Suursuomihanke etymologisessa kontekstissaan. Suur-Suomi, no mikä ettei...

Itään ei tohdi käydä Suomea levittämään. Sieltä saa vaan turpiinsa. Mutta länteen, Ruotsi ei ole VIELÄ Natomaa, olisiko nyt h-hetki vai onko jo myöhäistä hyökätä ? Muistin sopukoissa juilii vielä se Päivärinnan tapaus, olisiko jo hyvityksen paikka ?

Suomihan on kaksikielinen maa. Ruotsin valtaamalla tämä seikka pysyisi visusti ennallaan.

Hienointa olisi kuitenkin, että näin saisimme kansalaisiksemme viljalti persujen kaipaamia ja rakastamia muunmaalaisia:

"Vuonna 2014 Ruotsin väestöstä 21,5 prosenttia oli ulkomaalaistaustaisia, eli he olivat syntyneet ulkomailla tai syntyneet Ruotsissa ulkomailla syntyneille vanhemmille. Vuoden 2020 lopussa heidän osuutensa oli 25,9 prosenttia, vajaat 2 690 000 henkeä, vuoden 2022 lopussa 26,9 prosenttia."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Siirtolaisuus_Ruotsiin

14

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Hulvaton elokuvaklippi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulvaton elokuvaklippi

        Mutta mitä tekee hallitus ? Hopi hopi !


      • Anonyymi

        Aloittaja on äärioikeistolainen hullu. Ei kannata vastata.


    • Anonyymi
      • Montako Gambinaa, kukapa laskisi edes taivaan tähtöset kuulaan kirkkaana yönä... ei kukaan, ei niin kukaan.

        Ensin ajattelimme vallata Nauvostoliiton, mutta sitten kävi sääli imaamia. Päätimmekin oikaista ja edetä Nauvon ohi suoraan kohti länttä. Äskeisen kiivaan hangaaripalaverimme jälkeen tulimme kuitenkin siihen lopputulemaan, että mitäpä me suotta sinne menisimme kun asiaan on helppokin ratkaisu:

        Julistamme sodan läntiselle naapurimaallemme. Ennen kuin turina ja rytinä pääsee edes alkamaan, antaudumme, ja olemme taas osa Ruotsi-Suomea, maailman onnellisin osa Ruotsi-Suomea. Saamme heiltä sivistyksen ja he saavat meiltä sisun. Ruotsalaiset hienostoperheet saavat koteihinsa työteliään ja nöyrän kotisuomalaisen arjen askareita hoitamaan. Milloin historiassa kumarsimme länteen, milloin itään ja nyt taas länteen... näin ympyrä sulkeutuu. Lintukoto Sweamamman tahmaassa mutta turvallisessa syleilyssä on sitten kohtalomme. Näin pääsemme eroon hallituksesta ja koko hevonketun eduskunnastamme ja Arkadia vaikenee. Jos järjestely ei jollekulle sovi, niin mitäpä se minulle kuuluu.

        Se oli muuten Reiskan idea se antautuminen Ruotsille.

        https://www.facebook.com/photo/?fbid=767353101970399&set=gm.1335008614567120&idorvanity=756035332464454&__cft__[0]=AZVmmeInwVpOYOKmQ_cp0iKIyj1JhQ-5Bd0K_KZhSSXTGMrVayDsjHtIpNR8jiiucPBXZQzge5VkZ87zI1zhTAxd-yr0ecHFnrWbyLmBk2BRJhzHFnPMtPWmUrZSXKriWftfvp8iRCKPW7Slh64PgQT2mYaUlchr1tQ3w6PSyNk5-Wr4feWuTFLafWhq_OT1bNM&__tn__=EH-R


      • Environment kirjoitti:

        Montako Gambinaa, kukapa laskisi edes taivaan tähtöset kuulaan kirkkaana yönä... ei kukaan, ei niin kukaan.

        Ensin ajattelimme vallata Nauvostoliiton, mutta sitten kävi sääli imaamia. Päätimmekin oikaista ja edetä Nauvon ohi suoraan kohti länttä. Äskeisen kiivaan hangaaripalaverimme jälkeen tulimme kuitenkin siihen lopputulemaan, että mitäpä me suotta sinne menisimme kun asiaan on helppokin ratkaisu:

        Julistamme sodan läntiselle naapurimaallemme. Ennen kuin turina ja rytinä pääsee edes alkamaan, antaudumme, ja olemme taas osa Ruotsi-Suomea, maailman onnellisin osa Ruotsi-Suomea. Saamme heiltä sivistyksen ja he saavat meiltä sisun. Ruotsalaiset hienostoperheet saavat koteihinsa työteliään ja nöyrän kotisuomalaisen arjen askareita hoitamaan. Milloin historiassa kumarsimme länteen, milloin itään ja nyt taas länteen... näin ympyrä sulkeutuu. Lintukoto Sweamamman tahmaassa mutta turvallisessa syleilyssä on sitten kohtalomme. Näin pääsemme eroon hallituksesta ja koko hevonketun eduskunnastamme ja Arkadia vaikenee. Jos järjestely ei jollekulle sovi, niin mitäpä se minulle kuuluu.

        Se oli muuten Reiskan idea se antautuminen Ruotsille.

        https://www.facebook.com/photo/?fbid=767353101970399&set=gm.1335008614567120&idorvanity=756035332464454&__cft__[0]=AZVmmeInwVpOYOKmQ_cp0iKIyj1JhQ-5Bd0K_KZhSSXTGMrVayDsjHtIpNR8jiiucPBXZQzge5VkZ87zI1zhTAxd-yr0ecHFnrWbyLmBk2BRJhzHFnPMtPWmUrZSXKriWftfvp8iRCKPW7Slh64PgQT2mYaUlchr1tQ3w6PSyNk5-Wr4feWuTFLafWhq_OT1bNM&__tn__=EH-R

        Tässä linkki uudestaan:

        https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/428649505_767353098637066_1797354640104574979_n.jpg?stp=cp6_dst-jpg&_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=c42490&_nc_ohc=l-thXsna8OYAX-ms-Xt&_nc_ht=scontent-hel3-1.xx&oh=00_AfA6utjygmqnHjbgQLcXDNIygTa_whnlX0q0TDbh7K9E_w&oe=65E011F0


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Montako Gambinaa, kukapa laskisi edes taivaan tähtöset kuulaan kirkkaana yönä... ei kukaan, ei niin kukaan.

        Ensin ajattelimme vallata Nauvostoliiton, mutta sitten kävi sääli imaamia. Päätimmekin oikaista ja edetä Nauvon ohi suoraan kohti länttä. Äskeisen kiivaan hangaaripalaverimme jälkeen tulimme kuitenkin siihen lopputulemaan, että mitäpä me suotta sinne menisimme kun asiaan on helppokin ratkaisu:

        Julistamme sodan läntiselle naapurimaallemme. Ennen kuin turina ja rytinä pääsee edes alkamaan, antaudumme, ja olemme taas osa Ruotsi-Suomea, maailman onnellisin osa Ruotsi-Suomea. Saamme heiltä sivistyksen ja he saavat meiltä sisun. Ruotsalaiset hienostoperheet saavat koteihinsa työteliään ja nöyrän kotisuomalaisen arjen askareita hoitamaan. Milloin historiassa kumarsimme länteen, milloin itään ja nyt taas länteen... näin ympyrä sulkeutuu. Lintukoto Sweamamman tahmaassa mutta turvallisessa syleilyssä on sitten kohtalomme. Näin pääsemme eroon hallituksesta ja koko hevonketun eduskunnastamme ja Arkadia vaikenee. Jos järjestely ei jollekulle sovi, niin mitäpä se minulle kuuluu.

        Se oli muuten Reiskan idea se antautuminen Ruotsille.

        https://www.facebook.com/photo/?fbid=767353101970399&set=gm.1335008614567120&idorvanity=756035332464454&__cft__[0]=AZVmmeInwVpOYOKmQ_cp0iKIyj1JhQ-5Bd0K_KZhSSXTGMrVayDsjHtIpNR8jiiucPBXZQzge5VkZ87zI1zhTAxd-yr0ecHFnrWbyLmBk2BRJhzHFnPMtPWmUrZSXKriWftfvp8iRCKPW7Slh64PgQT2mYaUlchr1tQ3w6PSyNk5-Wr4feWuTFLafWhq_OT1bNM&__tn__=EH-R

        Anarkisti suosii siis ihmisystävällisempää lähestymiskulmaa tulevaisuuden sodankäyntiin? Aromivarustettuja taistelukaasuja (piparminttu, orvokki ja kielo), humanitäärisiä surmaamisvälineitä (esim. silpomattomia kranaatteja), kloonattuja ihmissikataistelijoita (taistelija jossa yhtyy ihmisen fyysinen suorituskyky sian täydelliseen sieluttomuuteen)?

        https://maanpuolustus.net/media/ihmissika-001.168/full?d=1426268835


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anarkisti suosii siis ihmisystävällisempää lähestymiskulmaa tulevaisuuden sodankäyntiin? Aromivarustettuja taistelukaasuja (piparminttu, orvokki ja kielo), humanitäärisiä surmaamisvälineitä (esim. silpomattomia kranaatteja), kloonattuja ihmissikataistelijoita (taistelija jossa yhtyy ihmisen fyysinen suorituskyky sian täydelliseen sieluttomuuteen)?

        https://maanpuolustus.net/media/ihmissika-001.168/full?d=1426268835

        Nyt on asiaa isolla A:lla :))))))))))

        Uusin metodini on hurmata vihu ja tehdä hänestä kamu, vaikkapa musiikin avulla. Sitten kun hän luulee että on rauha maassa, puraisen nukkuvaa vihua nenästä niin että tuntuu.

        https://www.facebook.com/reel/385762713918571


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Nyt on asiaa isolla A:lla :))))))))))

        Uusin metodini on hurmata vihu ja tehdä hänestä kamu, vaikkapa musiikin avulla. Sitten kun hän luulee että on rauha maassa, puraisen nukkuvaa vihua nenästä niin että tuntuu.

        https://www.facebook.com/reel/385762713918571

        Vihjaat siis taktiikkasi suunnitelmallisuudessa Nauvostoliitton kohdistuvasta humaanista invaasiosta?

        https://s2.adlibris.com/images/14977797/sodan-varit.jpg

        https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/9b/kjj/11s5/143402/637362323.jpg

        https://images.almatalent.fi/570x428/https://assets.almatalent.fi/image/f25af0e1-0845-5599-b43a-4be2d812b816


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vihjaat siis taktiikkasi suunnitelmallisuudessa Nauvostoliitton kohdistuvasta humaanista invaasiosta?

        https://s2.adlibris.com/images/14977797/sodan-varit.jpg

        https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/9b/kjj/11s5/143402/637362323.jpg

        https://images.almatalent.fi/570x428/https://assets.almatalent.fi/image/f25af0e1-0845-5599-b43a-4be2d812b816

        En saata kieltää, vaikka en mitään myönnäkään. Alin kuva, miten sait sen haltuusi, se kun on hangaarimme autopilotti, auto ja kaikki... Reiska toimii pilottina auton ratissa kunhan saadaan se opetetuksi ja pallipunkki häädettyä... vai oliko se sittenkin hallitunkki...


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        En saata kieltää, vaikka en mitään myönnäkään. Alin kuva, miten sait sen haltuusi, se kun on hangaarimme autopilotti, auto ja kaikki... Reiska toimii pilottina auton ratissa kunhan saadaan se opetetuksi ja pallipunkki häädettyä... vai oliko se sittenkin hallitunkki...

        Eikös tuosta tietoturvallisuusuhasta ollut jo puhetta? Mainintaa siitä, että avaruuskeskuksenne katto vuotaisi?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18282254/laitaoikeisto-tervetuloa-taalintehtaalle#comment-126484529

        Ilmavalvonnallanne on nyt samanlaisia tietoturvallisuusongelmia kuin kenraali Mechettillä.

        https://www.youtube.com/watch?v=rblfKREj50o


    • Anonyymi

      Aivan loistava keskustelu Suomen Keskustan palstalla,mutta persutrolli, palstan aiheesta ei sanaakaan.

      • Anonyymi00012

        Marttiko persutrolli? Meidän vassari-Martti :)))


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe