Pitäisikö kirjoittaa sulle rakkauskirje

Anonyymi-ap

Varmuuden vuoksi. Kirjoittaisin ja jättäisin tuohon pöydälle. Kuoleman varalta lähinnä. Saisit sen sitten kun olen poissa. Ei minun sukulaiset sinua tunne, mutta laitan osoitteen ja postimerkin ja käskyn lähettää se.

34

546

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sä sanot noin kun tiedät että se sattuu.

• Anonyymi

Kun voisit sanoa kaiken naamatustenkin.

• Anonyymi

Elämästä ei koskaan tiedä. Jos lähtö tulee yllättäen niin paljon jää sanomatta.

• Anonyymi

Vie heti postilaatikkoon se! ❤️

• Anonyymi

En uskalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En uskalla.

Jos rakastat ja välität miltä toisesta tuntuu niin uskallat. Vai onko hän niin merkityksetön kuitenkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos rakastat ja välität miltä toisesta tuntuu niin uskallat. Vai onko hän niin merkityksetön kuitenkin?

Ei pidä paikkaansa. Sinä olet sinä ja minä olen minä. Oletko itse kertonut tunteesi suoraan kaivatullesi? Tuskinpa vaan kun täällä olet sinäkin. Ei tänne huvita kirjoitella kun sinunlaiset käy päälle. Öitä

• Anonyymi

Aika kauheeta oikeasti, ajattele jos toisellakin sattuisi olemaan tunteita sinua kohtaan ja saisi sitten vasta tietää kun on jo liian myöhäistä.
      😪

• Anonyymi

Niinhän se on, mutta elämä voi oikeasti päättyä milloin vain.

• Anonyymi

Jotenkin julmaa. Mutta jos haluat vielä kuoleman jälkeen aiheuttaa kärsimystä niin miksi ei. Mitä muuta tuollaisesta seuraa. Jos haluat tunnustaa rakkauden teet sen ollessasi elossa.

• Anonyymi

Itse haluaisin tietää mitä hän minusta ajattelee vaikka hän kuolisikin. Vaikka sen jälkeen jos ei ennen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse haluaisin tietää mitä hän minusta ajattelee vaikka hän kuolisikin. Vaikka sen jälkeen jos ei ennen.

Olisihan hienoa tietää. Toisaalta mitä sillä tiedolla tekee. Jos sitä rakkautta ei ole tuntenut toiselta. Eikä se ole konkretisoitunut. Ne ajatukset jää ilmaan vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisihan hienoa tietää. Toisaalta mitä sillä tiedolla tekee. Jos sitä rakkautta ei ole tuntenut toiselta. Eikä se ole konkretisoitunut. Ne ajatukset jää ilmaan vaan.

Jos on rakastanut ja luullut että toinenkin on, niin olisihan se hyvä tietää totuus. Elävältä vai kuolleelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on rakastanut ja luullut että toinenkin on, niin olisihan se hyvä tietää totuus. Elävältä vai kuolleelta.

Luullut?

• Anonyymi

Eikö olis vaan helpompi laittaa hänelle viesti, tavata hänet ja kertoa se?

• Anonyymi

Ei, se on paljon vaikeampaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, se on paljon vaikeampaa.

Ei todellakaan ole! Paitsi jos tämä on vaan kiusaamista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan ole! Paitsi jos tämä on vaan kiusaamista!

Tietysti on vaikeampaa sanoa kasvotusten kuin kirjeessä. Siksihän täällä kirjoitellaan kun se suoraan sanominen on niin vaikeaa. Mietit omista lähtökohdistasi mutta et ole kohde tässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti on vaikeampaa sanoa kasvotusten kuin kirjeessä. Siksihän täällä kirjoitellaan kun se suoraan sanominen on niin vaikeaa. Mietit omista lähtökohdistasi mutta et ole kohde tässä.

Mistä sen tiedät etten ole? Edelleen jos tuo olisi totta kertoisit hänelle sen. Vaikka lähettämällä kirjeen heti tai viestillä.

• Anonyymi

Jos rakastat haluan että sanot sen nyt, eikä joskus kuulen ehkä. Koska osoitteeni muuttuu pian, eikä välttämättä ole niin että olen olemassa kun kirje lähtisi. Tahtoisitko itse tietää että rakastan vasta kun ei voida olla yhdessä?

• Anonyymi

Eihän muuttaminen estä olemast yhdessä. Se vaan on hankalampaa jos on esim. fyysisesti rajoittunut matkustaa,tällöin vaatii toiselta enemmän voimii.

• Anonyymi

Et sinä hän ole. En usko että hän on muuttamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten sinä voisit tietää mitä olen tekemässä? Ei muuttoaikeestani tiedä vielä kuin yksi henkilö. Eikä tarvii muiden tietääkään jos ei liity asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten sinä voisit tietää mitä olen tekemässä? Ei muuttoaikeestani tiedä vielä kuin yksi henkilö. Eikä tarvii muiden tietääkään jos ei liity asiaan.

Miksi ihmeessä sinä hän olisit? Eikö se olisi outo sattuma. Et ole hän.

• Anonyymi

Oletko itse kertonut rakkaudestasi? En usko että olet. Miksi oletat että toinen toimisi eri tavalla kuin sinä? Et ole hän sitä en usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka niin väittikään. Oletko trölli.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän tuota muuttaa pitää jossain vaiheessa muuten tulee noutaja tai joudun linnaan. Ei kestä järki katsoa tätä apinatarhan perverssiä hommaa.

• Anonyymi

Älähän hätäile. Sille, että viivyttelet on terve syy. Nyt vaan ihan pieni hetki kerrallaan ja kyllä se lopulta helpottaa. Siinä on selkeä järki ja tolkku. Ja olet sen arvoinen. Ole rauhassa. Ole turvassa. Hyvää yötä ja päivää. Niissäkin on eroja kun alkaa helpottaa.

• Anonyymi

Hyvää yötä. Turha tätä aloitusta on kenenkään omia. Tykkään vain kirjoitella kuin hänelle ketä rakastan.

• Anonyymi

Vastauksenne on vähän ahdistavia ja vaativia, joten poistun nyt. Ei kannata omia näitä. Ei ole teille. Öitä kaikille aloittajalta.

• Anonyymi

Tuommosen viimeisen viestin voi kaikille rakkaille ja tärkeille joko kirjoittaa paprulle tai jopa videoida. Miksei ihmiset nykyään näin tee vaikka on nämä välineetkin antaneet siihen mahdillisuuden? Koskaan ei tiedä milloin lähtö tulee.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Elämä on aika lyhyt lopuksi. Niin ajattelen että hyvä kun on mennyt eteenpäin. Voin kohdata sellaisen miehen joka haluaa vain minut ja kohtelee minua paremmin.

• Anonyymi

Puhut totuuksia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      112
      1103
    2. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      36
      879
    3. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      57
      849
    4. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      65
      767
    5. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      694
    6. Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten

naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e
      Tuusniemi
      39
      693
    7. Kuka mölyapina

Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle
      Suomussalmi
      14
      629
    8. Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen

Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel
      Kuhmo
      5
      594
    9. Salaattirosvo

Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia
      Suomussalmi
      23
      580
    10. rattijuoppoja

tavattu taas Haapavedellä, hyvä että poliisi on valppaana
      Haapavesi
      16
      567
    Aihe