Aamun ajatuksia

Anonyymi-ap

Meillä oli vahva yhteys. Sitä ei voi selittää, sen vain tunsi. Olen ikävöinyt sinua siitä asti, kun tiemme tavallaan erkaantuivat. Olen hahmotellut sinulle ajatuksiani yhteydestä.

Luulen, että polkumme eivät silti ihan vielä ole valmiita todella kohtaamaan. Ehkä sinun on ensin paremmin löydettävä itsesi? Minä kyllä odotan sinua. Heti kun sinä olet valmis, en näe enää ketään muuta. Olet rauhani, luovuuteni, levollisuuteni, filosofiani.

Miksi silti odotellessani jäisin tyhjiöön?Ympärilläni on iloa ja energiaa, fyysisyyttä. Joku joka saa minut nauramaan. Hän myöskin jatkaa matkaansa jonnekin, tiedämme kaikki.

Voi jos olisi mahdollisuus käydä tulevaisuudessa kurkkaamassa, miten nämä tarinat kirjoittuvat. Toisaalta ihmisyyden ydin on sitä ettei tiedä. Silloin on kai vain luotettava.

129

2938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin kirjattu ,yhdestä olen erimieltä.On ihmisiä ketkä näkee tulevaisuuteen, kuten unet.
      Näin unen keväällä ja se on mennyt tasan kuten näin elämäni .

      • Anonyymi

        Ei kukaan voi nähdä tulevaisuuteen. Siinä voi käydä köpelösti jos niin kuvittelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan voi nähdä tulevaisuuteen. Siinä voi käydä köpelösti jos niin kuvittelee

        Kyllä muuten voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan voi nähdä tulevaisuuteen. Siinä voi käydä köpelösti jos niin kuvittelee

        Onneksi emme ole tuttuja.Pidå sinä tuo mielipide minä omani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muuten voi.

        Niin voi. Minä olen myös unista ennustaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi emme ole tuttuja.Pidå sinä tuo mielipide minä omani.

        Itseasiassas se on fakta ettei tulevaisuutta voi nähdä.

        Miksikö?

        Koska sitä ei ole vielä olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassas se on fakta ettei tulevaisuutta voi nähdä.

        Miksikö?

        Koska sitä ei ole vielä olemassa.

        Tulevaisuudet on kirjoitettu kaikille ennalta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin voi. Minä olen myös unista ennustaja.

        Minulla on erittäin vahva intuitio
        Mutta tiedän että tässä maassa osa koulutetaan siltä pois ...
        Niiden ihmisten käytettä oppimiaan asioita .
        Ja niiltä tulee näitä intuitiota ja tulevasuuten näkemistä ei oo olemassa juttuja .
        Intuitio on vieras... outo tai pelottava ...
        Jotain mitä ei kuuluisi olla mut on silti .
        Koska intuitio on jo kaikkialla .

        Kyllähän se vituttaisti jos niiden alojen tiedot sais niin ettei tarvi lukea ja kerätä tietoa ja tehdä varasuunnitelmia... Tai laskea mitään...
        Valmentautua ja treenata ...
        Kun kaiken voiski skipata

        Kun ikehittynernpi ntuitio ohittaa nämä kaikki puuhailut vaivattomasti ku tekoäly .
        Intuitio ja näkeminen toimii pitkälti samalla tavalla
        Kun nykyajan tekoäly siinä kun se poimii mahdollisesti ihmistä kiinnostavaa asias kullekin...
        Näkiölilä on se se supertietokone korvien välissä .

        Tottakai perus rajotteiset ihmiset kauhistuu tästä .
        Eivätkä rajojensa vuoksi helåosti ymmärrä mitä toisenlaisia ihmisiä ...
        Meidän tnäkiöiden ulee se ymmärtääkin.
        Ne on kuin koneet jotka on luotu tekemään vain jotakin yksinkertsta tehtävää.
        Enenpää ei voi vaatia ...

        Niiltäki tyypeittäin tulee tätä
        Intuitiota ei ole jututtua ...
        Yhteyttä ja ymmärrystä ei voi saada elle ole olennainen väline samaa laatua ...
        Ja nykyään puhutaan erilaista käyttöliittymistä ..
        Intuituitiiviset aivot pitäis nostaa
        Normi ,autisti ,adhd ,skeptikko matemaatikko ja tyhjien aivojen viereen omaks luokakseen
        Sen verran vahva ominaisuus ja piirre luovuus on

        Tulevasuudessa on ainakin 3 tyyppisiä ihmisiä...
        Intuitiiviset, peruspalikat ja ne jotka sulautuu koneiden kanssa yhteen .

        Minun kaltaiset intuitiiviset ...
        Luovat ihmiset muutaa maailmaa koko ajan .
        Myös ne pelottavat asiat luo keksii rakentantaa joku luova tyyppi jolla visio
        Eli käytännössä näky tai enne .

        Perusjetterit on ihan inossain uusista innovaatioista ja ideoista minkä me jotka nähdään tulevasuuteen ja osataan tuoda nähty fyysiseen ja käytännölliseen muotoon tehdään ja luodaan ensin ...
        On turha sanoa ettei edelläkäviötä tai visiojia eli näkijöitä toisin kuvattuna ole ...
        Tai yrittää sulkea luovaa ja intuitiivistä mieltä ..
        Ne ei oo vain unia tai näkyjä ..

        Sä voit luoda muutoksia ja tulevasuutta niiden pohjalta eikä jokainen idea ja ajatus ole paha asia vaan voi olla hyvinkin tarvittava ja koko ihmiskuntaa palveleva keksintö...

        Pelkäänkö tai väitänkö siis ettei näkiötä ole ...
        En tiedän että meitä on paljon enenpi .
        Ja oikeastaan kaikkialla
        Pelottavan paljon ja nyt kun tekoäly vielä lisää kapasiteettiä myös peruspalikoille

        Unennäkemistä , Ennutuksia ja näkyjä katotaan kieroon mutta sitte visioita, innovaatioita,ideoita ja keksintöjä palvotaan ... (samas paskaa eri nimellä )Ne tulee samasta lähteestä

        Et lopeta samalla kaikki uusi elämässäsi tai teknologian seuraaminen jos vielä meet sanoon ettei näkijoitä ole tai intuitiota ei mihinkään tarvita .

        Ihmiset pelkää sitä mitä eivät tiedä mutta minä olen ollut jo kauan syvällä kaninkolossa
        Kiitos olen puhunut


    • Anonyymi

      Ei meitä ole tai tule syystä. Miksi sitä muualla sitten näkemään kun ihan turhaan ihastuisin. Minä löydän jonkun vapaan joka rakastuu minuun.

      • Anonyymi

        Jatkan elämääni ja niin edelleen. Täällä voi puhua kuitenkin asioista muttei voi sanoa edes suoraan miten ne oikeasti on. Miksi sitä muualla juttelemaan jos asiat on noin.


    • Anonyymi

      "sinun on ensin paremmin löydettävä itsesi"
      "kun sinä olet valmis"

      Ylimielistä olettaa toisen elämästä tuollaista. Todella ylimielistä.

      • Anonyymi

        Niinpä, edustaa aivan päivänselvästi miestyyppiä, jolla on jonkinasteinen jumalsyndrooma😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, edustaa aivan päivänselvästi miestyyppiä, jolla on jonkinasteinen jumalsyndrooma😉

        Aivan selvä nainenhan toi on. Niin muka-mystisesti kirjoitettu. Ja "Joku joka saa minut nauramaan." Kukaan teini-iästä yli päässyt mies ei kirjoita noin.


    • Anonyymi

      "sykkyröi sinä siellä keskeneräisyydessäsi, minä nautin sillä aikaa elämästä. ehkä kohtaamme joskus"

      Kuuntele nyt itseäsi!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Odotan sinua mutta nautiskelen sitä tehdessä. Toivottavasti et ole minun kaivattuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Odotan sinua mutta nautiskelen sitä tehdessä. Toivottavasti et ole minun kaivattuni.

        Ei pelkoa. En koskaan ihastuisi tuollaiseen ihmiseen kuin sinä.


      • Anonyymi

        Kuuntele säkin ulkopuolisena miltä kuulostat kun käryät näistä miehen humpuukiprovoista🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkoa. En koskaan ihastuisi tuollaiseen ihmiseen kuin sinä.

