Mikä mun kaulassa ja niskassa on ku iho on semmosta suomuista??Ja kaulassa on ruskeitä pieniä läiskiä.Suihkussakin käyn ja välillä se iho on kuivaa..Tää tuli ilmi ku olin etelässä ja kuljin aika paljon ilman paitaa..Sielä se alko ja ollu varmaan vuoden.
Ruskeita pieniä läiskiä kaulassa ja iho suomuilee!!Auttakaa!
4
747
Vastaukset
- J
Käyppä näyttämässä ihoasi lääkärille, jollei muuten niin ainakin oman mielenrauhasi takia. Jos tuntuu, ettei iho ole kaulalla normaali, niin ei sen takia lääkärissä käynti ainakaan turhaa ole. Sitten ei tarvitse sitäkään enää pohtia.
- Elina
Miehelläni tulee myös aika ajoittain tuollaisia ruskeita läisiä niskaan, kaulaan ja vatsan seudulle. Hän kävi aikoinaan lääkärissä ja osoittautui joksikin harvinaiseksi ihottumaksi (jonka nimeä en nyt saa päähäni). Kannattaa kuitenkin ehdottomasti käydä näyttämässä lääkärissä jo oman mielenrauhasi takia :)
- Kiitos!
Kiitos teille jotka vastailitte tohon!!Joo täytyy tässä ku kerkiää nii käydä näyttään lääkärille sitä!!
- savipuoli
sinulla on savipuoli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972