Verorahamme eivät tietystikään ole korvamerkittyjä mutta sen verran jokainen suomalainen työssäkäyvä on työntänyt tuohon Ukrainalaiseen Molokin kitaan.
Kankkulan kaivo on myös hyvä suomalainen nimitys.
Antaisitko tonnin taskustasi ihan noin vain..?
20
245
Vastaukset
- Anonyymi
Olen antanut sen tonnin verran paitsi veroina niin vapaaehtoisina lahjoituksina. Jos se on auttanut Venäjän kampittamisessa niin se on ollut hyvin sijoitettua rahaa. Mieluummin niitä maksan kuin Ylelle urheilusta tai Euroviisuista. Tai joitakin sossun hamerahoja.
Minua ainakaan ei haittaa jos oma vero-osuuteni käytetään kyseiseen asiaan. Yksi parhaita asioita mihin verorahoja ohjataan tällä hetkellä.
Toivottavasti Ukrainan tukemistaso pysyy ylhäällä jatkossakin.- Anonyymi
Tällaiset asiat kuuluisivat kunkin kansalaisen yksityiseen mielipide-vapauteen, koko kansaa ei saisi lypsää, eli varastaa toisinajattelijoilta. Tukisikoon sitten kukin itse mahd. ketä tukisikin. Tätä olisi aito demokratia.
Tässähän ei noilla todellisuudessa ole kysymyksessä väittämästään "syyttömästi hädänalaisen Ukrainan auttamisesta", vaan pelkästä ruotsalaisten meilläkin lietsomasta ryssävihasta, valheen kaikella voimalla, kuten asiaan kuuluu.
Ukraina todellisuudessa on näille teeskentelijöille sivuseikka. Jos Ukraina olisi hyökännyt esim. Turkkiin, tuskin nuo heidän kannattajikseen ilmoittautuneet piittaisivat pätkääkään heidän sitä seuranneista ongelmistaan.
Todellinen syy näillä zelenskyisti-s:nanpalvojilla on ainoastaan venäläis-, suomalais- ja kristinuskon vastaisuus. Eli tiettyjen kansalaisten omin luvin, mutta koko kansan varoin ja vastuulla, yhdessä maailman juutalaisten luciferistien kanssa ja näitä tukien käymä henk. kohtainen hyökkäyssota Venäjää vastaan.
Rehellisyys ei ole koko aikana kuulunut näiden Naton, Bidenin ja Ukraina-kagaalin kannattajien toimenkuvaan. Yksi ääriryhmä on tyhjentänyt koko kansan taskut, jopa eri tavoin uhkaillen heitä / meitä, peräti meidän henkiämmekin jotka olemme asiasta eriävän mielipiteemme uskaltaneet ääneen lausua. Näin jo 2 vuotta sitten alettiin vaientaa Suomen kansaa. Internetissä moni "saunan takana tappouhattu" foorumisti peloissaan vaikeni, alkoi pitää suutaan kiinni.
No, tämäkään rikos ei vanhene koskaan. Vastuunsa teoistaan kukin itse vielä edestään löytää. Sillä rikoksen uhreillekin kuuluu oikeus ja uhreilla on vaatimuksensa. Uhrit muistavat, he, jotka jäivät eloon. Mahd. anteeksianto, tai ei, on kunkin oma päätös.
Tällainen kirjoitus voi jostakin kuulostaa ylidramaattiselta. Tähän, joka sanaan, on kuitenkin syynsä.- Anonyymi
"Todellinen syy näillä zelenskyisti-s:nanpalvojilla on ainoastaan venäläis-, suomalais- ja kristinuskon vastaisuus. Eli tiettyjen kansalaisten omin luvin, mutta koko kansan varoin ja vastuulla, yhdessä maailman juutalaisten luciferistien kanssa ja näitä tukien käymä henk. kohtainen hyökkäyssota Venäjää vastaan.
Rehellisyys ei ole koko aikana kuulunut näiden Naton, Bidenin ja Ukraina-kagaalin kannattajien toimenkuvaan"
Tarkemmin ajatellen osa noista rahoista olisi ehkä kannattanut käyttää etsivään mielenterveystyöhön. - Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Hieno kirjoitus, kiitoksia..!
Komppaat taas itseäsi 😂👍
- Anonyymi
No voit helposti välttää tämän maksamisen muuttamalla toiseen maahan. Näin eu aikana se on vielä erittäin helppoa. ;)
- Anonyymi
No Nasulla sitä rahaa ei ole kun on ollut koko elämänsä mielenterveyseläkkeellä.
- Anonyymi
Pidä sinä Persekärpänen pääsi kiinni jos et muuhun kykene kuin vi++uilemaan kirjoittajille.-
Anonyymi kirjoitti:
Pidä sinä Persekärpänen pääsi kiinni jos et muuhun kykene kuin vi uilemaan kirjoittajille.-
Hieno kehotus, kiitoksia..!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä sinä Persekärpänen pääsi kiinni jos et muuhun kykene kuin vi uilemaan kirjoittajille.-
Osuiko arkaan paikkaa? :D
- Anonyymi
Jos takaat että Venäläisiä kuolee niin toki.
Voin antaa jopa 10000 kunhan niitä perkeleitä kuolee enemmän.- Anonyymi
Hah hah.
Venäjä nyt vain voittaa tämän sodan etkä sille mitään voi vaikka kuinka vinkuisit.
- Anonyymi
Kyllä, annoin MIELELLÄNI; lisääkin on.
Olen valmis antamaan VUODEN PALKAN jos sillä taataan jokainen Venäläinen kuolleeksi.- Anonyymi
Pöljä haluaa kuolla nälkään etkä sä missään töissä käy, turjake.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöljä haluaa kuolla nälkään etkä sä missään töissä käy, turjake.
Vankimmat Ukrainan tukijat maassamme ovat työttömät sosialistit.
Tavallinen veroja maksava kansanosa on jo kyllästynyt maksamaan koska lopputulos on jo tiedossa sekä kaikkien niiden nähtävillä jotka sotaraportteja osaavat seurata.
Oma kansa tulee Zelenskyin lynkkaamaan ja siitä rauhaa lähdetään hieromaan.
Venäjä sanelee ehdot että sellaiset neuvottelut.
Voinko vaatia Zelenskiä maksamaan tonnin minulle takaisin? Ois just nyt taskurahan tarvetta
- Anonyymi
Et voi.
Mutta voit mennä Venäjälle.
Sopiiko jo tänään?
Vai joko olet siellä, kun useinmiten et tunnu edes itse tietäväsi missä olet...
- Anonyymi
En oo koskaan
Nähnynä noin
Suurta rahaa. 😒
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202723Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371804Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3311560- 121182
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai631080- 28999
- 64989
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57921- 39864
- 17856