        Sinua ei varmasti arvosteta yhtään sen enempää mitätöit tätä trollaava miestä tai et. Sinun päätäsi taitaa ohjailla kateuden kohteen ihailijoiden lukumäärä (huom- sinun pään sisällön analyysista kyse) johon yrität poppaskonstein vaikuttaa sekä eliminoida. Sinua on helppo oikolukea🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ei varmasti arvosteta yhtään sen enempää mitätöit tätä trollaava miestä tai et. Sinun päätäsi taitaa ohjailla kateuden kohteen ihailijoiden lukumäärä (huom- sinun pään sisällön analyysista kyse) johon yrität poppaskonstein vaikuttaa sekä eliminoida. Sinua on helppo oikolukea🦄

        Tainnut joskus jostain suunnilta kuulua liikaa hyvää ihmisenä sekä ulkoisesti että sisäisesti ja narsisti ei päässyt tästä koskaan yli, joten siksi teinahtava ajojahti hienoa myösmuut itseriittoisen ihran itsetuntoitkun priorisoineet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tainnut joskus jostain suunnilta kuulua liikaa hyvää ihmisenä sekä ulkoisesti että sisäisesti ja narsisti ei päässyt tästä koskaan yli, joten siksi teinahtava ajojahti hienoa myösmuut itseriittoisen ihran itsetuntoitkun priorisoineet

        Kyllä tuo vihan määrä nimittäin vituttaa miten voi olla joku noin syvissä vesissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo vihan määrä nimittäin vituttaa miten voi olla joku noin syvissä vesissä

        Että nihkeä ja elitistinen kaksinaismoralismi pyöritellään lumihangessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo vihan määrä nimittäin vituttaa miten voi olla joku noin syvissä vesissä

        Taas tuota inhottavaa naisen purkautumista, ikävä lukea. Sivusta kirjoitan. Hän pahan tuulen kylväjä asuu täällä.


    • Anonyymi

      Minullakin on nyt yhteys erääseen mieheen. En vaan tiedä kuinka poika vielä hän on. Kauhisteleeko kenties elämääni?
      Itse olisin ollut valmis katsomaan, tulisiko meistä me, kun tunne kerta on ollut molemminpuolinen.. Hänelläkin on varmasti kiireinen elämä, onneksi en ole takertuvainen ihminen vaan nautin myös ajasta tehdä muita asioita kun nyhjätä

      Mutta jos ei pian nähdä niin se on eteenpäin mentävä. Ekaa kertaa elämäni aikana voisin jopa ladata jonkin deittisovelluksen. Minä vain en ole jahkailija ihmistä nähnytkään haha

      t Nyt tai ei koskaan

      • Anonyymi

        Hui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hui

        No entiedä mille sinä pelästyt. Itse toivoisin että asioista puhutaan suoraan irl eikä missään palstalla, jotta tiedän mihin suuntaan tässä nyt laiva matkalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entiedä mille sinä pelästyt. Itse toivoisin että asioista puhutaan suoraan irl eikä missään palstalla, jotta tiedän mihin suuntaan tässä nyt laiva matkalla

        Ei kannata koittaa narraa tai pitää suunnitelmana b — sitä paskaa olen saanut elämässäni jo maistella ja EHei kiitos


    • Anonyymi

      aloittaja taitaa olla nuori.
      lähtökohtaisesti on kaksi tarinaa, jotka ovat aina surullisia:
      etäsuhde ja tuollainen 'tavataan sitten myöhemmin'.
      jos välittää, se on syytä hoitaa reaaliajassa. ja sietää toisen keskeneräisyyttä. tai vielä parempi olisi jos tajuaisi olevansa itsekin vähän vaiheessa.

      • Anonyymi

        Nimenomaan." Tavataan joskus ei toteudu ikinä" koko juttu lässähtää siihen.


    • Anonyymi

      Kelle tämä on? Mä olen vanha sielu ja olin valmis jo kun kohdattiin enempään. Tiedät että yritin. Et vain ymmärtänyt. Se olet sinä, jonka täytyy vielä kehittyä henkisesti.

    • Anonyymi

      deittimaailman tohinoissa taitaa unohtua se että jotkut ovat ihan oikeasti, sataprosenttisesti yksiavioisia. kyllä, miehetkin. silloin ei tehdä mitään usean kuukauden ja usean ihmisen kuvioita vaan ihan rehdisti ja suoraan olla sen yhden kanssa.

      • Anonyymi

        No tämä jantteripa haluaa sekä syödä että säästää kakun 😄


    • Oi joi, tämähän oli kuin mun elämästäni. Niin samankaltainen tilanne. Niin, joskus ne polut kohtaavat vain hetkisen ja erkaantuum kunnes ne polut taas yhtyvät uudelleen. Välillä toista ei näeo ollenkaan kun väliin tulee fyysistä etäisyyttä, muita ihmisiä, toisia polkuja, jotka pitää välillä kulkea.

      Mutta se vahva yhteys säilyy, se säilyy vaikka vuodet vierii. Se ei katkea, se on kuin kuminauha, joka palauttaa meidät takaisin yhteen lopulta. Minun tosiaan täytyy tehdä vielä töitä itseni kanssa kuten sinunkin. Mutta toisaalta, yhdessä voidaan myös sitä työtä tehdä. Se riippuu mihin ollaan valmiita, joko uskalletaan tämä yhteys ääneen lausua toisillemme.

      Ja siihen saakka nautimme elämästä kenties muiden ihmisten kanssa, joilla on tärkeä merkitys elämässämme. Iloa ja onnea tulee tuntea joka päivä, jotta kestää ne välillä raskaatkin päivät. Ikävöin sua suuresti ja toivon jälleennäkemistä pian 🩷🔥✨

      • Anonyymi

        On helpompi selitellä itselleen että qikammr ei ollut vielä ja se tulee joskus ku.
        Niellä todellisuus siitä ettei riitä tai kelpaa..
        Mä näen ap sainpissa aika hajalla olevan yksiloin joka yrittää kaunistella tilannetta paremaksi ja kestettävämmäksi kun se oikeasti on .
        Tyyppi on mahdottoman edessä ja selittelee selittelyjään ettei tuu itselle niin paha mieli mitä se rehellisesti ja aidosti on
        Se ei oo ylimielisyyttä...
        Pitää tajuta että ihminen voi yrittää suojella itseään kolhuilta kaunistelemalla ...


    • Anonyymi

      Olet minun puolestani täysin vapaa elämään kuten tahdot. Ymmärräthän, etten minä ole koskaan ajatellut niin, että polkumme kohdatessaan jatkaisivat samaan suuntaan siitä eteenpäin. Niin voi käydä, jos on käydäkseen, mutta ei se ole mikään päämäärä minulle ollut. Jos olisi, olisin jo vierelläsi.

      Et kykene ymmärtämään minua, mutta jos ymmärtäisit, huomaisit minun olevan liiankin valmis. Koetan etsiä keskeneräisyyttä ja tavoiteltavaa, jotta elämä ei kävisi tylsäksi, mutta näen aivan liian hyvin läpi kaikesta, mikä kiiltää. Etsin itselleni paikkaa, jossa joutusin ponnistelemaan ja lopputuloksella olisi minulle oikeasti arvoa. Sinun ajatusmaailmasi joutusi mullistukseen, jos oikeasti näyttäisin itseni.

      Älä odota, en minäkään odota tai ole odottanut. Tulevaisuudesta ei kukaan tiedä mitään, ei sitä välttämättä kaikilla ole paljoa jäljellä. Siksi on turhaa hukata elämä odottelemalla, jos heijastus olikin todellinen. Kohdataan jos kohdataan. Arvioidaan tarvittaessa silloin tilannetta uudemman kerran.

      • Anonyymi

        "Ymmärräthän, etten minä ole koskaan ajatellut niin, että polkumme kohdatessaan jatkaisivat samaan suuntaan siitä eteenpäin. Niin voi käydä, jos on käydäkseen, mutta ei se ole mikään päämäärä minulle ollut."

        Et sä välitä hänestä romanttisessa mielessä pätkääkään. Oot varmaan täälläkin jonkun muun takia.


      • Anonyymi

        Selvä sitten. En häiriköi sinua enää.


      • Anonyymi

        Kylmä ja kolea kirjoitus. Määrätietoisen, kunnianhimoisen, "älykkään" urakotka -tyyppisen naisen kirjoitus.

        Voi sitä miestä joka sun loukkuun menee.


      • Anonyymi

        Heijastus olikin todellinen, huomaisit minun olevan liiankin valmis? Älä odota, olet vapaa elämään kuten tahdot. Aistin ristiriidan sinussakin, tuntematon.

        Aliarviointia, epäilystä puolin ja toisin? Minä aidosti haluan enää vain hänet. Nuoreksi minua tässä ketjussa on arveltu, itsekkääksi, deittisovellusten hämärtämäksi.

        Itsekäs varmaan olenkin, mutta en vahingoita sillä ketään. Pidän avoimuutta lähtökohtana kaikelle. En syvällisesti kelpuuta enää ketään, kun olen kohdannut hänet. Miksen kuitenkin voisi olla onnellinen, jos tiemme eivät kohtaa? Miksi olla katkera?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heijastus olikin todellinen, huomaisit minun olevan liiankin valmis? Älä odota, olet vapaa elämään kuten tahdot. Aistin ristiriidan sinussakin, tuntematon.

        Aliarviointia, epäilystä puolin ja toisin? Minä aidosti haluan enää vain hänet. Nuoreksi minua tässä ketjussa on arveltu, itsekkääksi, deittisovellusten hämärtämäksi.

        Itsekäs varmaan olenkin, mutta en vahingoita sillä ketään. Pidän avoimuutta lähtökohtana kaikelle. En syvällisesti kelpuuta enää ketään, kun olen kohdannut hänet. Miksen kuitenkin voisi olla onnellinen, jos tiemme eivät kohtaa? Miksi olla katkera?

        Niin, ja kyllä. Minäkin vimmaisesti etsin itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heijastus olikin todellinen, huomaisit minun olevan liiankin valmis? Älä odota, olet vapaa elämään kuten tahdot. Aistin ristiriidan sinussakin, tuntematon.

        Aliarviointia, epäilystä puolin ja toisin? Minä aidosti haluan enää vain hänet. Nuoreksi minua tässä ketjussa on arveltu, itsekkääksi, deittisovellusten hämärtämäksi.

        Itsekäs varmaan olenkin, mutta en vahingoita sillä ketään. Pidän avoimuutta lähtökohtana kaikelle. En syvällisesti kelpuuta enää ketään, kun olen kohdannut hänet. Miksen kuitenkin voisi olla onnellinen, jos tiemme eivät kohtaa? Miksi olla katkera?

        Ei, odotus kohdistunee osaltasi siihen, oliko heijastus todellinen. Käsität valmiuden tässä kohtaa liian suppeasti.

        Ole onnellinen, jos siihen kykenet. Älä odota minua, koska se on turhaa. En tee mitään tullakseni. Kohdataan jos kohdataan. Mikäli kohdataan, saatan näyttää sinulle, mitä minä todella olen. Voi olla, että en näytä, vaan pelkästään tietyn kulman.

        Älä koskaan lupaa odottaa. Se on hölmöä, koska et tietenkään voi luvata sellaista. Mitä jos tapaamme taas viidentoista vuoden kuluttua? Minulla on joku muu silloin, toivottavasti sinullakin. Ymmärrä, etten minä tarkoituksella tule sinun luoksesi, etkä sinä kirjoituksesi perusteella ole aio olla lainkaan aktiivisempi. Miksi siis odottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, odotus kohdistunee osaltasi siihen, oliko heijastus todellinen. Käsität valmiuden tässä kohtaa liian suppeasti.

        Ole onnellinen, jos siihen kykenet. Älä odota minua, koska se on turhaa. En tee mitään tullakseni. Kohdataan jos kohdataan. Mikäli kohdataan, saatan näyttää sinulle, mitä minä todella olen. Voi olla, että en näytä, vaan pelkästään tietyn kulman.

        Älä koskaan lupaa odottaa. Se on hölmöä, koska et tietenkään voi luvata sellaista. Mitä jos tapaamme taas viidentoista vuoden kuluttua? Minulla on joku muu silloin, toivottavasti sinullakin. Ymmärrä, etten minä tarkoituksella tule sinun luoksesi, etkä sinä kirjoituksesi perusteella ole aio olla lainkaan aktiivisempi. Miksi siis odottaa?

        "Mitä minä todella olen!" Suuria puheita. Pikku-Hitler.

        Elät fantasiamaailmassasi jossa joku tottakai odottaa juuri sinua. Voi sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, odotus kohdistunee osaltasi siihen, oliko heijastus todellinen. Käsität valmiuden tässä kohtaa liian suppeasti.

        Ole onnellinen, jos siihen kykenet. Älä odota minua, koska se on turhaa. En tee mitään tullakseni. Kohdataan jos kohdataan. Mikäli kohdataan, saatan näyttää sinulle, mitä minä todella olen. Voi olla, että en näytä, vaan pelkästään tietyn kulman.

        Älä koskaan lupaa odottaa. Se on hölmöä, koska et tietenkään voi luvata sellaista. Mitä jos tapaamme taas viidentoista vuoden kuluttua? Minulla on joku muu silloin, toivottavasti sinullakin. Ymmärrä, etten minä tarkoituksella tule sinun luoksesi, etkä sinä kirjoituksesi perusteella ole aio olla lainkaan aktiivisempi. Miksi siis odottaa?

        Suosittelen vahvasti vähentämään happojen ja muiden psykoaktiivisten substanssien käyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, odotus kohdistunee osaltasi siihen, oliko heijastus todellinen. Käsität valmiuden tässä kohtaa liian suppeasti.

        Ole onnellinen, jos siihen kykenet. Älä odota minua, koska se on turhaa. En tee mitään tullakseni. Kohdataan jos kohdataan. Mikäli kohdataan, saatan näyttää sinulle, mitä minä todella olen. Voi olla, että en näytä, vaan pelkästään tietyn kulman.

        Älä koskaan lupaa odottaa. Se on hölmöä, koska et tietenkään voi luvata sellaista. Mitä jos tapaamme taas viidentoista vuoden kuluttua? Minulla on joku muu silloin, toivottavasti sinullakin. Ymmärrä, etten minä tarkoituksella tule sinun luoksesi, etkä sinä kirjoituksesi perusteella ole aio olla lainkaan aktiivisempi. Miksi siis odottaa?

        Teetkö tämän tahallasi, huvikseen, pyöritelläksesi ihmisiä? Olet suoltanut tänne niin paljon tekstiä, ja sangen hankalaakin välillä, että ihan oikeasti, ota yhteyttä häneen oikean elämän viestipalvelulla tms. Saat vastauksen, eikä tarvi leikkiä kuin lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, odotus kohdistunee osaltasi siihen, oliko heijastus todellinen. Käsität valmiuden tässä kohtaa liian suppeasti.

        Ole onnellinen, jos siihen kykenet. Älä odota minua, koska se on turhaa. En tee mitään tullakseni. Kohdataan jos kohdataan. Mikäli kohdataan, saatan näyttää sinulle, mitä minä todella olen. Voi olla, että en näytä, vaan pelkästään tietyn kulman.

        Älä koskaan lupaa odottaa. Se on hölmöä, koska et tietenkään voi luvata sellaista. Mitä jos tapaamme taas viidentoista vuoden kuluttua? Minulla on joku muu silloin, toivottavasti sinullakin. Ymmärrä, etten minä tarkoituksella tule sinun luoksesi, etkä sinä kirjoituksesi perusteella ole aio olla lainkaan aktiivisempi. Miksi siis odottaa?

        Jos paljastat minulle kulman, luultavasti nakerran kaikki suojauksesi rikki ja haluan sinut kokonaisena. Tai niin kokonaisena kuin toisen ihmisen, oman pään ulkopuolisen, voi saada. Jotain jää väistämättä aina yksityiseksi. Se mitä näin, tahattomasti näytit minulle, oli sellaista, mitä tiedostamattani olen etsinyt ennen sinua, löytämättä. Verbaaliakrobatiasi myös - haastat minut kokeilemaan, mihin sanoilla kykenen. Kynä on miekkaa mahtavampi.

        Unohdat sen, että minä kerroin sinulle yhteydestä. Nyt on sinun vuorosi. Ja kuten sanoin: minä odotan, vaikka sen viisitoista vuotta tai pitempäänkin, jos päiviä riittää. Luultavasti sinullakin on toinen, toisia, mutta et sinä minunveroistani löydä. Meidät on tarkoitettu.

        Odotan, koska se ei ole keneltäkään pois. Ehkä lopulta turhaan, mutta elän silti hyvän elämän. Toivottavasti sinä tahollasi myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetkö tämän tahallasi, huvikseen, pyöritelläksesi ihmisiä? Olet suoltanut tänne niin paljon tekstiä, ja sangen hankalaakin välillä, että ihan oikeasti, ota yhteyttä häneen oikean elämän viestipalvelulla tms. Saat vastauksen, eikä tarvi leikkiä kuin lapsi.

        Ei, en minä ole suoltanut tänne juuri mitään. Vastaan aloittajalle hänen ajatuksiinsa ja kuten tekstistäni pitäisi huomata, en ole ottamassa yhteyttä. Hän odottaa turhaan, koska en ole luvannut sellaista. Hän voi tahtoessaan lopettaa odottelun, voi tahtoessaan ottaa yhteyttä. Huomaathan, etten aseta hänelle mitään odotuksia tai vaatimuksia. Miksi se olisi leikkiä tai pyörittämistä? Laajenna ajatusmaailmaasi sellaiseksi, että sinne mahtuu nekin ihmiset, joilla voi olla ikävä toista ilman, että on pakko olla kylki kyljessä. Miksi ylipäätään kohdistat tuon minuun? Mikset odottajaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä minä todella olen!" Suuria puheita. Pikku-Hitler.

        Elät fantasiamaailmassasi jossa joku tottakai odottaa juuri sinua. Voi sinua.

        Onkohan sinulla jotenkin heikko itsetunto, kun ensimmäiseksi oletat tuon olevan mahtailua? En kertonut minuuden olevan suurta ja ihmeellistä. Ei se ole, mutta se on hyvn erilaista kuin hänellä ja myös näyttämättä jätettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan sinulla jotenkin heikko itsetunto, kun ensimmäiseksi oletat tuon olevan mahtailua? En kertonut minuuden olevan suurta ja ihmeellistä. Ei se ole, mutta se on hyvn erilaista kuin hänellä ja myös näyttämättä jätettyä.

        Sä olet pieni ihminen eikä sun todellisessa minässä olisi mitään ihmeellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, en minä ole suoltanut tänne juuri mitään. Vastaan aloittajalle hänen ajatuksiinsa ja kuten tekstistäni pitäisi huomata, en ole ottamassa yhteyttä. Hän odottaa turhaan, koska en ole luvannut sellaista. Hän voi tahtoessaan lopettaa odottelun, voi tahtoessaan ottaa yhteyttä. Huomaathan, etten aseta hänelle mitään odotuksia tai vaatimuksia. Miksi se olisi leikkiä tai pyörittämistä? Laajenna ajatusmaailmaasi sellaiseksi, että sinne mahtuu nekin ihmiset, joilla voi olla ikävä toista ilman, että on pakko olla kylki kyljessä. Miksi ylipäätään kohdistat tuon minuun? Mikset odottajaan?

        Huomaatko, nämä luulevat, että olemme yksi ja sama. Olemme ja emme ole, mutta samaa meissä on. Seuraavaksi sanot, etten tunne sinua yhtään. Ei, en tunnekaan, mutta eniten maailmassa janoan sitä, että saisin tuntea sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos paljastat minulle kulman, luultavasti nakerran kaikki suojauksesi rikki ja haluan sinut kokonaisena. Tai niin kokonaisena kuin toisen ihmisen, oman pään ulkopuolisen, voi saada. Jotain jää väistämättä aina yksityiseksi. Se mitä näin, tahattomasti näytit minulle, oli sellaista, mitä tiedostamattani olen etsinyt ennen sinua, löytämättä. Verbaaliakrobatiasi myös - haastat minut kokeilemaan, mihin sanoilla kykenen. Kynä on miekkaa mahtavampi.

        Unohdat sen, että minä kerroin sinulle yhteydestä. Nyt on sinun vuorosi. Ja kuten sanoin: minä odotan, vaikka sen viisitoista vuotta tai pitempäänkin, jos päiviä riittää. Luultavasti sinullakin on toinen, toisia, mutta et sinä minunveroistani löydä. Meidät on tarkoitettu.

        Odotan, koska se ei ole keneltäkään pois. Ehkä lopulta turhaan, mutta elän silti hyvän elämän. Toivottavasti sinä tahollasi myös.

        Näit sen, mitä näytin, muu on sinun tulkintaasi, eikä sellaisesta kannata olla koskaan varma. Ei ole olemassa mitään tarkoitusta, joten meitä ei ole tarkoitettu toisillemme.

        Et tiennyt etukäteen kohtaavasi minua, etkä tiedä, mitä tai ketä kohtaat tulevaisuudessa. Jos olet vakavissasi kun lupaat, olen yliarvionut sinut. Huominen tuo mitä huominen tuo, kukaan ei siitä tiedä. Muutos on ainoa pysyvä tila, emmekä ole siltä suojassa mekään. Jopa sekin vaihtelee, mistä milloinkin pidämme.

        Saat toki halutessasi odottaa, mutta uskon sen olevan enemmän haitaksi kuin hyödyksi, nimittäin sinulle. Vaikka se hetkellisesti voi tuoda suuntaa ja päämäärän, pidemmän päälle turha odotus ilman näköpiirissä olevaa maalia alkaa luultavasti syödä. En ole tulossa, ja koska et sinäkään tänne toiseen suuntaan, kaikki on sattuman käsissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet pieni ihminen eikä sun todellisessa minässä olisi mitään ihmeellistä.

        Totta, en ole eri mieltä. Samanlainen pieni ihminen olen, kuten jokainen meistä. Ei ole olemassa suuria ihmisiä, vaikka niin usein luullaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näit sen, mitä näytin, muu on sinun tulkintaasi, eikä sellaisesta kannata olla koskaan varma. Ei ole olemassa mitään tarkoitusta, joten meitä ei ole tarkoitettu toisillemme.

        Et tiennyt etukäteen kohtaavasi minua, etkä tiedä, mitä tai ketä kohtaat tulevaisuudessa. Jos olet vakavissasi kun lupaat, olen yliarvionut sinut. Huominen tuo mitä huominen tuo, kukaan ei siitä tiedä. Muutos on ainoa pysyvä tila, emmekä ole siltä suojassa mekään. Jopa sekin vaihtelee, mistä milloinkin pidämme.

        Saat toki halutessasi odottaa, mutta uskon sen olevan enemmän haitaksi kuin hyödyksi, nimittäin sinulle. Vaikka se hetkellisesti voi tuoda suuntaa ja päämäärän, pidemmän päälle turha odotus ilman näköpiirissä olevaa maalia alkaa luultavasti syödä. En ole tulossa, ja koska et sinäkään tänne toiseen suuntaan, kaikki on sattuman käsissä.

        Sä olet nyt vetänyt mieltä laajentavia ja nyt yksinpuhelet, luullen opettavasi jotain ulkopuolista teksteilläsi. Kuules, muutkin ovat tehneet sitä ja tätä ja tietämys on hyvinkin erilaista mitä sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näit sen, mitä näytin, muu on sinun tulkintaasi, eikä sellaisesta kannata olla koskaan varma. Ei ole olemassa mitään tarkoitusta, joten meitä ei ole tarkoitettu toisillemme.

        Et tiennyt etukäteen kohtaavasi minua, etkä tiedä, mitä tai ketä kohtaat tulevaisuudessa. Jos olet vakavissasi kun lupaat, olen yliarvionut sinut. Huominen tuo mitä huominen tuo, kukaan ei siitä tiedä. Muutos on ainoa pysyvä tila, emmekä ole siltä suojassa mekään. Jopa sekin vaihtelee, mistä milloinkin pidämme.

        Saat toki halutessasi odottaa, mutta uskon sen olevan enemmän haitaksi kuin hyödyksi, nimittäin sinulle. Vaikka se hetkellisesti voi tuoda suuntaa ja päämäärän, pidemmän päälle turha odotus ilman näköpiirissä olevaa maalia alkaa luultavasti syödä. En ole tulossa, ja koska et sinäkään tänne toiseen suuntaan, kaikki on sattuman käsissä.

        Tuo kaikki on niin itsestäänselvää paskapuhetta, jopa normaali-ihmisille.

        T. 30 vuotta happoja ja mieltä laajentavia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan sinulla jotenkin heikko itsetunto, kun ensimmäiseksi oletat tuon olevan mahtailua? En kertonut minuuden olevan suurta ja ihmeellistä. Ei se ole, mutta se on hyvn erilaista kuin hänellä ja myös näyttämättä jätettyä.

        En kyllä nähnyt aloituksessa mitään mahtailua. Täällä vain jotkut pikkusieluiset käsittävät tahallaan asiat väärin, jotta saavat aiheen purkaa mielen mustaa muihin, ilmeisesti eivät muuten osaa/ voi purkaa pahaa oloaan. sivusta totean tämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näit sen, mitä näytin, muu on sinun tulkintaasi, eikä sellaisesta kannata olla koskaan varma. Ei ole olemassa mitään tarkoitusta, joten meitä ei ole tarkoitettu toisillemme.

        Et tiennyt etukäteen kohtaavasi minua, etkä tiedä, mitä tai ketä kohtaat tulevaisuudessa. Jos olet vakavissasi kun lupaat, olen yliarvionut sinut. Huominen tuo mitä huominen tuo, kukaan ei siitä tiedä. Muutos on ainoa pysyvä tila, emmekä ole siltä suojassa mekään. Jopa sekin vaihtelee, mistä milloinkin pidämme.

        Saat toki halutessasi odottaa, mutta uskon sen olevan enemmän haitaksi kuin hyödyksi, nimittäin sinulle. Vaikka se hetkellisesti voi tuoda suuntaa ja päämäärän, pidemmän päälle turha odotus ilman näköpiirissä olevaa maalia alkaa luultavasti syödä. En ole tulossa, ja koska et sinäkään tänne toiseen suuntaan, kaikki on sattuman käsissä.

        Ah, siis samanapaiset hylkivät toisiaan? Ehkä se on syy sille, miksi polkumme ovat erillään? Saisiko näitä luonnonlakeja räjäytettyä, koska ihmisyyteen ja tunteisiin ne eivät päde? Sitäkö yritätkin vimmalla perustella, että en tunne sinua yhtään, että voisi olla mahdollista kulkea samaa polkua?

        Ehkä.

        Tai ehkä me ollaankin yhden kaksi puolta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näit sen, mitä näytin, muu on sinun tulkintaasi, eikä sellaisesta kannata olla koskaan varma. Ei ole olemassa mitään tarkoitusta, joten meitä ei ole tarkoitettu toisillemme.

        Et tiennyt etukäteen kohtaavasi minua, etkä tiedä, mitä tai ketä kohtaat tulevaisuudessa. Jos olet vakavissasi kun lupaat, olen yliarvionut sinut. Huominen tuo mitä huominen tuo, kukaan ei siitä tiedä. Muutos on ainoa pysyvä tila, emmekä ole siltä suojassa mekään. Jopa sekin vaihtelee, mistä milloinkin pidämme.

        Saat toki halutessasi odottaa, mutta uskon sen olevan enemmän haitaksi kuin hyödyksi, nimittäin sinulle. Vaikka se hetkellisesti voi tuoda suuntaa ja päämäärän, pidemmän päälle turha odotus ilman näköpiirissä olevaa maalia alkaa luultavasti syödä. En ole tulossa, ja koska et sinäkään tänne toiseen suuntaan, kaikki on sattuman käsissä.

        Ymmärrätkö, että ihmiset saavat toivoa ajatuksesta, että joku on tarkoitettu heille? Olet vaipunut suoraan universumin perustotuuksiin, eli missään ei todellakaan ole mitään järkeä. Tämäkin simulaatio mitä universumiksi kutsumme, loppuu joskus. Sadan vuoden päästä millään tämä hetken asioilla tai meillä ei ole mitään väliä jne.

        En aio odottaa, miksi ihmeessä odottaisin. Teksteilläsi olet osoittanut että ns. rakkautta ei ole. Emmepä nyt ala määrittelemään rakkautta, himmaa.

        Aion olla yksin, ja katkera sinulle valinnoistasi. Minä saan siitä voimaa, ja olen aina saanut. Se on minun valintani, ja yksin minun oikeutettu valintani. Luuletko että minulla kiinnostaa, kuinka paljon yrittäisit ns. valistaa minua. Et tiedä mitä laajennusta minä olen tehnyt paljon aikaisemmin kuin sinä kadun kasvattina. Ja tod. näk. myös paljon enemmän. Ole rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah, siis samanapaiset hylkivät toisiaan? Ehkä se on syy sille, miksi polkumme ovat erillään? Saisiko näitä luonnonlakeja räjäytettyä, koska ihmisyyteen ja tunteisiin ne eivät päde? Sitäkö yritätkin vimmalla perustella, että en tunne sinua yhtään, että voisi olla mahdollista kulkea samaa polkua?

        Ehkä.

        Tai ehkä me ollaankin yhden kaksi puolta?

        Ei, en yritä. Totean vain sen, että arvailet minusta, et tiedä. Osumistarkkuudestasi en osaa sanoa, mutta olisi typerää olla huomioimatta, kuinka helposti näissä erehtyy.

        Minun ainoa merkittävä viestini on, että älä lupaa mitään tulevaisuuteen, koska lupauksen lunastaminen ei ole vaikutusvaltasi alla. Emme millään tavalla hylji toisiamme, emme vain molemminpuolisella päätöksella hakeudu yhteen. Taustalla ei ole mitään mystistä. Olemme hieman harvinaisempaa ihmistyyppiä ja sen toisistamme tunnistimme, mutta emme ole yksin kaltaisiamme, emmekä yksi yhteen mekään. Huomaan, ja huomaat sen itsekin, kuinka ylitämme rimamme hieman eri korkeuksista.

        Kuten totesin alunperin, olet puolestani täysin vapaa ja olen sitä itsekin. Sen mukaan olen elänyt ja elän, enkä ota vastaan mitään odotuksia. Joku voi odottaa sinun oppivan lentämään, mutta onko oikein pettyä sinuun, kunhan selviää, ettet siihen kykene? Älä koskaan aseta toiseen odotuksia jos taustalla ei ole lupausta. Tai jos asetat, sinulla ei ole oikeutta pettyä muuhun kuin omiin odotuksiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, en yritä. Totean vain sen, että arvailet minusta, et tiedä. Osumistarkkuudestasi en osaa sanoa, mutta olisi typerää olla huomioimatta, kuinka helposti näissä erehtyy.

        Minun ainoa merkittävä viestini on, että älä lupaa mitään tulevaisuuteen, koska lupauksen lunastaminen ei ole vaikutusvaltasi alla. Emme millään tavalla hylji toisiamme, emme vain molemminpuolisella päätöksella hakeudu yhteen. Taustalla ei ole mitään mystistä. Olemme hieman harvinaisempaa ihmistyyppiä ja sen toisistamme tunnistimme, mutta emme ole yksin kaltaisiamme, emmekä yksi yhteen mekään. Huomaan, ja huomaat sen itsekin, kuinka ylitämme rimamme hieman eri korkeuksista.

        Kuten totesin alunperin, olet puolestani täysin vapaa ja olen sitä itsekin. Sen mukaan olen elänyt ja elän, enkä ota vastaan mitään odotuksia. Joku voi odottaa sinun oppivan lentämään, mutta onko oikein pettyä sinuun, kunhan selviää, ettet siihen kykene? Älä koskaan aseta toiseen odotuksia jos taustalla ei ole lupausta. Tai jos asetat, sinulla ei ole oikeutta pettyä muuhun kuin omiin odotuksiisi.

        Pelkäät siis, että odottamalla velvoitan sinut johonkin? Ei. En tarvitse sinulta mitään, eli ei sinun tarvitse pelätä. Aidoin on pyyteetöntä. Elämäni on tällaisenaan hyvää, ja löydän siihen tarkoituksia ja merkityksellisyyttä. Jos koet, ettet halua itseäsi minulle näyttää, hyväksyn sen niin kuin olen hyväksynyt tähänkin saakka. Nyt olen kuitenkin itse rohjennut ilmausta, että koen meidät toisiamme täydentävinä, enkä sitä kadu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä minä todella olen!" Suuria puheita. Pikku-Hitler.

        Elät fantasiamaailmassasi jossa joku tottakai odottaa juuri sinua. Voi sinua.

        Yliajattelua ...
        Tuskin hitlerointiä kuitenkaan
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos paljastat minulle kulman, luultavasti nakerran kaikki suojauksesi rikki ja haluan sinut kokonaisena. Tai niin kokonaisena kuin toisen ihmisen, oman pään ulkopuolisen, voi saada. Jotain jää väistämättä aina yksityiseksi. Se mitä näin, tahattomasti näytit minulle, oli sellaista, mitä tiedostamattani olen etsinyt ennen sinua, löytämättä. Verbaaliakrobatiasi myös - haastat minut kokeilemaan, mihin sanoilla kykenen. Kynä on miekkaa mahtavampi.

        Unohdat sen, että minä kerroin sinulle yhteydestä. Nyt on sinun vuorosi. Ja kuten sanoin: minä odotan, vaikka sen viisitoista vuotta tai pitempäänkin, jos päiviä riittää. Luultavasti sinullakin on toinen, toisia, mutta et sinä minunveroistani löydä. Meidät on tarkoitettu.

        Odotan, koska se ei ole keneltäkään pois. Ehkä lopulta turhaan, mutta elän silti hyvän elämän. Toivottavasti sinä tahollasi myös.

        Pelkäätko todella kolhuja noin paljon että.
        Pittää kirjoitaa kaunisteludiipadaapaa tuutinn täydeltä .
        Tulee pv jolloin havahdut omaan kuolevasuuteesi ja siihen että et voi odottaa vaan on elettävä juuri nyt.
        Koskska ajattelitvruveta elämään ja tekemään .
        Höpöhöpö pulinat pois ja rakastan.
        Tai hyväksymään ettet saanut jonka halusit .
        Ole rehellinen itsellesi .
        Äläkä yritä taas luikerrella
        Kaunis puhe ei kaunista oikesti tilannetta siitä mitä se on .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäät siis, että odottamalla velvoitan sinut johonkin? Ei. En tarvitse sinulta mitään, eli ei sinun tarvitse pelätä. Aidoin on pyyteetöntä. Elämäni on tällaisenaan hyvää, ja löydän siihen tarkoituksia ja merkityksellisyyttä. Jos koet, ettet halua itseäsi minulle näyttää, hyväksyn sen niin kuin olen hyväksynyt tähänkin saakka. Nyt olen kuitenkin itse rohjennut ilmausta, että koen meidät toisiamme täydentävinä, enkä sitä kadu.

        Olet arvellut, että olen kenties keskeneräinen, enkä siksi ole valmis saapumaan luoksesi. Mikäli noin ajattelet, odotat mahdollisesti minun rakentuvan tästä siten, että lopulta saapuisin. Myöhemmin oletat tuntevasi minut. Siksi sanon, että olet tulkinnut väärin. Katsot pintaa, ja koska et ymmärrä ajatusmaailmaani, tulkitsit keskeneräisyyttä. Vaikka tietysti koskaan kukaan ei ole täysin valmis, mutta olen monella tapaa harvinaisen valmis. Se ei tuo minua sinun luoksesi, ei meitä yhteen. Ei koskaan. Se sinun pitäisi ymmärtää. Kaikki on sattuman varassa. Virta kuljettaa, mihin kuljettaa. Voit odottaa tahtoessasi mitä vain, mutta minä en tule pyrkimään luoksesi. Ajaudun jos ajaudun. Pelkkä kohtaaminen ei yhdistä polkujamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet arvellut, että olen kenties keskeneräinen, enkä siksi ole valmis saapumaan luoksesi. Mikäli noin ajattelet, odotat mahdollisesti minun rakentuvan tästä siten, että lopulta saapuisin. Myöhemmin oletat tuntevasi minut. Siksi sanon, että olet tulkinnut väärin. Katsot pintaa, ja koska et ymmärrä ajatusmaailmaani, tulkitsit keskeneräisyyttä. Vaikka tietysti koskaan kukaan ei ole täysin valmis, mutta olen monella tapaa harvinaisen valmis. Se ei tuo minua sinun luoksesi, ei meitä yhteen. Ei koskaan. Se sinun pitäisi ymmärtää. Kaikki on sattuman varassa. Virta kuljettaa, mihin kuljettaa. Voit odottaa tahtoessasi mitä vain, mutta minä en tule pyrkimään luoksesi. Ajaudun jos ajaudun. Pelkkä kohtaaminen ei yhdistä polkujamme.

