Voi kun sinä

Anonyymi-ap

olisit kanssani tuomassa tasapainoa. Ajatukset tahtovat kiertyä liian tiukalle kerälle tai räjähtää pään sisällä. Kaipaan sinua, jotakuta, jolle voisin olla haavoittuva oma itseni.

Lempeästi pakottaisit minut näkemään ajattelun varjoon jääviä kohtia. Haastaisit näkemään toisin, vähän eri kulmasta. Kertoisit, jos olen juoksemassa päin seinää. Tuhat kertaakin sanoisit, että vilkas mieleni värittää ympärilleni peikkometsän.

Minä sinua samalla tavalla kannattelisin. Yhdessä olisimme ykseys, vahva.

Sinun kanssasi saisin olla minä. Ei minkään suojakuoren tai roolin alla. Analyyttinen, höpsö, hassu, rationaalinen, leikkisä. Valot ja varjot, kaikkea.

Olen ehkä luonut sinusta utopian. Tuolla jossain on silti yksi, joka minun sydämeni mukanaan vei.

32

1306

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi miten kaunista... 💔💔💔

Toivon niin, että saat hänet elämääsi, tuntematon.

• Anonyymi

Kuulostaa ihmeellisen paljon omalle ajatukselle. Onko tämä millaiselle tarkoitettu?

• Anonyymi

Mutta olet toisen kanssa ja en pysty siihen sen takia. 😔

• Anonyymi

Miten kauniisti kirjoitit.. Jos olisi mun kaivatulta tämä niin itkisin. Ajattelen hänestä niin kovin samalla tavalla.

• Anonyymi

En myöskään halua pettyä

Itkeä yksin

Tiedät mitä täytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En myöskään halua pettyä

Itkeä yksin

Tiedät mitä täytyy

Jos olet puolikkaani niin

et ole koskaan yksin..

• Anonyymi

Kaunis on rakkauteni sinuun aina ollut ja tulee olemaan aina vaan. Me olemme kaksi höpsöä yhdessä ja se on hyvä, sillä olemme aitoja toisillemme. Emme ole minkään naamion takana, olemme vain me. Oma itsemme.

• Anonyymi

Kaivattuni. Puolikkaani. Vain Sinua ikävöin.

• Anonyymi

Kirjoitatko naiselle naiselta?

• Anonyymi

kauniisti ilmaiset itseäsi.
      toivon, että teet kaikkesi tämän eteen ellet ole jo tehnyt.

• Anonyymi

Sama ilo ja ongelma.
      Haluu toisen aitona itsenään ja tsempata

• Anonyymi

Mutta kun se on vaikeaa kun minulla on tunteita💓

• Anonyymi

No.

Se on semmosta.

Mulla tuli vähän.paha mieli tuosta mitä sanoit nyt.

Mutta tiesinkin sen.

Ei se sinänsä uutta minulle ollut, sekään.

Mutta minulla on.nyt sentään jo vapaampi oma elämä.

Ja minulla on joskus trauman aiheuttajia paljon kin , en halua kaataa niitä muitten niskaan.

Elän.niin.kauan yksin, kuin tarve vaatii.

Tulevasta ei paljon tiedä.

• Anonyymi

Ah, no, minun utopiani, tekstin sinä, on mies, minua nuorempi. Koen vahvaa samuutta, yhteyttä hänen kanssaan. Taitaa vain olla niin, että juuri hän on minulle saavuttamaton.

• Tällaisia tarinoita kuulisi mielellään lisää. 🥰 Harmi ettei kirjoittaja ole rekkautunut, jotta voisi tietää kirjoitteletko täällä useamminkin vai oletko vain vieraileva tähti.

Lisäksi olisi kiva, jos olisi aina maininta onko tarina kirjoitettu tietylle nainelle vai miehelle. Nyt tämä kaunis tarina jää vain iltasaduksi tänne anonyymien sekavaan maailmaan...

• Anonyymi

En kyllä osaa ajatella, että näin suuri tunne olisi ilman tiettyä, spesifiä kohdetta. Hän on se, joka on kaikki.

• Anonyymi kirjoitti:

En kyllä osaa ajatella, että näin suuri tunne olisi ilman tiettyä, spesifiä kohdetta. Hän on se, joka on kaikki.

No kuka hän oikein on? 🤔

• Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

No kuka hän oikein on? 🤔

No, hm, tuohon yllehän sen jo kirjoitin, että minua nuorempi mies. En usko, että sen enempää tunnisteita tarvitsee. En usko, että hän ikinä tätä lukisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, hm, tuohon yllehän sen jo kirjoitin, että minua nuorempi mies. En usko, että sen enempää tunnisteita tarvitsee. En usko, että hän ikinä tätä lukisi.

Siis oletko sinä aloittaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis oletko sinä aloittaja?

Minun tekstini, minun utopiani, minun syvin haaveeni. Kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska näit viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska näit viimeksi?

Kaksi vuotta sitten...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun tekstini, minun utopiani, minun syvin haaveeni. Kyllä.

Laita tunnisteet heti ensimmäiseen viestiin niin et tuhlaa aikaasi tähän höpönlöpöön.

• Anonyymi

En jaksa näitä tänään. En vaan jaksa. Laita tunnisteita. Alkanut ahdistaa koko paikka.

• Anonyymi

NIIN samassa venessä sinun kanssasi...

sivusta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aika kivoja ajatuksia. Tykkäsin, tunnisti tuossa jotain itseänikin.

Jasu

• Anonyymi

Jasu, onko se sinun oikea nimesi?

• Anonyymi

Voi että, onpa haikeaa ja kaunista. 😢 Ehkä hän on sielunkumppanisi. Minun kanssani saa olla juuri sitä, mitä on. 😊 Ei kannata vaatia itseltään ja toisiltaan liikaa. Pitää olla armoa. Kieltämättä antaisin lempeästi joitakin neuvoja, jos näen, että toinen on juoksemassa päin seinää. Kyllähän toinen tykkää varmaan sinusta vielä ja ikävöi. Ja ehkä näette vielä. Voimia!

• Anonyymi

Minä jotenkin ahdistun näistä jutuistasi. Liikaa yritystä enkä halua niitä nähdä.

• Anonyymi

Ihania nää tyrkyt jotka saa mielen harhailee.
        Vaikka pitää tiedostaacetteicse oma oikea jaivattu oo palstalla niitä kirjoittamassa
        Pitää todellakin himmata haaveilua ja tekstien omimista

• Anonyymi

Sitä olisi kannattanut miettiä silloin kun teit valintojasi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1188
    2. 70
      1121
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      878
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      771
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      771
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      723
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      25
      658
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      643
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      526
    10. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      67
      509
    Aihe