Oletko huomannut, että verenpainetta mitatessa lukema laskee jatkuvasti kun mittaus toistetaan? Eroa ensimmäisen ja esimerkiksi viidennen mittauksen välillä saattaa olla jopa 40-50 mmHg.
Miikähän tulos on sitten oiea, kun oikeastaan ohjeen mukainen keskiarvonkin laskeminen tuntuu hiukan epäuskottavalta.
Verenpaineen kotimittaus
5
249
Vastaukset
- Anonyymi
Olen huomannut. Mittaankin kolme kertaa, hylkään ensimmäisen ja lasken toisen ja kolmannen keskiarvon.
Kun tekee aina samalla tavalla, tulokset ovat keskenään vertailukelpoiset. Niistä näkee kehityksen suunnan. Lääkärin asia on sitten arvioida hoidon tarvetta ja tuloksellisuutta.
Aika tavallista kai on, että verenpaine saisi olla siinä 135/80 paikkeilla, joskus alempi on tavoiteltava.
Ihmisen verenpaine ei ole vakio, vaan vaihtelee jokaisella tilanteesta toiseen.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Mittaukset käsketään tekemään useampaan kertaan, koska toistettaessa rentoutuu ja lukemat alkaa olla todellisia.
- Anonyymi
Minulla on Microlifen mittari, joka tekee automaattisesti kolme peräkkäistä mittausta ja lopputulos on kai niiden keskiarvo. Ensi viikolla vien lääkärille lukemia, kun on ollut paineiden kanssa ongelmia. Lääkitystä on ollut jo vuosia ja lisättinkin.
Sitten olisi kysymys. Onko normaalia, että kävelylenkin jälkeen ala- ja yläpaine onkin muutaman minuutin levon jälkeen matala, 112/75 taisi olla?
Lisäksi kävelylenkki piti keskeyttää, koska olo meni niin heikoksi.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18287280
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272900Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2682709Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51885- 2191418
- 751241
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1561037Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2977Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90927