Paalujuntta ja Velikuu

Anonyymi-ap

Muistatteko 2000-luvun alkuvuosilta kyseiset, silloisten ex-Dingojen kokoonpanot?

Paalujuntta oli olemassa ainakin 2004-2005. Siinä oli mukana Pepe ja Quuppa. Oliko myös Q:n veli Jippo, jos en väärin muista? Näillä oli nettisivutkin. Jostain syystä bändi lopetti aika nopeasti eikä käsittääkseni julkaissut omia biisejä. Oliko niitä keikkojakaan montaa?

Velikuu oli bändi, jossa oli mukana kaikki famous fiven jäsenet paitsi Neumann. Jotkut lehdet uutisoi tästä näyttävästi "Dingo on nyt Velikuu". Pepen oli muistaakseni tarkoitus olla tässä laulajana. En muista oliko laulaja-basisti vai oliko tässä erillinen bassonsoittaja tai muita kuin ex-Dingoja.

Jostain syystä tää Velikuu ei ikinä julkaissut mitään eikä tietääkseni tehnyt edes keikkaa. Kiinnostaisi tietää, mitä tälle kokoonpanolle tapahtui? Se vaan lakkasi olemasta vähin äänin.

Molemmille bändihankkeille yhteistä siis, että kovin lyhytikäisiksi jäivät.

6

670

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hetkinen siis paalujuntta! Enpä s oo ikkään kuullutkaan joten iso kiitos seisoo sinulle tiedottamisesta. Mutta että paalujuntta no on aika outo nimi bändille =)

• Anonyymi

Joo, tämä jäi aika lyhytikäiseksi yhtyeeksi. Pikaisella googlauksella ei löytynyt enää mitään koko orkesterista.

Oliko näillä edes keikkoja? Jos oli, oliko kukaan tämän palstan kirjoittajista siellä?

En enää muista, millaista musaa esittivät. Villi veikkaus, että rock-painotteista.

• Anonyymi

Heh, arkiston kätköistä löytyi Paalujuntan nettisivut vuodelta 2004. Jotenkuten ovat tallessa:

https://web.archive.org/web/20041205085041/http://www.paalujuntta.com/

Sivujen perusteella jotain keikkoja tosiaan heittivät. En tiedä sitten, mihin homma hyytyi. Tuolla on kuvakin bändistä, itse ainakin sain toimimaan.

(Ja siis selvennykseksi nyt: Tämä löytyy arkistoituna Internet archivesta. Itse sivusto on suljettu aikapäiviä sitten, eikä tuo arkistoitukaan versio toimi täydellisesti)

• Anonyymi

kävikö kukaan paalujuntan keikalla? Kommetteja keikasta. Mitä soittivat.

• Anonyymi

Oli Pepe, Quuppa, Miro ja Putte

• Anonyymi

Onko Laaksosen veljekset menehtyneet kaikki? Nuoria ihmisiä:(

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      386
      939
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      209
      749
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      696
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      659
    6. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      68
      655
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      581
    Aihe