Hei olen 34v yh raumalais mies etsin pori-rauma akselilta naista joka etsii säpinää harmaaseen arkeen FwB periaatteella tai kun vain alkaa tehdä mieli seurustelu tilanteesi ei ole este ainoa toiveeni olisi että olet terve kuten minäkin ja nautit suuseksistä vastaan ottavana osapuolena
Löytyisikö rauma-pori akselilta naista jolla halua saada 34v miehen pää reisien väliin
3
450
Vastaukset
Mulle kelpais kans moinen nainen samalta alueelta
- Anonyymi
Jos tuollainen sinua kiinnostaa niin etsippä itse jostain sateenkaari poika itsellesi itseä herteona tuollainen ei kiinnosta toki voit teräsharjaa kokeilla itsellesi tuollaisen vätyksen läsnäoloa ei täällä tarvita.
- Anonyymi
Taisi löytää sen teräs harjan kun kaikki kommentit poistettu🤣 noo en tuomitse kaikki omalla tavallaan vai onko omasta sukupuolestaan epävarma kun tuollaisia täytyy huudella🤔
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206316Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253847Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712923- 292840
- 821724
- 91623
- 1471612
- 1481571
- 121328
- 211272