Vieläkö Suomussalmi perähikiän maineessa?

Anonyymi-ap

Niin vieläkö Suomussalmi on niin sanotusti perähikiän maineessa? Jossa valheet ovat totta ja totuudet sama kuin paskapuhetta? Vai ollaanko siellä kasvettu yhtään aikaisemmaksi?

28

793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ..kunnia jos lieneekin hävinnyt , maine se kyllä kasvaa ..

      • Anonyymi

        Ei kun toisinpäin se on: Mitä siitä, jos maine on mennyt kunnia vain kasvaa!


    • Anonyymi

      Ei kun paremminkin myöhäisemmäksi.😀

    • Anonyymi

      "80-luvulla kuntasloganin voitti lause: "Suomussalmi Suomi-neidon vyötäröllä"
      Iki-Kiannon: "Suomussalmi, surun salmi, tervan pettuleivän maa"

    • Anonyymi

      "Hikiä on kylä ja taajama Hausjärvellä. Asukasluku on noin 1 100. Hausjärven kuntakeskukseen Oittiin on Hikiältä matkaa 9,5 kilometriä. Hausjärven kirkonkylä sijaitsee Hikiältä 2,7 kilometriä koilliseen. Lähin kaupunki on Riihimäki.

      Huolimatta keskeisestä sijainnistaan Etelä-Suomessa Hikiää pidetään sanonnoissa perifeerisyyden ilmentymänä. Esimerkiksi termit takahikiä ja perähikiä viittaavat johonkin syrjäiseen paikkaan"
      ETTÄ ON muuallakin näitä peräkyliä.

    • Anonyymi

      Vielä, mut nekruja ei ole ja edelleen voi serkkuja naida, no joku nai siskojaankin, mut se siitä.

      • Anonyymi

        Elä nyt kaikkia paljasta. Varsinkaan että oikein siskoasi...


      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät parhaiten


    • Anonyymi

      Ihan varmasti! Tällä menolla vain kuoppa syvenee…sisäsiittosuus taas voimissaan…

      • Anonyymi

        Puniikit yrittävät vielä nokkaansa nostaa ..Mutta kun meppiki käänsi niille takkinsa niin ovat ihan hukassa ku lumiukot …että mitä..mitä..mitä me poloset ryssän kannattajat nyt teemmä..meillä ei oo ketään turvaa…yyyyyh😭..
        Idänkaupan myötä työttömille työtä maata maattomille ja vittua kaikille…Ryssä on suuri🤬😤


      • Anonyymi

        Kommunismi sisäsiittosuus ovat tämän perän matkailuvaltit…


    • Anonyymi

      Miten se kasvaminen vois tapahtua…
      Samat hapan naamat ämmät täälä pörräilee äitien peräkammarin pojat seissä toljottaa markettien auloissa erittäin likaset vaatteet päällä..

      • Anonyymi

        Taidat kuulua siihen samaan toljotus rinkiin 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat kuulua siihen samaan toljotus rinkiin 😂

        Toljottajat kokonaisuudessa vähenee, mutta suhteessa lisääntyy?
        1990 12500
        2000 11000
        2010 9150
        2020 7700

        Perähikikin vähenee?


    • Anonyymi

      Takahikiä on osuva nimi..Ajattelutapa täälä on hyvin negatiiista…Positiivisuutta ei oo..Toisiaan naivat tollukat

      • Anonyymi

        Olitko jalkoja pitelemässä?


    • Anonyymi

      Suomussalmen maine on rautainen Raatteen taisteluista lähtien ympäri maailmaa.

    • Anonyymi

      Suomussalmi pimeyden valtakunta. Otan osaa

    • Anonyymi

      Etelän veteläkö siellä vikisee?

      • Anonyymi

        Etelän tyypit elättää teidät syrjäkyläläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelän tyypit elättää teidät syrjäkyläläiset.

        Ehei , vaan me maalaiset elämämme teidätkin.
        Mistä se leipä alunperin lähtee,? Kuka kasvattaa kauran puuroosi,? Tai ilmeisesti olet kebab ,-pizza syöttiläs. No jokuhan sen kebabin aineksen on maalla kasvattanut. Naudan.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei , vaan me maalaiset elämämme teidätkin.
        Mistä se leipä alunperin lähtee,? Kuka kasvattaa kauran puuroosi,? Tai ilmeisesti olet kebab ,-pizza syöttiläs. No jokuhan sen kebabin aineksen on maalla kasvattanut. Naudan.....

        Elätämme!


    • Anonyymi

      Ihan oon paikkakuntalainen.

      • Ja haukut ihteesi!! Miksi?


    • Anonyymi

      Pimeyden valtakunta. Jos ei joku hirtä itteensä niin sitten otetaan muut keinot käyttöön. Lisäksi alkoholi ja huumeet

      • Anonyymi

        Ihtensä hävittäminen täälä alkaa olla normielämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihtensä hävittäminen täälä alkaa olla normielämää

        Niin se on . Se on ihan noituutta, jos itsensä osaa hävittää näkymättömiin.....vai liekö taikuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihtensä hävittäminen täälä alkaa olla normielämää

        Tarkoittanet itsemurhaa.....


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1718
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1096
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1059
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe