Mistä vuodenajasta

Anonyymi-ap

nautit eniten ja miksi ?

23

333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syksy.
      Illat pimenee, eikä ole enää liian kuuma. Varmaan opiskeluajoista jäi päälle suunnitteluvimma syksyille: rupean aina suunnittelemaan talvelle kaikenlaisia uusia harrastusprojekteja. Syksy saa minussa suunnittelijan esiin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Syksy,värit kohillaan,pimeää muttei kylmä,arki alkaa,saa luonnon herkkuja.

• Anonyymi

Kesästä, syksykin on ihan kiva väreineen.

• Anonyymi

Laitoin syksyn äsken mut kyllä talvikin pohjoisessa on kiva tai oli ennenvanhaan kunnon pakkasilla.Kaupallinen Joulu on pilannut fiilikset myös talvesta.Inhoan jouluvaloja paikkakunnilla missä voisi nauttia luonnon omista spektaakkeleista ihan portailla seissen.
      Vihaan myös liiallisuuksiin laitettuja katuvaloja ja pihoissa olevia valoja...Huom.kaupungeissa missä on muutenkin ankea ympäristö jouluvalot ja muut valot on ihan jees.

• Anonyymi

Kesä ehdottomasti. Lämmintä, aurinkoista, kaunis luonto. Ihmiset liikkeellä, voi viettää aikaa ulkona ja käyttää kauniita vaatteita.

• Anonyymi

kevät ennen itikoita ja syksy jälkeen itikoiden

• Anonyymi

Kaikki lukuuottamatta marraskuuta ja osaa pitkää talvea on hyviä omalla tavallaan.

• Anonyymi

Pilvetön taivas, aurinko +35. .
      Mikä sen parempaa.

• Anonyymi

En voi sietää.

• Anonyymi

Kaikki oikeastaan ihan ok tiettyyn pisteeseen saakka. Oma suosikkini on jollain tapaa kevät koska silloin odottaa kesää ja mielikin piristyy.

• Anonyymi

Talvi on paras. Paljon lunta ja sopivasti pakkasta. Laskettelu, hullu varmaan olen.

• Anonyymi

Syksy on paras. Se viileys kuuman kesän jälkeen on virkistävää.
      Ylipäätään tärkeintä että on vuodenajat. Kaikki on kivoja pari kuukautta ja sitten voisikin jo vaihtua.

• Anonyymi

Syksy ja talvi.🧡
      Tykkään raikkaista ilmoista ja ei ole liian kuuma. Nukkuukin paremmin. Olen energisempi syksyllä ja talvella. Kevään ja kesän tuoma valoisuus saa minussa aikaan masennusta jostain kumman syystä.

• Anonyymi

Varmaan tästä jäisestä loskpaska-vuodenajasta. Tässä on vielä se ihana kevään odotus, jossa kaikki kuitenkin menee v*tuiksi.

• Anonyymi

Kaikissa vuodenajoista on hyvää mutta juuri kun ehtii tottua alkaa jo vaihtua seuraavaksi. Jos aina olisi sama niin olisi yksi muuttuva pala vähemmän. Kravun ja kauriin kääntöpiirin välissä tekisi vain sade vaihtelun.

• Anonyymi

Olet täydellinen vastakohtani. Minä kaipaan muutosta ja sinä välttelet sitä. Sivukommenttina tähän vaan.

• Anonyymi

Naisesta nauttisuin keväällä

• Anonyymi

Sä wr ole mies

• Anonyymi

Kaikki omalla tavalla kivoja. Marraskuu ja helmi et maaliskuu vaikeimpia.

• Anonyymi

Loppukevät ja alkusyksy. Molemmat ovat hyvin kauniita vuodenaikoja. On lämmintä muuttei kuitenkaan lìan kuuma.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍒 K­u­­u­m­a­­­t­ ­­­t­­­y­t­­ö­­­t­­­ ­o­d­o­­t­­t­­­a­­­v­­­­­a­t­­ ­s­­i­­n­­­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18285584

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1929
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1761
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1560
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1442
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1038
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      968
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe