Oikein hävettää kuskata vieraitaan Oriveden rautatieasemalle. Asema itsessään on hienosti kunnostettu, mutta aurauksen tai paremminkin sen puuttuminen pilaa koko yleisvaikutelman.
Säästetäänkö tässä kaupungin rahoja ja varrotaan että lumet sulaa.
Uutta kalustoakin näyttäisi olevan kuitenkin käytettävissä.
Missä vika ? Työn jakamisessa, työntekijöiden puutteessa vai välinpitämättömyydessä ?
Kenen vastuulla auraus on ? Kaupunginko.
Tie sinne on pahemmassa kunnossa kuin joku peräkylän kinttupolku.
Auraus mutenkin on niin kapea että vieraspaikkakuntalainen voisi kuvitella että kyseessä on yksisuuntainen liikenne.
Lunta ei ole satanut päiväkausiin, niin että ihan turhaa kertoa facebookissa kuinka kiirettä kaupungin työmiehillä pitää.
Hävetä saa kotikaupunkinsa puolesta.
Asujaimisto asemalta häviää kaupan loppumisen myötä.
Se ei tarkoita että koko asemanseutu jätetään oman onnensa nojaan.
Oriveden kaupungin teiden kunto
13
439
Vastaukset
- Anonyymi
Asemantie on valtiontie. Ei kaupungin.
- Anonyymi
kukahan sitä sitten aurailee tai jättää auraamatta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kukahan sitä sitten aurailee tai jättää auraamatta ?
Tienkäyttäjälinjaan yhteys.
Pimaran hoitoalue. Kvl tekniikka aliurakoi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tienkäyttäjälinjaan yhteys.
Pimaran hoitoalue. Kvl tekniikka aliurakoi.Kun KVL:n konttori muutti Tampereelle aurausten hoito meni huonompaan suuntaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun KVL:n konttori muutti Tampereelle aurausten hoito meni huonompaan suuntaan
Ei muuttunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuttunut.
Tarkoitatko että oli ennenkin huonoa vai että nykyinen auraus on riittävää ?
- Anonyymi
Eräjärven puoleisesta päästä aurattu leveämmälti. Koettakaa kulkea sieltä niin ei kalusto kolhiinnu.
- Anonyymi
Valitkaa ens vuonna eri urakoitsija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitkaa ens vuonna eri urakoitsija.
On valtion eli elyn tie.
- Anonyymi
Tie oli tänä aamuna paremmassa kunnossa.
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Nyt kun lumet sulaneet niin näkee kuinka paljon pimarat ovat jättäneet auraamatta. Toki aurausmerkitkin puuttuivat. Hottentottien vaikea erottaa työmaata.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279