Tekis mieli kertoo sulle
Mitä mulle kuuluu nyt
Mut tää ei kuulu sulle
Enää
Välillä must tuntuu
Et mun sydän pysähtyy
Mut tää ei kuulu sulle
Enää
Tää ei kuulu sulle
Enää.
Mitä siis sulle just kuuluu?
Mitä kuuluu.....
10
377
Vastaukset
- Anonyymi
Hei hei mitä kuuluu
Sä kysyt et kaikki on ok
No hyvä sun on puhuu
Ku sä et tiedä miltä musta tuntuu
Hei hei mitä kuuluu
Sä kysyt et kaikki on ok
No hyvä sun on puhuu
Ku sä et tiedä miltä musta tuntuu Kaunis runo kiva kun olet täällä.
Varkemaan biisistä.
Tulin pikaisesti ton laittaa,
ja katoin viel Onks mitää tullu.
Kiva kun jostain on kiva et oon ees täällä. 🤗
Ihan muuta teki mieli sanoo mutta,
Ehkä parempi olla sanomatta tästä eteenpäin.
Ihan turhaa kaikki kuitenkin on... 😪originalpieninainen kirjoitti:
Varkemaan biisistä.
Tulin pikaisesti ton laittaa,
ja katoin viel Onks mitää tullu.
Kiva kun jostain on kiva et oon ees täällä. 🤗
Ihan muuta teki mieli sanoo mutta,
Ehkä parempi olla sanomatta tästä eteenpäin.
Ihan turhaa kaikki kuitenkin on... 😪Ei ole mikään turhaa minua alistettiin että minun pitäisi hyväksyä henkisenväkivallan kun loukkaannun ihan pienes asiasta mutta minulle tärkeästä asiasta.
🥱🙃 Nukkumassa olin noihin aikoihin 🐼
🐻Kukkuluuruu kuuluu. 🤍🖤
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky74815Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444704Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1803845Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty423613Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1133574Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm643070Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1112022Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121090Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63897- 93812