        Halusitpa tai et, veit mukanasi minun sydämeni. Et ehkä halunnut, mutta niin kävi. Vähän samalla tavalla kuin ajattelet virrasta ja ajelehtimisesta. Ehkä sitten se kummallinen erilaisuus muihin verrattuna, jossa on samankaltaisuutta, joka on pintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusitpa tai et, veit mukanasi minun sydämeni. Et ehkä halunnut, mutta niin kävi. Vähän samalla tavalla kuin ajattelet virrasta ja ajelehtimisesta. Ehkä sitten se kummallinen erilaisuus muihin verrattuna, jossa on samankaltaisuutta, joka on pintaa.

        En halunnut. En halunnut jättää omaani sinulle, mutta se jäi.

        Tiivistettynä odottelet, että tekisin aloitteen. Sinä et sitä aio tehdä. Säästän vain odottelulta toteamalla, etten minäkään sitä tule tekemään. Koska emme kumpikaan tee, kaikki jää sattuman varaan. Elämme siis kumpikin vapaasti omaa elämäämme ilman, että sitoisimme itseämme millään tasolla toisiimme. Jos polkumme kohtaavat vielä joskus, tilanteen niin salliessa voimme katsoa, haluammeko toisemme yhä. Epäilen, ettemme ole vapaita sitä katsomaan, jos se päivä koittaa.

        En valitse ketään, ketä en halua, mutta on hyvin mahdollista, että tulee vastaan joku, jonka haluan. Sama koskee sinua. Jos minulle niin käy, en aio jarrutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halunnut. En halunnut jättää omaani sinulle, mutta se jäi.

        Tiivistettynä odottelet, että tekisin aloitteen. Sinä et sitä aio tehdä. Säästän vain odottelulta toteamalla, etten minäkään sitä tule tekemään. Koska emme kumpikaan tee, kaikki jää sattuman varaan. Elämme siis kumpikin vapaasti omaa elämäämme ilman, että sitoisimme itseämme millään tasolla toisiimme. Jos polkumme kohtaavat vielä joskus, tilanteen niin salliessa voimme katsoa, haluammeko toisemme yhä. Epäilen, ettemme ole vapaita sitä katsomaan, jos se päivä koittaa.

        En valitse ketään, ketä en halua, mutta on hyvin mahdollista, että tulee vastaan joku, jonka haluan. Sama koskee sinua. Jos minulle niin käy, en aio jarrutella.

        Eli summa summarum, aloitteen tekeminen on merkityksellistä. Omalleni olen aloitteen tehnyt, kirjoitin kirjeen. Välillä mietin, että tyhmän, naiivin kirjeen, mutta teko oli silti minulle tärkeä - myös tähän keskusteluun peilaten, tuntematon. Pöhköä sinällään, ettei varsinaisesti mitään ikinä ollutkaan, vain säkenöivä yhteys, joka merkitsi minulle äärimmäisen paljon. En tiedä, saanko ikinä vastausta.

        Kiitos että sain rakastaa sinua minuutin verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli summa summarum, aloitteen tekeminen on merkityksellistä. Omalleni olen aloitteen tehnyt, kirjoitin kirjeen. Välillä mietin, että tyhmän, naiivin kirjeen, mutta teko oli silti minulle tärkeä - myös tähän keskusteluun peilaten, tuntematon. Pöhköä sinällään, ettei varsinaisesti mitään ikinä ollutkaan, vain säkenöivä yhteys, joka merkitsi minulle äärimmäisen paljon. En tiedä, saanko ikinä vastausta.

        Kiitos että sain rakastaa sinua minuutin verran.

        Ja älä takerru sanaan oma. Tiedän kyllä, ettei ketään voi omistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäätko todella kolhuja noin paljon että.
        Pittää kirjoitaa kaunisteludiipadaapaa tuutinn täydeltä .
        Tulee pv jolloin havahdut omaan kuolevasuuteesi ja siihen että et voi odottaa vaan on elettävä juuri nyt.
        Koskska ajattelitvruveta elämään ja tekemään .
        Höpöhöpö pulinat pois ja rakastan.
        Tai hyväksymään ettet saanut jonka halusit .
        Ole rehellinen itsellesi .
        Äläkä yritä taas luikerrella
        Kaunis puhe ei kaunista oikesti tilannetta siitä mitä se on .

        Sun kirjoituksesi saa voimaan pahoin.Mene opettelemaan aakkoset vaikka aluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halunnut. En halunnut jättää omaani sinulle, mutta se jäi.

        Tiivistettynä odottelet, että tekisin aloitteen. Sinä et sitä aio tehdä. Säästän vain odottelulta toteamalla, etten minäkään sitä tule tekemään. Koska emme kumpikaan tee, kaikki jää sattuman varaan. Elämme siis kumpikin vapaasti omaa elämäämme ilman, että sitoisimme itseämme millään tasolla toisiimme. Jos polkumme kohtaavat vielä joskus, tilanteen niin salliessa voimme katsoa, haluammeko toisemme yhä. Epäilen, ettemme ole vapaita sitä katsomaan, jos se päivä koittaa.

        En valitse ketään, ketä en halua, mutta on hyvin mahdollista, että tulee vastaan joku, jonka haluan. Sama koskee sinua. Jos minulle niin käy, en aio jarrutella.

        Ah, tämä keskustelu oli nostettu uudelleen ylös. Tuonnempana joku on nostanut esille verbaaliakrobatiana. Sunnuntain iloni tämä ketju oli, haastoit, pysähdyin monesti ajattelemaan ja kyseenalaistamaan omia kapeita näkökantojani. Jäin kaipaamaan sinua, vaikka et hän olekaan. Voisit olla.


    • Anonyymi

      lempeydeksi naamioitua julmuutta aistin tässä.

      • Anonyymi

        Kyllä. Ja perinpohjaista itsekkyyttä.


    • Anonyymi

      Kiva juttu ,heräsin vasta nyt..

    • Anonyymi

      Jätetään polut sitten erilleen vain. Se kyllä tarkoittaa sitten myös sitä, että en jää tänne palstalle enää lukemaan juttujasi jatkossa. Tästä kun on enemmän haittaa kuin hyötyä. Ja ymmärrät varmaan, että yhteyden kuihtuminen johtaa vääjäämättä etääntymiseen ja unohtamiseen. Se itse asiassa tuntuukin olevan valintasi.

      Eipä siinä mitään. Mihinkään ei toista voi tietenkään pakottaa. Nauti ilosta, energiasta ja fyysisyydestä, ja siellä tahollasi siitä ihmisestä, joka saa sinut nauramaan - kuka hän sitten onkaan. En ojenna enää kättäni suuntaasi uudestaan. Ei mitään syytä tehdä niin, kun se kerran läpsäistään pois.

      • Anonyymi

        Tämä palstan ainakin minut saanut nauramaan,sketsit tai mitkä minä itse muodostan sketsiksi ja vieläpä niin ettei se mielikuva mille nauran ole toinen ihminen vaan itselleni nauranut.
        Esim.Nyt olen nauranut Tarzanille.
        T.n 💙


      • Anonyymi

        kuka voi olla näin myrkyllinen? :O
        apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka voi olla näin myrkyllinen? :O
        apua.

        Sano tuo aloittajalle. Jos hän on kaivattuni, minä olen kyllä lähestynyt. Hän on tehnyt päätöksen olla tulematta vastaan, koska uskoo jostain syystä, että minä "en ole valmis vielä". Mikä hänet saa kuvittelemaan, että tietää mielentilani pitkän ajan jälkeen, en osaa edes arvella. Mutta väärässä hän on.


    • Anonyymi

      Fyysisyys = joku ivallisesti kertoo kaipaajalle että makkarissa menee aika lujaa.

      Mutta paras ketju pitkiin aikoihin, kiitos siitä.

      • Anonyymi

        En ymmärtänyt mitä haet tuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärtänyt mitä haet tuolla.

        Ei sun tossa iässä tarviikaan.


    • Anonyymi

      Tunsin yhteyden mutta laitan sen osin humalan piikkiin.( saattoipa siinä olla pilvee mukana en tiedä :(

    • Sinä odotat kolmatta ihmistä, joten toista ihmistä ei voi käyttää oman onnensa tavoittelemiseen.

      Ajattelet kuitenkin järkevästi, kun luotat siihen, että elämä kantaa eteenpäin. Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Onpas itseriittoinen vuodatus alottajalta.

      • Anonyymi

        Kyllä, suorastaan NARSISTINEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, suorastaan NARSISTINEN.

        Tää on tää sama dude joka näitä provoja suoltaa. 🥱


    • Anonyymi

      "Miksi silti odotellessani jäisin tyhjiöön?Ympärilläni on iloa ja energiaa, fyysisyyttä. Joku joka saa minut nauramaan. Hän myöskin jatkaa matkaansa jonnekin, tiedämme kaikki."

      Eli joku panee sinun kanssa ja odotat että tämä toinen jotenkin hyväksyy sitten sinun panosi kun taas "kohtaatte".

      • Anonyymi

        Niinpä. "Minä kyllä odotan sinua".

        Ja panee muita siinä odottaessaan. Siis mitä vttua oikeasti??!!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. "Minä kyllä odotan sinua".

        Ja panee muita siinä odottaessaan. Siis mitä vttua oikeasti??!!?

        no pysyy paikat kunnos,anna mennä.


    • Anonyymi

      Tein hienoa sokeria iha ite.

    • Anonyymi

      Deja vu unet ovat normaaleja, nähdään jotain pätkiä tulevasta kun emme tiedä vielä kaikkia universumin salaisuuksia niin kaikki on mahdollista.

    • Anonyymi

      "Miksi silti odotellessani jäisin tyhjiöön?Ympärilläni on iloa ja energiaa, fyysisyyttä. Joku joka saa minut nauramaan. "

      Kuolinvuoteellasi sitten toteat, että sulle riitti siihen hyvään elämään ilo, energia ja fyysisyys. Eikä muuta. Siitä on syytä olla silloin erittäin iloinen ja kiitollinen, ennen viimeistä henkäystä.

      Koska tuota henkilöä, jota ajatellen aloituksesi kirjoitit, et kuolinvuoteelta katsoen ikinä elämääsi enää saanut. Kai sen nyt itsekin tajuat. Mutta, tämä kirjoituksesihan onkin vain menetyksesi prosessointia ja itsesi motivointia.

      • Anonyymi

        Tai vain sitä että joidenkin pitää omistaa ollaksee tyytyväisiä ja olla koko elämä yhdes tai tavoitella sitä .
        Kun osalle riittää vähempikin kun kaiken hankalaksi ja vaikeaksi tekeminen .
        Sitäkin kuule saat miettiä .
        Oliko järkeä jahdata vain yhtä tavoittetta koko elämä
        Ja sulkea kaikki muut asiat pois
        Kun et mihinkään osannut olla tuutyväinen ja
        Mikään ei kelvannut ta riittänyt
        Mietinpähän vain .
        Terverveisin luovan seikkailijan osan valinnut joka osas iloita niistä pienistä asioista jota sinä et arvosta


    • Tänään miettiny paljon surua. Kun menettää rakkaan tavalla taikka toisella, on se suuri suru 💔. Mutta surunkin keskellä pitää iloita siitä rakkaudesta, jonka sai kokea ❤️. Joskus ei pääse elämään rakkaansa kanssa yhdessä tätä elämää, mutta voi rakastaa sitten etäältä. Se on kasvun paikka, myönnän. Se ei helpolla käy. Monet itkut on ensin itkettävä, jotta sieltä surun alta paljastuu se kaiken kattava Rakkaus ❤️


      https://hidastaelamaa.fi/2023/07/lupa-surra-sinulle-joka-suret-tai-kaipaat/?fbclid=IwAR0CN_OsvDMOiOwDL8K5cFucm85EerLupnpl6qCdvWin0ClS5i0P8pQ1iis

      • Lisäyksenä vielä tämä lainattu tekstin pätkä:

        "Mitä suurempi rakkaus, sitä suurempi suru. Ja silti kannattaa valita se, että rakastaa. Välillä itse mietin, kuinka monta kertaa sydämen pitää tällä reissulla särkyä. Sydän tuntuu olevan fyysisen lihaksen lisäksi henkinen lihas: suru särkee sydäntä ja kasvattaa rakkauslihasta. Suru voi ihan oikeastikin särkeä sydämen – tätä kutsutaan särkyneen sydämen oireyhtymäksi.

        Suvi Teräsniska laulaa kauniisti:

        ”Vaik en enää koskaan näkis sinua
        Sä tuut aina oleen osa minua
        Ja ne kaikki jotka viereen päästin
        Kaikki joiden jäljet säästin
        Täynnä jälkiä kuin ihan kuka vaan
        Jokainen meistä kantaa muita mukanaan
        Ja ne kaikki jotka viereen päästin
        Kaikki niiden jäljet säästin”


    • Anonyymi

      Näkee että joku on viettänyt aikaa palstalla ja on nyt täysin pihalla kaikesta, yksinpuhelijan novelli.

      • Anonyymi

        Sä tuut aina kateellisena kirjoittamaan typeriä kommentteja joka ketjuun koska et osaa kautta viitsi kirjoittaa itse yhtään mitään ...
        Ja sen lisäksi sullon paha harha jostakin yksinkirjoittelusta anon palstalla jolla aina monta eri kirjoittajaa ja vastaajaa...
        Parhainmillasn ihmiset melkein kirjottavat suuria tarinoita yhdessä ..
        Tekstiseikkailua joka taiteenlaji ja viihde sekin.

        AP teksti akrobatia on kyllä laatua ..
        Narsisti kommentit on kateutta.


    • Anonyymi

      Miksei voi vaan sanoa jos jostain tykkää. Helppoa se ei toki ole. Mutta jos kyseessä on empaattinen ja muista välittävä ihminen niin eiköhän hän kohtele ja puhu silloin toiselle ymmärtäväisesti oli tilanne mikä oli asioiden suhteen. Toivon että itseäni ei tarvitse ainakaan kenenkään pelätä asioiden suhteen.

    • Anonyymi

      Tulkitsen aloituksen olevan ripaus itsereflektoimisen tulosta, josta Ap on kirjoittanut mielestäni hyvän ja ajatuksia herättävän aloituksen.
      Kiitos hienosta aloituksesta 🙏

      Tämä on vain kommentti sivusta naislukijalta.

      • Anonyymi

        Kuulostat juuri naislukijalta joka on samalla tavalla huorahtava kuin aloittaja.


    • Anonyymi

      Omat ajatukseni IRL - kyllä se satuttaa ettei sitä yhteyttä voi pitää yllä, vaikka fyysisesti etäisyyttä onkin. Kyllä se saa luovuttamaan, eikä haluakkaan enää kohdata. Joten minulle tämä ei ole.

    • Kysymys Aloittajalle:

      Kumpaa siis rakastat? Häntä, jonka kanssa nyt olet vai häntä, jonka menetit?

      Sun sydän tietää vastauksen, joten toimi sen mukaan. Älä odota vaan toimi ennenkuin se on oikeesti myöhäistä. Elämä on haurasta, joskus se on kiinni ihan sekunneista! Rohkeutta matkaan!
      🩷🙏

      • Anonyymi

        Rakastan häntä, joka minut maadoittaisi ja toisi tasapainon. Rakastan toki villiä energiaakin, mutta eri tavalla.

        Hymyilyttää spekulaatio siitä, että olen nuori. Luulen, että olen vihdoin riittävän vanha ymmärtämään sen, että jos jotain, jotakuta ei voi saada, miksi syvällisesti tyytyä yhtään sen vähempään - ja silti voi olla onnellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan häntä, joka minut maadoittaisi ja toisi tasapainon. Rakastan toki villiä energiaakin, mutta eri tavalla.

        Hymyilyttää spekulaatio siitä, että olen nuori. Luulen, että olen vihdoin riittävän vanha ymmärtämään sen, että jos jotain, jotakuta ei voi saada, miksi syvällisesti tyytyä yhtään sen vähempään - ja silti voi olla onnellinen.

        Näin vähän sen ajattelinkin olevan. Harmi vain ettet saa tuota kaikkea yhdestä ihmisestä. Eli se ketä oikeasti rakastat, että saisit häneltäkin sitä villiä energiaa. Tai toisaalta, ettei sun nykyinen pysty sua maadoittamaan tai tasapainottamaan.

        Hankala tilanne sulla. Paha dilemma kumman valitset lopulta? Tiedät varmaan itsekin et valinta sun on joka tapauksessa tehtävä. Mitä nopeammin sen parempi kaikille osapuolille.

        Ja jos olet sen ihmisen kanssa selvittänyt välit oikeasti ja rehellisesti ja olette yhteisesti päätyneet siihen ettette elä tätä elämää fyysisesti yhdessä, niin silloin ratkaisu on sulle helppo, eikö vain? 🥰


      • Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

        Näin vähän sen ajattelinkin olevan. Harmi vain ettet saa tuota kaikkea yhdestä ihmisestä. Eli se ketä oikeasti rakastat, että saisit häneltäkin sitä villiä energiaa. Tai toisaalta, ettei sun nykyinen pysty sua maadoittamaan tai tasapainottamaan.

        Hankala tilanne sulla. Paha dilemma kumman valitset lopulta? Tiedät varmaan itsekin et valinta sun on joka tapauksessa tehtävä. Mitä nopeammin sen parempi kaikille osapuolille.

        Ja jos olet sen ihmisen kanssa selvittänyt välit oikeasti ja rehellisesti ja olette yhteisesti päätyneet siihen ettette elä tätä elämää fyysisesti yhdessä, niin silloin ratkaisu on sulle helppo, eikö vain? 🥰

        Jos aloituksen luet huolella, tiedät kyllä kenet olen valinnut, jos se minun valittavissani on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aloituksen luet huolella, tiedät kyllä kenet olen valinnut, jos se minun valittavissani on.

        Odotellessa vain höyläät sitä mitä höylättävissä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aloituksen luet huolella, tiedät kyllä kenet olen valinnut, jos se minun valittavissani on.

        Miten voit edes kuvitella, että sitä valittuasi kiinnostaisi tulla sinun luoksesi sen jälkeen, kun olet jättänyt hänet oman onnensa nojaan koska päätit päässäsi häntä konsultoimatta että hän ei ole vielä valmis, siksi aikaa kun jyystät iloksesi muita?

        Yritän ymmärtää, minkälainen ihminen voi ajatella noin.


    • Anonyymi

      Ap varmaan aika nuori vielä koska ei oo saanu vielä oppia ihmiselämän rajalisuudesta tai omasta kuolevasuudesta .
      Silloin on vielä kuvitelma että aikaa on loputtomasti.

      Myöhemmin
      Kannattaisi enenminkin miettiä elämää kun polkuna ja seikkailuna välillä .
      Suuntelnat menee usein toisin kun mitä elämä antaa.
      Siks pitää osata heittäytyä ja lähteä vain tekemään ja kulkemaan jotakin tietä .
      (Kaikke ei voi kontrolloira tai hallita )

      AP on tajuttava eikkailijan rooli ...
      (Kaikkea ei voi suunnitella tai hallita ,
      Elämä voi yllättää moneen eri suuntaa ja asiat ei mee aina niiku toivoo tai tavoittelee )

      Osa ihmisistä on matkalla mukana aina jotenkin, Osa käy vain hetken eikä , Se kaikkein tärkein kohtaaminenkaan ole aina koko matkan kestävää...
      Sekin voi olla vain joku romanssi... hetken huuma eikä mikää kokoelämän mittainen rakkaustarina onnellisella lopulla ...
      On niin monenlaisia variaatiota ja vaihtoehtoja miten asiat sattuvat toteutua..

      Vaikka siitä koko elämän mittaisesta matkasta niin moni haaveilee ja unelmoikin .
      Niin asiat ei mee aina niin.
      Monesti pitää lähteä yksin uuteen suuntaan
      Tosin Ykin me tänne tullaan ja lähetäänkin .
      Yksin.

      • Anonyymi

        Näin se on. Ap ei kykene rakkauteen ehkä ollenkaan.tunteeton


    • Anonyymi

      Nähnyt elämässä näitä "matkailijoita" ihan riittämiin.

      Joillakin muijilla teltta aina levällään.

      • Oletko mies?

        Miten on noin yleisesti, eli saavutatko tuolla piikikkyydellä jotain paremmuuden tunnetta vai mitä? Yritän vain ymmärtää tuollaisen kommentin tarkoitusperää.

        Mun teltta ei ainakaan ole levällään kuin ystäville ja rakkaille sukulaisille. Vastasin tähän vain siksi, koska olen itse joskus teltoista puhunut. En tiedä kuka olet.


      • Anonyymi

        Tasan ei käy onnen lahjat.
        Toiset jätkät joutuu oleen ilman kun kaikki naiset on kuulemma pihtareita.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Oletko mies?

        Miten on noin yleisesti, eli saavutatko tuolla piikikkyydellä jotain paremmuuden tunnetta vai mitä? Yritän vain ymmärtää tuollaisen kommentin tarkoitusperää.

        Mun teltta ei ainakaan ole levällään kuin ystäville ja rakkaille sukulaisille. Vastasin tähän vain siksi, koska olen itse joskus teltoista puhunut. En tiedä kuka olet.

        Herättelen ihmisiä matkailuteltoistaan.

        Piikikkyys tulee vain siitä että tuikkaa jotakuta siten että lävistää ihon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herättelen ihmisiä matkailuteltoistaan.

        Piikikkyys tulee vain siitä että tuikkaa jotakuta siten että lävistää ihon.

        Juu. Aika raskasta, kun herätetään kesken unien ja kuitenkin mun teltan vetskari on koko ajan kiinni ja vain vippi-kutsuvieras pääsee sisälle. Siinä on sellainen pieni päiväkirjan lukkokin paikallaan.


    • Anonyymi

      Mikä tämä kaikki mahtaa olla?
      Hän myöskin jatkaa matkaansa jonnekin, tiedämme kaikki.

    • Anonyymi

      Minäkin tunsin vahvan yhteyden vai onko se mun päässä kuvittelua.

    • Anonyymi

      Kun ajattelet näin: "Ehkä sinun on ensin paremmin löydettävä itsesi?" Niin ehkä se oletkin sinä, jonka on paremmin löydettävä itsensä tai kehityttävä? Vaikein tie, jonka voi kulkea, on matka itseen?

    • Anonyymi

      "Miksi silti odotellessani jäisin tyhjiöön?Ympärilläni on iloa ja energiaa, fyysisyyttä. Joku joka saa minut nauramaan. Hän myöskin jatkaa matkaansa jonnekin, tiedämme kaikki."

      Siitä voi olla harvinaisen varma että sinua/häntä en enää koskaan halua, että pysy vaan omalla matkallasi siellä sen naisesi kanssa ja kipitä toki hänen kanssaan kohti kirkonkelloja, ei kiinnosta enää yhtään touhusi eikä tunteesi puoleen eikä toiseen.

      Pidän myös siitä huolen etten vahingossakaan luo enää katsettani sinuun enkä halua olla edes vilaustakaan lähelläsi tai saati samassa tilassa, sillä pyrin lähtemään paikasta hyvin äkkiä pois kun vain havaitsenkaan sinut, jos tälläinen ikävä asia sattuu tapahtumaan.

    • vittuako vikiset

    • Anonyymi

      Ei en halua mustaa miestä ,näin se vaan on sorry.

    • Anonyymi

      Tai puhuttava toiselle?

    • Anonyymi

      minä en ikävöi ketään. syyttömän henkilön kimppuun hyökkäsitte ja teitte ja mitä teitte, ja nyt siitä maksatte ja koette itse. toivittavasti pääsen "hakkaamaan" yhtä kovaa ja kauan ja vaikutukset on toivottavasti teille samat. ihana hakata näitä valehtelivia pssjannjaugabia hyödyntavoittelijoita suoraan "pläsiin" ha tuhota niiden elämää. eikö kotona ole kivaa, pilataanko aikaa ja joku vainoaa? ei olla, edes olla vielä huipussa.

    • Anonyymi

      olenkin valinnut uudet uhrit.

      • Anonyymi

        ???


    • Anonyymi

      Luota jalat kantaa kierrä kahvaa taivaan lahjaa.

    • Anonyymi

      Ei minulta tämä. Mielestäni tekosyvällistä.
      Hän ei myöskään kirjoittanut tätä.

      Me emme kaikki tiedä. Ja me emme vaadi nähdä tulevaan. Suurin osa ihmisistä tietää rajallisuutensa ja on nöyriä.

      Rakastunut ei myöskään kirjoita kuten ap."ehkä sinun om ensin löydettävä itsesi"...sillä välin olen toisen kanssa.

      Tekosyvällistä ja huono teollisuuden jos sellainen.

      • Anonyymi

        Automaattinen kirjoitus tuotti trolli sanan tilalle teollisuuden


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Olen jopa miettinyt hänen puutteitaan ja, etten koskaan oikeastaan arvostanut häntä. Olin kiinnostunut hänen fyysisyydestään ja siitä, mitä hän herätti minussa. Luonteemme ei oikeastaan stemmanneet koskaan.
      On saman reaktion herättäneitä ihmisiä, joista voisi kiinnostua. Lisäksi on ... niin.
      Hänen lähellään en ollut koskaan iloinen. Huumori ei mennyt yksiin ja aikaakin on kulunut paljon. Eihän sitä koskaan tiedä jos törmäisi, miltä se tuntuisi. Juuri nyt voisin kaivata jotain toista ja välillä kaipaankin.

      Kaipaus asuu minussa. Tottumus on toinen luonto.

      • Anonyymi

        Kenelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle

        Miehelle, jolle tämä kuvaus sopii kuin nenä siihen päähän.


    • Anonyymi

      Ei meistäkään tullut mitään :)

    • Anonyymi

      Tän ketjun tekstit on sitä 20v ihmisen alku tasoa
      Mitä ite kirjoittelin joskus yli 14 vuotta sitten.
      Olin silloin myös yhtä täynnä itseäni
      Yhtä ylimielinen ja itsekäs.
      Sitte ku AP ja toinen akrobaatti kasvatt viel lisää henkisesti niin alatte tajuta mitä minä sillä seikkailulla ja hetkeen heitöytymisellä on väliä.
      Tarvitsette vain muistutuksen kuolevaisuudesta ensin.
      Nauttikaa toki tuosta ihanasta yliihmis luulovaiheesta kun se teillä vielä on
      tarkoitin .
      Ette oo kumpikaan minun tasollani vielä aikoihin...

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😍 K­­u­u­­m­a­t­­ ­­­t­­y­­t­­­ö­­t­­­ ­­­o­d­­­o­­t­­­t­­­a­v­­­­a­­­t­­­ ­­s­­i­­n­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18285600

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe