On niin vaikeaa? Täytin taas juuri vuosia ja olen kohta elänyt 5 vuotta täysin ilman naisen kosketusta. Kyllähän tämäkin pistää vituttamaan ja ahdistamaan näin flunssaa potiessa ja yön pikkutunneilla valvoessa.
Ahdistunut Mies
Miksi se seksin saaminen miehelle
9
306
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedostan kyllä että johtuu paljon myös siitä että olen aika erakko luonteeltani ja olen hyvin ujo ja mulla huono itsetunto. Väitän kuitenkin etten ole ainakaan mikään susiruma. Vaikka joku nainen mua haukkuikin ällötykseksi varmaankin kostona siitä kun hän ei lämmennyt mulle ja haukuin sittenhäntä eräällä nimeltämainitsemattomalla halventavalla nimikkeellä. Voi olla että osuin liian lähelle totuutta vaikka rumaa kai se silti on haukkua muita.
Ahdistunut Mies - Anonyymi
Olen kuitenkin entinen koulukiusattu ja itsetunto huono niin ehkä sitten suutun helposti ja haukun muita jos tulen torjutuksi. Varmaankin olen katkera kaikesta siitä mitä olen joutunut kokemaan ja kostan sitten sitä eteenpäin haukkumalla muita jos saan pienenkin negatiivisem reaktion jonkun taholta. Huonon itsetunnon takia varmaankin haluaisin saada pelkästään ihailua ja kehuja. Moitteet taas raivostuttavat.
Tosin ei se pelkkä seksinsaaminen varmaan yksinäisyyttä poista mutta on kuitenkin yksi tärkeimmistä osista henkistä hyvinvointia ainaki miehillä. Eipä oikein huvita tehdä elämässä enää mitään kun ei seksiä ole saanut vuosikausiin. Varmaan ainut keino saada on maksaa siitä mutta eipä oikein tuohonkaan huvittaisi lähteä. Riskinä on seksitaudit ja lisäksi olen ujo.
nim. Ahdistunut mies
Miten se niin vaikeaa on täällä eräs sanoo että viikon päästä saa sitä.
Flunssakin vielä ja valvoen, ota hyvä mies buranaa se helpottaa vähän aikaa.
Se on seksin saaminenkin kiinni siitä miten naista kohtelee, jos kohtelee hyvin voi saada ja jos huonosti käy kalpaten. Usein vielä nämä kohtelut keskusteluissa naisten kesken liikkuu eikä flaksi käy. Suositttelen että kokeilet toista lähtestymistapaa, vietellen ja hipeloiden ja nuuskien niskasta. siinä halut herää sekä itselle että kaverille- Anonyymi
No en mä naisia ole huonosti kohdellut tuota yhtä poikkeusta lukuunottamatta ja tuokin taisi olla joku netissä tapahtunut kännisekoilu.
Suurin ongelma on se etten edes pääse naisten kanssa mihinkään tekemisiin enkä ujouden takia osaa viedä tilannetta siihen suuntaan että se voisi johtaa seksiin. Alkoholistakaan ei mitään apua tässä ole, ehkä pikemminkin haittaa. Vaikka joillakin se lisää rohkeutta mutta olen todennut että itsellä näin ei oikein tapahdu.
AhdistunutMies
- Anonyymi
Oikeasti olen täysi luuseri jolta on monet lähimmät ihmiset joko kuollu tai sitten kaverit on hylänny kun olen surun keskellä sekoillut aika paljon alkoholin ja lääkkeiden vaikutuksen alaisena. Olen ollut välillä tosi vittumainen ihminen. Ulkokuoren sisällä on kuitenkin hyvin herkkä ja hauras ihminen.
Melkein itken iltaisin kun en saa nukuttua millään ja olen täysin yksin. Kaikille naisille olen näköjään ilmaa tai muuten vain täysin samantekevä. En tiedä haluanko enää edes olla kenenkään kanssa tekemisissä kun olen niin masentunut.
Tavallaan en edes kaipaa ketään lähelleni, ainakaan kavereita mutta silti olen siitä hiukan katkera enkä ihan niin vähääkään että melkein kaikki on mut hylännyt.
Niin kuka muka saa seksiä viikon päästä? En minä ainakaa.
Ahdistunut Mies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999