Jos asutte omakotitalossa luuletteko että naapurinne velvollisuus on aina puhdistaa lumet teidänkin puolesta postilaatikolle ja teidän ei tarvitse tehdä mitään edes sillon kun naapurit ovat poissa esim. Lomalla ja ette myöskään jos kone käy lumitöissä puhdistuta postilaatikolle tietä, T:monta kymmentä vuotta oman osansa tehnyt
Omakotitalon naapurit
Anonyymi-ap
5
528
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa varmaan kertoa se asia myös naapurille, eikä täällä kertoa tätä 😄.
- Anonyymi
Ja Suonenjoella tapa kaikki tontin lumet kolata kadulle niin naapuri saa myös lisää auran ajaessa..Vaikka omaa tonttiakin olisi..Ja kannattaa kolaa ennen auraa myös.
- Anonyymi
Asun kerrostalossa. Ei ole nuita ongelmia. Muita ongelmia kyllä riittää....
- Anonyymi
Jätä puhdistamatta. Minua ei kiinnosta vaikka siinä on metrin hanki. Suurin osa postista tulee sähköisenä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984