Paalujuntta ja Velikuu

Anonyymi-ap

Muistatteko 2000-luvun alkuvuosilta kyseiset, silloisten ex-Dingojen kokoonpanot?

Paalujuntta oli olemassa ainakin 2004-2005. Siinä oli mukana Pepe ja Quuppa. Oliko myös Q:n veli Jippo, jos en väärin muista? Näillä oli nettisivutkin. Jostain syystä bändi lopetti aika nopeasti eikä käsittääkseni julkaissut omia biisejä. Oliko niitä keikkojakaan montaa?

Velikuu oli bändi, jossa oli mukana kaikki famous fiven jäsenet paitsi Neumann. Jotkut lehdet uutisoi tästä näyttävästi "Dingo on nyt Velikuu". Pepen oli muistaakseni tarkoitus olla tässä laulajana. En muista oliko laulaja-basisti vai oliko tässä erillinen bassonsoittaja tai muita kuin ex-Dingoja.

Jostain syystä tää Velikuu ei ikinä julkaissut mitään eikä tietääkseni tehnyt edes keikkaa. Kiinnostaisi tietää, mitä tälle kokoonpanolle tapahtui? Se vaan lakkasi olemasta vähin äänin.

Molemmille bändihankkeille yhteistä siis, että kovin lyhytikäisiksi jäivät.

4

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hetkinen siis paalujuntta! Enpä s oo ikkään kuullutkaan joten iso kiitos seisoo sinulle tiedottamisesta. Mutta että paalujuntta no on aika outo nimi bändille =)

• Anonyymi

Joo, tämä jäi aika lyhytikäiseksi yhtyeeksi. Pikaisella googlauksella ei löytynyt enää mitään koko orkesterista.

Oliko näillä edes keikkoja? Jos oli, oliko kukaan tämän palstan kirjoittajista siellä?

En enää muista, millaista musaa esittivät. Villi veikkaus, että rock-painotteista.

• Anonyymi

Heh, arkiston kätköistä löytyi Paalujuntan nettisivut vuodelta 2004. Jotenkuten ovat tallessa:

https://web.archive.org/web/20041205085041/http://www.paalujuntta.com/

Sivujen perusteella jotain keikkoja tosiaan heittivät. En tiedä sitten, mihin homma hyytyi. Tuolla on kuvakin bändistä, itse ainakin sain toimimaan.

(Ja siis selvennykseksi nyt: Tämä löytyy arkistoituna Internet archivesta. Itse sivusto on suljettu aikapäiviä sitten, eikä tuo arkistoitukaan versio toimi täydellisesti)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1829
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      151
      1568
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1428
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1328
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      58
      1262
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      1010
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1007
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe