Miksi se seksin saaminen miehelle

Anonyymi-ap

On niin vaikeaa? Täytin taas juuri vuosia ja olen kohta elänyt 5 vuotta täysin ilman naisen kosketusta. Kyllähän tämäkin pistää vituttamaan ja ahdistamaan näin flunssaa potiessa ja yön pikkutunneilla valvoessa.

Ahdistunut Mies

8

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedostan kyllä että johtuu paljon myös siitä että olen aika erakko luonteeltani ja olen hyvin ujo ja mulla huono itsetunto. Väitän kuitenkin etten ole ainakaan mikään susiruma. Vaikka joku nainen mua haukkuikin ällötykseksi varmaankin kostona siitä kun hän ei lämmennyt mulle ja haukuin sittenhäntä eräällä nimeltämainitsemattomalla halventavalla nimikkeellä. Voi olla että osuin liian lähelle totuutta vaikka rumaa kai se silti on haukkua muita.

      Ahdistunut Mies

    • Anonyymi

      Olen kuitenkin entinen koulukiusattu ja itsetunto huono niin ehkä sitten suutun helposti ja haukun muita jos tulen torjutuksi. Varmaankin olen katkera kaikesta siitä mitä olen joutunut kokemaan ja kostan sitten sitä eteenpäin haukkumalla muita jos saan pienenkin negatiivisem reaktion jonkun taholta. Huonon itsetunnon takia varmaankin haluaisin saada pelkästään ihailua ja kehuja. Moitteet taas raivostuttavat.

      Ahdistunut Mies

    • Anonyymi

      Tosin ei se pelkkä seksinsaaminen varmaan yksinäisyyttä poista mutta on kuitenkin yksi tärkeimmistä osista henkistä hyvinvointia ainaki miehillä. Eipä oikein huvita tehdä elämässä enää mitään kun ei seksiä ole saanut vuosikausiin. Varmaan ainut keino saada on maksaa siitä mutta eipä oikein tuohonkaan huvittaisi lähteä. Riskinä on seksitaudit ja lisäksi olen ujo.

      Ahdistunut Mies

    • Anonyymi

      nim. Ahdistunut mies
      Miten se niin vaikeaa on täällä eräs sanoo että viikon päästä saa sitä.
      Flunssakin vielä ja valvoen, ota hyvä mies buranaa se helpottaa vähän aikaa.
      Se on seksin saaminenkin kiinni siitä miten naista kohtelee, jos kohtelee hyvin voi saada ja jos huonosti käy kalpaten. Usein vielä nämä kohtelut keskusteluissa naisten kesken liikkuu eikä flaksi käy. Suositttelen että kokeilet toista lähtestymistapaa, vietellen ja hipeloiden ja nuuskien niskasta. siinä halut herää sekä itselle että kaverille

      • Anonyymi

        No en mä naisia ole huonosti kohdellut tuota yhtä poikkeusta lukuunottamatta ja tuokin taisi olla joku netissä tapahtunut kännisekoilu.

        Suurin ongelma on se etten edes pääse naisten kanssa mihinkään tekemisiin enkä ujouden takia osaa viedä tilannetta siihen suuntaan että se voisi johtaa seksiin. Alkoholistakaan ei mitään apua tässä ole, ehkä pikemminkin haittaa. Vaikka joillakin se lisää rohkeutta mutta olen todennut että itsellä näin ei oikein tapahdu.

        AhdistunutMies


    • Anonyymi

      Oikeasti olen täysi luuseri jolta on monet lähimmät ihmiset joko kuollu tai sitten kaverit on hylänny kun olen surun keskellä sekoillut aika paljon alkoholin ja lääkkeiden vaikutuksen alaisena. Olen ollut välillä tosi vittumainen ihminen. Ulkokuoren sisällä on kuitenkin hyvin herkkä ja hauras ihminen.

      Melkein itken iltaisin kun en saa nukuttua millään ja olen täysin yksin. Kaikille naisille olen näköjään ilmaa tai muuten vain täysin samantekevä. En tiedä haluanko enää edes olla kenenkään kanssa tekemisissä kun olen niin masentunut.

      Ahdistunut Mies

    • Anonyymi

      Tavallaan en edes kaipaa ketään lähelleni, ainakaan kavereita mutta silti olen siitä hiukan katkera enkä ihan niin vähääkään että melkein kaikki on mut hylännyt.

      Ahdistunut Mies

    • Anonyymi

      Niin kuka muka saa seksiä viikon päästä? En minä ainakaa.

      Ahdistunut Mies

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe