Kalat-nainen ja Kalat-mies

mii79

Miten me sovitaan yhteen? Mies on syntynyt 1.3. ja minä 17.3. Ikäeroa meillä on 4 vuotta. Ja mies on vanhempi.

Tuntuu kuin olisin tavannut sukulaissielun...

19

4672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Me

...että tietäisin, mutta oot syntynyt tismalleen samana päivänä, kuin minä: 17.3.1979 !

• mii79

olis uskonut... =) Kun en tiiä ketään muuta joka ois syntynyt samana päivänä.

• KalatN.
        mii79 kirjoitti:

Mä olen myös syntynyt 17.03 :) Ja tunnen erään toisenkin joka on syntynyt samana päivänä, jonka kanssa oli pieni romanssikin.. Mutta sitten on eräs kalat myöskin, syntynyt 8.3, joka on sielunveljeni:) Kyllä kannattaa ainakin kokeilla mitä teidän jutusta tulee, voin ainakin sanoa, että ihanempaa ystävää ja sielunveljeä et varmasti saa..!

• mii79
        KalatN. kirjoitti:

Mä olen myös syntynyt 17.03 :) Ja tunnen erään toisenkin joka on syntynyt samana päivänä, jonka kanssa oli pieni romanssikin.. Mutta sitten on eräs kalat myöskin, syntynyt 8.3, joka on sielunveljeni:) Kyllä kannattaa ainakin kokeilla mitä teidän jutusta tulee, voin ainakin sanoa, että ihanempaa ystävää ja sielunveljeä et varmasti saa..!

on vielä yksikin kompastuskivi...

Mies asuu Ruotsissa ja on siis ruotsalainen. Mutta minäkin olen asunut Ruotsissa. Kommunikoimme englannin kielellä, koska ruotsi on minulla todella huono, mutta on jostain syystä parantunut.=)

Välimatkaa meillä on noin 300 kilometriä ja bussiyhteys on suoraan täältä missä minä asun.

• sisko
        mii79 kirjoitti:

On meitä varmaan paljon, koska minäkin olen syntynyt 17.03.

• kalanainen

Varmasti olet löytänyt sielunkumppanin, pidä kiinni! Itse löysin samanlaisen noin viisi vuotta sitten. En voinut uskoa, että joku on niin samanlainen ja yhtä "hullu" kuin minä. Niin vain oli. Suhde oli yhtä huumaa, mutta sitten iski totuus päin kasvója, en halunnutkaan sellaista miestä, en niin samanlaista. Lopetin suhteen ja meni monta vuotta ennen kuin oltiin missään tekemisissä. Sitten otin häneen yhteyttä, koska halusin kuulla mitä hänelle kuuluu. Näimmekin kerran. Oma hurmaava itsensä oli, mutta olosuhteet ovat muuttuneet, eikä se haittaa. Olemme ystäviä edelleen ja pidämme silloin tällöin yhteyttä. Hänelle voin kertoa kaiken ja hän ymmärtää. Onnea teille! Minä olen muuten miestä 7 v nuorempi. Tuskin välimatka tai kieli on esteenä, jos muuten synkkaa.

• KalatN.

Se on kyllä totta, että ei ole hyvä että on liian samanlaisia =/ Juuri sen kanssa joka on samana päivänä syntynyt kuin minä, me oltiin tosi samanlaisia ja oli ihanaa, mutta myös sitten ne huonot puolet samoja, eikä siitä sitten tullut enää mitään.

• horoskoopit...

jokainen ihminen on erilainen, eli parisuhteen onnistuminen on kiinni itsestään. ei horoskoopeista! uskokaa se. onhan tuollasta kiva kysellä, mutta ei sitä kannata todesta ottaa...
      esim: jos olet onnellinen vaikka rapu-miehen kanssa ja itse olet kala-nainen, niin väliäkös sillä, jos tämmöisellä palstalla joku sattuukin sanomaan, ettei testä tule mitään.. kuuntele itseäsi ja anna palaa! kaikkea hyvää sulle ja sun miesystävälle!
      t.suvi

• kalanainen

Tämä Mii joka ketjun aloitti kyseli itse mitä kokemuksia ihmisillä on kalat-kalat suhteista. Tietääkseni tämä on horoskooppipalsta, jolla puhutaan yllättävää kyllä horoskoopeista! Kukaan ei mielestäni tässä ketjussa ole sanonut, että nämä jutut pitää ottaa opiksi, kai jokainen itse tekee omat päätöksensä, tuskin tällaisen palstan juttujen perusteella. Tässä nyt vain puolin ja toisin vaihdetaan kokemuksia ja piste. Luulenpa, ettet ole kovin perehtynyt astrologiaan, kun voit väittää, ettei horoskooppimerkeillä ole mitään tekemistä ihmisluonteen kanssa. Kehottaisin joskus lukemaan muutakin kuin viikkolehtien horoskooppeja...voi löytyä paljon yllättävää tuolta astrologian maailmasta.

• mii79
        kalanainen kirjoitti:

Tämä Mii joka ketjun aloitti kyseli itse mitä kokemuksia ihmisillä on kalat-kalat suhteista. Tietääkseni tämä on horoskooppipalsta, jolla puhutaan yllättävää kyllä horoskoopeista! Kukaan ei mielestäni tässä ketjussa ole sanonut, että nämä jutut pitää ottaa opiksi, kai jokainen itse tekee omat päätöksensä, tuskin tällaisen palstan juttujen perusteella. Tässä nyt vain puolin ja toisin vaihdetaan kokemuksia ja piste. Luulenpa, ettet ole kovin perehtynyt astrologiaan, kun voit väittää, ettei horoskooppimerkeillä ole mitään tekemistä ihmisluonteen kanssa. Kehottaisin joskus lukemaan muutakin kuin viikkolehtien horoskooppeja...voi löytyä paljon yllättävää tuolta astrologian maailmasta.

Eli kyselin kokemuksia, nimittäin en ole ikinä seurustellut toisen kalan kanssa. Vesimies on ollut ja rapu, mutta niitten kanssa ei oikein synkannut. Vaikka tuo vesimies haluaa mut takas, mutta en mene. On se kumma, kun mies huomasi rakastavansa mua, kun aloin toisen kanssa seurustella. Ihmeellinen on maailma...=)

• krotti

Lukaise tuo alempana oleva viesti, joka on otsikolla 22.2. syntyneitä!!!!

• mii79

Enpä tuota huomannut lukea, mutta onneksi kerroit. Alkaa pikku hiljaa usko tulla tähän...=)

• larissa02
        mii79 kirjoitti:

Enpä tuota huomannut lukea, mutta onneksi kerroit. Alkaa pikku hiljaa usko tulla tähän...=)

Minä olen 26v syntynyt 4.3.1979 ja mieheni on 35.v ja hän on syntynyt 3.3.1970 eli juuri tarkalleen 9.vuotta minua vanhempi. Minusta tuntuu KAIKILLA tavoin että meidät oltaisiin luotu yhteen-kaikki on ollut kuin taivasta... tosin raha asioita meistä kumpikaan ei ole mikään´mestari pitämään kiinni!!! Mutta yli7.vuotta ollaan yhdessä oltu-alku rakastuminen oli kiihkeää ja romanttista,sittemmin lapsenkin myötä on vähän rauhoittunut,mutta yhteen ollaan kasvettu kaiken yhdessä kokemamme ja rakkautemme takia-ansiosta! Minä itse,henkilökohtaisesti uskon horoskooppeihin-luonne analyyseihin tms. sillä olen itsestäni ja läheisistäni löytänyt YLLÄTTÄVÄN PAAALJOOON yhtenäisyyksiä tutkiessani karttoja-ilta-sanomien sun muiden aikakausi-lehtien horoskoopit on vain hupaisaa ajan vietettä...

• Outolintu

Paras ystäväni on syntynyt 6.3 ja minä 8.3, eli meillä on melkein tasan kaksi vuotta ikäeroa.
      Ennen kun olimme enemmän tekemisissä olimme erottamattomat. Kukaan muu ihminen ei ollut yhtä "hullu" minun kanssani kuin hän ja telepatiamme oli jotain aivan tajutonta. Minä ajattelin asiaa ja kaveri sanoi sen ääneen. Kummallista.

Nyt olen seurustellut 2 vuotta neitsytmiehen kanssa. Kunnes tänä keväänä tutustuin hänen ystäväänsä, kalamieheen. Olemme pitäneet yhteyttä ja hän on niin... Samanlainen. Ajattelemme samalla tavalla melkein kaikesta ja hän on sielunveljeni. Mutta toisaalta taas, riitoja syntyy ihan turhista asioista melkein päivittäin ;P Joita ei ikinä sovita, ne vaan unohdetaan. Hmm.

Tsemppiä vaan sinulle, yrittäkää edes! (yrittäisimpä minäkin ;P)

• krapu

..riippuu kuumerkeistä. Jos asetutte yhteen pitäkää alkoholinkäyttö kohtuullisena..

• mii79
        krapu kirjoitti:

..riippuu kuumerkeistä. Jos asetutte yhteen pitäkää alkoholinkäyttö kohtuullisena..

haittaa ole. Nimittäin ei kumpikaan juo alkoholia kuin muutaman kerran vuodessa.

• kalanainen

Hei Mii!
      Minulla oli lyhyt mutta sitäkin ihanampi ja intohimoisempi suhde kalamieheen. Muutama viikko oli pelkkää arjen yläpuolella liitämistä, vaahtokylpyjä ja kynttiläillallisia! ;)
      Punaviiniä tuli litkittyä ja kumpikaan ei osaa huolehtia raha-asioista, eli noita ongelmia tosiaan kannattaa varoa ;) Ja tietty ongelmana on se karu todellisuus joka iskee kuitenkin jossain vaiheessa.
      Mutta upeeta, mahtavaa jos vain saatte kestämään! Tsemppiä! :)

• Sano Poro

Mä oon kalanainen enkä voi sietää kalamiehiä..elin haaveissa joskus kun kuvittelin että se todella on niin että kalojen välinen suhde on yhtä taivasta..pyh ja pah!

• meillä!

meillä on mennyt hyvin-molemmat kaloja.Kolme lasta. Ihanaa seksiä,olemme parhaat ystävät.kerromme kaiken toisillemmme.
      yksi lapsistamme on kala.
      Meillä siis kaikki on tosi hyvin-toivon teille kaikkea hyvää!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe