei kuulu sulle
Enää
Välillä must tuntuu
Et mun sydän pysähtyy
Mut tää ei kuulu sulle
Enää
Tää ei kuulu sulle
Enää.
Mitä siis sulle just kuuluu?
Mitä kuuluu.....
9
423
Vastaukset 9
- Anonyymi
Hei hei mitä kuuluu
Sä kysyt et kaikki on ok
No hyvä sun on puhuu
Ku sä et tiedä miltä musta tuntuu
Hei hei mitä kuuluu
Sä kysyt et kaikki on ok
No hyvä sun on puhuu
Ku sä et tiedä miltä musta tuntuu Kaunis runo kiva kun olet täällä.
Varkemaan biisistä.
Tulin pikaisesti ton laittaa,
ja katoin viel Onks mitää tullu.
Kiva kun jostain on kiva et oon ees täällä. 🤗
Ihan muuta teki mieli sanoo mutta,
Ehkä parempi olla sanomatta tästä eteenpäin.
Ihan turhaa kaikki kuitenkin on... 😪originalpieninainen kirjoitti:
Varkemaan biisistä.
Tulin pikaisesti ton laittaa,
ja katoin viel Onks mitää tullu.
Kiva kun jostain on kiva et oon ees täällä. 🤗
Ihan muuta teki mieli sanoo mutta,
Ehkä parempi olla sanomatta tästä eteenpäin.
Ihan turhaa kaikki kuitenkin on... 😪Ei ole mikään turhaa minua alistettiin että minun pitäisi hyväksyä henkisenväkivallan kun loukkaannun ihan pienes asiasta mutta minulle tärkeästä asiasta.
🥱🙃 Nukkumassa olin noihin aikoihin 🐼
🐻
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011266Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️89759Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32506Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473