🤔🌀☕ että kun jotkut keksii kivat nimet jolla erottuvat joukosta niin muutama kilahtaa ja alkaa sotkemaan juttuja. Sama koskee tietysti rekattujakin. Muakin yritetään väittää milloin miksikin. Sen takia kirjoitinkin oman täälläolomotiivini profiiliin. Olisi veilä pitänyt lisätä, että käytän tätä profiilia, jotta kaipaamani miehen ei tarvitse etsiä mun tekstiäni jos hän haluaa nähdä mitä olen tuhertanut. Täällä kun on kaikenlaista muuta. Vessanseinän koko kirjo ja vähän enemmänkin.
Mitähän varten käy niin
10
296
Vastaukset
- Anonyymi
Toivotaan,, jotta,,hänet vielä kohtaat,,
- Anonyymi
Anomuumi olisi hieno rekkautumisnikki :). Ongelmatapaukset voivat omaksua muiden tekstit liian helposti ja monet uskovat kaiken kirjaimellisesti mitä tänne kirjoitetaan. Harva osaa lukea rivien välit että mukana voi olla vitsailuakin vakavien juttujen lisäksi. Hehkunalle olisi oiva trollinikki jollekin ;).
- Anonyymi
Kertokaa buumerille miksi joku saa lempinimen hehku?Hehkuuko se niinku lamppu vai mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa buumerille miksi joku saa lempinimen hehku?Hehkuuko se niinku lamppu vai mikä?
En minäkään tiedä :). Mieleeni tulee vain se että kun joku punastuu niin hänen poskensa "hehkuvat" silloin. Tai sitten hän sytyttää muut ihmiset olemalla sellainen kuin on. Hehku. Tulisielu. Pippurinen.
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään tiedä :). Mieleeni tulee vain se että kun joku punastuu niin hänen poskensa "hehkuvat" silloin. Tai sitten hän sytyttää muut ihmiset olemalla sellainen kuin on. Hehku. Tulisielu. Pippurinen.
Hyviä syitä! Itse en ole asiaa miettinyt, enkä tutkinut noita nalle-hehku kirjoituksia sen enempää kuin mitä päänäytössä näkyy.
Sen olen huomannut, että jos joku mies kehuu naista aloituksessaan, niin siihen tulee aika paljon vastauksia. Palstalla on yhtäkkiä monta juuri sellaista. Itse olen senverran erilainen, etten halua minkään jonon jatkoksi.
- Anonyymi
Tiedän mutten kerro?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781476
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall184604Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593