oletko kasvattanut kannabista elämäsi aikana?

Anonyymi-ap

Tähän ketjuun vain KYLLÄ vastaukset!

3

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen sitä vaimon kanssa joskus tehnyt kun oli siihen mahdollisuus. Siemenet eivät olleet valitettavasti hyviä ja yhden sadon jälkeen piti purkaa koko kaappi tilan puutteen vuoksi. Oli semmoista keskivertoista ruohoa.
      Kohta kun se on täällä laillista, niin pistämme taas pusikot kasvamaan. Ei ole ongelmia kun sen kasvattaminen on laillista. Terveisiä täältä Saksan maalta :-)

    • Anonyymi

      Jos Saksan mallin mukaan laillistettaisiin kasvatus omaan käyttöön niin alkaisin heti kasvattamaan. Kasvattamalla itse saa aina hyvää tavaraa ja voi olla varma ettei siihen oo laitettu joukkoon mitään hiuslakkoja tms. tuomaan tuotteelle lisää painoa. Rikollisuus vähenisi jos kasvatus olisi laillista. Ja luulen ettei muita huumeita käytettäisi niin paljoa jos kannabista JA vain kannabista saisi helposti omaan käyttöön. Ei kukaan voisi kaupata muita huumeita samalla. Sitten vielä pitäisi saada psilosybiinisienet laillisiksi niin olis hyvä.

    • Anonyymi

      Suomen pitäisi myös laillistaa kannabis koska...
      1) Saksalaiset ovat varmasti tutkineet hyödyt ja haitat kunnolla
      2) kannabis ei ole haitallisempaa kuin alkoholi. jotkut eivät voi juoda edes 1 olutta ilman että he jäävät koukkuun.
      3) huumetuomiot ovat haitallisempia kuin kannabiksen kohtuullinen käyttö aikuisena.
      4) kannabiksen laillistaminen lisää poliisien resursseja. poliisit voisivat käyttää vapautuneet resurssit esim. fentanyylin poistamiseen kadulta koska fentanyyli oikeasti tappaa ihmisiä.
      5) kannabiksesta voisi saada verotuloja
      6) jos kannabis olisi laillista niin kenenkään ei tarvitsisi ostaa tuotetta jonka koostumus tai laatu eivät ole hyviä. tämä vähentaisi haittoja, koska puhdas itse kasvatettu kannabis ei aiheuta merkittäviä haittoja. kadulta ostettuna siihen on voitu lisätä mm. hiuslakkaa tai muuta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe