VIHREÄT HUUMEPUOLUE!!!

Anonyymi-ap

Vihreät aikoo laillistaa kannabiksen viljelyn,valmistuksen ja käytön siis he ovat huumemyönteinen puolue joo sallitaan mutta missähän mitassa,omaan käyttöön vaiko laajemminkin käytettäväksi? mutta mulle asia on selvä'' mä en kamaveikoista diggaa jokin vaan klikkaa''näin sanoi Raptorikin aikoinaan.

9

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ''Mä en kamaveikoista diggaa en mä tiedä jokin vaan klikkaa.''meni se laini kokonaisuudessaan.

      • Anonyymi

        Sallivat myynninkin joten tästä kannabiksen näin laajamittaisesta ja monimuotoisesta sallimisesta johtuen minä laadinkin tässä eräänlaisen mainoslauseen Vihreät=kannabiksen puolesta.Kohta heidän kannattajansa ja äänestäjänsä ovat kannabispöllyssä eli siitä vaan pössyttelemään cannabis sativa-kasvi sopisi puolueen tunnukseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sallivat myynninkin joten tästä kannabiksen näin laajamittaisesta ja monimuotoisesta sallimisesta johtuen minä laadinkin tässä eräänlaisen mainoslauseen Vihreät=kannabiksen puolesta.Kohta heidän kannattajansa ja äänestäjänsä ovat kannabispöllyssä eli siitä vaan pössyttelemään cannabis sativa-kasvi sopisi puolueen tunnukseksi.

        Jos kannabis laillistettaisiin, ei muuttaisi muuta kuin sen, että pössyttelijät hankkisivat kannabiksensa laillisista myymälöistä, eivät pimeiltä markkinoilta.

        Poliisitkin pääsisivät oikeisiin töihin, kun heidän ei tarvitsisi puuttua joka ainoan pössäyttelijän touhuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kannabis laillistettaisiin, ei muuttaisi muuta kuin sen, että pössyttelijät hankkisivat kannabiksensa laillisista myymälöistä, eivät pimeiltä markkinoilta.

        Poliisitkin pääsisivät oikeisiin töihin, kun heidän ei tarvitsisi puuttua joka ainoan pössäyttelijän touhuihin.

        Poliisi ei taida juurikaan puuttua huumeiden käyttöön enää vuosiin, ainakin Pk seudulla myyntikin on paikoin vapaata, mediassa sai kovat säälipisteet hörhöpoika 16 v kun "joutui" ampumaan 19v irakilaista diileriä joka myikin karkkia subutexinä ,poika oli varannut taskurahoistaa 2300 e subunjen ostoon nyt meni hatkamatka selvinpäin vtu.si onnekseen traumatioitunut huumekauppias (karkki) käytti kaupassa luotiliiviä. Mediat kertoo miksi väki ryntäilee Emmma gaalassa siellä vedellään piriä ja kokkeli ilmanko ovat niin iloisia, kokkolin maahantuonti on melkoisen kovan kansainvälisen rikollisuuden puuhaa mutta Emma gaalassa vapaata...Mahtaako kukaan uskoa jotta toimittajat käyttää huumeita ehkä myös politikot jopa Ylessä voisi olla huumetta ?


    • Anonyymi

      mustuaiset laajana tulevaisuuteen

    • Anonyymi

      Niin, olisihan se hirveää jos suomen päihdepolitiikka pääsisi samalle vuosisadalle kuin muu maailma!

      • Anonyymi

        Onhan se lähestynyt jo melkoisesti, kyllä suomessa voi hörhöjä nähdä jo melko pienillä paikkakunnilla melkein useinmin ammuskeluissa ollaan huumeissa kuin kännissä , liikenteessä kiireiset on useinmiten pirissä tai kokkelissa eikä tuota taideta edes testailla. Jenkeissä vapauttavat jossain narkkaamisen tuli hiljan ohjemalmaa Zompie kaupungista paskatavat kadulle meilläkin jo kyllä saavutamme maailman .


    • Anonyymi

      Vihreitä ja vasureita ei koskaan hallitukseen. He olivat 4 v. uotta vallan kahvassa ja nyt Suomi rypee velassa,kun nämä vihervasurit pilasivat koko maan tuhlaten omat- ja velkarahat. He ovat pahimpia säkättäjiä joit ei koskaan ole ennen ollut. Hävetkääs!

    • Anonyymi

      Huumeita ja homostelua, sillähän tätä yhteiskuntaa parannetaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe