Tunnen oloni tosi yksinäiseksi. Nuorempana kuuluin lahkoon ja mulla oli 50-100 kaveria. Ja kun erosin siitä lahkosta 20 vuotta sitten kaverit ei ollut enää mun kavereita. Nyt mulla on enää kaksi kaveria. Ja ne asuu eri paikkakunnalla kun minä. Tuntuu et mulla ei ole enää oikeita kavereita ollenkaan. Nämä kaksi kaveria laittaa joskus harvoin viestiä. Eikä olla pitkään aikaan nähty. Mulla on miesystävä jonka kanssa ollaan pelkästään nähty 12 vuotta. Ja tällä hetkellä näen häntä enää kaksi kertaa viikossa pari tuntia. Joskus aiemmin nähtiin joka toinen päivä. Tuntuu tosi yksinäiseltä olo.
Yksinäinen
4
300
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa liittyisit johonkin yhdistykseen?
Niitä on kaikenlaisia: luonto-, musiikki-, käsityö-, terveys-, kansainvälisyys-, tanssi-, valokuvaus-, taide-, kansalaisopiston piirejä, entäs seurakunnan jotain?
Saat uusia tuttavuuksia ja piristyt!
Yksinäisyys on hyvin yleistä, itse tarttee etsiä seuraa, onnea sinulle! Hei,
Saitkin jo hyviä vinkkejä, mutta vastaan vielä minäkin. On olemassa monia auttamistahoja, joihin voi olla yhteydessä matalalla kynnyksellä ja anonyymisti.
Tässä koottuna yhteystietoja:
- Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/
Mainitsit kuuluneesi lahkoon, mutta en viestisi perustella osannut varmuudella tulkita kuinka merkittävä asia lahkosta irtautuminen on nykyisen tilanteesi kannalta. Joka tapauksessa Tukinetissä on mahdollista saada kahdenkeskistä keskustelutukea aiheeseen liittyen: https://tukinet.net/teemat/vertaistukea-uskontojen-varjopuoliin/tukisuhteet/ Muitakin tukisuhdepalveluja toki löytyy sivuilta.
Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Ryhmiin osallistuminen voi lievittää yksinäisyyttä.
Joka viikko ma-ke klo 15-19 ja to klo 15-21 on myös MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa.
Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.
Ysätävällisin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/KataNyt heti ensimmäiseksi TÄNÄÄN lemppaa se "miesystävä", se on pelkkä hyväksikäyttäjä eikä edes mikään ystävä.
Älä pilaa itseäsi ja omaa elämääsi tuollaisen takia.
Sen jälkeen voit alkaa vapaasti miettimään omaa elämääsi että mitä haluat tehdä ja mitä haluat siihen löytää lisää. Jos haluat siihen elämääsi löytää miehen, niin seuraavan kohdalla ole varovaisempi, mieti että minkälaisen ihmisen haluat ottaa mukaan elämääsi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999