Käyn täällä lukemassa näitä ja välillä ikävöin itsekkin,sekä kommentoin toisten jutuille.
Etsin tietenkin onko minulle mitään ja saan vertaistukea muista.
Joka päivä käydessäni vatsani menee nurinpäin ja oksettaa ahdistaa kun törmään näihin varattuihin chättääjiin.He eivät ikävöi sillä he chättää(chättihän on erikseen).
Olisiko näille varatuille tai varattua himoitseville parempi laittaa oma kanava tänne myöskin?
Toinen aihealue ikävä palstaan??
10
229
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä jos vaikka et kävisi ollenkaan.
- Anonyymi
Sinäkin voisit jo lopettaa kämäisen fantasioinnin, että tämä trollimies jolle väniset on kateuden kohteesi johon sinulla on mutkaton vuorovaikutusyhteys. Kyseessä on mielenhäiriö, ilmeisesti pysyvä.
- Anonyymi
Niinpä tietenkin.Minullako ei ole oikeus ikävöidä oikeasti ikävä palstalla.?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Älä minun takiani vaan oksenna😂
- Anonyymi
Mitäpä jos tekisit selväksi, ettet halua olla heidän kanssa tekemisissä, jos juttusille yrittävät. Kuka tahansa voi olla yksinäinen ja vailla juttuseuraa.
- Anonyymi
Täällä on monia eri palstoja mutta nämä sopulit tunkee kaikki asiat tähän yhteen. Joku rajoittuneisuus ilmeisesti ettei pysty tai huomionkipeys.
Tämän palstan tarkoitus todella on ikävöinti/ ikävöidä
Monet ei varmaan ole koskaan käyneet muilla palstoilla.
Kertoo kyllä jotain näistä hmm.... enpäs sano !- Anonyymi
Tulee VAHVA kuva oikeasti ikävöijien surullisten KIUSAAMISESTA näistä minun mainitsemista tyypeistä.
Tosiaan täällä on chatti osio ja vaikka mitä miksei sinne mene?
T.Ap.
- Anonyymi
Tuolla tunteiden alla on jo "Uskottomuus"-osio. Voisivat ehkä mennä sinne?
- Anonyymi
Ei kun ei se ollutkaan Tunteiden alla vaan ihan oma osionsa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....678810Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3086633Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995927- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1551977
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171786- 321468
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191236