Tutkinnanjohtaja Kai Valonen sanoo tiedotteessa, ettei telinevalmistajalla ollut käyttötarkoitukseen soveltuvaa tyyppiratkaisua. Näin ollen olisi tarvittu rakennesuunnittelua.
– Siltarakentamisen osaaminen ei riittänyt, ja rakenteet jäivät monilta osin heikoiksi. Suunnitelmiin ei myöskään kohdistunut minkäänlaista tarkastusta. Summa summarum: valmis silta oli rakenteeltaan riittämätön ja vaarallinen, eikä turvallisuuspuutteita havaittu missään vaiheessa.
Otkes kertoo tutkinnasta tarkemmin keskiviikkona ja antaa turvallisuussuosituksia.
Tutkinnanjohtaja Kai Valonen sanoo tiedotteessa, ettei telinevalmistajalla ollut käyttötarkoitukseen
5
218
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko syynä työntekijöiden huimo koulutus vai yrittäjän oma laiskuus ja osaamattomuus
Jokainen voi ola erimieltä - Anonyymi
8tse siirryn ostamaan lidestä kaikki bain välttämättömän.
Mitään ei jää kahbiloihin ja kampaamoihin eikä kauppiaille ja baate myymälän
Kun ei tahaa oo niin ei oo - Anonyymi
Niin tai näin, silta oli muutamien kuvien mukaan amatöörimäisesti tehty ja puuttuhan siitä myös mm. pultteja ja kiiloja. Jokainen raksaukko moni muu ilman insinöörin koulutusta olis kyllä osannut tehdä paremman, ei se siitä ole kiinni.
Onko ollut äkkiä ja halvalla tärkeämpää kuin turvallisuus...?!
lajijasuris - Anonyymi
Tukekaa yrittäjää
Ne on koulutettuja
Työläinen ei. oo
Vastuu on työnjohdolla ja johtajilla jotka jo harmaan portugalissa piilossa
Uropon natsit ja Riikan petos on oikein aina - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18285976
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876