kauanko eräs nainen saa tälläpalstalla haukkua kyläläisiä?

Anonyymi-ap

Eikö häntä saa estettyä mitenkään ettei voisi kirjoitella asiattomuuksia tänne?mt tyypeilläkin pitäisi joku laki olla.fb kuulemms hältä jo suljettu.

59

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tehkää rikosilmoitus.

    • Anonyymi

      Voiko hulluja pysäyttää ,pitäis voida,ppersuyhteiskunta. On tämän näköinen.

    • Anonyymi

      Eräs kuulemma on jo tekemässä

      • Anonyymi

        Tuo on hyvä ja toivottavasti on niitä kunnallisia sekä moitteettomia alkuperäisiä ivalolaisia niin saadaan puhdistettua meidän alkuperäisten ivalolaisten maineet.


    • Anonyymi

      Tuo on valetta että on Facebook joka kuuluu META yhtiöön olis poistettu.
      Kyllä Facebookiin pääsee lukemaan ja pääsen sinne jos haluan.
      Inarin kunnassa arvostetaan paikallisia miehiä joilla on muualta muuttaneet hienosto naiset lapsen äitinä jotka kuuluu hoitaa äidin syntymä paikkakunnalla niin, kuin äitikin eikä Inarin kunnassa jossa he suoraan saa syrjiä meitä alkuperäisiä ivalolaisia jotka asutaan edelleen Ivalossa ja Inarin kunnassa.

      • Anonyymi

        Kalikka kolahti!itsehän sinä aikaisemmissa kirjoituksissa olet kehunut että et pääse lähellekään facebookkia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalikka kolahti!itsehän sinä aikaisemmissa kirjoituksissa olet kehunut että et pääse lähellekään facebookkia!

        Ei siellä ole käyneet heistäkään kuka joka Facebookin omistajia esittää!
        KUNNIOTAN heitä ja pysyn poissa sieltä kunnes selviää kuka Facebookin omistaa sekä määrää kuka siellä saa kirjoitella!

        Tuo jäi vähän epäselväksi ensimmäisillä käräjillä, mutta en olis uskonut että omistajia löytyy Inarin kunnasta sekä Vaasasta.
        He siellä päättää ketkä saa Facebookkia käyttää en minä vaan poistuin sieltä niin en sekaannu enkä syyllisty toisen yrityksen omaisuuden omimiseen.

        Kyllä poistun Suomi24:sta myös jos omistaja rikosilmoituksen minusta tekee!
        Kyllähän minä YRITYKSEN OMISTAJAA/OMISTAJIA kunnioita!
        En mikään ROMANI sentään ole vetoaa syrjintään, koska ei facebookissa ole sen enempää kauppaa mitä Suomi24.
        Kyllä tilaan tuotteita verkkokaupoista joita olen Facebookin ja Suomi24 mainoksista nähnyt, mutta en tiennyt että Ivalon S-marketin kauppias yksin saa päättää mitä alusvaatteita ja muita vaatteita alkuperäiset ivalolaiset saadaan käyttää.
        Ivalon S-market on ainut vaatekauppa joka Ivalossa on ollut aina!

        Alusvaatteet on sen verran intiimejä asuja, että en mielellään ESITTELE niitä Ivalon S-marketin tai muunkaan kaupan kassalla jossa kuka vaan voi nähdä millaisissa alusvaatteissa kuljen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä ole käyneet heistäkään kuka joka Facebookin omistajia esittää!
        KUNNIOTAN heitä ja pysyn poissa sieltä kunnes selviää kuka Facebookin omistaa sekä määrää kuka siellä saa kirjoitella!

        Tuo jäi vähän epäselväksi ensimmäisillä käräjillä, mutta en olis uskonut että omistajia löytyy Inarin kunnasta sekä Vaasasta.
        He siellä päättää ketkä saa Facebookkia käyttää en minä vaan poistuin sieltä niin en sekaannu enkä syyllisty toisen yrityksen omaisuuden omimiseen.

        Kyllä poistun Suomi24:sta myös jos omistaja rikosilmoituksen minusta tekee!
        Kyllähän minä YRITYKSEN OMISTAJAA/OMISTAJIA kunnioita!
        En mikään ROMANI sentään ole vetoaa syrjintään, koska ei facebookissa ole sen enempää kauppaa mitä Suomi24.
        Kyllä tilaan tuotteita verkkokaupoista joita olen Facebookin ja Suomi24 mainoksista nähnyt, mutta en tiennyt että Ivalon S-marketin kauppias yksin saa päättää mitä alusvaatteita ja muita vaatteita alkuperäiset ivalolaiset saadaan käyttää.
        Ivalon S-market on ainut vaatekauppa joka Ivalossa on ollut aina!

        Alusvaatteet on sen verran intiimejä asuja, että en mielellään ESITTELE niitä Ivalon S-marketin tai muunkaan kaupan kassalla jossa kuka vaan voi nähdä millaisissa alusvaatteissa kuljen!

        Minun pikku-housut on kokoa armeijan PUOLIJOUKKUE TELTTA joten löyty helpommin netistä armeijan ylijäämä varastosta, kuin Ivalosta kaupasta.


      • Anonyymi

        En ole sentään maksullisilla miespalvelu sivustoilla käynyt alastomia miehiä katselemassa.

        Kerran yritin hakea eroottista peliä jota olis voinut vaikka kylälläkin pelata, mutta en löytänyt.
        Pelasin vähän aikaa semmosta tyhmää romantiikka rakkaus peliä.
        Minä olin siinä pelissä nainen ja mies oli mies joka teki kaikkensa, että minä huomaan hänet.
        Kyseinen mies oli komia sekä hyvin menestynyt urallaan.
        Naiset oli hyvin kiinnostuneita hänestä ja me tehtiin välillä yhdessä töitä, mutta koska minä olin se hankala meistä joka oli sitä mieltä että miehellä kyllä naisia riittää joten hän ei tarvi minua. Lopetin tuon pelin ja alotin pelaamaan uutta peliä.

        Uus peli meni vähän samalla kaavalla, mutta olin veljeni kanssa samassa firmassa töissä.
        Veljeni palkkas sihteerin töihin jota en voinut sietää!
        Meidät siirrettiin eri kerroksiin töihin, koska minä sanoin velipojalle ” Sinun sihteeri kusettaa vaan rahaa firmasta.”
        Tuossa tarinassa velipojan kaveri pyöri minun kimpussa ja lähetteli kukkia sekä suklaata mulle sinne töihin.
        Minä kerran menin toisen komian miehen kanssa syömään bisnesten kunniaksi niin tuo velipojan kaveri oli velipojan sihteerin kanssa romanttisella päivällisellä.
        Minä lopetin senki pelin pelaamisen!
        Ei ehditty edes seksiä harrastamaan saati muutakaan, koska minä totesin että näin tyhymiä pelejä en kyllä viitti edes oikeassa elämässä elää!

        En ole vielä hakenut uutta ihmissuhde peliä mitä voisin myös elää! En mikään Farmvillen pelaaja vaan kyllä pelaan mielummin KORTTIA jossa YHDELLÄ KÄDELLÄ VOI VOITTAA!

        Olen erillainen NAINEN ja tiedän, että HAI on muutakin kuin kala sekä saappaat ja sanonta ” HAI SIE TUMMA!”
        Ässä on myös hai…
        Pelaan pasiansseja joita ihmiset yleensä vihaa.
        Olen pelannut lapsesta asti pasianssia, koska oli ainut peli mitä pystyin yksin pelaamaan. Opin samalla laskemaan, mutta kyllähän tuo kortin peluu tietenkin on idioottimaista jos bingon peluuseen vertaa.
        Bingo oli minusta tyhmää peliä. Yks huutaa numeroita ja toiset täyttää lappua sekä huutaa BINGO!
        Bingohan on ruotsalaisten pöljien peliä!
        Suomessa on pelattu korttia ja muita älypelejä sodassa ja savotoilla.
        Noissa pitää käyttää päätä sekä osata taktikoida miten voitat.
        Pasianssissa pelaat yksin ja siinä pitää käyttää vielä enemmän päätä, koska kaverista ei ole apua. Sutkaamalla jäät kiinni, koska kuset omaan nilkkaan sekä petät itseäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sentään maksullisilla miespalvelu sivustoilla käynyt alastomia miehiä katselemassa.

        Kerran yritin hakea eroottista peliä jota olis voinut vaikka kylälläkin pelata, mutta en löytänyt.
        Pelasin vähän aikaa semmosta tyhmää romantiikka rakkaus peliä.
        Minä olin siinä pelissä nainen ja mies oli mies joka teki kaikkensa, että minä huomaan hänet.
        Kyseinen mies oli komia sekä hyvin menestynyt urallaan.
        Naiset oli hyvin kiinnostuneita hänestä ja me tehtiin välillä yhdessä töitä, mutta koska minä olin se hankala meistä joka oli sitä mieltä että miehellä kyllä naisia riittää joten hän ei tarvi minua. Lopetin tuon pelin ja alotin pelaamaan uutta peliä.

        Uus peli meni vähän samalla kaavalla, mutta olin veljeni kanssa samassa firmassa töissä.
        Veljeni palkkas sihteerin töihin jota en voinut sietää!
        Meidät siirrettiin eri kerroksiin töihin, koska minä sanoin velipojalle ” Sinun sihteeri kusettaa vaan rahaa firmasta.”
        Tuossa tarinassa velipojan kaveri pyöri minun kimpussa ja lähetteli kukkia sekä suklaata mulle sinne töihin.
        Minä kerran menin toisen komian miehen kanssa syömään bisnesten kunniaksi niin tuo velipojan kaveri oli velipojan sihteerin kanssa romanttisella päivällisellä.
        Minä lopetin senki pelin pelaamisen!
        Ei ehditty edes seksiä harrastamaan saati muutakaan, koska minä totesin että näin tyhymiä pelejä en kyllä viitti edes oikeassa elämässä elää!

        En ole vielä hakenut uutta ihmissuhde peliä mitä voisin myös elää! En mikään Farmvillen pelaaja vaan kyllä pelaan mielummin KORTTIA jossa YHDELLÄ KÄDELLÄ VOI VOITTAA!

        Olen erillainen NAINEN ja tiedän, että HAI on muutakin kuin kala sekä saappaat ja sanonta ” HAI SIE TUMMA!”
        Ässä on myös hai…
        Pelaan pasiansseja joita ihmiset yleensä vihaa.
        Olen pelannut lapsesta asti pasianssia, koska oli ainut peli mitä pystyin yksin pelaamaan. Opin samalla laskemaan, mutta kyllähän tuo kortin peluu tietenkin on idioottimaista jos bingon peluuseen vertaa.
        Bingo oli minusta tyhmää peliä. Yks huutaa numeroita ja toiset täyttää lappua sekä huutaa BINGO!
        Bingohan on ruotsalaisten pöljien peliä!
        Suomessa on pelattu korttia ja muita älypelejä sodassa ja savotoilla.
        Noissa pitää käyttää päätä sekä osata taktikoida miten voitat.
        Pasianssissa pelaat yksin ja siinä pitää käyttää vielä enemmän päätä, koska kaverista ei ole apua. Sutkaamalla jäät kiinni, koska kuset omaan nilkkaan sekä petät itseäs.

        Kortti pakan sain tätini mieheltä, kun olin käymässä hänen luona tädin kuoleman jälkeen.
        Pasianssia opin pelaamaan äidin puolen mummolassa ja vaari pelas aina pasianssia ja teki mulle myös pasianssi pöydän niin sain pelata myös.
        En kai minä vaaria muuten muistas, koska olen ollut 3vuotias kun hän on kuollut.
        Korttipakan kautta muistan ja hän joka opetti kulkee minun käsissä mukana.
        Vaari sekotti kortit ja teki pöydän jota minä pelasin, kunnes opin itse.
        Mummo joutu opettamaan koska vaaria ei ollu enää.

        Isän suku on uskovaisia ja ei he pelaa korttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kortti pakan sain tätini mieheltä, kun olin käymässä hänen luona tädin kuoleman jälkeen.
        Pasianssia opin pelaamaan äidin puolen mummolassa ja vaari pelas aina pasianssia ja teki mulle myös pasianssi pöydän niin sain pelata myös.
        En kai minä vaaria muuten muistas, koska olen ollut 3vuotias kun hän on kuollut.
        Korttipakan kautta muistan ja hän joka opetti kulkee minun käsissä mukana.
        Vaari sekotti kortit ja teki pöydän jota minä pelasin, kunnes opin itse.
        Mummo joutu opettamaan koska vaaria ei ollu enää.

        Isän suku on uskovaisia ja ei he pelaa korttia.

        Pelasin täti vainaan kanssa aina, kun tuli Suomessa käymään hienosto peliä nimeltä AMERICANO.
        Täti aina haukku minut, koska me oltiin hänen kanssa pari ja en koskaan luvannut kaverin korttien varaan mitään vaan lupasin sen mitä pystyin itse pitämään!

        Tuosta juontaa myös se miksi hän sano: Presidentti Risto Ryti on vain sinun sukulainen!

        Täti haukku korttipöydässä minut ja sano: Saatanan penikkaa pelaa koko pöydän hulluksi niin, kuin pullo perse sorsa!
        Minä sanoin tätille: Mehän voitettiin tämä peli!
        Pari pelin voitin yksin, mutta en kai minä niin hullu ollut että aloin invaliidi tätiä korttipöydässä syrjimään koska hän halus pelata minun parina.
        Aikion Leo pelas minun äidin parina ja ei äiti välittänyt koska minähän pelasin myös omaa puolisoa vastaan.
        Parempi käsi voittaa aina!

        Aikion Leon kanssa pelattiin rahasta ensin pokeria ja otettiin vaatteet lisäksi. Minä menetin aluksi, mutta aloin voittamaan ja sain rahat jonka jälkeen kynin vaatteet. Kalsarit oli vielä jalassa ja mietin, että lumi hanki juoksuja koska kalsarit oli enää jäljellä niin Leo sano : Voitasko lopettaa pelaaminen?
        Minä sanoin: Voidaan lopettaa ja lähetään Kievariin kaljalle niin minä tarjoan.
        Oli lähössä niin minä kysyin : Meinasikko lähteä kalsarit jalassa?
        Leo sano: Mie pistän vaatteet päälle.
        Minä sanoin: Nuo minun vaatteet, mutta voin tonnilla myydä ne sulle!
        Osti vaatteensa ja sain sen tonnin myöhemmin, kun sai jostain rahaa!

        Meillä oli Leon kanssa hyvin älykkyyteen perustuva parisuhde ja panokset oli reilut sekä hyvät!
        On ainut minun existä joka osti omat vanhat vaatteensakin takasin kalliimmalla hinnalla mitä olivat kaupassa maksaneet!

        Minun äidin tekemän villapaidan sai siihen aikaan 300markalla uutena jos tilas sekä pyysi tekemään.
        Äiti oli tehny Leolle villapaidan jonka hävis mulle ja osti tonnilla takasin…

        Oli kyllä hyvä mies ja kovan työn tein, kun opetin Leoa mutta en tiiä pärjääkö hän sittenkään vaikka pari opettajaakin on ollut häntä opettamassa!

        Minun kanssa kyllä pärjää koska minä sentään opetin, ettei kannata luovuttaa vaikka olis kaikki menny ja munat jäässä seisoo hangessa!
        Kyllä Leolla tonni aina on varalta niin minä voin myydä hänelle vaikka omia vanhoja vaatteita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelasin täti vainaan kanssa aina, kun tuli Suomessa käymään hienosto peliä nimeltä AMERICANO.
        Täti aina haukku minut, koska me oltiin hänen kanssa pari ja en koskaan luvannut kaverin korttien varaan mitään vaan lupasin sen mitä pystyin itse pitämään!

        Tuosta juontaa myös se miksi hän sano: Presidentti Risto Ryti on vain sinun sukulainen!

        Täti haukku korttipöydässä minut ja sano: Saatanan penikkaa pelaa koko pöydän hulluksi niin, kuin pullo perse sorsa!
        Minä sanoin tätille: Mehän voitettiin tämä peli!
        Pari pelin voitin yksin, mutta en kai minä niin hullu ollut että aloin invaliidi tätiä korttipöydässä syrjimään koska hän halus pelata minun parina.
        Aikion Leo pelas minun äidin parina ja ei äiti välittänyt koska minähän pelasin myös omaa puolisoa vastaan.
        Parempi käsi voittaa aina!

        Aikion Leon kanssa pelattiin rahasta ensin pokeria ja otettiin vaatteet lisäksi. Minä menetin aluksi, mutta aloin voittamaan ja sain rahat jonka jälkeen kynin vaatteet. Kalsarit oli vielä jalassa ja mietin, että lumi hanki juoksuja koska kalsarit oli enää jäljellä niin Leo sano : Voitasko lopettaa pelaaminen?
        Minä sanoin: Voidaan lopettaa ja lähetään Kievariin kaljalle niin minä tarjoan.
        Oli lähössä niin minä kysyin : Meinasikko lähteä kalsarit jalassa?
        Leo sano: Mie pistän vaatteet päälle.
        Minä sanoin: Nuo minun vaatteet, mutta voin tonnilla myydä ne sulle!
        Osti vaatteensa ja sain sen tonnin myöhemmin, kun sai jostain rahaa!

        Meillä oli Leon kanssa hyvin älykkyyteen perustuva parisuhde ja panokset oli reilut sekä hyvät!
        On ainut minun existä joka osti omat vanhat vaatteensakin takasin kalliimmalla hinnalla mitä olivat kaupassa maksaneet!

        Minun äidin tekemän villapaidan sai siihen aikaan 300markalla uutena jos tilas sekä pyysi tekemään.
        Äiti oli tehny Leolle villapaidan jonka hävis mulle ja osti tonnilla takasin…

        Oli kyllä hyvä mies ja kovan työn tein, kun opetin Leoa mutta en tiiä pärjääkö hän sittenkään vaikka pari opettajaakin on ollut häntä opettamassa!

        Minun kanssa kyllä pärjää koska minä sentään opetin, ettei kannata luovuttaa vaikka olis kaikki menny ja munat jäässä seisoo hangessa!
        Kyllä Leolla tonni aina on varalta niin minä voin myydä hänelle vaikka omia vanhoja vaatteita!

        Leon pokeri oli katkoa jota pelattiin pokerin säännöillä.
        Pelattiin Siuttajoen erotuksessa jossain kämpässä ensin.
        Mulla jäi vaivaamaan kummalla meistä oli parempi käsi niin me pelattiin kahdestaan vanhempien mökillä Kaamasessa ja mulla oli kyllä hyvä käsi!
        Olin vielä niin hyvä luontonen, että möin vaatteet vielä velaksi takasin niin sain tarjota kievarissa vielä kaljankin.

        Tämä tapahtu -90 luvulla siihen hyvään nostalgiseen aikaan, kun kaikilla oli hauskaa ja monet mietti ” Mistähän ne nuo oikein tappelee?”
        Me tapeltiin siitä, kun Leo ei oppinut vaan minun piti aina läksyttää häntä ja sanoa: INARI KUTSUU joten ovi on tuolla ja timpurin on tehnyt sitä varten sen, että voi mennä ulos ja tulla takasin kun kutsu käy!
        Lopulta käveltiin molemmat siitä ovesta ulos niin saatiin tappelut loppumaan.

        Ei mulla ole vanhempien kanssa riitaa vaan minä menen omaan huoneeseen ja isä on se joka on sanonut : Mee sinne huoneesees niin tuo toinen lopettaa ku sitä ei jaksa kuunnella kukaan!
        Olen toiminut isäni ohjeiden mukaan kokoajan.
        Käy välillä kylillä alkuperäisten ivalolaisten konsultoimassa eli keskustelemassa aiheesta miten toimitaan!
        Hänen ystävä on istunut kunnanhallituksessa/valtuustossa paljon ennen Siirtolaa ja he ovat jo koulu aikoinaan ala-asteen eka luokalla sopineet, että katotaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leon pokeri oli katkoa jota pelattiin pokerin säännöillä.
        Pelattiin Siuttajoen erotuksessa jossain kämpässä ensin.
        Mulla jäi vaivaamaan kummalla meistä oli parempi käsi niin me pelattiin kahdestaan vanhempien mökillä Kaamasessa ja mulla oli kyllä hyvä käsi!
        Olin vielä niin hyvä luontonen, että möin vaatteet vielä velaksi takasin niin sain tarjota kievarissa vielä kaljankin.

        Tämä tapahtu -90 luvulla siihen hyvään nostalgiseen aikaan, kun kaikilla oli hauskaa ja monet mietti ” Mistähän ne nuo oikein tappelee?”
        Me tapeltiin siitä, kun Leo ei oppinut vaan minun piti aina läksyttää häntä ja sanoa: INARI KUTSUU joten ovi on tuolla ja timpurin on tehnyt sitä varten sen, että voi mennä ulos ja tulla takasin kun kutsu käy!
        Lopulta käveltiin molemmat siitä ovesta ulos niin saatiin tappelut loppumaan.

        Ei mulla ole vanhempien kanssa riitaa vaan minä menen omaan huoneeseen ja isä on se joka on sanonut : Mee sinne huoneesees niin tuo toinen lopettaa ku sitä ei jaksa kuunnella kukaan!
        Olen toiminut isäni ohjeiden mukaan kokoajan.
        Käy välillä kylillä alkuperäisten ivalolaisten konsultoimassa eli keskustelemassa aiheesta miten toimitaan!
        Hänen ystävä on istunut kunnanhallituksessa/valtuustossa paljon ennen Siirtolaa ja he ovat jo koulu aikoinaan ala-asteen eka luokalla sopineet, että katotaan!

        Et ole kerennyt pelaamaan muulla kuin tussulla siuttajoella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kerennyt pelaamaan muulla kuin tussulla siuttajoella.

        Siuttajoella pelattiin rahasta, koska Hevva Lejon pevse olis joutunut koville!
        Sehän hävis meille kaikille ja ei se olis ollut reilua minua kohtaan enää, että huonoa seksiä vielä kortti pelissä olis pitänyt voittona ottaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kerennyt pelaamaan muulla kuin tussulla siuttajoella.

        Muistin justiinsa, että Siuttajoella oli myös sukulaisia.
        Aikion Leo ei käynyt esittelemässä minua joten en minäkään sanonut ” Nuo on samoja sukuja mitä minä.”
        Me käveltiin vain sukulaisten kanssa nokat pystyssä toistemme ohi.
        Eihän semmosia voinu sanoa Aikion mahtavalle suvulle, että minä kuuluun tuohon rupu-sakkiin joka on istunut kunnanhallituksessa/valtuustossakin!

        Minä olin ex-rouva Kiviniemi tuolloin ja ei Aikion mahtavaan sukuun rupu-sakki ole kelvannut, kuin elättämään jos olis muuhun kelvannut niin ei minun olis tarvinnut käydä töissä!
        Minähän olisin MUDDUSJÄRVEN PALISKUNNAN PORO-EMÄNTÄ ja SaKä:n puheenjohtaja!
        Me kaikki alkuperäiset Inarin kuntalaiset oltas MILJARDÖÖREJÄ, mutta minkäs teet kun Aikion Leo syrjimään alko ja minun oli pakko käydä töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistin justiinsa, että Siuttajoella oli myös sukulaisia.
        Aikion Leo ei käynyt esittelemässä minua joten en minäkään sanonut ” Nuo on samoja sukuja mitä minä.”
        Me käveltiin vain sukulaisten kanssa nokat pystyssä toistemme ohi.
        Eihän semmosia voinu sanoa Aikion mahtavalle suvulle, että minä kuuluun tuohon rupu-sakkiin joka on istunut kunnanhallituksessa/valtuustossakin!

        Minä olin ex-rouva Kiviniemi tuolloin ja ei Aikion mahtavaan sukuun rupu-sakki ole kelvannut, kuin elättämään jos olis muuhun kelvannut niin ei minun olis tarvinnut käydä töissä!
        Minähän olisin MUDDUSJÄRVEN PALISKUNNAN PORO-EMÄNTÄ ja SaKä:n puheenjohtaja!
        Me kaikki alkuperäiset Inarin kuntalaiset oltas MILJARDÖÖREJÄ, mutta minkäs teet kun Aikion Leo syrjimään alko ja minun oli pakko käydä töissä.

        En ole minä käynyt, kuin Karigasniemen Ailigas tunturin erotusaidalla ja Siuttajoen erotusaidalla.
        Vätsärin paliskunnan puolella kävin siivoamassa ne mädöt poronlihat teurastomalta, koska HEIDÄN NAISET EI JOUTANEET.
        Miehet oli erotuksessa ja naiset oli varmaan ettoamassa eli kokoamassa poroja erotusaidalle.
        Tuskin he kotona jouten makasivat ja miehille teetti kaikki työt!

        Aikion Leollaki on 2 paliskunnan porot hoidettavana.
        Muddusjärven ja Vätsärin paliskunnan ja minähän olisin molempien PALISKUNTIEN POROEMÄNTÄKIN.
        Olisin myös KOLTTIENLUOTTAMUSNAINEN, mutta eihän MAHTAVAAN AIKION sukuun kelvannut RUPU-SAKKI!

        Kyllä todisteet riittää siihen, että syrjii minua ja minun kautta rupu-sakki sukujani!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole minä käynyt, kuin Karigasniemen Ailigas tunturin erotusaidalla ja Siuttajoen erotusaidalla.
        Vätsärin paliskunnan puolella kävin siivoamassa ne mädöt poronlihat teurastomalta, koska HEIDÄN NAISET EI JOUTANEET.
        Miehet oli erotuksessa ja naiset oli varmaan ettoamassa eli kokoamassa poroja erotusaidalle.
        Tuskin he kotona jouten makasivat ja miehille teetti kaikki työt!

        Aikion Leollaki on 2 paliskunnan porot hoidettavana.
        Muddusjärven ja Vätsärin paliskunnan ja minähän olisin molempien PALISKUNTIEN POROEMÄNTÄKIN.
        Olisin myös KOLTTIENLUOTTAMUSNAINEN, mutta eihän MAHTAVAAN AIKION sukuun kelvannut RUPU-SAKKI!

        Kyllä todisteet riittää siihen, että syrjii minua ja minun kautta rupu-sakki sukujani!

        Jos Aikion Leon mahtavaan Aikion sukuun minä rupu-sakki suvusta olisin kelvannut niin ei meillä olis tämmösiä riitojakaan.
        Minähän olisin SaKä puheenjohtaja, Kolttien luottamusnainen ja istuin Paliskuntainyhdistyksessä edustamassa Inarin kunnan paliskunta, mutta Aikion mahtavaan sukuun rupu-sakki ei kelvannut muuhun, kuin elättämään omalla työn teolla.

        Minä olen tuo joka haki asunnon ja minun vanhemmat osti asunnon johon muutettiin, koska Aikion Leon Mahtavaan Aikion sukuun synnytin lapsen.
        Aikion Leon Mahtavan Aikion suvun kanssa oltas eletty mustalaisina. Välillä oltas oltu minun vanhempien luona ja välillä hänen ja välillä vanhempieni mökillä ja välillä Siuttajoella.
        Aikion mahtavan suvun lapsi oli noin 8-9kuukautta, kun hänen rupu-sakkiin kuuluva äiti lähti Siuttajoelle lapsen kanssa erotukseen.
        Yritti saada toisen kerran, mutta sanoin : En lähe ennen, kun mökki missä voi olla lapsen kanssa.
        Minä hain sen kyllä pois, koska sen piti päästä lääkäriin!
        Olin edellisenä päivänä vieny hänet Inariin niin pääsee erotukseen. Minä olin lasten kanssa rauhassa kotona niin tuo soitti ja ilmotti : Tuu hakemaan, ku minun pitää päästä lääkäriin!
        Minä sanoin : En ole tulossa vaan tulla millä kyydillä satut pääsemään!
        Varmaan kaikki kuulleet, kun pihalla yrittäny minua puhelimessa puhua ympäri että lähen ajamaan.
        Tuli välillä jonku kyydissä ja välillä kävin hakemassa, mutta kotona minun piti kattoa sitä.
        Aikion Leo mahtavasta Aikion suvusta sai rupu-sakki suvun emännältä kyllä kuulla kunniaa!
        Hänestä tuli Läskipää vitun kolomi sormi homo!
        Tahalleen teki tuota niin pääsi kotia makaamaan!
        Se ei pystyny muka mitään tekemään muuta, kuin pitämään lasta sylissä.
        Makas sohvalla ja mulla vitutti, mutta Aikion mahtavan suvun lapsi pasko housuun vielä niin minä rupu-sakin sukuun kuuluva äiti nostin siihen isänsä nokan eteen ja sanoin : Vahi sen aikaa, että minä käyn vessassa!
        Aikio valitti, että paska haisee nokkaan niin sanoin : Turpa kiinni kolomi sormi homo, koska mulla tulee kuset housuun!
        Minä laitoin pyykkiä vessassa ja keksin tekemistä niin aika kulu. Oven takaa kuulu: Voit tulla pois sieltä vessasta, ku sain vaihdettua sen paskan!

        Lapsi kasvo ja oppi käymään potalla sekä vessassa niin millä tuon saatanan enää paransit nopeaa!


    • Anonyymi

      Hän on kryptosaami. Antakaa hänelle anteeksi. Jumala reidet siunaa ikilepoon. Aamen.

      • Anonyymi

        Kävin Sipsin sukulaisen luona imuroimassa ja pesemässä vessan Nellimissä!

        Näin Sipsin kaupan pihalla, kun kuski kipas hakemaan kahville MUNKIT!

        Sipsi oli niin kärtysen näkönen, että en viittiny kysyä ” Mihin kohti sie meinasit sen sinkku tolopan laittaa? ”
        Olisin tilannu penkin kanssa niin oltas voitu istua siinä ja jutella ensin niin ei tarvi sentään sikaa säkissä ottaa!

        Luulivat Nellimissä, että tänään on karkauspäivä niin sanoin : Tänään Kalevapäivä ja huomenna on vasta karkauspäivä!
        Luulivat vissiin, että olin lähteny äitin kanssa kosio matkalle!

        Sanoin : Helvetti oon minä oon kahesti naitu, neljästi eronnut ja vankilassakin joutunut kunniaa istumaan vaikka ukko itte halus erota ja mennä uuden vaimonsa kanssa yhteen!


    • Anonyymi

      Miten mielenkiintoista!

    • Anonyymi

      16-32 vuotta on jo tulossa vankeutta eli saa pidemmän tuomion mitä murhaaja.
      Jos noin paljon vankeutta on tulossa niin tehkööt mitä huvittaa, koska istuu kyllä vankilassa pitkään!
      Perseen nuolijoita ja alkoholisteja koko kunta täynnä.
      Vankilassakin saa ihan varmasti parempaa mitä Inarin kunnassa.
      Minä kyllä tuen EH, koska tuo MIEHEN TEKO jo NAISENA!
      Oppivat ainaki pitämään turpansa eivätkä jauha kenestäkään paskaa!

      • Anonyymi

        Jos muutti toiseen päähän Suomea niin sai asua rauhassa.
        Ei saanut asua koska ei sopinut kelleen, mutta kaikille sopii että viettää lopun ikää vankilassa joten eikö se ole hyvä, että on hyväksynyt toisten päätökset eikä pulikoi vastaan ja ruikuta armoa.
        Paska housut anelee armoa sekä lievempää tuomiota!

        Lauri Petteri ” Ivalo” Kiviniemi bodari, nyrkkeilijä HELVETIN ENKELI itkua tihrusti käräjillä niin sai lievemmän tuomion. Suunniteltu murha muuttu tapoksi, kun KOVALLA JÄTKÄLLÄ tuli ÄITIÄ IKÄVÄ ja piti päästä ÄITIN TISSIÄ IMEMÄÄN.
        Nukkuu varmaan äitin ja isän välissä niin Helvetin Enkelit ei tule UNIIN!
        Jos äiti ja isi ei ole kotona niin nukkuu varmaan siskojen tissillä ja siskojen miehet toisella puolella niin Pikku-Petteriä ei pelota…
        Sillä on ollut niin kova elämä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos muutti toiseen päähän Suomea niin sai asua rauhassa.
        Ei saanut asua koska ei sopinut kelleen, mutta kaikille sopii että viettää lopun ikää vankilassa joten eikö se ole hyvä, että on hyväksynyt toisten päätökset eikä pulikoi vastaan ja ruikuta armoa.
        Paska housut anelee armoa sekä lievempää tuomiota!

        Lauri Petteri ” Ivalo” Kiviniemi bodari, nyrkkeilijä HELVETIN ENKELI itkua tihrusti käräjillä niin sai lievemmän tuomion. Suunniteltu murha muuttu tapoksi, kun KOVALLA JÄTKÄLLÄ tuli ÄITIÄ IKÄVÄ ja piti päästä ÄITIN TISSIÄ IMEMÄÄN.
        Nukkuu varmaan äitin ja isän välissä niin Helvetin Enkelit ei tule UNIIN!
        Jos äiti ja isi ei ole kotona niin nukkuu varmaan siskojen tissillä ja siskojen miehet toisella puolella niin Pikku-Petteriä ei pelota…
        Sillä on ollut niin kova elämä…

        Hanhivaaran Antin jos joku tappo voi kulkea hyvillä mielin vapaalla, koska Holo sentään naisena istuu hautaan asti vankilassa vaikka ei ole edes ketään tappanut!
        Minusta Holo on kyllä tyyppi, kun ottaa suosiolla tuomioita naisena ja kriminaalit vaan luistelee menemään sekä saavat jatkaa piri-pöhnässä touhujaan!

        Ylävaaran Henkka sai aina kaikki anteeksi, koska isi-Antero sano aina ” Kyllä minä maksan ja kyllä se pitää pojan saada polttaa pilveä, koska minulla on rahaa!”
        Antero osti valtio virastotalon joka on yksi tulevaisuuden ongelmajäte niin, kuin Ylävaaran vanha kauppa joka lahoaa ja jää vain pelkkä pelti kasa jäljelle.

        Ylävaaran Antero tuli Ivaloon ja kuulemma kulki Ivalon hotellin tiistai-tansseissa. Sillä oli ollu musta pukutakki päällä joka oli ollut kainalosta melkeen helmaan asti ratkennut.
        Se oli tuli ensin kuulemma yksin hieromaan suhteita ja vaimo tuli kuvioihin vasta myöhemmin.
        Kyllä he naimissa oli jo, mutta vaimo jäi vanhalle paikkakunnalle lasten kanssa niin Antero sai Ivalossa rauhassa sikailla ja aloittaa bisnekset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanhivaaran Antin jos joku tappo voi kulkea hyvillä mielin vapaalla, koska Holo sentään naisena istuu hautaan asti vankilassa vaikka ei ole edes ketään tappanut!
        Minusta Holo on kyllä tyyppi, kun ottaa suosiolla tuomioita naisena ja kriminaalit vaan luistelee menemään sekä saavat jatkaa piri-pöhnässä touhujaan!

        Ylävaaran Henkka sai aina kaikki anteeksi, koska isi-Antero sano aina ” Kyllä minä maksan ja kyllä se pitää pojan saada polttaa pilveä, koska minulla on rahaa!”
        Antero osti valtio virastotalon joka on yksi tulevaisuuden ongelmajäte niin, kuin Ylävaaran vanha kauppa joka lahoaa ja jää vain pelkkä pelti kasa jäljelle.

        Ylävaaran Antero tuli Ivaloon ja kuulemma kulki Ivalon hotellin tiistai-tansseissa. Sillä oli ollu musta pukutakki päällä joka oli ollut kainalosta melkeen helmaan asti ratkennut.
        Se oli tuli ensin kuulemma yksin hieromaan suhteita ja vaimo tuli kuvioihin vasta myöhemmin.
        Kyllä he naimissa oli jo, mutta vaimo jäi vanhalle paikkakunnalle lasten kanssa niin Antero sai Ivalossa rauhassa sikailla ja aloittaa bisnekset.

        Ylävaaran Antero oli kuulemma niin pihi mies, kun Ivaloon kaupan laitto, että pesi vanhat makkaratkin moneen kertaan ja pesi kuulemma lihojakin illat pitkät.
        Jauho ne kaikki jauhelihaksi niin se ruskea väri meni piiloon. Laitto ne moneen kertaan pestyt makkarat sekaan.
        Osti sen Kuukkelin niin sai sinne viedä niitä vanhoja makkaroita ja lihoja joita möi Saariselällä yli hintaan.
        Sillähän oli siellä liha grilli sekä ravintola jonne sai tukittua ne vanhat lihat sekä makkarat joita Saariselällä ostivat hyvillä mielin…
        Hyvähän se oli, että Saariselällä saivat ainakin ruokaa!
        Kyllä tuo makkaran ja liha pesu oli totta, koska Ylävaaran kauppa hyvin äkkiä katos Ivalosta ja siirty Inariin sekä Saariselälle.
        Voihan Ylävaara todistaa tuon esittämällä 40vuoden takaa kirjanpidon josta näkyy jokaisen makkaran sekä liha palan myynti.
        Sais ainakin kunniaa kaikilta Inarin kuntalaisilta koska mehän tuosta puhuttiin ihan julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylävaaran Antero oli kuulemma niin pihi mies, kun Ivaloon kaupan laitto, että pesi vanhat makkaratkin moneen kertaan ja pesi kuulemma lihojakin illat pitkät.
        Jauho ne kaikki jauhelihaksi niin se ruskea väri meni piiloon. Laitto ne moneen kertaan pestyt makkarat sekaan.
        Osti sen Kuukkelin niin sai sinne viedä niitä vanhoja makkaroita ja lihoja joita möi Saariselällä yli hintaan.
        Sillähän oli siellä liha grilli sekä ravintola jonne sai tukittua ne vanhat lihat sekä makkarat joita Saariselällä ostivat hyvillä mielin…
        Hyvähän se oli, että Saariselällä saivat ainakin ruokaa!
        Kyllä tuo makkaran ja liha pesu oli totta, koska Ylävaaran kauppa hyvin äkkiä katos Ivalosta ja siirty Inariin sekä Saariselälle.
        Voihan Ylävaara todistaa tuon esittämällä 40vuoden takaa kirjanpidon josta näkyy jokaisen makkaran sekä liha palan myynti.
        Sais ainakin kunniaa kaikilta Inarin kuntalaisilta koska mehän tuosta puhuttiin ihan julkisesti.

        Hololla ei tunnu enää missään vaikka Ylävaaran Anterokin nostas kauppiaana kunnianloukkaus syytteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylävaaran Antero oli kuulemma niin pihi mies, kun Ivaloon kaupan laitto, että pesi vanhat makkaratkin moneen kertaan ja pesi kuulemma lihojakin illat pitkät.
        Jauho ne kaikki jauhelihaksi niin se ruskea väri meni piiloon. Laitto ne moneen kertaan pestyt makkarat sekaan.
        Osti sen Kuukkelin niin sai sinne viedä niitä vanhoja makkaroita ja lihoja joita möi Saariselällä yli hintaan.
        Sillähän oli siellä liha grilli sekä ravintola jonne sai tukittua ne vanhat lihat sekä makkarat joita Saariselällä ostivat hyvillä mielin…
        Hyvähän se oli, että Saariselällä saivat ainakin ruokaa!
        Kyllä tuo makkaran ja liha pesu oli totta, koska Ylävaaran kauppa hyvin äkkiä katos Ivalosta ja siirty Inariin sekä Saariselälle.
        Voihan Ylävaara todistaa tuon esittämällä 40vuoden takaa kirjanpidon josta näkyy jokaisen makkaran sekä liha palan myynti.
        Sais ainakin kunniaa kaikilta Inarin kuntalaisilta koska mehän tuosta puhuttiin ihan julkisesti.

        Mahtaakohan Selän lomamökkiläiset ja Parpapapa tietää tämän Anterosta? :)
        Parpapapa ainakin niin hehkuttaa Anteron hyvyyttä eikä facen ryhmässä saa mitään kritiikkiä antaa Kuukkelista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos muutti toiseen päähän Suomea niin sai asua rauhassa.
        Ei saanut asua koska ei sopinut kelleen, mutta kaikille sopii että viettää lopun ikää vankilassa joten eikö se ole hyvä, että on hyväksynyt toisten päätökset eikä pulikoi vastaan ja ruikuta armoa.
        Paska housut anelee armoa sekä lievempää tuomiota!

        Lauri Petteri ” Ivalo” Kiviniemi bodari, nyrkkeilijä HELVETIN ENKELI itkua tihrusti käräjillä niin sai lievemmän tuomion. Suunniteltu murha muuttu tapoksi, kun KOVALLA JÄTKÄLLÄ tuli ÄITIÄ IKÄVÄ ja piti päästä ÄITIN TISSIÄ IMEMÄÄN.
        Nukkuu varmaan äitin ja isän välissä niin Helvetin Enkelit ei tule UNIIN!
        Jos äiti ja isi ei ole kotona niin nukkuu varmaan siskojen tissillä ja siskojen miehet toisella puolella niin Pikku-Petteriä ei pelota…
        Sillä on ollut niin kova elämä…

        onko Ivalolla tekemistä Antti Hanhivaaran katoamisessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanhivaaran Antin jos joku tappo voi kulkea hyvillä mielin vapaalla, koska Holo sentään naisena istuu hautaan asti vankilassa vaikka ei ole edes ketään tappanut!
        Minusta Holo on kyllä tyyppi, kun ottaa suosiolla tuomioita naisena ja kriminaalit vaan luistelee menemään sekä saavat jatkaa piri-pöhnässä touhujaan!

        Ylävaaran Henkka sai aina kaikki anteeksi, koska isi-Antero sano aina ” Kyllä minä maksan ja kyllä se pitää pojan saada polttaa pilveä, koska minulla on rahaa!”
        Antero osti valtio virastotalon joka on yksi tulevaisuuden ongelmajäte niin, kuin Ylävaaran vanha kauppa joka lahoaa ja jää vain pelkkä pelti kasa jäljelle.

        Ylävaaran Antero tuli Ivaloon ja kuulemma kulki Ivalon hotellin tiistai-tansseissa. Sillä oli ollu musta pukutakki päällä joka oli ollut kainalosta melkeen helmaan asti ratkennut.
        Se oli tuli ensin kuulemma yksin hieromaan suhteita ja vaimo tuli kuvioihin vasta myöhemmin.
        Kyllä he naimissa oli jo, mutta vaimo jäi vanhalle paikkakunnalle lasten kanssa niin Antero sai Ivalossa rauhassa sikailla ja aloittaa bisnekset.

        elääkö Henkka vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko Ivalolla tekemistä Antti Hanhivaaran katoamisessa?

        Koko totuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaakohan Selän lomamökkiläiset ja Parpapapa tietää tämän Anterosta? :)
        Parpapapa ainakin niin hehkuttaa Anteron hyvyyttä eikä facen ryhmässä saa mitään kritiikkiä antaa Kuukkelista.

        parpala ehtii työntekjöitä, ketään ei kiinnosta. en haluaisi hänen kansa tehä töitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaakohan Selän lomamökkiläiset ja Parpapapa tietää tämän Anterosta? :)
        Parpapapa ainakin niin hehkuttaa Anteron hyvyyttä eikä facen ryhmässä saa mitään kritiikkiä antaa Kuukkelista.

        parpala ehtii työtekijöitä. kettää ei kiinnosta. en tekis töitä tämän emönnän kansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        elääkö Henkka vielä?

        Kylillä ainakin aikoinaan kulki huhu, että on kuollut johonki sairauteen jota huumeilla hoiteli.
        Puhuvat vielä, että oli ainut joka saa keskellä kylää ikkuna laudalla kasvattaa huumeita.
        Sehän asu Ylävaaran vanhan kaupan yläkerrassa ja ikkunassa näky sinertävä valo jonka valossa kasvatti huumeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko Ivalolla tekemistä Antti Hanhivaaran katoamisessa?

        Voi olla hyvinkin koska Ivalohan kuulu Ylävaaran pojan jengiin joka pyöritti huume bisnestä.
        Tuosta Ivalosta ei uskaltanut kukaan mainita, koska uhkaili moottoripyörä kerhoilla kaikkia.
        Hän on vielä kunniallisempi sekä arvostettava ihminen mitä minä eli Holo joka vain kirjoitin, mutta Lauri Petteri IVALO Kiviniemi on lehdissäkin ollut noista oikeudenkäynneistä!
        Olis voinut korjata sekä sanoa : Olen Koppelo en Ivalo!

        Minä aina korjasin etelässä, kun asuin että : Olen Ivalosta en Inarista!
        Taisin muuten olla Kiviniemi tuohon ja asuin Espoossa, kun Lauri Petteri IVALO Kiviniemi aloitti uraansa ja Espoossahan tuo kerho on myös.
        Latokaskessa noiden kerhotalo on niin ja minun työnantaja asu samalla alueella ja hän oli The Rasmuksen bändin erään heidän äiti ja saatto olla myös toisten täti.

        Minun edustamiset siivoojana on paskaa tuon Lauri Petteri IVALO Kiviniemen KUNNIALLISTEN tekojen rinnalla!

        Kyllähän IVALO varmaan tulee kohta LIIVIT lepattaen meille ja ilmottaa, että : HÄPÄSIT MINUN KERHON MAINEEN ja kaikkien muiden motoristien maineet!

        Jäin miettimään, että osaako tuo Ivalon kovan luokan motoristi IVALO edes ajaa polkupyörällä ilman apurattaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylillä ainakin aikoinaan kulki huhu, että on kuollut johonki sairauteen jota huumeilla hoiteli.
        Puhuvat vielä, että oli ainut joka saa keskellä kylää ikkuna laudalla kasvattaa huumeita.
        Sehän asu Ylävaaran vanhan kaupan yläkerrassa ja ikkunassa näky sinertävä valo jonka valossa kasvatti huumeita.

        olisi aika jo että Anteron hehkutus alkaisi loppumaan. pienellä kylällä näyttää olevan isot ongelmat. ei ihme jos suut pysyy kiinni jopa st1llä ja päätien kukkakauppiaalla vaikka kuinka takahuoneissa juorutaan. raha on mikä ratkaisee. syytetään turhaa eskelisen tuomia kun omat osaa pelit vielä paremmin ja suojeluksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla hyvinkin koska Ivalohan kuulu Ylävaaran pojan jengiin joka pyöritti huume bisnestä.
        Tuosta Ivalosta ei uskaltanut kukaan mainita, koska uhkaili moottoripyörä kerhoilla kaikkia.
        Hän on vielä kunniallisempi sekä arvostettava ihminen mitä minä eli Holo joka vain kirjoitin, mutta Lauri Petteri IVALO Kiviniemi on lehdissäkin ollut noista oikeudenkäynneistä!
        Olis voinut korjata sekä sanoa : Olen Koppelo en Ivalo!

        Minä aina korjasin etelässä, kun asuin että : Olen Ivalosta en Inarista!
        Taisin muuten olla Kiviniemi tuohon ja asuin Espoossa, kun Lauri Petteri IVALO Kiviniemi aloitti uraansa ja Espoossahan tuo kerho on myös.
        Latokaskessa noiden kerhotalo on niin ja minun työnantaja asu samalla alueella ja hän oli The Rasmuksen bändin erään heidän äiti ja saatto olla myös toisten täti.

        Minun edustamiset siivoojana on paskaa tuon Lauri Petteri IVALO Kiviniemen KUNNIALLISTEN tekojen rinnalla!

        Kyllähän IVALO varmaan tulee kohta LIIVIT lepattaen meille ja ilmottaa, että : HÄPÄSIT MINUN KERHON MAINEEN ja kaikkien muiden motoristien maineet!

        Jäin miettimään, että osaako tuo Ivalon kovan luokan motoristi IVALO edes ajaa polkupyörällä ilman apurattaita.

        tämä valaiseekin paljon. kiitos tiedosta. huomataan varmaan murha.infossakin;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisi aika jo että Anteron hehkutus alkaisi loppumaan. pienellä kylällä näyttää olevan isot ongelmat. ei ihme jos suut pysyy kiinni jopa st1llä ja päätien kukkakauppiaalla vaikka kuinka takahuoneissa juorutaan. raha on mikä ratkaisee. syytetään turhaa eskelisen tuomia kun omat osaa pelit vielä paremmin ja suojeluksessa.

        Minä istun syytettynä ja olen syntynyt Ivalossa, mutta en minäkään hyväksy tuollaisten suojaamista sekä tukemista!
        He syrjii sekä loukkaa meitä.
        Muualta muuttaneiden mukana on tullut myös ihmisiä joiden puolia en voi enkä halua pitää, koska he suojaa näitä ihmisiä jotka pilaa kaikkien maineet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisi aika jo että Anteron hehkutus alkaisi loppumaan. pienellä kylällä näyttää olevan isot ongelmat. ei ihme jos suut pysyy kiinni jopa st1llä ja päätien kukkakauppiaalla vaikka kuinka takahuoneissa juorutaan. raha on mikä ratkaisee. syytetään turhaa eskelisen tuomia kun omat osaa pelit vielä paremmin ja suojeluksessa.

        Antero pesetti jauhelihatkin illalla yhdelle alkuperäiselle ivalolaiselle niin sai myydä ne aamulla tuoreena.
        Ei Ylävaaralla ollu, kuin Ivalossa silloin kauppa.
        Ei ole mulle maksanut edes palkkaa vaikka aikoinaan siivoosin ja sanoin : En kyllä viitti enää siivoota joten lopetan.
        Olisko ollu -89 vuonna, kun muutin Rovaniemeltä takasin Ivaloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylävaaran Antero oli kuulemma niin pihi mies, kun Ivaloon kaupan laitto, että pesi vanhat makkaratkin moneen kertaan ja pesi kuulemma lihojakin illat pitkät.
        Jauho ne kaikki jauhelihaksi niin se ruskea väri meni piiloon. Laitto ne moneen kertaan pestyt makkarat sekaan.
        Osti sen Kuukkelin niin sai sinne viedä niitä vanhoja makkaroita ja lihoja joita möi Saariselällä yli hintaan.
        Sillähän oli siellä liha grilli sekä ravintola jonne sai tukittua ne vanhat lihat sekä makkarat joita Saariselällä ostivat hyvillä mielin…
        Hyvähän se oli, että Saariselällä saivat ainakin ruokaa!
        Kyllä tuo makkaran ja liha pesu oli totta, koska Ylävaaran kauppa hyvin äkkiä katos Ivalosta ja siirty Inariin sekä Saariselälle.
        Voihan Ylävaara todistaa tuon esittämällä 40vuoden takaa kirjanpidon josta näkyy jokaisen makkaran sekä liha palan myynti.
        Sais ainakin kunniaa kaikilta Inarin kuntalaisilta koska mehän tuosta puhuttiin ihan julkisesti.

        Voi vi..tu, pesi vanhat makkaratkin!!! Kuolen nauruun. Mahtavasti ilmaistu. :DDDD Ai että...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylävaaran Antero oli kuulemma niin pihi mies, kun Ivaloon kaupan laitto, että pesi vanhat makkaratkin moneen kertaan ja pesi kuulemma lihojakin illat pitkät.
        Jauho ne kaikki jauhelihaksi niin se ruskea väri meni piiloon. Laitto ne moneen kertaan pestyt makkarat sekaan.
        Osti sen Kuukkelin niin sai sinne viedä niitä vanhoja makkaroita ja lihoja joita möi Saariselällä yli hintaan.
        Sillähän oli siellä liha grilli sekä ravintola jonne sai tukittua ne vanhat lihat sekä makkarat joita Saariselällä ostivat hyvillä mielin…
        Hyvähän se oli, että Saariselällä saivat ainakin ruokaa!
        Kyllä tuo makkaran ja liha pesu oli totta, koska Ylävaaran kauppa hyvin äkkiä katos Ivalosta ja siirty Inariin sekä Saariselälle.
        Voihan Ylävaara todistaa tuon esittämällä 40vuoden takaa kirjanpidon josta näkyy jokaisen makkaran sekä liha palan myynti.
        Sais ainakin kunniaa kaikilta Inarin kuntalaisilta koska mehän tuosta puhuttiin ihan julkisesti.

        Mitähän tykkää tämä nykyinen puudelirouva siippansa historiasta? Tuskin on kaikki ollu tiedossa. Hieno hotellinjohtaja pissaa vielä satiinilakoihinsa kuultuaan Anteron historian...ellei itse ole ollut samanlainen kiipijä aikaisemmissa hotellihommissaan? hmnnnn..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisi aika jo että Anteron hehkutus alkaisi loppumaan. pienellä kylällä näyttää olevan isot ongelmat. ei ihme jos suut pysyy kiinni jopa st1llä ja päätien kukkakauppiaalla vaikka kuinka takahuoneissa juorutaan. raha on mikä ratkaisee. syytetään turhaa eskelisen tuomia kun omat osaa pelit vielä paremmin ja suojeluksessa.

        Kyllä kokoomuslaiset pitää omiensa puolia. KKKK-kauppaan, lähikylän kauppaan. lomps


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä istun syytettynä ja olen syntynyt Ivalossa, mutta en minäkään hyväksy tuollaisten suojaamista sekä tukemista!
        He syrjii sekä loukkaa meitä.
        Muualta muuttaneiden mukana on tullut myös ihmisiä joiden puolia en voi enkä halua pitää, koska he suojaa näitä ihmisiä jotka pilaa kaikkien maineet.

        kaunispään rakentaminen? kaikki ne krääsäkaupat nykyinen kiina-suomi-muovi-kristallikrääsää myyvä putiikki selällä jne, kiinalaiset ostaa vielä inarin kunnan kokonaan. jeah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vi..tu, pesi vanhat makkaratkin!!! Kuolen nauruun. Mahtavasti ilmaistu. :DDDD Ai että...

        Kun seuraavan kerran Kuukkeliin, niin pakko kysästä pestyjä makkaroita:PPP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun seuraavan kerran Kuukkeliin, niin pakko kysästä pestyjä makkaroita:PPP

        Buahh joo sen kyllä tiesinkin, että vanhat porot on vakuumitettu uusin päivimäärin, mutta pestyt makkarat oisi kyllä jotain extraa


    • Anonyymi

      Miksi pitäisi estää? Tottahan se kirjottaa.

      • Anonyymi

        Kiviniemenä olin siihen asti kunnes Holma tuli kuvioon ja pilas kaikki, koska hän naimisiin minun kanssa halusi.
        Oli hänestä kaunis tapa ja tätä kaunista tapaa elän edelleen!
        Kiviniemi minusta tuli, kun täytin 18vuotta kesällä ja samana syksynä mentiin naimisiin.
        En ole omasta mielestä töilläni pilannut Kiviniemien maineita. Parkkisakko on ollut suurin rikos mitä mulla oli ollut.
        Holman kanssa, kun tuli ero niin alko myös maineen pilaaminen joten komiaa alamäkeä menin, koska oli hänen nykyisen sekä minua edeltäneen vaimon tahto!
        Minä kyllä yritin sanoa hänelle, että : Et sinä voi minua jumia kotiin, koska minun pitää työn puolesta edustaa meitä ivalolaisia.

        Kiviniemen sukuja on monia ja ei minulle Kiviniemet sanoneet ” Käyt meidän kunnian päälle sekä pilaat meidän maineita suvun miehen ex-vaimona tekemällä noin paljon töitä ja vittu me ei edes tiedetä miten hienoissa paikoissa sinä töissä pyörit!”

        Kiviniemillä on oikeus vaikka äänestää kuka heidän maineen pilaa eli:
        1. Minä yhden heidän sukuun kuuluvan lapsen äitinä.
        2. Useat muut jotka on Kiviniemenä myös pilanneet minun maineen sekä oman sukunsa maineet!

        Ihan ex-mieheni herra Kiviniemi käy niin minun sekä monen muun kunnian päälle, mutta eräs Kiviniemi veti kunnianloukkaus syytteen pois ja en ole asialle tehnyt mitään.
        Harkinnassa kyllä on, koska minua syytellään ja omat sukulaiset saa pilata koko suvun maineen!


    • Anonyymi

      Aina vaha makkara kelpä vaikka vanhanpiian seksileluksi

    • Anonyymi

      Holollekin kelpasi poroaidalla.

    • Anonyymi

      Onhan se vaihtelua tuohon Pirkko Turpeinen Saari- nostoon. Tällä viikollakin varmaan viisi samaa tarinaa siitä arvon rouvasta. Ja ainakin jos alkuvuoden nostot laskee niin sopiva parivaljakkohan siinä: Holman emäntä ja Turpeinen Saari.

    • Anonyymi

      Joro tai sitten ainakin yksi lämmin ateria pitää syödä päivässä tai parissa ja silleen sekä myös paljon muuta ko lunta odotellaan ja silleen valmistus tulee tänne pitämään huolta huomisesta alkaen klo ei oo palomiehiä ollenkaan kun ne ovat kierot nykyisin punasen madon kanssa päivä metässä on totuus tuolla hallituksella on pääskyset tulleet saamenmaalle ja silleen sekä niiden lehtien hinta jotka eivät ole vielä toistaiseksi ole ollut väliääniä of Finland Oy:n kanssa saadaan asiapaperit hoidettua pikkuhiljaa ei ole totta että Enontekiöllä ei ole omaa lippua.

    • Anonyymi

      Kateellinen jauhaa paskaa ja väittää, että Holomanämmä haukkuu!
      Alkuperäisten Inarin kuntalaisten etu sekä oikeus tässä on kyseessä, koska meidän puolia ei kukaan vaan omat sekä vieraat jotka on muualta tulleet kusee VALTION SILMIEN EDESSÄ NISKAAN!

      Tässä kunnassa alkuperäiset kuntalaiset on hoitaneet aikoinaan asiat kaikkien etujen sekä oikeuksien mukaan.
      He jotka istuneet päättämässä asioista on olleet Valtion virkamiehiä jotka eivät ole voineet enää kunnanhallituksessa/valtuustossa pitää enää meidän alkuperäisten Inarin kuntalaisten puolia.
      Faktaa on se, ettei muualta tulleetkaan ole pitäneet meidän eduista eikä oikeuksista huolta.
      He syrjii sekä käyttää meitä hyväksi ja vaativat kunnioittamaan.
      Tarkoitus on ollut saada sellaista hyötyä aikaan jota ei ole edes Suomen valtion kanssa sovittu.

      Saamelaisalue ei ole mikään MATKAILUKESKUS jossa eletään muualta muuttaneiden ehdoilla ja syytetään yhtä toistuvasti HEIDÄN KUNNIOIDEN LOUKKAAMISESTA!

      Inarin kunnan sekä Suomen historiassa mainitaan, että Inarin kunnassa asuu myös Petsamosta evakoituja suomalaisia sukuja ja kyllä meitä asuu ympäri Suomen sekä Suomen ulkopuolella myös.

      Inarin kunnanjohtajan sekä kunnanhallituksen/valtuuston olis kannattanut ilmoittaa, että ” Petsamosta evakoidut suomalaiset suvut pitää häätää Inarin kunnasta, koska he sotkee meidän suomalaisten asioita jotka ollaan heidän jälkeen muutettu Inarin kuntaan asumaan.”
      Noin pieni asia niin tämmönen saatanan sotku saatu aikaan!
      Minä olen ilmoittanut, että tarvin asunnon jossa on kalusteet, auton jolla pystyn liikkumaan sekä työpaikan niin voin käydä töissä ja palkalla elättää itseni sekä maksaa velkani!
      Kunta olis voinut auttaa, koska kyseessä oli alunperin vainoaminen mutta ei tuo enää ole!

      Asiat on muuttuneet jo niin moneen kertaan, mutta tässä kunnassa vainotut kuolee varmemmin kuin pääsee suojaan.

      • Anonyymi

        Lupaan lähteä ENSIMMÄISEEN kuntaan/kaupunkiin johtajaksi jossa asuu alkuperäisiä suomalaisia joita saatana SYRJITÄÄN sekä VAADITAAN KUNNIOTTAMAAN!

        Ei kai Kihniöllä sentään kunnanjohtajaa ole?
        Ei kai he kommunisteja enää voi olla, koska minä oon Isänmaallinen ja meidän suku luopu kommunisti toiminnasta. Helvetti kommunistien kanssa tuli konkurssi ja omat veti suoraan selekään.
        Ei meillä ole edes puoluetta vielä mitä voidaan edustaa!

        Kuulin vain huhua, että Kihniöltä oli kommunisteja muuttanut Ivalon ja Inarin kuntaan!
        En vittu olis ikinä uskonu, että kokoomuslaiset on kommunisteja myös.


    • Anonyymi

      Miten voi olla kauneus ja viisaus samassa naisessa?

    • Anonyymi

      Ei missään tapauksessa estoon. Paras aloitus pitkään aikoihin. Ihme hyssyttelyä Ivalossa ollutkin. Totuus ei pala tulessakaan, Jatkakaa...

    • Anonyymi

      Holoman ämmä paras uutistoimittaja. Mukava nuita on lukea.

      • Anonyymi

        Helevetti vielä muistin, että minä olin Ivalon Männikössä töissä joka oli siihen aikaan vanhainkoti niin Lauri Petteri IVALO Kiviniemen mummo oli siellä asukkaan.
        Minä olin sillä osastolla töissä joten minä NÖYRÄSTI hoitelin sekä auttelin hänen mummoa.
        En kyllä Petteri IVALO Kiviniemeä, siskojaan enkä hänen vanhempiaan nähnyt kylässä.
        Siihen aikaan vanhusten hoivakotien ovet oli auki aamu klo 7.00 ilta klo 21.00.
        Sain lukea päivittäisiä raportteja mitä vanhuksista kirjoitettiin.
        Kyllä ihmettelin, että äitiä/mummoa ei käydä katsomassa, mutta kai he jotain perintöjä saivat kun äiti/mummo aikanaan kuoli vanhuuteen…


    • Anonyymi

      Ofdasattiin olis hyvä uutisankkuri. Ja vielä seksikäskin. Äänestä ei tiedä kun ei ole kuultu hänen puheäöntä eikä lauluääntä. Karvoista puhumattakaan.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2559
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      199
      2274
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      61
      2254
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1752
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1278
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe