Voihan sanonko mikä, no en taida tässä sanoa.
Nyt on tilanne se että mä tarvitsen kovasti lämpöä ja läheisyyttä. Joten mistähän sitä voisi saada?
Nainen pohdiskelee tätä..
Lirkutellaan nyt sitten
12
452
Vastaukset 12
- Anonyymi
Eiköhän ne tien rakentajat sitten anna!
- Anonyymi
En mä antamisesta puhunut, varsinkaan satunnaisista monikossa olevista.
- Anonyymi
Sä oot ihan liian intomielinen näiden miehen sisällöllisesti hyvin köyhien ns terveisten kera. Onko pahaa verta, mieltä ym?
- Anonyymi
Lämpöä ja läheisyyttä mitäs muutakaan.
- Anonyymi
Lämpöä ja läheisyyttä voi saada toiselta ihmiseltä kun tunteet kohtaavat. Joidenkin kanssa tunteita voi olla enemmän kuin uskaltaa sanoa tai myöntää.
Lämpöön ja läheisyyteen ei välttämättä tarvitse olla kuitenkaan täysin ihastunut tai rakastunut, vähempikin voi riittää.- Anonyymi
Tämä oli kiva ja kannustava kommentti, kiitos!
Vaikkei nyt auttanut kyllä tähän tarpeeseen yhtään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli kiva ja kannustava kommentti, kiitos!
Vaikkei nyt auttanut kyllä tähän tarpeeseen yhtään.Ole hyvä. Ehkä sitä voisi puhua ihmisten kanssa, ainakin sellaisten jotka tuntuvat luotettavilta ja osaavat keskustella. Moni varmasti kaipaa läheisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä. Ehkä sitä voisi puhua ihmisten kanssa, ainakin sellaisten jotka tuntuvat luotettavilta ja osaavat keskustella. Moni varmasti kaipaa läheisyyttä.
Voishan sitä varmaan niin..
Ai mutta kenen kanssa puhuiskaan...
- Anonyymi
Itse kaipaan rakasta naista elämääni. Kuka rakastaisi ja huolehtisi ja olisi onnellinen kanssani. Mutta en halua jos naisen elämässä ei ole parasta se aika jonka on vierelläni.
- Anonyymi
Eikö sillä naisella sais olla edes omaa aikaa vaan hänen pitäis olla 24/7 koko ajan saatavilla?
Kuka sellaista mistä haluaa, läheisriippuvaista. Se kuluttaa, rasittaa ja ahdistaa. Aikaa pitää olla myös itselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sillä naisella sais olla edes omaa aikaa vaan hänen pitäis olla 24/7 koko ajan saatavilla?
Kuka sellaista mistä haluaa, läheisriippuvaista. Se kuluttaa, rasittaa ja ahdistaa. Aikaa pitää olla myös itselle.Ei ollut sinulle tuo, joten turhaan vaadit minulta "omaa aikaa" ja valitat rasittuneisuutta ja ahdistuneisuutta.
- Anonyymi
No kannattaisikohan sitten sille rakkaalle naiselle siitä sanoa jotakin? Tuskinpa osaa ajatuksia lukea taikka tunnistaa tuosta kuka kaipaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501128
- 109977
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53706Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34699Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.7634- 65611
- 67604
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää48586Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23561- 59528