Onko muita naisia, joilla haaveissa tai jopa käytännön tasolla toteutettuna miehen imettäminen ?
Mä oon 28 vuotias nainen ja oon useamman vuoden haaveillut, että saisin alkaa imettää miestä.🥰
Musta olisi ihana olla hyvin maitoa tuottava varamami, jonka rinnoilla joku vähän ahnaampikin herkkusuu saisi herkutella säännöllisesti. Tällähetkellä mun rinnat on kokoa D mutta olisi ihana nähdä, miten maidon turvottamat nännit ja tissit hiljalleen kasvaisi.
Oon yrittänyt etsiä seuraa tähän liittyen mutta vielä en ole löytänyt.
Aikuisen miehen imettäminen
68
3249
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro kerro
Moikka, imetys tasaisin väliajoin olisi todella kiihottavaa. Tykkään muutenkin tissien imemisestä ja tällainen on ollut pitkään fantasioissa, olisi nautinnollista. Mistäpäin aloittaja kirjoittelet? Täällä puolen 43v mies pks
- Anonyymi
Moikka,
Harmi, että olet kauempana. Minä asun Savossa. :-(
-ap - Anonyymi
Olen aina halunnut kokeilla tätä mutta olen ollut hyvin ujo asiasta. T 45v nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina halunnut kokeilla tätä mutta olen ollut hyvin ujo asiasta. T 45v nainen
M57 terve raitis ja savuton unelmoi että sais imeä ja muutenki pitää tissejä hyvänä...hmm oulu
Anonyymi kirjoitti:
Moi, tahtoisitko jutella aiheesta jossain muualla. Ei sido mihinkään
UteliasUkm40 kirjoitti:
Voidaan mennä S24 chattiin johonkin sovittuun huoneeseen, siellä voi privana jutella. Tai vastaavasti jos haluat, niin voit tulla juttelemaan S24 treffien puolella (löydät minut sieltä tällä nimimerkillä)
- Anonyymi
Olisin myös halukasta kokeilemaan imetystä , mutta olen liian ujo..T. 45 v nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin myös halukasta kokeilemaan imetystä , mutta olen liian ujo..T. 45 v nainen
Oletko mistäpäin Suomea? Mä57v.mies Oulun seutu
- Anonyymi
UteliasUkm40 kirjoitti:
Missä?
En löydä.. - Anonyymi
UteliasUkm40 kirjoitti:
En löydä sitä chattiä
- Anonyymi
UteliasUkm40 kirjoitti:
Voidaan mennä S24 chattiin johonkin sovittuun huoneeseen, siellä voi privana jutella. Tai vastaavasti jos haluat, niin voit tulla juttelemaan S24 treffien puolella (löydät minut sieltä tällä nimimerkillä)
Ok..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä naisen kanssa voisi jutella lisää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä naisen kanssa voisi jutella lisää?
En osaa käytyä tätä chattiä..🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa käytyä tätä chattiä..🫣
Löytyykö mitään sovellusta yms.?
- Anonyymi
Liiity chätissä vaikka erotic houseen niin sen kautta voi privaatistii.
Anonyymi kirjoitti:
Liiity chätissä vaikka erotic houseen niin sen kautta voi privaatistii.
Taidan luovutta ..😔
Moikka, nyt takaisin linjoilla. Kirjaudutko tuonne treffien puolelle myös niin etsin sinut sieltä jutulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei voisitko koeilla minun kanssa.T. M 42
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei T.M 42 minä voisin kokeilla sitä kanssasi☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei T.M 42 minä voisin kokeilla sitä kanssasi☺️
Miten suhun saisi yhteyttä? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.M 42 oisko mahdollisuus keskustella ensin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.M 42 oisko mahdollisuus keskustella ensin?
Mielellään keskustelisin kanssasi. Missä se onnistuisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielellään keskustelisin kanssasi. Missä se onnistuisi?
Treffeistä minut löytää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Treffeistä minut löytää
Millasilla kriteereillä sut löytää sieltä?
- Anonyymi
Nättitumma kirjoitti:
Nättitumma nimimerkillä😊
Näköjään sulla viestit siellä täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mistäpäin?
Itse olen 014 alueelta.. jos olet läheltä nii olis kiva tavata
- Anonyymi
Kyllä luulisi löytyvän imeskelijöitä isoille rinnoille
Minäkin voisin imeä niitä
Kun stadissa asun
Larssoni- Anonyymi
Hei👋
Juu, kyllä ehdokkaita on ollut mutta ei yhtään itselle sopivaa. Kuitenkin sen verran intiimistä harrastuksesta kyse, että ei tuohon rinnalle halua ketä tahansa ottaa. Välimatka tai ikäero yleensä olleet esteenä tämän aloittamiselle.
Siksi laitoinkin kyselyn, josko joku nainen osaisi kertoa, mistä sellaisen rinnalla tuhisijan voisi löytää 👀
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei👋
Juu, kyllä ehdokkaita on ollut mutta ei yhtään itselle sopivaa. Kuitenkin sen verran intiimistä harrastuksesta kyse, että ei tuohon rinnalle halua ketä tahansa ottaa. Välimatka tai ikäero yleensä olleet esteenä tämän aloittamiselle.
Siksi laitoinkin kyselyn, josko joku nainen osaisi kertoa, mistä sellaisen rinnalla tuhisijan voisi löytää 👀
ApOnko 56v liian vanha tissille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko 56v liian vanha tissille?
Ainakin minun tissille on.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole liian vanha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole liian vanha.
Minä ihan oikeesti haluaisin että jotkut miehet imisivät tissejäni. Kait näistä valtavista melooneista ny jotaki joskus tulis vielä. Tai sitte n panna mut paksuksi ja niin edespäin. Mun nännit ja tissit kaipaa niin imuja ja koulutusta. Kun mun vakio panomiehelle tuli työkeikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaa mun tisseille. Olisi todrlla ihanaa kun rinnoista tulisi maitoa. Olen pääkaupunki seudulla.
Ninni - Anonyymi
Kyllä asun kurt56.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaa mun tisseille. Olisi todrlla ihanaa kun rinnoista tulisi maitoa. Olen pääkaupunki seudulla.
NinniHieno juttu Ninni.
Voitas tavata jossain ja jos natsaa niin mennään mun autolle.
Voisin yrittää saada maitoa tulemaan
kurt56 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä asun kurt56.
Kiva juttu, voitas tavata jossain parkkipaikalla
Autossa on kiihottavaa imeä paljaita tissejäsi..
kurt 56 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva juttu, voitas tavata jossain parkkipaikalla
Autossa on kiihottavaa imeä paljaita tissejäsi..
kurt 56Vieläkö kiinnostaa Ninni?
Voisin yrittää saada rintasi valumaan maitoa.
Ja pillusi valumaan jotain muuta hyvää..
Kurt56atmeiliboxi.fi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 48v nainen, minä haluaisin sinut minun D tisseille, maitoa ei kyllä tule mutta saisin imeä niin kauan kuin haluat, saan siitä myös orgasmin. Huippu nautinto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 48v nainen, minä haluaisin sinut minun D tisseille, maitoa ei kyllä tule mutta saisin imeä niin kauan kuin haluat, saan siitä myös orgasmin. Huippu nautinto.
Hei nainen 48v.Haluaisin imeä rintojasi pitkään että saat orkun.Siisti hoikka mies 57v. Asustelen varsinaissuomessa mutta pääsen kyllä liikkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulle käy, jos olet läheltä pirkanmaata. Viestitä: jukkap999 ja gmail.com
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ihan oikeesti haluaisin että jotkut miehet imisivät tissejäni. Kait näistä valtavista melooneista ny jotaki joskus tulis vielä. Tai sitte n panna mut paksuksi ja niin edespäin. Mun nännit ja tissit kaipaa niin imuja ja koulutusta. Kun mun vakio panomiehelle tuli työkeikka.
Täällä yksi halukas mies valmiina imemään nännejäsi ja hieromaan niitä, viestitä: jukkap999 ja gmail.com
35v mies hki tarjolla.
- Anonyymi
Hyvä että haluat myös imeä. 35v.mies hki
- Anonyymi
Moikka !Haaveissa ollut pitkään,että löytyisi imettäjä.Huulten ja kielen käyttö nännillä,kun saa imuttaa.Rintarauhaset stimuloituu,kun saat päivittäin imettää ja hehkuu maitoa.Olen kiinnostunut sinusta.
- Anonyymi
Ja miks ees helvetissäkään laittaisin
- Anonyymi
Nimenomaan
- Anonyymi
Jyväskylän seudulla olisi 40 vuotias mies jota kiinnostaisi rintaruokinta. Kumpa löytyisi joku jonka syliin voisi päänsä laittaa ja nauttia rintojen imemisestä.
- Anonyymi
Miten suhun saa yhteyden ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten suhun saa yhteyden ?
Täällä olis toinen saman ikäinen ja halukas
Olisin kiinnostunut, 14 vuotias oulusta, jos sopii
- Anonyymi
Miten suhun saa yhteyden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten suhun saa yhteyden?
Laita viestiä kik jussibussii
- Anonyymi
Täällä pikkasen alle 50v neitokainen haaveilee aikuisen miehen eroottisesta imettämisestä. Jos maidon erittäminen ei ole ehdoton edellytys, suostuisin kyllä hellittäväksi silläkin tavalla. Olkoon fantasia sitten. Olen katsellut aiheeseen liittyviä videoita ja ne näyttää ihan kivoilta jutuilta ;)
- Anonyymi
Ihana olis olla imetettävänä. Olis kiva jutella lisää sun kanssa.
m32 - Anonyymi
Mistä päin olet. Olen nuorekas 54v pojan vintiö.
- Anonyymi
Mistäpäin neitonen on? Imen kyllä vaikkei maitoa tulisikaan..
Kurt56 hki - Anonyymi
Ois kyllä upeeta päästä imemään tissejä m57
- Anonyymi
Kyllä ois mukava imee nänniäsi. Mies 58v.
- Anonyymi
Minä voisin tulla imeen ja nuoleen nännejäsi. M53 ja pirkanmaalta, viestitä:jukkap999 ja gmail.com
- Anonyymi
Olisi kiva löytää joku nainen keski-suomen alueelta tai lähistöltä jonka rinnoilla voisi käydä herkuttelemassa..
Maidon imeminen ihaninta maanpäällä - Anonyymi
Moi! M33 Oulusta etsisi naispuolista kumppania tutkimaan yhdessä tätä mahtavaa suhdetta ja eroottista mielenkiinnon kohdetta. Auto käytössä ja sinkku olen.
- Anonyymi
Ikuinen haave saada tulla rintaruokituksi näin aikuisena (35) Siellä koolla alkavassa tavoittaa nimellä jokukorhonentms
Olen toimeentuleva, fiksu, siisti jne kuten me kaikki 😌 Olen sellainen herkkusuu, että haluaisin imeä rintoja usein ja pitkään.
- Anonyymi
Mulla on isot silikonitissit ja niitäkin sais tulla nuolemaan ja imemään Savossa
- Anonyymi
Mistäpäin savoa?
Olis kiva tulla imuttelee ;)
Olen aina nauttinut naisen nännien imemisestä, tuli maitoa tai ei. Olisin valmis pelkästään imemään, jos nainen niin haluaisi.
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038