Valtio tarvitsee rahaa.
dieselautoilijoilta voisi ottaa
12
218
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta nämä autoketjut!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
165 multi power massikka on paras.
- Anonyymi
Valto: "ei voi ottaa täytyy lainata"
- Anonyymi
Dieselautoilijoilta voi rokottaa oikein hyvin. Maksavat jo nyt eniten veroa. Hieman lisää, ei tunnu missään. Dieselautoilijat ovat varakkaita.
- Anonyymi
Vesilahtipalstallako sekin päätetään ?.
- Anonyymi
Tuu sähköautoilija viikonloppuna st 1 asemalle siellä dieselautoilijat jakaa 30 ensimmäiselle 100€ puhtaana käteen klo 8.00 alkaen.
- Anonyymi
Kutakuinkin kaikki ovat sitä mieltä, että dieselautoilijoilta voi ottaa vielä vähän lisää.
- Anonyymi
https://www.taloustaito.fi/blogit/janne-kalluinen/miksi-dieselautoilija-maksaa-dieselveroa/#08d72f4a
"Jos dieselvero (eli käyttövoimavero) ja näin ollen sen vastinpari, eli dieselpolttoaineen verotuki poistettaisiin se nostaisi diesellitran veroja arvonlisäveroineen reilut 30 senttiä. Vähän dieselautollaan ajava todennäköisesti hyötyisikin muutoksesta."
Dieselissä on siis verotukea. Ehkä sen aika on ohi.- Anonyymi
Yhyy voi voi kun taas joku on herännyt yhdellä jalalla ja ampuu heti dieselautoilijoita kohti. Millä meidän pitäisi kulkea sinun mielestäsi jos ei olla tarpeeksi köyhiä vielä??.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhyy voi voi kun taas joku on herännyt yhdellä jalalla ja ampuu heti dieselautoilijoita kohti. Millä meidän pitäisi kulkea sinun mielestäsi jos ei olla tarpeeksi köyhiä vielä??.
Tuolla edellähän sanotaan, että dieslautoiljat jos ketkään eivät ole köyhiä. Siksi heiltä voi ottaa. Köyhiltä ei oteta.
- Anonyymi
Mahtaa sähköautoilijaa ketuttaa kun juuri hankkimansa uuden auton hinta alentunut 10000€ yhdessä yössä. Ja se tuli vielä ostettua rahoituksella .
- Anonyymi
Sähköautojen latausasemien toteutus laahaa pahasti perässä . Siksi odotan vielä ainakin 5 vuotta ja katsotaan sitten millä ajetaan siitä eteenpäin . Ilmaisia lounaitakaan ei todellisuudessa ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579