Sanoo Marinin kustannuksella pilaa tehnyt kepun Lintilä.
Kepun Jäätteenmäkihän puhui niin totta kuin osasi, kun Irak-vuotopaperit oli ilmestyneet hänen faksiinsa.
Kokoomuksella oli ennen vaaleja juhlapuheet, ja persut valehtelivat suoraan.
Ei taida rehellisiä poliitikkoja löytyä enää kuin vasemmistopuolueissa?
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010256813.html
---
Kansanedustaja Mika Lintilä, miten selität, että esitutkinnan perusteella viesti lähti omasta puhelimestasi?
”Tietoisesti en tiedosta, että olisin itse viestiä lähettänyt.”
Oletko saattanut lähettää viestin esimerkiksi vahingossa?
”En käy sitä yhtään arvioimaan.”
Pidätkö kuitenkin nyt kiistattomana, että viesti on lähtenyt omasta puhelimestasi?
”Kyllähän tuo aika kiistattomalta tuossa näyttää. Hyvä, että tutkinta tulee päätökseensä. Ja hyvä, että asia tuli tarkistettua niin, ettei epäilystä jää. Kaikkinensa tämä oli harmillinen episodi.”
"Tietoisesti en tiedosta, että olisin itse viestiä lähettänyt"
27
625
Vastaukset 27
- Anonyymi
Olen joskus ollut aika tiedottomassa tilassa humalaspäissäni minäkin, mutta en noin nopeasti ole kyllä osannut reagoida tekemiini mokiin, siis muutamassa sekuntissa. Yleensä on vasta seuraavana päivänä selvinnyt mitä on hölmöillyt.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010257013.html- Anonyymi
Ex-huippupoliitikko Sanna oli t a a s tehnyt hakkerin töitä. Kyllä ehtii joka paikkaan.
Nykyinen huippupoliitikko Lintilä on puhdas kuin vasta satanut lumi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ex-huippupoliitikko Sanna oli t a a s tehnyt hakkerin töitä. Kyllä ehtii joka paikkaan.
Nykyinen huippupoliitikko Lintilä on puhdas kuin vasta satanut lumi.Onhan pataporvarinmusta nykyään uusi snow white.
- Anonyymi
Tuo lausunto jää varmasti legendojen joukkoon. Melkein voisi luulla Matti Nykäsen antamaksi.
- Anonyymi
Valitettavasti tässä kiteytyy koko politiikan olemus... Vastuuta ei ole, olit sitten myymässä sahkönsiirtoverkkoa, teet taxiuudistusta tai tuhoamassa ennen yhtä maailman hinta-laatusuhteen tehokkainta julkista terveydenhoitojärjestelmää, jaat vastuuministerinä koronatukia yrityksille miljardeilla tolkutta tai annat energiatuet suurituloisille sähkösyöpöille ökylukaalien, huviloiden, uima-altaiden, porealtaiden lämmitykseen ja sähköautojen lataukseen kerrostaloasujille omavastuu joka syö koko tuen vaikka heilläkin hinnat nousseet 5-10 kertaisiksi. Vastauksena saa aina epämääräistä poliittista jargonia ja tekijät palkitaan poliittisilla viroilla tai muilla firmojen ökypaikoilla.
- Anonyymi
Nolo lintilä, tämmöinen juudas omassa puolueessaan hahhah
- Anonyymi
KokoPers ministerithän puhuvat samaa muunneltua totuutta koko ajan ja valiokunnissa olevat samoin. Poliitikko = Lupa valehdella
- Anonyymi
Näinhän tämä menee, ja lisäksi, älä tunnusta ikinä.
- Anonyymi
Mittään en tunnusta, en edes kännissä.
- Anonyymi
Onhan joku muukin voinut puhelinta käyttää.
- Anonyymi
Se olisi Lintilän kannalta vielä raskauttavampaa, ei lukituta ministerin virkapuhelintaan, ja antaa sen muiden käyttöön jättäen vartioimatta. Kykenemätön ministerin hommaan.
- Anonyymi
Uusi termi suomen kieleen ---> Puhua paskaa = lintilöidä 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Jaloviina ja lonkero tekee syyntakeettomaksi.
- Anonyymi
Olis vain sanonut että katsokaa minkälaisen loukkaavan kuvan joku minulle lähetti. Yritin poistaa sitä mutta se lähtikin tähän ryhmään vahingossa.
- Anonyymi
Vuosi tutkintaa ja resurssien haaskaamista, kun ministeri olisi voinut vain todeta jo vuosi sitten että "kännissä ja läpällä". mutta ei... Tietoisesti en tiedosta, että poliitikoilla olisi rahtuakaan selkärankaa.
- Anonyymi
Huvittavaa, että tuosta kevyestä vittuilusta nousu tuollainen kohu. Täysin yhdentekevä juttu.
- Anonyymi
Se oli kevyttä valehtelua siihen asti kunnes ensin Eduskunnan tietoturvaosasto ja myöhemmin KRP käyttivät asian selvitykseen paljon resursseja ja veronmaksajien rahaa.
- Anonyymi
asiassa oleva pihvi onkin tuo Lintilän käyttäytyminen, jos on lähettänyt viestin, niin tunnustaa sen rehdisti, keksii vielä typerän valheen että whatsup on kaapattu, voi voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
asiassa oleva pihvi onkin tuo Lintilän käyttäytyminen, jos on lähettänyt viestin, niin tunnustaa sen rehdisti, keksii vielä typerän valheen että whatsup on kaapattu, voi voi.
Oikeaa totuutta emme saa koskaan tietää.
- Anonyymi
Tämä hakkaa mennen tullen kaikki edesmenneen Matti Nykäsen lohkaisut:
"Tietoisesti en tiedosta, että olisin itse viestiä lähettänyt.”
Tietoisesti en tiedosta...todella näppärä ja käyttökelpoinen kuvaus syyntakeettomuudesta. Puupäähattu-palkinnon voisi laventaa käsittämään sarjakuvien lisäksi myös vuoden lohkaisun ja palkinnon voisi myöntää jo nyt Lintilälle. - Anonyymi
En tiedosta, että Lintilä olisi pahoitellut saati pyytänyt anteeksi.
Menee tosiaan heittämällä Kepu-legendojen kuumimpaan kärkeen. Heti toiseksi Esko Ahon "se on hyvä kysymys"-vastauksen perään. Näin Aho vastasi Riku Rantalalle, kun Rantala kysyi, pitäisikö jonkun nyt pyytää Johanna Aatsalolta anteeksi (STT — Hiihtoliitto -case, Ahon kunnianloukkausvaatimus oli 500.000 mk). - Anonyymi
Siis. Lintilä on antanut poliisin käyttää resurssejaan esitutkintaan, aikana jona julkishallinnon resursseja ei varsinaisesti olisi hukattavaksi, tietäen itse koko ajan lopputuleman. Ja päälle jälleen uusi valhe edellisten jatkoksi. Jos tämä ei ole veronmaksajien pilkkana pitämistä niin en tiedä mikä on.
- Anonyymi
Kaiketi tutkinnan lasku menee suoraan Lintilälle? Ei veronmaksajien kai tarvitse tuollaista itseaiheutettua maksaa. Joskus tulee näppisvirheitä ihan tietämättään.
- Anonyymi
Tuo meemi oli niin huono, etten Lintilänä sitä olisi jakanut. Kun kerran jotain jakoi, niin olisi sitten räväyttänyt kunnolla.
Ikävä kyllä, hän taitaa nyt itse päätyä meemiksi.
Voiko tuollainen ihminen toimia poliitikkona, tai ylipäätänsä työelämässä, joka ei tiedä tietoisesti tekevänsä asioita. Onko kyseessä alkoholiongelma, sillä sehän aiheuttaa mm muistikatkoksia. Tosin jatkuihan se Jäätteenmäenkin ura vielä sen jälkeen EU parlamentissa, kun hän oli "puhunut niin totta kuin osaa". - Anonyymi
Mika Lintilä on siitä harvinainen poliitikko, että on ollut pitkään jopa ministerinäkin, mutta ei itse aina tiedä mitä on itse tietoisesti tehnyt. Minua hirvittää, mitä kaikkea ministeri sitten voisikaan tehdä jopa tiedottomasti.
Esimerkkinä vastuuministerinä täysin holtitta jakamat miljardien eurojen yritysten koronatuet ja suurituloisille sähkösyöpöille talouksille pääosin menneet sähkötuet, joiden kuluja Suomen köyhällistö ja duunarit nyt maksavat jättisopeutuksina. - Anonyymi
Oli siis tiedottomana kännissä?
- Anonyymi
Näin unta Sannasta ja käpälöin älyäni.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351382
- 501120
- 58920
- 76909
Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e45903Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5814Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M85799Kuntorappuset
Kuinkahan suuren suosion ja käyttömäärän on saanut nämä raput joita paljon mainostettiin , ennen ja jälkeen valmistumise59724Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia25714- 18681