ja reagoimaan täällä, mutta aika laiha tulos on ollut tähän mennessä. Tai sitten piiloudut liian utuisten sanojen taakse, että siitä ei tunnista mitään, joka voisi yhdistää sinuun.
Kaikkein todennäköisintä on se, ettet kirjoita tänne lainkaan tai et edes lue seputuksiani. Se olisi tosi karseata. Tosi kova kohtalo vuodattaa sydämensä tänne, etkä edes lue niitä. Varjelkoon!
Silti, ihana olet. Voisinpa kuiskata korvaasi "rakas kultani".
🔥
Nainen, olen yrittänyt saada sinut vastaamaan
106
1995
Vastaukset
- Anonyymi
Näen viestejäsi täällä ja näen että niihin paljon naiset vastailee, mutta olet joskus kertonut kirjaimen ja se oli eri kuin minulla. En muista mikä se oli. Etkä sinä muutenkaan tuo mieleeni häntä miestä ketä kaipaan.
- Anonyymi
Minä etsin rakkaudellisia tarinoita
Kommentteja
Sinulta
Minulle
Forever - Anonyymi
Olet vain epäonnistunut pahasti kohdehenkilön määrittelyssä vuodatuksissasi.
- Anonyymi
Minäkin välitän yhdestä tärkeästä 💕
- Anonyymi
Ei täällä kannata tulla tunnistetuksi.
Lämpöä sinne elämääsi🔥
- Anonyymi
Kiitos!
- Anonyymi
Tai ehkä sinunkin aloitukset on niin utuisia, että nainen ei tunnista niitä sinun kirjoittamiksi.
- Anonyymi
Olen kirjoittanut hyvinkin tunnisteellisesti ja vielä usein. Jos vain lukee ja muistaa, niin varmasti huomaa ne yhtäläisyydet.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kirjoittanut hyvinkin tunnisteellisesti ja vielä usein. Jos vain lukee ja muistaa, niin varmasti huomaa ne yhtäläisyydet.
ApOnko nainen laittanut sinulle viestiä hiljattain? ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nainen laittanut sinulle viestiä hiljattain? ☺️
Tekstiviestiä, WA-viestiä? No ei, täytyy valittaen sanoa.
- Anonyymi
Tunnistan kyllä kaivattuni aloitukset.
- Anonyymi
Voisithan kuiskata mitä vaan jos tahtoisit tiedät kyllä sen.
Vuodattaisit suoraan vaan, tai tulisit kotiin.
Varjelkoon tiedät kyllä mitkä matkalla.- Anonyymi
Kaipaisin kotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaisin kotiin.
Olisitpa tänne kotiin kaipaava henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa tänne kotiin kaipaava henkilö.
Kaipaan, mutta milloin saan tulla kotiin.. En vieläkään tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaan, mutta milloin saan tulla kotiin.. En vieläkään tiedä.
No kun tänne kotiin saa tulla vaikka heti.
- Anonyymi
En tahdo uskaltaa tunnistella täällä enää hirveästi, kun niin monet kerrat on mennyt vikaan. Ja kun siihen lisää vielä sen, että yritin olla kaivattuuni yhteydessä oikeassa elämässä, mutta Posti päätti nähtävästi toisin eikä hän koskaan saanut viestiäni (tai sitten vain päätti olla reagoimatta mitenkään, mikä olisi tietysti se ikävämpi vaihtoehto), niin nyt on pieni uudelleenkalibrointivaihe menossa...
Hän taitaa olla talvilomalla juuri nyt, luulisin. Toivottavasti mukavalla sellaisella. Hyvänlainen mies on. Maailman paras, jos minulta kysyy. 🧡- Anonyymi
Odotin kirjettä kaivatultani.. turhaan
- Anonyymi
Mun kaivattu on ihanin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotin kirjettä kaivatultani.. turhaan
Otin lappusesta kuvat ennen kuin postitin viestin kolme viikkoa sitten, juuri tällaisen tilanteen varalta. Ehkä rohkaistun lähettämään ne kuvat hänen puhelimeensa vielä, niin sitten ainakin menee se alkuperäinen viesti perille. (Vaikka on jotenkin vastenmielistä lähettää mitään niin henkilökohtaista työpuhelimeen...) Siksi uudelleenkalibroin nyt täällä ja mietin, onko minusta siihen, ja missä vaiheessa. Yksi askel eteen, kaksi taakse... 💔
- Anonyymi
Ei taida hän lähetellä mulle postia eikä viestejäkään sen pahemmin. Olen aika varma siitä.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida hän lähetellä mulle postia eikä viestejäkään sen pahemmin. Olen aika varma siitä.
ApNiin, ei hänkään todellakaan tuollaisia hellittelytermejä minusta käyttäisi kuin aloituksessa on, joten ohi menee kyllä. :) Luulin vain tunnistaneeni erään sanan aloituksesta, jota itsekin käytän aika usein ja hän saattaisi ehkä "heittää sen minullepäin takaisin" tunnisteeksi, siksi vastasin.
Toivottavasti oikea nainen löytää täältä tämän viestisi ja vastaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otin lappusesta kuvat ennen kuin postitin viestin kolme viikkoa sitten, juuri tällaisen tilanteen varalta. Ehkä rohkaistun lähettämään ne kuvat hänen puhelimeensa vielä, niin sitten ainakin menee se alkuperäinen viesti perille. (Vaikka on jotenkin vastenmielistä lähettää mitään niin henkilökohtaista työpuhelimeen...) Siksi uudelleenkalibroin nyt täällä ja mietin, onko minusta siihen, ja missä vaiheessa. Yksi askel eteen, kaksi taakse... 💔
Lähetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApEhkä hän kirjoittaisi takaisin, jos sinä kirjoitat ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän kirjoittaisi takaisin, jos sinä kirjoitat ensin.
Kirjottaisin jos tietäisin minne lähetän 😭
- Anonyymi
Helpompaa olisi ottaa yhteyttä livenä.
- Anonyymi
Se ei ole meidän tapauksessa mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten kaikki on ’tämä’ on turhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei ole mahdollista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei ole mahdollista?
Hän on niin erilainen kuin minä. En usko, että hänellä on aikaa tai kiinnostusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on niin erilainen kuin minä. En usko, että hänellä on aikaa tai kiinnostusta.
En katkeroidu siitä. Ymmärrän häntä kyllä ja olen ymmärtänyt jo pitkään. Olen vain vähän surullinen. Ohimenevää varmasti kuitenkin.
- Anonyymi
Ei ole minun tapauksessani oikein helppo tai viisas ratkaisu, ja hänen pitäisi se tietää. Eli en tule sitä käyttämään.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun tapauksessani oikein helppo tai viisas ratkaisu, ja hänen pitäisi se tietää. Eli en tule sitä käyttämään.
ApTiedän sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän sen.
Niin minäkin tiedän, joten ei tuo valitettavasti ole mikään tunniste joka hirveästi rajaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin tiedän, joten ei tuo valitettavasti ole mikään tunniste joka hirveästi rajaisi.
Haluan nyt vaan, että minun kaivattu laittaa mulle yhden hiton kirjeen tai viestin tai jotain .. jokin merkki
En kestä enää tätä palstaa … olen epätoivoinen kun en edes tiedä onko hän tosiaan täällä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan nyt vaan, että minun kaivattu laittaa mulle yhden hiton kirjeen tai viestin tai jotain .. jokin merkki
En kestä enää tätä palstaa … olen epätoivoinen kun en edes tiedä onko hän tosiaan täälläKerro tunniste nii katsotaan olleenko he?
Mielestäni olen noita laittanut kyllä jo.
- Anonyymi
Kyllä täällä on paljon kaipaajia, ja muitakin lukijoita. Anna joku tunniste, että olisi edes suuntaa, ketä kaipaat.
ikäluokka?
etukirjaimet?
silmien väri?
maakunta/ paikkakunta?
missä tapasitte?
miksi et soita hänelle?
On täällä ihme vellihousuja, kun kymmenet tuhannet lukee näitä, eikä joku tiedonmurunen voi ap.kirjoittajaa identifioida, mutta ehkä joku kaunis pari- tai edes ystävyyssuhde voisi alkaa, kun ihmiset uskaltaisivat avautua.- Anonyymi
Yhteisestä historiasta olen kirjoittanut. Liian henkilökohtaisia tuntomerkkejä ei ole järkevää tänne jakaa.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteisestä historiasta olen kirjoittanut. Liian henkilökohtaisia tuntomerkkejä ei ole järkevää tänne jakaa.
ApKoita ny tajuta ettei se sun kohde oo sivustolla
Ja oot lipsahtanut palstaharhailuun .
Kun et jotain mitö olisit halunnu ja tää paikka sai haaveilemaan ihan turhaan...
Tai pitämään toivonkipinä yllä vaikka juttunne ei ole todellista...
Muistutan jotaki limerenseä jonka olet kehittänyt kaivattuusi .
- Anonyymi
No mitäpä olet kysynyt sitten?
Eipä paljon ole tuntomerkkejä että osaisi itseen yhdistää..- Anonyymi
Et oletettavasti ole hän.
Ap
- Anonyymi
Kyllä minä olen, seuraan kyllä mitä kirjoittelet ja olen ihan otettu. Rakas kun olet minulle, sinähän sen jo tiedätkin. Mielessäni olet aina vaan, ei se miksikään muutu se rakkaus sinua kohtaan. Se on ja pysyy aina. Mietin usein meidän kohtaamista, minkälainen se tulisi olemaan. Aloittaisin halauksella toki. Rakas ikävä Sinua.
- Anonyymi
Tämä jo sulkee sinut pois, sillä en tosiaankaan tiedä olevani hänelle rakas. Jos tietäisin, en roikkuisi täällä.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä jo sulkee sinut pois, sillä en tosiaankaan tiedä olevani hänelle rakas. Jos tietäisin, en roikkuisi täällä.
ApOlet minulle rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet minulle rakas.
Oon rakastanut vain sua jo pitkään. Ymmärrätkö. En halua enää olla täällä palstalla
- Anonyymi
Define target, darling.
Otherwise we presume you are definitely not serious. - Anonyymi
Haluaisin se kohtaamisen...Piankin jossain ihanassa paikassa
- Anonyymi
Ihanaa. Toivottavasti te kohtaatte.
- Anonyymi
Hyvä ajatus, mutta miten siihen vaiheeseen päästään, se on ongelma. Valtaisa ongelma.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ajatus, mutta miten siihen vaiheeseen päästään, se on ongelma. Valtaisa ongelma.
ApMeillä sama tilanne kaivattuni kanssa.. Haluan hänen viereen, mutta siis tämä tilanne on aivan uskomaton. Jos tietäisin päivän milloin hänet näen pystyisin edes jotenkin hengittämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApIhan vaan avaamalla se suu, siihen päästään, aika helppoa.
- Anonyymi
Matkallako?
- Anonyymi
Sängylle suremaan.. kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sängylle suremaan.. kyllä.
Et oo laittanu mua kaveriks
Se yks ja ainoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se yks ja ainoaTaidat erehtyä henkilöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se yks ja ainoaSilloin et ole ilmaissut, että haluat olla kaveri siellä.
- Anonyymi
Aloittaja ei ole tähän mennessä kommentoinut vielä kertaakaan, joten täällä jotkut esiintyy minuna.
T. ap.- Anonyymi
Juuri tästä syystä en tykkää tunnistella näitä aloituksia. Ei se kuitenkaan ikinä ole se oma kaivattu, joka haluaisi kuiskia korvaan kauniita...
- Anonyymi
Taidat olla se H-naista kaipaava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla se H-naista kaipaava?
En kaipaa H-naista.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kaipaa H-naista.
ApMinua kaipaat.
- Anonyymi
Onko aloituksessa vihje?
- Anonyymi
On, mutta hieman hämäriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, mutta hieman hämäriä.
Kyllä meillä pitää nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meillä pitää nähdä.
Missä me nähdään, siinäpä pulma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä me nähdään, siinäpä pulma?
Jossain missä on vain me 2
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain missä on vain me 2
Kannatan. Vain me kaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatan. Vain me kaksi.
Mä en pysty tähän palstailuun sitten enää. Et todella toivon, että kerrot mulle mihin tuun ja millon
En jaksa enää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en pysty tähän palstailuun sitten enää. Et todella toivon, että kerrot mulle mihin tuun ja millon
En jaksa enääSä tiedät et voin myös vaan kadota kuvioista. Ja teen sen ihan just kun oon super ahdistunut näistä ihmisistä..
Haluisin vaan niin kovasti Sinut nähdä. Voitais viimein jutella ilman käärmeitä joihin en luota.
- Anonyymi
No ehkäpä hän ei sinua tunnista täällä "tutuksi" ja siksi ei reagoi.
- Anonyymi
Monta kymmentä naista jo "tunnisti" hänet tässä ketjussa, joten aika hataria ovat tosiaan nuo yksilöivät tunnisteet...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta kymmentä naista jo "tunnisti" hänet tässä ketjussa, joten aika hataria ovat tosiaan nuo yksilöivät tunnisteet...
Turhaa tässä on alkaa edes kilpailemaan muiden kanssa. Minä luotan siihen, että se tapahtuu mikä on tarkoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta kymmentä eli sinä mies kirjoitit nuo kaikki kommentit itse eikö näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa tässä on alkaa edes kilpailemaan muiden kanssa. Minä luotan siihen, että se tapahtuu mikä on tarkoitettu.
Niinpä. Loppujen lopuksi kaikki tällä palstalla on turhaa. Vain se, mitä tapahtuu oikeassa elämässä, on merkityksellistä ja todellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Loppujen lopuksi kaikki tällä palstalla on turhaa. Vain se, mitä tapahtuu oikeassa elämässä, on merkityksellistä ja todellista.
Pälta sopii asioiden läpikäyntiin.
Ja käsittelyyn .
Mutta ihastuneena on toimittava irl tai jätettävä toimimatta jos ei kiinosta .
Toiminta olisi tuossa vaiheessa se tärkein avain kun pulinat on pulistu
Että homma etenee ...
Ja se etenee jos teidät on tarkoitettu yhteen.
Tällainen korvienvälijahkailu ei johda yhtää mihinkää.
Ota itseä niskastakinni lähesty sitä ihmistä kunolla .Tai uko viimein se kiitos ei jos toinen valitse sinua .
Niin voi käydä .
Ei oo mikää automaatti että saat mitä halut varsinki jos jäät jahkailemaan asiasi kanssa tekemättä mitää.
Pyydät sen kaivatun ulos
Et kirjoittelet.. Et pistä viestiä vasn meet juttusille ...
Äläkä vaan sano ettet edes tunne koko ihmistä niin ettet oo ikinä jutellut sille ...
Vasn oot tunteiden ja mielikuvituksen viemänä kehittänyt tarinaa vain sun puolelta ...
Etkä edes sitä tyyppiä ..
Nyt vähä ryhmä tuommoiseen nössöilyyn
Ei ketää haeta kaukas tai kotoa..
Kyllä sun pitää mennä omalle epämukavuus alueelle tekemään tuttavuutta jos jonku haluat .
Sivusta.
- Anonyymi
Sepostuksesi ovat mielenkiintoisesti koottuja. Koska omaat lukuisten aiheiden kirjon, ymmärtänet vastausten varovaisuuden näin someaikaan.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan itseäsi kehuessasi mies tätä kollaasia kokonaisuudessaan , jossa olet nakutellut itse kohta toistasataa kommenttia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan itseäsi kehuessasi mies tätä kollaasia kokonaisuudessaan , jossa olet nakutellut itse kohta toistasataa kommenttia
Edellisen, yhden olen nakutellut ketjuun.
- Anonyymi
Ihan selvennykseksi vielä, tässä aloituksessa niitä varsinaisia vinkkejä ei ollut, mutta olen kirjoittanut lukuisia aloituksia, joista HÄN voi tunnistaa itsensä varsin helposti. Mikäänhän ei tietenkään ole 100% varmaa, ellei sitten laita suoraa mailia.
- Anonyymi
Lisäksi on vielä niin, että mahdollisesti tai todennäköisesti nolaan itseni hänen edessään. Siis jos hän tunnistaa minut. On tosiaan paljon mahdollista, ettei hän ole minusta kiinnostunut millään tavalla, ja tunnistaessaan minut hän voi naureskella ystävättäriensä kanssa hölmöyttäni. Onhan sekin kokemus, saada naurua rakkauden sijaan kuin märän rätin naamalleen.
Mutta hölmönä sitä toivoo loppuun saakka, ihan sinne pohjamutiin asti.- Anonyymi
Kaikki on hetkenaikas epämukavuusaluerlla kun siihen rakkaaseen tutustutaan irlissö
Myös hän . Kohteesi.
Sun pitää ottaa riski et heitäydyt häntä kohti ja teet selvän siirron.
Lopputulosta ei voi tietää ..
Parhainmillaan seuraa jotain ihanaa,
pahimillaan surua .
Mutta tärkeintä on että sinä uskalsit elää ja valita asioita kohti rakkautta kun sitä on tarjolla .
Toivon toki niin että just teillä natsaa ja kaikki etenee kivasti ...
Tsemppiä eteenpäin menoon . - Anonyymi
En ikinä nauraisi kenellekkään minuun ihastuneelle, vaikka en itse olisi ihastunut. Samanlaisten pelkojen kanssa itsekin olen paininut. N->M.
- Anonyymi
Hei rakas. Nyt oli pakko reagoida tähän kun lainasit paljon käyttämääni sanaa. Kyllä kuiskauksesi hyökyi kuumana aaltona tajuntaani ja sydämmeeni. Ajatuksessani käännän pääni ja katson suoraan sinun kauniisiin silmiisi. Vain muutaman sekunnin ajan, jolloin kiinnitymme toisiimme. Sen jälkeen vahvistan yhteytemme suutelemalla sinua pitkään ja tunnen ja aistin sen kaiken mitä välillämme on.
- Anonyymi
Minun rakas vois olla tää… Tee jotain jookosta
- Anonyymi
Aloittaja kirjoitti aiemmin jo näin:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18289297/nainen-olen-yrittanyt-saada-sinut-vastaamaan#comment-126554645 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti aiemmin jo näin:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18289297/nainen-olen-yrittanyt-saada-sinut-vastaamaan#comment-126554645Joojoo siis Hän on mun rakas. Oon ihan varma siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun rakas vois olla tää… Tee jotain jookosta
Teen varmasti ja tulet sen huomaamaan. Vauhti näyttää ulospäin hitaalta, mutta se tulee tapahtumaan vääjäämättömästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen varmasti ja tulet sen huomaamaan. Vauhti näyttää ulospäin hitaalta, mutta se tulee tapahtumaan vääjäämättömästi.
Mmh okei. Kuulostaa suunnitelmalta.
Ja tänne palstalle en palaa enää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mmh okei. Kuulostaa suunnitelmalta.
Ja tänne palstalle en palaa enääPalsta ei ole meitä varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tsemppi sinulla yksin kirjoitteleva mies, ehkä tämä virtauttaa tai jotain
- Anonyymi
Ei tainnut olla A aikuiselle naiselle suuttattu
ketju ? - Anonyymi
Eli sen perusteella mitä olen aiempia keskusteluja lukenut nainen on nuori, pitkä ja nimi alkaa j-kirjaimella.
- Anonyymi
Voi myös olla M-naisen kaipaaja. Eikös se käytä tuota liekkihymiötä? Vai oliko se se H-naisen kaipaaja?
- Anonyymi
Ja kaikki noista menee minusta ohi! 😂😂😂
- Anonyymi
Ketä sinä kaipaat?
- Anonyymi
Ei se kerro. Nauttii naisten huomiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kerro. Nauttii naisten huomiosta.
Juurikin näin. mikä kenenkin egoa buustaa..
- Anonyymi
Voi höpö 🤭
- Anonyymi
Haluan vain osallistua arvontaan!
- Anonyymi
Sä se sitten jaksat. En usko enää mihinkään. Keneenkään. Ikinä.
- Anonyymi
Miten asiat meni noin?
- Anonyymi
Itse ihmisenä, joka harvemmin täällä enää tunnisteellisesti kirjoittelee (aiempaan verrattuna), sanon, että ihan tämä palstan koko ajan laskeva taso vaikuttaa asiaan. Ei se kaipuuta poista, mutta vaikuttaa kyllä haluun yrittää kommunikoida tämän kuonan keskellä. Ei sitä halua kahlata saastan keskellä kirjoittelemassa ja lukemassa samassa määrin kuin esim. vuosi sitten, jolloin täällä oli siistimpää meininkiä. -sivusta
- Anonyymi00107
Olisit tullut kuiskimaan ja kotiin. 💔
- Anonyymi00108
Ketä ap on kaivannut?
Voiko kirjaimen kertoa?- Anonyymi00109
Aloitus on kaksi vuotta vanha
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras951501Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva200948- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60693