🤔🌀☕ että kun jotkut keksii kivat nimet jolla erottuvat joukosta niin muutama kilahtaa ja alkaa sotkemaan juttuja. Sama koskee tietysti rekattujakin. Muakin yritetään väittää milloin miksikin. Sen takia kirjoitinkin oman täälläolomotiivini profiiliin. Olisi veilä pitänyt lisätä, että käytän tätä profiilia, jotta kaipaamani miehen ei tarvitse etsiä mun tekstiäni jos hän haluaa nähdä mitä olen tuhertanut. Täällä kun on kaikenlaista muuta. Vessanseinän koko kirjo ja vähän enemmänkin.
Mitähän varten käy niin
10
281
Vastaukset
- Anonyymi
Toivotaan,, jotta,,hänet vielä kohtaat,,
- Anonyymi
Anomuumi olisi hieno rekkautumisnikki :). Ongelmatapaukset voivat omaksua muiden tekstit liian helposti ja monet uskovat kaiken kirjaimellisesti mitä tänne kirjoitetaan. Harva osaa lukea rivien välit että mukana voi olla vitsailuakin vakavien juttujen lisäksi. Hehkunalle olisi oiva trollinikki jollekin ;).
- Anonyymi
Kertokaa buumerille miksi joku saa lempinimen hehku?Hehkuuko se niinku lamppu vai mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa buumerille miksi joku saa lempinimen hehku?Hehkuuko se niinku lamppu vai mikä?
En minäkään tiedä :). Mieleeni tulee vain se että kun joku punastuu niin hänen poskensa "hehkuvat" silloin. Tai sitten hän sytyttää muut ihmiset olemalla sellainen kuin on. Hehku. Tulisielu. Pippurinen.
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään tiedä :). Mieleeni tulee vain se että kun joku punastuu niin hänen poskensa "hehkuvat" silloin. Tai sitten hän sytyttää muut ihmiset olemalla sellainen kuin on. Hehku. Tulisielu. Pippurinen.
Hyviä syitä! Itse en ole asiaa miettinyt, enkä tutkinut noita nalle-hehku kirjoituksia sen enempää kuin mitä päänäytössä näkyy.
Sen olen huomannut, että jos joku mies kehuu naista aloituksessaan, niin siihen tulee aika paljon vastauksia. Palstalla on yhtäkkiä monta juuri sellaista. Itse olen senverran erilainen, etten halua minkään jonon jatkoksi.
- Anonyymi
Tiedän mutten kerro?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617540Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242969- 1431803
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1181483Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774