Itään ei tohdi käydä Suomea levittämään. Sieltä saa vaan turpiinsa. Mutta länteen, Ruotsi ei ole VIELÄ Natomaa, olisiko nyt h-hetki vai onko jo myöhäistä hyökätä ? Muistin sopukoissa juilii vielä se Päivärinnan tapaus, olisiko jo hyvityksen paikka ?
Suomihan on kaksikielinen maa. Ruotsin valtaamalla tämä seikka pysyisi visusti ennallaan.
Hienointa olisi kuitenkin, että näin saisimme kansalaisiksemme viljalti persujen kaipaamia ja rakastamia muunmaalaisia:
"Vuonna 2014 Ruotsin väestöstä 21,5 prosenttia oli ulkomaalaistaustaisia, eli he olivat syntyneet ulkomailla tai syntyneet Ruotsissa ulkomailla syntyneille vanhemmille. Vuoden 2020 lopussa heidän osuutensa oli 25,9 prosenttia, vajaat 2 690 000 henkeä, vuoden 2022 lopussa 26,9 prosenttia."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Siirtolaisuus_Ruotsiin
Suursuomihanke etymologisessa kontekstissaan. Suur-Suomi, no mikä ettei...
14
407
Vastaukset
Aiheesta onkin jo puhuttu:
https://www.youtube.com/watch?v=fLGYS0eDhIQ- Anonyymi
Hulvaton elokuvaklippi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hulvaton elokuvaklippi
Mutta mitä tekee hallitus ? Hopi hopi !
- Anonyymi
Aloittaja on äärioikeistolainen hullu. Ei kannata vastata.
- Anonyymi
Taalintehtaan ilmavalvonnassa täytyy itsetsemppauksen ollut olla valtaisaa rohkeuden keräämiseksi ja henkisen valmiuden löytämiseksi valloitusretkelle? Montako Gambinaa tarvittiin roihkaistumisen löytämiseksi? :)))
https://www.pahkasika.net/wp-content/uploads/2015/09/Juliste1.jpg
https://www.pahkasika.net/wp-content/uploads/2015/09/Juliste2.jpg
https://www.pahkasika.net/wp-content/uploads/2015/08/Henkkarit.jpgMontako Gambinaa, kukapa laskisi edes taivaan tähtöset kuulaan kirkkaana yönä... ei kukaan, ei niin kukaan.
Ensin ajattelimme vallata Nauvostoliiton, mutta sitten kävi sääli imaamia. Päätimmekin oikaista ja edetä Nauvon ohi suoraan kohti länttä. Äskeisen kiivaan hangaaripalaverimme jälkeen tulimme kuitenkin siihen lopputulemaan, että mitäpä me suotta sinne menisimme kun asiaan on helppokin ratkaisu:
Julistamme sodan läntiselle naapurimaallemme. Ennen kuin turina ja rytinä pääsee edes alkamaan, antaudumme, ja olemme taas osa Ruotsi-Suomea, maailman onnellisin osa Ruotsi-Suomea. Saamme heiltä sivistyksen ja he saavat meiltä sisun. Ruotsalaiset hienostoperheet saavat koteihinsa työteliään ja nöyrän kotisuomalaisen arjen askareita hoitamaan. Milloin historiassa kumarsimme länteen, milloin itään ja nyt taas länteen... näin ympyrä sulkeutuu. Lintukoto Sweamamman tahmaassa mutta turvallisessa syleilyssä on sitten kohtalomme. Näin pääsemme eroon hallituksesta ja koko hevonketun eduskunnastamme ja Arkadia vaikenee. Jos järjestely ei jollekulle sovi, niin mitäpä se minulle kuuluu.
Se oli muuten Reiskan idea se antautuminen Ruotsille.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=767353101970399&set=gm.1335008614567120&idorvanity=756035332464454&__cft__[0]=AZVmmeInwVpOYOKmQ_cp0iKIyj1JhQ-5Bd0K_KZhSSXTGMrVayDsjHtIpNR8jiiucPBXZQzge5VkZ87zI1zhTAxd-yr0ecHFnrWbyLmBk2BRJhzHFnPMtPWmUrZSXKriWftfvp8iRCKPW7Slh64PgQT2mYaUlchr1tQ3w6PSyNk5-Wr4feWuTFLafWhq_OT1bNM&__tn__=EH-REnvironment kirjoitti:
Montako Gambinaa, kukapa laskisi edes taivaan tähtöset kuulaan kirkkaana yönä... ei kukaan, ei niin kukaan.
Ensin ajattelimme vallata Nauvostoliiton, mutta sitten kävi sääli imaamia. Päätimmekin oikaista ja edetä Nauvon ohi suoraan kohti länttä. Äskeisen kiivaan hangaaripalaverimme jälkeen tulimme kuitenkin siihen lopputulemaan, että mitäpä me suotta sinne menisimme kun asiaan on helppokin ratkaisu:
Julistamme sodan läntiselle naapurimaallemme. Ennen kuin turina ja rytinä pääsee edes alkamaan, antaudumme, ja olemme taas osa Ruotsi-Suomea, maailman onnellisin osa Ruotsi-Suomea. Saamme heiltä sivistyksen ja he saavat meiltä sisun. Ruotsalaiset hienostoperheet saavat koteihinsa työteliään ja nöyrän kotisuomalaisen arjen askareita hoitamaan. Milloin historiassa kumarsimme länteen, milloin itään ja nyt taas länteen... näin ympyrä sulkeutuu. Lintukoto Sweamamman tahmaassa mutta turvallisessa syleilyssä on sitten kohtalomme. Näin pääsemme eroon hallituksesta ja koko hevonketun eduskunnastamme ja Arkadia vaikenee. Jos järjestely ei jollekulle sovi, niin mitäpä se minulle kuuluu.
Se oli muuten Reiskan idea se antautuminen Ruotsille.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=767353101970399&set=gm.1335008614567120&idorvanity=756035332464454&__cft__[0]=AZVmmeInwVpOYOKmQ_cp0iKIyj1JhQ-5Bd0K_KZhSSXTGMrVayDsjHtIpNR8jiiucPBXZQzge5VkZ87zI1zhTAxd-yr0ecHFnrWbyLmBk2BRJhzHFnPMtPWmUrZSXKriWftfvp8iRCKPW7Slh64PgQT2mYaUlchr1tQ3w6PSyNk5-Wr4feWuTFLafWhq_OT1bNM&__tn__=EH-R- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Montako Gambinaa, kukapa laskisi edes taivaan tähtöset kuulaan kirkkaana yönä... ei kukaan, ei niin kukaan.
Ensin ajattelimme vallata Nauvostoliiton, mutta sitten kävi sääli imaamia. Päätimmekin oikaista ja edetä Nauvon ohi suoraan kohti länttä. Äskeisen kiivaan hangaaripalaverimme jälkeen tulimme kuitenkin siihen lopputulemaan, että mitäpä me suotta sinne menisimme kun asiaan on helppokin ratkaisu:
Julistamme sodan läntiselle naapurimaallemme. Ennen kuin turina ja rytinä pääsee edes alkamaan, antaudumme, ja olemme taas osa Ruotsi-Suomea, maailman onnellisin osa Ruotsi-Suomea. Saamme heiltä sivistyksen ja he saavat meiltä sisun. Ruotsalaiset hienostoperheet saavat koteihinsa työteliään ja nöyrän kotisuomalaisen arjen askareita hoitamaan. Milloin historiassa kumarsimme länteen, milloin itään ja nyt taas länteen... näin ympyrä sulkeutuu. Lintukoto Sweamamman tahmaassa mutta turvallisessa syleilyssä on sitten kohtalomme. Näin pääsemme eroon hallituksesta ja koko hevonketun eduskunnastamme ja Arkadia vaikenee. Jos järjestely ei jollekulle sovi, niin mitäpä se minulle kuuluu.
Se oli muuten Reiskan idea se antautuminen Ruotsille.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=767353101970399&set=gm.1335008614567120&idorvanity=756035332464454&__cft__[0]=AZVmmeInwVpOYOKmQ_cp0iKIyj1JhQ-5Bd0K_KZhSSXTGMrVayDsjHtIpNR8jiiucPBXZQzge5VkZ87zI1zhTAxd-yr0ecHFnrWbyLmBk2BRJhzHFnPMtPWmUrZSXKriWftfvp8iRCKPW7Slh64PgQT2mYaUlchr1tQ3w6PSyNk5-Wr4feWuTFLafWhq_OT1bNM&__tn__=EH-RAnarkisti suosii siis ihmisystävällisempää lähestymiskulmaa tulevaisuuden sodankäyntiin? Aromivarustettuja taistelukaasuja (piparminttu, orvokki ja kielo), humanitäärisiä surmaamisvälineitä (esim. silpomattomia kranaatteja), kloonattuja ihmissikataistelijoita (taistelija jossa yhtyy ihmisen fyysinen suorituskyky sian täydelliseen sieluttomuuteen)?
https://maanpuolustus.net/media/ihmissika-001.168/full?d=1426268835 Anonyymi kirjoitti:
Anarkisti suosii siis ihmisystävällisempää lähestymiskulmaa tulevaisuuden sodankäyntiin? Aromivarustettuja taistelukaasuja (piparminttu, orvokki ja kielo), humanitäärisiä surmaamisvälineitä (esim. silpomattomia kranaatteja), kloonattuja ihmissikataistelijoita (taistelija jossa yhtyy ihmisen fyysinen suorituskyky sian täydelliseen sieluttomuuteen)?
https://maanpuolustus.net/media/ihmissika-001.168/full?d=1426268835Nyt on asiaa isolla A:lla :))))))))))
Uusin metodini on hurmata vihu ja tehdä hänestä kamu, vaikkapa musiikin avulla. Sitten kun hän luulee että on rauha maassa, puraisen nukkuvaa vihua nenästä niin että tuntuu.
https://www.facebook.com/reel/385762713918571- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Nyt on asiaa isolla A:lla :))))))))))
Uusin metodini on hurmata vihu ja tehdä hänestä kamu, vaikkapa musiikin avulla. Sitten kun hän luulee että on rauha maassa, puraisen nukkuvaa vihua nenästä niin että tuntuu.
https://www.facebook.com/reel/385762713918571Vihjaat siis taktiikkasi suunnitelmallisuudessa Nauvostoliitton kohdistuvasta humaanista invaasiosta?
https://s2.adlibris.com/images/14977797/sodan-varit.jpg
https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/9b/kjj/11s5/143402/637362323.jpg
https://images.almatalent.fi/570x428/https://assets.almatalent.fi/image/f25af0e1-0845-5599-b43a-4be2d812b816 Anonyymi kirjoitti:
Vihjaat siis taktiikkasi suunnitelmallisuudessa Nauvostoliitton kohdistuvasta humaanista invaasiosta?
https://s2.adlibris.com/images/14977797/sodan-varit.jpg
https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/9b/kjj/11s5/143402/637362323.jpg
https://images.almatalent.fi/570x428/https://assets.almatalent.fi/image/f25af0e1-0845-5599-b43a-4be2d812b816En saata kieltää, vaikka en mitään myönnäkään. Alin kuva, miten sait sen haltuusi, se kun on hangaarimme autopilotti, auto ja kaikki... Reiska toimii pilottina auton ratissa kunhan saadaan se opetetuksi ja pallipunkki häädettyä... vai oliko se sittenkin hallitunkki...
- Anonyymi
Environment kirjoitti:
En saata kieltää, vaikka en mitään myönnäkään. Alin kuva, miten sait sen haltuusi, se kun on hangaarimme autopilotti, auto ja kaikki... Reiska toimii pilottina auton ratissa kunhan saadaan se opetetuksi ja pallipunkki häädettyä... vai oliko se sittenkin hallitunkki...
Eikös tuosta tietoturvallisuusuhasta ollut jo puhetta? Mainintaa siitä, että avaruuskeskuksenne katto vuotaisi?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18282254/laitaoikeisto-tervetuloa-taalintehtaalle#comment-126484529
Ilmavalvonnallanne on nyt samanlaisia tietoturvallisuusongelmia kuin kenraali Mechettillä.
https://www.youtube.com/watch?v=rblfKREj50o
- Anonyymi
Aivan loistava keskustelu Suomen Keskustan palstalla,mutta persutrolli, palstan aiheesta ei sanaakaan.
- Anonyymi00012
Marttiko persutrolli? Meidän vassari-Martti :)))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
