Iisalmen vanhavesilaitos

Anonyymi-ap

Olipa hyvä juttu Timo Hirvoselta koskien tyhjillään olevaa Iisalmen Vesilaitosta.
Itse ehdotin lähes samaa viime syksynä tällä palstalla, mutta sain lähellä olevalta
eräältä ranta-asukas rouvalta happaman vastauksen ja aikoi vielä potkasta nilkkaan.
Vanha veden ottamo sopisi erittäin hyvin tällaiseen harrastekäyttöön, itse laulaa
loilotan karaokekerhoissa, joten se on hyvä paikka sille. Joitain vuosia sitten E-liiton
karaokekerho kokoontui pikku kahviossa ja silloin jo eräs ranta-asukas moitti
toimintaa, kun autoja oli pysäköity heidän kotikadun varteen.
Tämän tyyppisiä ongelmia on tietenkin ootettavissa, kun asiasta enemmän puhutaan.

18

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei saatana yhtään karaokepaikkaa lisää tähän pitäjään, kun entisetkin pitäisi sulkea. Suorastaan karmeaa, kun ihmiset, jotka eivät osaa laulaa, kuvittelevat olevansa kultakurkkuja.

    • Anonyymi

      Siihen vois perustaa sikalan ja laittaa mikrofonit possuille ja kaiuttimet sekä tuulettimet suunnata rannassa asuville kermapersejupeille ni vois omasta mielestään itseään parempi väki nauttia luonnon äänistä ja aromeista.. 🥰

      • Anonyymi

        Entäs jo tuulen suunta olisi idästä?


    • Anonyymi

      Mikäs siinä, jos ilman veroeuroja ja omillaan tulee toimeen,

    • Anonyymi

      Eikun kättä taskuun ja toteuttamaan... nämä on taas niitä, että suunnitellaan, mutta muiden rahoilla pitäisi olla toteuttamassa. Ja sitten ollaan niin loukkaantuneita jos ei onnistukkaan.

      • Anonyymi

        Hirvonenhan järjestää yhteiskunnan tukirahoilla jazz- konsertteja. Ei montaa konserttia järjestäisi, jos hommaa pitäisi pyörittää lipunmyynnillä ja muulla tulorahoituksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirvonenhan järjestää yhteiskunnan tukirahoilla jazz- konsertteja. Ei montaa konserttia järjestäisi, jos hommaa pitäisi pyörittää lipunmyynnillä ja muulla tulorahoituksella.

        Ei tule Iisalmeen koskaan "parvella Toskaa-konsertteihin", niin paljon maksavaa
        yleisöä, että se kannattaisi ilman yhteiskunnan tukiaisia!
        Remontti maksaisi miljoonia, kuka sen kustantaa, älkää unta nähkö?
        Suomi ei ole kesämaa, eikä Iisalmikaan suvella kesäkaupunki.


    • Anonyymi

      Hyvä!

      Iisalmi Water Arena!

    • Anonyymi

      Saakohan matalaotsat tämänkin torpattua?

      • Anonyymi

        Parkkipaikkojen puute torppaa monet viritelmät laitokseen.


      • Anonyymi

        Kenen tai minkä instanssin velvollisuus on rueta noin hullua saneeraushenketta
        viemään eteenpäin, alatko itse vetäjäksi, kun olet noin innokas?
        "Kyllä on oksan ottajia, jos on ensin kuusen kaatajia"!


    • Anonyymi

      Erittäin paska idea. Lisää pitäis tukirahaa itelle saada. Käki.

    • Anonyymi

      Ei Iisalmessa voi mitään toimintaa olla rannalla tai satamassa. Kaikki häiritsee lähiasukkaita, hotellilaivakin aikoinaan. Ero Kuopioon on valtava. Sinne kannattaakin suunnata, jos haluaa nauttia savolaisesta ranta elämästä. Täällä kiellettiin yksi ainoa kunnon musiikkitapahtuma aikoinaan Olutmestarissa valitusten vuoksi. Iisalmi oikeasti on ankeuttajien valtakunta. Nämä omistavat muka kaiken ranta-alueen kaduista lähtien.

      • Anonyymi

        Ainakin taloyhtiön öljysäiliön vois jättää ihan vaikka maahan vaan, kun sähkön ja öljynhinnatkin niin kiireisinä epävakaiset vaan, sitten vois käyttää jokatoinen päivä toista ja kolmantena vaikka moista, sekä neljäntenä päivänä raaputella taloyhtiön kokkookseen vaikka turpeita soista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin taloyhtiön öljysäiliön vois jättää ihan vaikka maahan vaan, kun sähkön ja öljynhinnatkin niin kiireisinä epävakaiset vaan, sitten vois käyttää jokatoinen päivä toista ja kolmantena vaikka moista, sekä neljäntenä päivänä raaputella taloyhtiön kokkookseen vaikka turpeita soista.

        Aivan hullu idea, ei tule onnistumaan, mistä ne meinaavat rahat siihen ottaa?


    • Anonyymi

      Yrittäjävetoinen hanke. Ostaa kiinteistön ja laittaa haluamakseen. Sitten voi kokeilla saako toiminnallaan mitään maksettua.

      • Anonyymi

        Siihen voi hyvin perustaa yhteis-sikalan tai kanalan.


    • Anonyymi

      Vesilaitoksen taloon ilotalo. Se olisi ainoita aloja joka tuo rahaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe