olisit kanssani tuomassa tasapainoa. Ajatukset tahtovat kiertyä liian tiukalle kerälle tai räjähtää pään sisällä. Kaipaan sinua, jotakuta, jolle voisin olla haavoittuva oma itseni.
Lempeästi pakottaisit minut näkemään ajattelun varjoon jääviä kohtia. Haastaisit näkemään toisin, vähän eri kulmasta. Kertoisit, jos olen juoksemassa päin seinää. Tuhat kertaakin sanoisit, että vilkas mieleni värittää ympärilleni peikkometsän.
Minä sinua samalla tavalla kannattelisin. Yhdessä olisimme ykseys, vahva.
Sinun kanssasi saisin olla minä. Ei minkään suojakuoren tai roolin alla. Analyyttinen, höpsö, hassu, rationaalinen, leikkisä. Valot ja varjot, kaikkea.
Olen ehkä luonut sinusta utopian. Tuolla jossain on silti yksi, joka minun sydämeni mukanaan vei.
Voi kun sinä
32
1306
Vastaukset 32
- Anonyymi
Voi miten kaunista... 💔💔💔
Toivon niin, että saat hänet elämääsi, tuntematon. - Anonyymi
Kuulostaa ihmeellisen paljon omalle ajatukselle. Onko tämä millaiselle tarkoitettu?
- Anonyymi
Mutta olet toisen kanssa ja en pysty siihen sen takia. 😔
- Anonyymi
Miten kauniisti kirjoitit.. Jos olisi mun kaivatulta tämä niin itkisin. Ajattelen hänestä niin kovin samalla tavalla.
- Anonyymi
En myöskään halua pettyä
Itkeä yksin
Tiedät mitä täytyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En myöskään halua pettyä
Itkeä yksin
Tiedät mitä täytyyJos olet puolikkaani niin
et ole koskaan yksin..
- Anonyymi
Kaunis on rakkauteni sinuun aina ollut ja tulee olemaan aina vaan. Me olemme kaksi höpsöä yhdessä ja se on hyvä, sillä olemme aitoja toisillemme. Emme ole minkään naamion takana, olemme vain me. Oma itsemme.
- Anonyymi
Kaivattuni. Puolikkaani. Vain Sinua ikävöin.
- Anonyymi
Kirjoitatko naiselle naiselta?
- Anonyymi
kauniisti ilmaiset itseäsi.
toivon, että teet kaikkesi tämän eteen ellet ole jo tehnyt. - Anonyymi
Sama ilo ja ongelma.
Haluu toisen aitona itsenään ja tsempata - Anonyymi
Mutta kun se on vaikeaa kun minulla on tunteita💓
- Anonyymi
No.
Se on semmosta.
Mulla tuli vähän.paha mieli tuosta mitä sanoit nyt.
Mutta tiesinkin sen.
Ei se sinänsä uutta minulle ollut, sekään.
Mutta minulla on.nyt sentään jo vapaampi oma elämä.
Ja minulla on joskus trauman aiheuttajia paljon kin , en halua kaataa niitä muitten niskaan.
Elän.niin.kauan yksin, kuin tarve vaatii.
Tulevasta ei paljon tiedä. - Anonyymi
Ah, no, minun utopiani, tekstin sinä, on mies, minua nuorempi. Koen vahvaa samuutta, yhteyttä hänen kanssaan. Taitaa vain olla niin, että juuri hän on minulle saavuttamaton.
Tällaisia tarinoita kuulisi mielellään lisää. 🥰 Harmi ettei kirjoittaja ole rekkautunut, jotta voisi tietää kirjoitteletko täällä useamminkin vai oletko vain vieraileva tähti.
Lisäksi olisi kiva, jos olisi aina maininta onko tarina kirjoitettu tietylle nainelle vai miehelle. Nyt tämä kaunis tarina jää vain iltasaduksi tänne anonyymien sekavaan maailmaan...- Anonyymi
En kyllä osaa ajatella, että näin suuri tunne olisi ilman tiettyä, spesifiä kohdetta. Hän on se, joka on kaikki.
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä osaa ajatella, että näin suuri tunne olisi ilman tiettyä, spesifiä kohdetta. Hän on se, joka on kaikki.
No kuka hän oikein on? 🤔
- Anonyymi
AliasOSOS kirjoitti:
No kuka hän oikein on? 🤔
No, hm, tuohon yllehän sen jo kirjoitin, että minua nuorempi mies. En usko, että sen enempää tunnisteita tarvitsee. En usko, että hän ikinä tätä lukisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, hm, tuohon yllehän sen jo kirjoitin, että minua nuorempi mies. En usko, että sen enempää tunnisteita tarvitsee. En usko, että hän ikinä tätä lukisi.
Siis oletko sinä aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oletko sinä aloittaja?
Minun tekstini, minun utopiani, minun syvin haaveeni. Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska näit viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska näit viimeksi?
Kaksi vuotta sitten...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun tekstini, minun utopiani, minun syvin haaveeni. Kyllä.
Laita tunnisteet heti ensimmäiseen viestiin niin et tuhlaa aikaasi tähän höpönlöpöön.
- Anonyymi
En jaksa näitä tänään. En vaan jaksa. Laita tunnisteita. Alkanut ahdistaa koko paikka.
- Anonyymi
NIIN samassa venessä sinun kanssasi...
sivusta
- Anonyymi
Ehkä minä esittelin sulle, sun on hyvä olla...
hähähähä.....
Tutustutin :)
https://m.youtube.com/watch?v=f0E304_1hG4 - Anonyymi
Aika kivoja ajatuksia. Tykkäsin, tunnisti tuossa jotain itseänikin.
Jasu- Anonyymi
Jasu, onko se sinun oikea nimesi?
- Anonyymi
Voi että, onpa haikeaa ja kaunista. 😢 Ehkä hän on sielunkumppanisi. Minun kanssani saa olla juuri sitä, mitä on. 😊 Ei kannata vaatia itseltään ja toisiltaan liikaa. Pitää olla armoa. Kieltämättä antaisin lempeästi joitakin neuvoja, jos näen, että toinen on juoksemassa päin seinää. Kyllähän toinen tykkää varmaan sinusta vielä ja ikävöi. Ja ehkä näette vielä. Voimia!
- Anonyymi
Minä jotenkin ahdistun näistä jutuistasi. Liikaa yritystä enkä halua niitä nähdä.
- Anonyymi
Ihania nää tyrkyt jotka saa mielen harhailee.
Vaikka pitää tiedostaacetteicse oma oikea jaivattu oo palstalla niitä kirjoittamassa
Pitää todellakin himmata haaveilua ja tekstien omimista
- Anonyymi
Sitä olisi kannattanut miettiä silloin kun teit valintojasi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251188
- 701121
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93878- 77771
- 45771
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39723Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka25658- 67643
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39526- 67509